634 проблема

Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

634 проблема

Повідомлення Александр77 »

двигун 634 після ремонту заводиться з повністю відкритим дроселем, та повністю піднятою голкою, але при цьому не набирає обертів, а тримає десь на 1500 - 2000. Враження таке що десь занадто багато повітря, в когось таке бувало? а то моск скоро репне (прокладки сальники нові)
Аватар користувача
kozyr
человек швейцарский нож
Повідомлень: 823
З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
Мотоцикл: Jawa старушечка
Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
Дякував (ла): 431 раз
Подякували: 154 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення kozyr »

Привіт. 1 заведи і попробуй швидко закрити всас на фільтрі. Якщо не заглоне одразу, то шукай підсос повітря.
2 якщо заглохне одразу, то перевір щераз запалення, а потім в карбі (на заведеному двигуні) закрути гвинт якості до упору. Двигун повинен зупинитись, або хоча б скинути оберти. Якщо ні став інший карб.
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!! :dedushka: :beer1:
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Александр77 »

kozyr писав: 07 вересня 2019, 07:06 Привіт. 1 заведи і попробуй швидко закрити всас на фільтрі. Якщо не заглоне одразу, то шукай підсос повітря.
2 якщо заглохне одразу, то перевір щераз запалення, а потім в карбі (на заведеному двигуні) закрути гвинт якості до упору. Двигун повинен зупинитись, або хоча б скинути оберти. Якщо ні став інший карб.
Привіт, завожу на закритому карбі (стоїть від старушки така заслонка) заливаю паливом його по горло аж тече, регулючі гвинти закручені геть, і ось поки тримаю ручку газу на всю доки він і тримає приблизно 1500 обертів, запалення стоїть CDI випередження ганяв від 1 до 3,2 мм нічого не допомогло
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Aleks1978 »

сді =3.5мм! карб цілий,справний? в мене таке було при убитому карбі. перевір на герметичність двигун,головки перезатягни,сальники.
катушка на запаленні яка? на 2 вивіндуспробуй 0.5мм випередження. зі скутерними трохи раніш ніж по книжці.
в мене 3.5 а таке відчуття що 2.5. 100 набирає повільно. коли на кулачках ставив 34-35 то 100 аж бігом набирало і їхала нормально.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Александр77 »

Aleks1978 писав: 07 вересня 2019, 08:42 сді =3.5мм! карб цілий,справний? в мене таке було при убитому карбі. перевір на герметичність двигун,головки перезатягни,сальники.
катушка на запаленні яка? на 2 вивіндуспробуй 0.5мм випередження. зі скутерними трохи раніш ніж по книжці.
в мене 3.5 а таке відчуття що 2.5. 100 набирає повільно. коли на кулачках ставив 34-35 то 100 аж бігом набирало і їхала нормально.
карб справний ставив на 250 ку завелась з пів тику котушки 2 стоять скутерних, спробую ще збільшити випередження, сальники нові, двигун на герметі (мож гермет гавно?)
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Aleks1978 »

може й герм гівно і десь таки підсасує. але я 20 років дешевим користуюся і нормально. а ціліндри взагалі сидять на картонках з пачки прального порошку змащені маслом. та й їздити на погано закручених головках цілий сезон доводилось. і нічого. в мене періодично то коліна відкрутятьця то головки :) цирк або шамана треба :)
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Александр77 »

міняв випередження від 1 до 5 - заводиться, але коли газ на всю і працює так ніби на холостих - кидаєш ручку глохне. Зняв голови - вони в чорному маслі (немов перероб перепалений) зняв горшки поршні також в маслі...бля обоє, може все таки сальники гавно? але чому обоє поршні мокрі? да коли вона заводиться то димить добряче, колоть двигло?
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Aleks1978 »

??????????????????????????????7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
підшипники на кв нормальні???? мабуть сальники заміни. якщо двигун не тече на стиках то не варто його колоти.
хоча в твоєму випадку я б таки його розколов. про всяк випадок,може дійсно герметик пропустив. хоча картери прилягати повинні на стільки щільно шо......
я в минулому році взагалі картер на фарбу садив богерметика не було під рукою.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Bitva
мелко рокер
Повідомлень: 25
З нами з: 23 квітня 2019, 12:09
Мотоцикл: 634-7
Звідки: Київ
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 3 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Bitva »

Александр77 писав: 07 вересня 2019, 17:57 міняв випередження від 1 до 5 - заводиться, але коли газ на всю і працює так ніби на холостих - кидаєш ручку глохне. Зняв голови - вони в чорному маслі (немов перероб перепалений) зняв горшки поршні також в маслі...бля обоє, може все таки сальники гавно? але чому обоє поршні мокрі? да коли вона заводиться то димить добряче, колоть двигло?
Перевірьте котушки тестером, у мене одна робила через раз. на тестері показували супротив в 0,6 ом.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення USS »

запалення стоїть CDI
Спробуй встановити стокове запалення, (з тієї 250 хоч би, завідомо справне). Все у маслі - значить маститься, але не факт,що всі цикли запалюється. Варіант підсоса масла з кпп може бути, але на оберти вплив буде мізерний ( вчора був такий випадок з китайською бензопилою, розкручені гвинти половинок картера. Масло бігло і назовні і також потрапляло у камеру кшм, диму давало багато, але стартувала та тримало високі оберти відносно нормально) Завжди шукай причину у тому,що встановлено нове, не випробуване або щось змінено у конструкції агрегату. Комутатори які, також скутерні?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Aleks1978 »

https://sovek.com.ua/new/katushka-zazhiganija-135-3705m https://sovek.com.ua/new/wp-content/upl ... 24x837.jpg
спробуй катушки таким замінити а також пройдися по схемі підключення.
Вкладення
photo_2019-05-17_21-19-14.jpg
Востаннє редагувалось 07 вересня 2019, 21:39 користувачем Aleks1978, всього редагувалось 1 раз.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Aleks1978 »

відстань між датчіком і міткою 03-05мм.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Александр77 »

Aleks1978 писав: 07 вересня 2019, 21:38 відстань між датчіком і міткою 03-05мм.
так
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Александр77 »

USS писав: 07 вересня 2019, 21:14
запалення стоїть CDI
Спробуй встановити стокове запалення, (з тієї 250 хоч би, завідомо справне). Все у маслі - значить маститься, але не факт,що всі цикли запалюється. Варіант підсоса масла з кпп може бути, але на оберти вплив буде мізерний ( вчора був такий випадок з китайською бензопилою, розкручені гвинти половинок картера. Масло бігло і назовні і також потрапляло у камеру кшм, диму давало багато, але стартувала та тримало високі оберти відносно нормально) Завжди шукай причину у тому,що встановлено нове, не випробуване або щось змінено у конструкції агрегату. Комутатори які, також скутерні?
в мене 3 фази, комутатор скутерний ( що до схеми) стокове запалення встановити не можу, з огляду на на повну його відсутність, крім того це кастом (змінена проводка розтошування акумулятора та реле і таке інше і постановка його туди майже не можлива, ну скажемо так затруднена,
Востаннє редагувалось 08 вересня 2019, 00:32 користувачем Александр77, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Александр77 »

Bitva писав: 07 вересня 2019, 19:59
Александр77 писав: 07 вересня 2019, 17:57 міняв випередження від 1 до 5 - заводиться, але коли газ на всю і працює так ніби на холостих - кидаєш ручку глохне. Зняв голови - вони в чорному маслі (немов перероб перепалений) зняв горшки поршні також в маслі...бля обоє, може все таки сальники гавно? але чому обоє поршні мокрі? да коли вона заводиться то димить добряче, колоть двигло?
Перевірьте котушки тестером, у мене одна робила через раз. на тестері показували супротив в 0,6 ом.
опір між чим і чим ? вони нові іскру дають, де Ви міряєте між витками? чи з витка на масу?
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Александр77 »

Aleks1978 писав: 07 вересня 2019, 21:38 відстань між датчіком і міткою 03-05мм.
а як Ви вимірюєте випередження? на виході мітки чи вході ?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення USS »

а як Ви вимірюєте випередження? на виході мітки чи вході ?
По ідеї, у тебе повинна бути інструкція до того сді з параметрами момента встановлення запалення. Наприклад у чех вапе, на даний час, малюють встановлення моменту іскри на вході, раніше було трохи пізніше, за 2мм після входу. (Переглянь Трифонова, у нього є огляд з нюансами). Що ж там у твоєму випадку невідомо. Сді сам комплектував чи купив вже готове?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Aleks1978 »

Александр77 писав: 08 вересня 2019, 00:35
Aleks1978 писав: 07 вересня 2019, 21:38 відстань між датчіком і міткою 03-05мм.
а як Ви вимірюєте випередження? на виході мітки чи вході ?
ставлю по середині датчіка. хтось по середині мітки. хтоось перед міткою по ходу руху.
ось тобі щє варіант
photo_2018-07-31_14-47-33.jpg
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Aleks1978 »

USS писав: 08 вересня 2019, 04:09
а як Ви вимірюєте випередження? на виході мітки чи вході ?
По ідеї, у тебе повинна бути інструкція до того сді з параметрами момента встановлення запалення. Наприклад у чех вапе, на даний час, малюють встановлення моменту іскри на вході, раніше було трохи пізніше, за 2мм після входу. (Переглянь Трифонова, у нього є огляд з нюансами). Що ж там у твоєму випадку невідомо. Сді сам комплектував чи купив вже готове?
в тому то й справа cdi зі скутера і cdi вапе,це різні речі. вапе призначений для заміни попередніх моделей генератора на явах і там є заводська інструкція. а скутерне це дешевий аналог вапе призначений для іншої техніки в якій все налаштоване так щоб не виставляти запалення самому=прикрутив і все готово.
я думаю що інструкція від вапе підійде і до свого китайського родича. :beer1: :beer1: :beer1: :beer1: :beer2: :beer2: :beer2:
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Aleks1978 »

https://www.youtube.com/watch?v=fUZyUrdVhv0
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Александр77 »

Всім хто відгукнувся - велечезне дякую, проблема вирішилась, тему можна закривати. А причина була...(Боже, як соромно) в тупій бля неуважності. Вже коли двигун лежав на операційному столі, і я познімав поршні щоб розпорати половинити його, якось випадково погляд навівся на літеру на денці поршня, тут то для мене і стало все зрозумілим. Все зібрав, двигун завівся з трьох тиків, не витримав прохватив по вулиці, наче нічого різкий. Ось така була халепа.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Aleks1978 »

ось бачіш. розкол движка допоміг ;)
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення Александр77 »

Aleks1978 писав: 08 вересня 2019, 22:01 ось бачіш. розкол движка допоміг ;)
ну слава Богу то до роскола не дійшло, а як би не помітив причину, отоб здивувався коли б після зборки все запрацювало
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення USS »

як би не помітив причину
Можна було б викрутити свічки та побачити маркування на поршнях їх якраз набивають у тому місці що видно у свічний отвір. Та хто ж знав... :lol:
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
kozyr
человек швейцарский нож
Повідомлень: 823
З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
Мотоцикл: Jawa старушечка
Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
Дякував (ла): 431 раз
Подякували: 154 рази
Контактна інформація:

Re: 634 проблема

Повідомлення kozyr »

Привіт. :P Я вибачаюсь, але що з поршнями було не так? :o
Хочу зрозуміти на майбутнє. :dedushka:
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!! :dedushka: :beer1:
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
Відповісти

Повернутись до “Двигатель”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів