Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Отак сталося, шо хотів Елімінатора 250V (та й далі хочу і збираю гроші на нього), але зимувати буду з Мотардо 250 від Альфамото.
250 кубів, 4Т, 24 коні, 20 нютонів-метрів, 21/18 колеса, 4 клапани, водяне охолодження, хід передньої підвіски 28 см, стартер, кік стартер, 120 кг, ставиться на облік в МРЕО.
Накатав за перший день 55 км. Сьогодні на одометрі вже 180. Так і хочеться на ньому закозлити, але більше 5000 об. давати не можна зараз.
Високий зараза, але файний) Трохи опустив траверси і тим занизив мот на 2-2.5 см. Для мого росту то суттєво.
Катаюся там де і завжди (переважно по місту), але тепер додав ще й Голосіївськй ліс (Київ). Обкатаю і можна буде відкручувати на повну, бо 5000 об. трохи мало.
Після дорожника - ЗНАЧНО більша вібрація, бо одностволка і рядник 4-х циліндровий то є сильна різниця. Але звук вихлопа мені дуже подобається.
А вібрація то таке, нічо страшного.
Стою на світлофорах як балярина, але це не напряжно. Набагато гірше коли рушаєш або починаєш розвертатися, мот вже починає нахилятися, а щеплення ти ще не пустив. Тоді почанаєш падати і треба втримати і мот і частину себе і ногу, яка давить на мот... Люди напевно дивно дивляться, але я на то не зважаю.
Крос - він сука жосткий! Він напевно розрахований на стрибки. Ендуро значно м,ягкіше. Мені так здається. ФЗХ мав досить жосткі задні аморти, але в нього сідушка була м,ягша ніж на кросі. В загальному якшо їхати асфальтом, то крос мені здається жосткішим. Але на ньому можна ями не обминати. Навіть якшо попав в яму, хоч і тобі жостко, але ти знаєш шо мотоциклу нічого поганого не станеться, і серце не починає краятися. Підвіску ніколи не пробиває як пробивало задню вилку на ФЗХ, навіть якшо пропустив якусь велику яму.
Помітив шо я починаю хуліганити - тротуари, бордюри...
Почав вивчати ліс біля якого я живу вже 7-й рік. Знайшов спеціальні саморобні трампліни (чи то для мотів, чи то для вєліків..), випадково заїхав на якусь базу, потім довелось тікати з неї від двох собак)))) і ше й слідкувати шоб на тахометрі обороти не перевищували обкаточні. Бачив кінних поліцейських. Добре шо мене не чіпали)) Якби не GPS в телефоні, то й досі бродив би Голосіївським лісом.
Китає є китай.
В перший день в перших 15 км перестав заряджатися акум, приборка світилася, але цифр не було, поворотів-стопів нема, дальнього/ближнього теж. Тільки заводився (і то накатом, бо стартер не крутив, а кіком мені важко). Вилічилось піджиманням контактів в штекері. Але перед цим знімався пластик. Це в перший день. В другий день відкрутився болт який тримає банку глушника. Доїхав в гараж - зняв ще більше пластику, закрутив болт, поставив пластик назад.
День третій. Не працюють поворти ззаду. Пропадає/з,Являєтся контакт десь в районі рульової колонки. Не смертельно звичайно, але не приємно. Подивився в загальному- причини ще не знайшов. Проводка на гарантії, тому через пару днів поїду в магазин/сервіс - хай справляють
На фото ендурік-китай-125. Називається Eriskay Mangust 125 https://moto.kiev.ua/trid/sold/1307790521810
Приборка. Швидкість, тахометр двохфифровий (показує сотні оборотів, іншими словами "х100"), загальний одометр, добовий одометр, годинник, милі/кілометри. Ще можна налаштовувати кількість магнітів, 2Т або 4Т і довжину колеса. Пробував, але як залізти в то меню - фіг його знає. Потреби нема, швидкість ніби добре показує.
Фара відбивається в щитку, трохи сліпить вночі. Казали шо фару треба міняти, якщо я хочу шоб вона світила, а не світилася.
250 кубів, 4Т, 24 коні, 20 нютонів-метрів, 21/18 колеса, 4 клапани, водяне охолодження, хід передньої підвіски 28 см, стартер, кік стартер, 120 кг, ставиться на облік в МРЕО.
Накатав за перший день 55 км. Сьогодні на одометрі вже 180. Так і хочеться на ньому закозлити, але більше 5000 об. давати не можна зараз.
Високий зараза, але файний) Трохи опустив траверси і тим занизив мот на 2-2.5 см. Для мого росту то суттєво.
Катаюся там де і завжди (переважно по місту), але тепер додав ще й Голосіївськй ліс (Київ). Обкатаю і можна буде відкручувати на повну, бо 5000 об. трохи мало.
Після дорожника - ЗНАЧНО більша вібрація, бо одностволка і рядник 4-х циліндровий то є сильна різниця. Але звук вихлопа мені дуже подобається.
А вібрація то таке, нічо страшного.
Стою на світлофорах як балярина, але це не напряжно. Набагато гірше коли рушаєш або починаєш розвертатися, мот вже починає нахилятися, а щеплення ти ще не пустив. Тоді почанаєш падати і треба втримати і мот і частину себе і ногу, яка давить на мот... Люди напевно дивно дивляться, але я на то не зважаю.
Крос - він сука жосткий! Він напевно розрахований на стрибки. Ендуро значно м,ягкіше. Мені так здається. ФЗХ мав досить жосткі задні аморти, але в нього сідушка була м,ягша ніж на кросі. В загальному якшо їхати асфальтом, то крос мені здається жосткішим. Але на ньому можна ями не обминати. Навіть якшо попав в яму, хоч і тобі жостко, але ти знаєш шо мотоциклу нічого поганого не станеться, і серце не починає краятися. Підвіску ніколи не пробиває як пробивало задню вилку на ФЗХ, навіть якшо пропустив якусь велику яму.
Помітив шо я починаю хуліганити - тротуари, бордюри...
Почав вивчати ліс біля якого я живу вже 7-й рік. Знайшов спеціальні саморобні трампліни (чи то для мотів, чи то для вєліків..), випадково заїхав на якусь базу, потім довелось тікати з неї від двох собак)))) і ше й слідкувати шоб на тахометрі обороти не перевищували обкаточні. Бачив кінних поліцейських. Добре шо мене не чіпали)) Якби не GPS в телефоні, то й досі бродив би Голосіївським лісом.
Китає є китай.
В перший день в перших 15 км перестав заряджатися акум, приборка світилася, але цифр не було, поворотів-стопів нема, дальнього/ближнього теж. Тільки заводився (і то накатом, бо стартер не крутив, а кіком мені важко). Вилічилось піджиманням контактів в штекері. Але перед цим знімався пластик. Це в перший день. В другий день відкрутився болт який тримає банку глушника. Доїхав в гараж - зняв ще більше пластику, закрутив болт, поставив пластик назад.
День третій. Не працюють поворти ззаду. Пропадає/з,Являєтся контакт десь в районі рульової колонки. Не смертельно звичайно, але не приємно. Подивився в загальному- причини ще не знайшов. Проводка на гарантії, тому через пару днів поїду в магазин/сервіс - хай справляють
На фото ендурік-китай-125. Називається Eriskay Mangust 125 https://moto.kiev.ua/trid/sold/1307790521810
Приборка. Швидкість, тахометр двохфифровий (показує сотні оборотів, іншими словами "х100"), загальний одометр, добовий одометр, годинник, милі/кілометри. Ще можна налаштовувати кількість магнітів, 2Т або 4Т і довжину колеса. Пробував, але як залізти в то меню - фіг його знає. Потреби нема, швидкість ніби добре показує.
Фара відбивається в щитку, трохи сліпить вночі. Казали шо фару треба міняти, якщо я хочу шоб вона світила, а не світилася.
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- nikolas
- рокер
- Повідомлень: 298
- З нами з: 18 вересня 2009, 21:58
- Мотоцикл: Jawa 350/634
- Звідки: Мелитополь
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 8 разів
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Поздравляю с покупкой!
Что такое Совецкая жужжалка для задницы????? _Это то что не жужжит и в жопу не лезет...
- Андрейка 634-5-1980
- уважаемый
- Повідомлень: 583
- З нами з: 19 лютого 2012, 22:23
- Мотоцикл: Jawa-634|1980г,Иж П|1966г
- Звідки: Глухов
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
- sadam
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1696
- З нами з: 23 травня 2009, 22:20
- Мотоцикл: JBW-125; Kawasaki ZX-6
- Звідки: Киев, Дарницкий р-н
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 95 разів
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Поздравляю с покупкой!
ПО высоте: может можно подшаманить с рычагами прогресии? На фотках плохо видно...
ПО высоте: может можно подшаманить с рычагами прогресии? На фотках плохо видно...
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
дякую)
та наче не можна.
там можна пружину на моноаморті трохи попустити, буде більше присідати = нижчий мот якшо на ньому сидіти.
добратися туди важко. або як варіант довга викрутка + молоток, легенькі постукування..
та наче не можна.
там можна пружину на моноаморті трохи попустити, буде більше присідати = нижчий мот якшо на ньому сидіти.
добратися туди важко. або як варіант довга викрутка + молоток, легенькі постукування..
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- Rock-N-Roll
- рокер
- Повідомлень: 454
- З нами з: 15 листопада 2010, 23:08
- Мотоцикл: Keeway RK III 150; Riga-12
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 26 разів
- Подякували: 2 рази
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
вітаю! хай вірно служить тобі. і незабудь купити елімінатора!)
- sadam
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1696
- З нами з: 23 травня 2009, 22:20
- Мотоцикл: JBW-125; Kawasaki ZX-6
- Звідки: Киев, Дарницкий р-н
- Дякував (ла): 14 разів
- Подякували: 95 разів
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Если гайка алюминевая то ответкой и молотком.. поедешь за новым аммортом)))
- Человек
- Рокер по кафе рейсер
- Повідомлень: 2380
- З нами з: 25 травня 2009, 09:49
- Мотоцикл: Jawa-250, RF-400rt
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 8 разів
- Подякували: 17 разів
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Сурово выглядит ! Поздравляю с покупкой.
Не забывай писать о вашей совместной судьбе, интересно как он поведет себя в эксплуатации.
Датчик скорости размещен в плохом месте, испортится после первой же поездки в еб*ня, ты ведь туда поедешь как только закончится период обкатки ?
Не забывай писать о вашей совместной судьбе, интересно как он поведет себя в эксплуатации.
Датчик скорости размещен в плохом месте, испортится после первой же поездки в еб*ня, ты ведь туда поедешь как только закончится период обкатки ?
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
дякую.
звичайно поїду.
а де датчик в японських кросачах розміщується?
звичайно поїду.
а де датчик в японських кросачах розміщується?
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- archer
- И так сойдет
- Повідомлень: 2093
- З нами з: 25 травня 2009, 14:13
- Мотоцикл: Suzuki GS 500F => DR650r => KTM 690 Enduro R
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 78 разів
- Подякували: 130 разів
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Полазил по сайтику этого мотомагазина, что-то не увидел ценника. Если не сложно черкани в ЛС.
И так сойдет
- Well
- ВЕТЕРАН
- Повідомлень: 3656
- З нами з: 23 травня 2009, 21:33
- Мотоцикл: Honda VFR750F rc36 + Suzuki DRZ400S
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 157 разів
- Подякували: 191 раз
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
в кроссачах спидометра нету))))
поздравляю с обновкой)
поздравляю с обновкой)
Удача - смелых любит!
http://www.bikepics.com/members/well/
http://www.bikepics.com/members/well/
- zek009
- МАЖОР
- Повідомлень: 1261
- З нами з: 25 травня 2009, 18:30
- Мотоцикл: Jawa634=>Honda CB400SF=>Yamaha Super Tenere 750=>CB1300SF;
- Звідки: Украина, г.Славутич
- Дякував (ла): 111 разів
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Прикольный агрегат, пускай служит верой и правдой.
Цену если можно озвучь в студии.
Цену если можно озвучь в студии.
- BuzVlad
- рокер
- Повідомлень: 235
- З нами з: 05 лютого 2012, 16:29
- Мотоцикл: Чезет 350 472.5
- Звідки: Київська обл. м. Тараща
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Гарний апарат, але більш підійде для місцевості в котрій я живу, а в нас є де розгулятися!
Купив Яву, копай яму
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
$2370
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Мене от цікавить, як даний апарат себе проявляє при їзді з пасажиром? - комфортно 2-м номером, чи не дуже
І як що до комфортного крейсера на асфальті...
І як що до комфортного крейсера на асфальті...
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- Well
- ВЕТЕРАН
- Повідомлень: 3656
- З нами з: 23 травня 2009, 21:33
- Мотоцикл: Honda VFR750F rc36 + Suzuki DRZ400S
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 157 разів
- Подякували: 191 раз
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
апарат то поедет, вопрос через сколько пассажир сам на ходу сойдет... я думаю км 100 протянет.
Удача - смелых любит!
http://www.bikepics.com/members/well/
http://www.bikepics.com/members/well/
- Syava
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2116
- З нами з: 28 травня 2009, 10:57
- Мотоцикл: Jawa 360, Honda XL400VN
- Звідки: м.Ірпінь, Київська обл.
- Дякував (ла): 379 разів
- Подякували: 60 разів
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Прикольний кросач, бачив його вживу. Циліндр не має ребер охолодження, стоять масляні радиатори. Цікаво наскільки вони захищені при падінні і самі крила пластику наче широкі із-за них. Перевіряти спеціально не треба )).
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
liach, дякую)
катався з пасажиром в лісі. їде чотко, рульом кручу сміливо. єдине шо не поїдеш стоячи якшо є пасажир.
навіть була ситуація коли розвертався на дорозі, асфальту не хватило і довелось в розвороті заїжджати на тротуар (не високий, не низький). розвернувся нормально)
про крейсер нічого не скажу - максимально шо вижимав - 63км/год. - обкатка, більше не кручу.
Syava, охолодження водяне) при падінні захищені тільки за рахунок руля, більше їх нічого не захищає.
Проїхав на даний момент 400 км. Є деякі невеликі трабли, але нічого критичного. Після перших 300 км почав веселіше їхати - притерся.
Задня і передня підвіска стала м,ягшою, теж напевно трошки притерлася. Звикаю до сідушки.
Доречі, на кросачах пускати обидві руки не можна - він зразу починає валитися в якусь із сторін. (пробував це на двох мотах)
Сьогодні їду робити ТО-1
мені з пасажиром легше - я починаю нормально діставати ногами до асфальту)))lelik писав:Мене от цікавить, як даний апарат себе проявляє при їзді з пасажиром? - комфортно 2-м номером, чи не дуже
І як що до комфортного крейсера на асфальті...
катався з пасажиром в лісі. їде чотко, рульом кручу сміливо. єдине шо не поїдеш стоячи якшо є пасажир.
навіть була ситуація коли розвертався на дорозі, асфальту не хватило і довелось в розвороті заїжджати на тротуар (не високий, не низький). розвернувся нормально)
про крейсер нічого не скажу - максимально шо вижимав - 63км/год. - обкатка, більше не кручу.
Syava, охолодження водяне) при падінні захищені тільки за рахунок руля, більше їх нічого не захищає.
Проїхав на даний момент 400 км. Є деякі невеликі трабли, але нічого критичного. Після перших 300 км почав веселіше їхати - притерся.
Задня і передня підвіска стала м,ягшою, теж напевно трошки притерлася. Звикаю до сідушки.
Доречі, на кросачах пускати обидві руки не можна - він зразу починає валитися в якусь із сторін. (пробував це на двох мотах)
Сьогодні їду робити ТО-1
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- антибык
- мож че и выростит
- Повідомлень: 54
- З нами з: 03 червня 2009, 21:08
- Мотоцикл: Jawa 350/634-7,82г.
- Звідки: Украина,Донецк.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
У камрада на таком резина терла об корпус глушителя при езде с пассажиром. И буквально неделю назад, после очередного гарантийного ТО с регулировкой ГРМ, двиг застучал как швейная машинка и умер. Тип в шоке, пытается сбить с диллера новый двиг. Такие дела.
- volkov-a-g
- мелко рокер
- Повідомлень: 24
- З нами з: 23 грудня 2009, 08:22
- Мотоцикл: Suzuki Djebel 250XC
- Звідки: Черкассы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
Мот четкий, пока не начнешь использовать его по назначению, потом он посыпется,
Самое узкое место - Прогрессия (через 5т Км - оторвало уши от маятника, подшипников хватает на 2Т км),
ступици тоже не тот алюминий что должен быть, и вилка потекла через 8Т,
единственное что радует - цифровая приборка и резвый моторчик
так что никамильфо.
Самое узкое место - Прогрессия (через 5т Км - оторвало уши от маятника, подшипников хватает на 2Т км),
ступици тоже не тот алюминий что должен быть, и вилка потекла через 8Т,
единственное что радует - цифровая приборка и резвый моторчик
так что никамильфо.
ендуро - стиль життя
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
ну так буду доробляти-вдосконалювати по мірі необхідності.
а моторчик зонгшен, а зонгшен то фірма. в них навіть своя команда є в мото-gp
а моторчик зонгшен, а зонгшен то фірма. в них навіть своя команда є в мото-gp
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
- volkov-a-g
- мелко рокер
- Повідомлень: 24
- З нами з: 23 грудня 2009, 08:22
- Мотоцикл: Suzuki Djebel 250XC
- Звідки: Черкассы
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
лучше продай и возьми японца 250, проверено! неподводит в любых режимах!
ендуро - стиль життя
- Сірко
- Старая гвардия
- Повідомлень: 702
- З нами з: 01 червня 2010, 23:28
- Мотоцикл: Кастом, Крос, Ява 634
- Звідки: Тернопіль/Київ
- Дякував (ла): 5 разів
- Подякували: 22 рази
- Контактна інформація:
Re: Мій драпак (Мотардо 250 від Альфамото)
якби так було краще, а б так зробив з самого початку.
Продаю ФУОЗ Саруман, Оптодатчики, БСЗ, Тахометри світлодіодні
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Бувають п'яні байкери, бувають старі байкери, але не буває п'яних старих байкерів
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів