Сторінка 4 з 4

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 20 вересня 2014, 12:38
romanist2014
nik_2 писав:Цікаво, покатавши на китайчику, що ти скажеш про яву? Якби в ідеальному стані, повернувся б до совкопрому? :sotona:
Добавлю, я окрім яви мало на чому катав, але сильно велику різницю відчув зі зміною резини - опробуй поставити зубасту резину, думаю, буде набагато приємніше по стежичках... Звісно, якщо хоть якось дозволяє підвіска і коробка: собі на яву поставив передю зірочку на 17, о він на холостих на 1 передачі ледве рухається - я ледве втримую щоб ногу не поставить. Набагато легше по полях і в лісі стало пересуватись! :super:
Привіт друже :super: до совкопрому не повернувся би,хіба як другий мот :dedushka: ,а не як основний.Коробка дозволяє,тяга з самих низів,а от підвіска навряд,вилка короткохідна-моноаморт жорсткий,думав резину втулити трохи зубатішу,але навряд це принесе потрібний результат. :cry:

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 20 вересня 2014, 13:37
MAXDZ
інколи так охота зїхати з траси в якесь поле чи ліс
Розумію, але на ендуро не буде такої швидкості по асфальту, як на дорожному. Підрахуй у процентному відношенні, скільки ти їздиш по асфальту, а скільки по грунту.
Пробачте, ала із тих ендуро китайчиків, що я бачив, потрібно теж без фанатизму по грунту іздити, а то кріплення амортизатору від маятнику відриває. Але китай теж різний буває, та і ява якщо на неї китайські запи ставити, теж китайчик частково.

250 краще ніж 200, двигуни напевно однакові у китайчиків дорожніх і ендуро, частіше це так.

Такий:
https://www.youtube.com/watch?v=a-TW1hu0fqA

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 20 вересня 2014, 14:16
romanist2014
MAXDZ писав:
інколи так охота зїхати з траси в якесь поле чи ліс
Розумію, але на ендуро не буде такої швидкості по асфальту, як на дорожному. Підрахуй у процентному відношенні, скільки ти їздиш по асфальту, а скільки по грунту.
Пробачте, ала із тих ендуро китайчиків, що я бачив, потрібно теж без фанатизму по грунту іздити, а то кріплення амортизатору від маятнику відриває. Але китай теж різний буває, та і ява якщо на неї китайські запи ставити, теж китайчик частково.

250 краще ніж 200, двигуни напевно однакові у китайчиків дорожніх і ендуро, частіше це так.

Такий:
https://www.youtube.com/watch?v=a-TW1hu0fqA
по грунту стараюсь взагалі не їздити,бо мот веде себе в таких умовах не дуже добре,виляє із боку вбік навіть при швидкості 20 км за годину,тай й справді надійність китайських ендуро трохи викликає сумніви,а на щось нормальне не вистачає грошей.Ось саме на цього ВХР250 я і дивився,наче нічого такий.

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 20 вересня 2014, 18:54
C_ Joker
А вот в контактиге группа http://vk.com/club69467035

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 28 вересня 2014, 08:44
romanist2014
Рішив я хлопці,катаю й далі на R2,а весною подивимось.Планую,під кінець сезону,на наступному тижні виїхати в мікро-дальняк,70 км в один бік.Подивимось як мот себе покаже,бо до цих пір їздив максимум на

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 13 грудня 2014, 21:35
romanist2014
Доброго вечора,сезон закрив ще у жовтні.Підведу підсумки,мот радував своєю не прихотливістю та малим розхідом бензину,поломок як таких впринципі і не було,за сезон пройдено всього 2650 км ;) Звик я до нього,продавати не збираюсь,тай знецінення гривні відбиває будь яку охоту :|
Ось кілька фото з останньої поїздки в цьому році

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 13 грудня 2014, 22:19
РЕпа
Красиво! :super:

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 22 червня 2015, 23:34
ТОРА-82
Добрый день.
Помогите новичку!
Куда присоединить трубку, что свисает слева от горлвины бака (под декором) и трубку, что в нижней точке карбюратора? На "Верховине" таких не было...

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 24 червня 2015, 17:39
MAXDZ
Трубка в горловине - это вентиляция бензобака, чтобы когда уходил бензин, не создавался вакуум и топливо поступало.
Трубочка от карба, скорее всего дренаж, чтобы при падении мотоцикла, топливо не злило цилиндр, а вытекало наружу (трубочка обычно сбоку от карба или с двух сторон).
Куда девать не знаю, но точно не затыкать.

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 24 червня 2015, 23:12
ТОРА-82
Спасибо коллега!
Я, как человек разумный, всё понимаю, но...
На свободном конце дыхалки (от горловины) жадные производители вцепили хомут, а значит где-то должен быть штуцер. А его нет. И в свободном состоянии этот конец свисает так, чтоб в перспективе брызгать на резонатор выхлопной! Что-то тут не то...
И трубка от "южного полюса" карбюратора (правда без хомута) выходит в никуда... Сплошные ребусы!

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 02 серпня 2015, 13:30
romanist2014
Всім привіт, дуже давно не був на форумі.
Мот в порядку, пробіг уже 4600 км, ніяких проблем в цьому сезоні з ним не було,що радує ;)

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 02 серпня 2015, 15:07
Vvv
Как ощущения после Явы , что шустрее Ява или вайпер , как по комфорту и управлению по сравнению с Явой?

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 02 серпня 2015, 18:15
romanist2014
:zemla:
Vvv писав:Как ощущения после Явы , что шустрее Ява или вайпер , как по комфорту и управлению по сравнению с Явой?
По порядку, Ява все таки шустріша, запас потужності більший, але різниця не така колосальна, комфорт це діло звички,але спочатку мені Ява видалася мягшою, зараз і Вайпер повністю влаштовує, а от рулиться краще все таки Вайпер,дуже легко, в поворотах можна закладувати мот, правда китайська резина це китайська резина :D
В цілому мот вийшов достойний у китайців , я чекав гіршого

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 04 лютого 2017, 20:46
pepsrok
Приветик у меня в вайпере r2 в вилке было залито з заводу по 300 грамм масла в каждом пере сколько надо по мануалу заливать

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 13 лютого 2017, 16:14
romanist2014
pepsrok писав:Приветик у меня в вайпере r2 в вилке было залито з заводу по 300 грамм масла в каждом пере сколько надо по мануалу заливать
Привіт,по 450 у кожне перо

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 22 лютого 2017, 23:23
pepsrok
сколько нужно масла лить в задний амортизатор заранее спасибо

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 23 лютого 2017, 00:17
MAXDZ
pepsrok писав:сколько нужно масла лить в задний амортизатор заранее спасибо
Не знаю, что там в мануале написано, но обычно под завязку, дать отстоятся 1-2 часа, что бы пузырьки воздуха вышли, а потом закрывать, лишнее масло выйдет.

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 23 лютого 2017, 10:39
pepsrok
Спасибо

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 11 квітня 2019, 03:15
limousine
Не подскажете какой должен быть зазор в клапанах? выставлять на холодную?

Re: Viper ZS 200 R2

Додано: 11 квітня 2019, 09:03
route 66
Зазор в клапанах - это тепловой зазор. Соотв. выставлять на холодную