Сторінка 1 з 1

В душе BMW))

Додано: 27 січня 2018, 20:19
Alon
В общем било у меня много яв, захотел себе днепра, мечта сбилась аж в двойне одного я себе купил а одного мне подарили. Ну и фото мото которого я купил. Мот делался для себя, редуктор 10ка, двив после капиталки,крыло переднее пан сам скльопав из иж наверное 49, бак мт 9, клапаные крышки жена подарила). В планах зажигание совек, цировки белые, мелкая хромировка, багажник м72 или минск, установка флиперов. :smoke:

Re: В душе BMW))

Додано: 27 січня 2018, 20:21
Alon
+

Re: В душе BMW))

Додано: 27 січня 2018, 20:22
Alon
+

Re: В душе BMW))

Додано: 27 січня 2018, 20:24
Alon
+

Re: В душе BMW))

Додано: 27 січня 2018, 20:38
Vvv
:super: :lol:

Re: В душе BMW))

Додано: 27 січня 2018, 21:00
vlymar
R75! :super:

Re: В душе BMW))

Додано: 28 січня 2018, 00:38
USS
Очумелиє ручки (перевів нормальний мотик). Без возика будеш гоцати?

Re: В душе BMW))

Додано: 28 січня 2018, 06:23
Vvv
Да в оригинале он вроде симпатичнее выглядит. :)

Re: В душе BMW))

Додано: 28 січня 2018, 09:06
RomanЫch
Днепряков не жалко, их много. Вот когда М-72 калечат, вот это преступление. Я сам сейчас собираю Днепр,но правда в сток.

Re: В душе BMW))

Додано: 28 січня 2018, 10:34
Alon
USS писав:Очумелиє ручки (перевів нормальний мотик). Без возика будеш гоцати?
Пока да, возик в процесі роботи і редуктор 8ка в запасі)

Re: В душе BMW))

Додано: 28 січня 2018, 10:35
Alon
RomanЫch писав:Днепряков не жалко, их много. Вот когда М-72 калечат, вот это преступление. Я сам сейчас собираю Днепр,но правда в сток.
У меня будет ещо и сток) (Подарок)

Re: В душе BMW))

Додано: 28 січня 2018, 11:54
USS
Днепряков не жалко, их много.
Вже нама. У стані, що можна без огиди підійти хрен знайдеш, або брухт або корчі переригані.
У меня будет ещо и сток) (Подарок)
Скіль ки ж років він стояв? Глушники навідь рідні. Пробіг мабудь не великий? То МТ 10-36? Отой би движок на одиночку він оборотистіший, а з МТ 11 на колясича.

Re: В душе BMW))

Додано: 28 січня 2018, 12:23
USS
Вот когда М-72 калечат, вот это преступление.
Колись один парняга купив у діда М72 (мєчта!), проїхався туди-сюди, поо---вав від витрат палива, від комфорту їзди та хутенько перепродав любителям нажитися на перепродажі запчастин. На мою думку то техніка вже не для постійної експлуатації. Усвій час на них їздили бо не було іншого вибору. Така сама муть з Уралами, в Українській РСР їх не продавали і народ віз їх з різних їбенів, сусідові у вісімдесятих прислали Урала родичі по залізниці з Севєродвінська. Мінусів у ньому в порівнянні з МТ більше ніж плюсів, але ж диковинка, мало в кого є.

Re: В душе BMW))

Додано: 28 січня 2018, 22:10
Alon
USS писав:
Днепряков не жалко, их много.
Вже нама. У стані, що можна без огиди підійти хрен знайдеш, або брухт або корчі переригані.
У меня будет ещо и сток) (Подарок)
Скіль ки ж років він стояв? Глушники навідь рідні. Пробіг мабудь не великий? То МТ 10-36? Отой би движок на одиночку він оборотистіший, а з МТ 11 на колясича.
Стояв років 25 заклинив двигун обрізало ступіцу колеса, пару шпиць вирвало, розірвало маховик.Но мотор я вже відкапіталив...А да рідний бробіг 9000км.Також в моїй одиночці разпредвал стоїдь від мт 10-36.

Re: В душе BMW))

Додано: 28 січня 2018, 22:27
USS
А поршнева? Без поршневої ефекту не буде.

Re: В душе BMW))

Додано: 29 січня 2018, 11:31
Alon
USS писав:А поршнева? Без поршневої ефекту не буде.
Весь двигун я к новий як зверху так і всередині. Замінив лише колінвал і маховик легший поставив.

Re: В душе BMW))

Додано: 29 січня 2018, 12:32
USS
Я мав на увазі, що поршневу з МТ 10-36 також треба було встановлювати.

Re: В душе BMW))

Додано: 29 січня 2018, 21:04
Alon
USS писав:Я мав на увазі, що поршневу з МТ 10-36 також треба було встановлювати.
А яка в них різниця? Я знаю що різниця тільки в щоках розпредвала.

Re: В душе BMW))

Додано: 29 січня 2018, 23:10
USS
А яка в них різниця? Я знаю що різниця тільки в щоках розпредвала.
Різниця не тіки у кулачках розпредвала, а також у довжині циліндрів та у формі днища поршня. У МТ 10-36 днище кругле, а у МТ 11 плоске. Мт 10-36 циліндри трохи довші, здається по пам'яті на пару міліметрів. У свій час конструктори КМЗ зробили МТ 10-36 з наміром трохи підфорсувати мотик, але для сільського господарства те ,що двигун віддавав максимальну потужність у 36сил(ну то звичайно приблизно) на високих обертах воно геть не потрібно. У селі треба, щоб тягнув на низах та середині то МТ 11 вже мав дефорсований двигун у 32сили з тяговитими низами.
Другий момент полегшений маховик. Полегшати маховик треба дуже обережно, не все так просто. Двигун буде нестабільно працювати на низьких обертах. Треба брати вже готовий від МТ одиночної версії.
Також для гоцання без возика твоя рама не пристосована. На одиночній версії задній маятник встановлений на конусних підшипниках, що надає конструкції жорсткосту, а у колясича на гумових сайлентблоках, їздити без возика на такому паскудненько. Плюс передня вилка не пристосована для такої експлуатації вона конструктивно розраховани на їзду з причіпом, через непаралельність пер до колонки їй легше тримати прямолінійний рух з возиком. Без причіпа керованість мота дуже погана, ти його намагаєшся повернути, а він ніби чинить спротив і пре прямо. Треба іншу вилку ставити, бо кине десь у канаву.
Десятка у мосту то перебор! Її ставлять з 16м колесом. Воно у тебе не їхатиме на прямій передачі, та на інших не вистачатиме потужності, бо навідь на одиночній версії з 18м колесом у мосту стоїть дев'ятка.
Звиняй за підрізання твоїх крил, пофарбовано звичайно добре, але краще б ти вифарбував його у стоковому варіанті ото було б красиво та правильно. Всякі переробки хоч одного вузла тягнуть за собою і підгон під прект інших елементів конструкції, а це затратно та геморно.
Написав все тіко, щоб застерегти від неправильних дій, які можуть привести до аварійної ситуації, переймаусь виключно за твою безпеку.
Пощастило колись давно поїздити трохи на новому МТ 11 з останніх випусків, що клепали з сидушками лопухами. Хоч і колясочник, але коли воно все нормально працює і вилка, і аморти, і двигун то їздити на ньому було приємно.

Re: В душе BMW))

Додано: 30 січня 2018, 16:49
Alon
USS писав:
А яка в них різниця? Я знаю що різниця тільки в щоках розпредвала.
Різниця не тіки у кулачках розпредвала, а також у довжині циліндрів та у формі днища поршня. У МТ 10-36 днище кругле, а у МТ 11 плоске. Мт 10-36 циліндри трохи довші, здається по пам'яті на пару міліметрів. У свій час конструктори КМЗ зробили МТ 10-36 з наміром трохи підфорсувати мотик, але для сільського господарства те ,що двигун віддавав максимальну потужність у 36сил(ну то звичайно приблизно) на високих обертах воно геть не потрібно. У селі треба, щоб тягнув на низах та середині то МТ 11 вже мав дефорсований двигун у 32сили з тяговитими низами.
Другий момент полегшений маховик. Полегшати маховик треба дуже обережно, не все так просто. Двигун буде нестабільно працювати на низьких обертах. Треба брати вже готовий від МТ одиночної версії.
Також для гоцання без возика твоя рама не пристосована. На одиночній версії задній маятник встановлений на конусних підшипниках, що надає конструкції жорсткосту, а у колясича на гумових сайлентблоках, їздити без возика на такому паскудненько. Плюс передня вилка не пристосована для такої експлуатації вона конструктивно розраховани на їзду з причіпом, через непаралельність пер до колонки їй легше тримати прямолінійний рух з возиком. Без причіпа керованість мота дуже погана, ти його намагаєшся повернути, а він ніби чинить спротив і пре прямо. Треба іншу вилку ставити, бо кине десь у канаву.
Десятка у мосту то перебор! Її ставлять з 16м колесом. Воно у тебе не їхатиме на прямій передачі, та на інших не вистачатиме потужності, бо навідь на одиночній версії з 18м колесом у мосту стоїть дев'ятка.
Звиняй за підрізання твоїх крил, пофарбовано звичайно добре, але краще б ти вифарбував його у стоковому варіанті ото було б красиво та правильно. Всякі переробки хоч одного вузла тягнуть за собою і підгон під прект інших елементів конструкції, а це затратно та геморно.
Написав все тіко, щоб застерегти від неправильних дій, які можуть привести до аварійної ситуації, переймаусь виключно за твою безпеку.
Пощастило колись давно поїздити трохи на новому МТ 11 з останніх випусків, що клепали з сидушками лопухами. Хоч і колясочник, але коли воно все нормально працює і вилка, і аморти, і двигун то їздити на ньому було приємно.
Від стока я відійшов, це замінив бак та задне крило, приварив кріплення під лопух, великих змін не робив щоб у разі можливості привести в оригінал. А на 10кі редукторі катався у друга, мощі хоть 12й став ще мало буде, ну про раму і вилку я з тобою згоден треба щось буде робити.А маховик заводський).І дякую за інформацію по поводу поршнів незнав. :beer2:

Re: В душе BMW))

Додано: 03 липня 2018, 22:57
Alon
Первый выезд :chapaev:

Re: В душе BMW))

Додано: 03 липня 2018, 23:11
MAXDZ
:super:

Re: В душе BMW))

Додано: 04 липня 2018, 12:40
Slavik
Нормальный мот! Скромненько и со вкусом :) Мне зимой тоже такого трагладита предлагали за недорого. Сначала загорелся, а потом не решился. :lol: