Не знаю как там в мануале- но с завода в ЮП 5 ничего под головкой не стояло. Помню, меня, как старого явиста, в детстве весьма травмировал этот факт.
П.С.- продать ИЖ нафиг и купить Яву уже советовали?
Не знаю как там в мануале- но с завода в ЮП 5 ничего под головкой не стояло. Помню, меня, как старого явиста, в детстве весьма травмировал этот факт.
Та ти шо! І шо?ЕМНИП у Ю-5 прокладок под головками нет и не должно быть. Об этом даже в руководстве по эксплуатации написано. Другое дело если головка гуано или цилиндр забит в привалочной плоскости
Я крім того, що сам читав, бачив, та ще й експлуатую Ю-5 1988 р.в. (з 1999р. по т.ч.) Без прокладок під головками. І повір, ні разу не було з цим проблем. Отаке
Вітаю. Поталанило. А мені щось не пре. Приїхали були, пару тижнів тому, хлопаки з движком Ю5 треба доскладати кпп, бо розібрали, а кеби стулити назад нема, ото де пригода. Вони, мало того, що переплутали місцями кришки кривошипів, хоч на Ю5 на кришці пиптик, а у картері ямочка, вони позривали різьби на картері, позаварювали їх косо-криво, при моїй спробі прогнати різьбу викришився повність мечик, бо виявилося, що ті довбні заварили всередені зломане свердло. За все інше і говорити не буду.Я крім того, що сам читав, бачив, та ще й експлуатую Ю-5 1988 р.в. (з 1999р. по т.ч.) Без прокладок під головками. І повір, ні разу не було з цим проблем. Отаке
Головки рідні, циліндри міняні не раз
добрый вечерUSS писав: ↑23 серпня 2018, 13:23Для початку перевір правий сальник під генератором, якщо під генератором брудно то він негодиться, або неприкручена кришка сальника, під нею є прокладка дивися, щоб була ціла та не перекривала канал для мащення підшипника.....здравствуйте господа.
такая ситуация.. нет холостого хода на юпитере, только на больших оборотах подключается второй цилиндр, нагар на свечах разный, левая - черная а правая - белая. ....
Процент попадания на ответ "нет", небольшой. А в чем проблема с выставлением зажигания???
Запалення кулачкове? Якщо так то нічого страшного не відбудеться, витягуєш щітки, знімаєш генератор, контакти не рухаєш, встановиш все на місце і заводиш. На картері повинен бути штіфт- на нижньому алюмінієвому кільці генератора паз, ротор на валу і кулачок завжди в одному положенні, провода можна не відкручувати, відвів у бік генератор і замінив сальник.такой вопрос.. придется ли заново регулировать зажигание если я все это сделаю. сниму генератор и заменю правый сальник?
Ага, бо воно і так не точно налаштоване. Там після того як закручуєш гвинти, налаштування збиваютьсяUSS писав: ↑02 жовтня 2018, 23:09 Запалення кулачкове? Якщо так то нічого страшного не відбудеться, витягуєш щітки, знімаєш генератор, контакти не рухаєш, встановиш все на місце і заводиш. На картері повинен бути штіфт- на нижньому алюмінієвому кільці генератора паз, ротор на валу і кулачок завжди в одному положенні, провода можна не відкручувати, відвів у бік генератор і замінив сальник.
Забув написати, що якір теж треба знімати, а стати ідеально в те саме положення варіант 0 цілих х...й сотихUSS писав: ↑02 жовтня 2018, 23:09Запалення кулачкове? Якщо так то нічого страшного не відбудеться, витягуєш щітки, знімаєш генератор, контакти не рухаєш, встановиш все на місце і заводиш. На картері повинен бути штіфт- на нижньому алюмінієвому кільці генератора паз, ротор на валу і кулачок завжди в одному положенні, провода можна не відкручувати, відвів у бік генератор і замінив сальник.такой вопрос.. придется ли заново регулировать зажигание если я все это сделаю. сниму генератор и заменю правый сальник?
В Іжах якір на шпонці сидить, такшо стане нормально, а зміщення зажиги на пару десятих мм - фігня, тим більше для Юпітера, він і так чудом їздить
Якшо ти про шпонку, то в яви шпонки нема, є установочний штифт, який "допомагає" правильно поставити якір з кулачком, при КСЗ.
У яві з шестивольтовим генератором стовідсотково треба перевстановлювати запалення бо сам генератор на двох болтах +він пластиліновий+нема установочного штифта, а на їжу є і на шестивольтовому генераторі. На 12в генераторі яви встановити приблизно у тому положенні, що було до розбору ймовірність набагато вища, генератор на чотирьох гвинтах і вір не деформується при установці, як шестивольтовий. Були випадки, що деякі "власники", так затягували гвинти на шестивольтовому генераторі, що той нещасний генератор вгинався у середину разом з контактною пластиною міліметрів на десять, а може і більше.А в Яві, що ні?
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів