Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

valerazaz
тюнингрокер
Повідомлень: 1480
З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Звідки: киев.обл
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення valerazaz »

Вообщем сепараторы проточил тела хватает, собрал колевалы, и отцентрировал
Зимой соберу двигло запасное с этим коленвалом
По Яве проще есть замена на сепаратор нтн, на юп нет такого размера
Dmitry
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 14 червня 2016, 13:30
Мотоцикл: cezet 472
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dmitry »

хлопці, підкажіть, центральна цапфа колінвалу 360 яви має такі ж розміри, як і цапфа колінвалу 634 -ї ?
Dmitry
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 14 червня 2016, 13:30
Мотоцикл: cezet 472
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dmitry »

USS писав: 03 вересня 2017, 01:38 Зніми кільця, порівняй шатуни, спробуй, як поршні будуть ходити у циліндрі без колець (воно буде видно під який бік притискатиме поршень).
шатуни правляться тільки після розпресовки колінвалу, і після правки їх геометрія перевіряється на повірочній плиті, це не такий простий процес насправді, а більше скажу, практично правка з виведенням у заводські допуски по соосності ВГШ і НГШ не можлива, будуть недопустимі перекоси.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення USS »

шатуни правляться тільки після розпресовки колінвалу, і після правки їх геометрія перевіряється на повірочній плиті, це не такий простий процес насправді, а більше скажу, практично правка з виведенням у заводські допуски по соосності ВГШ і НГШ не можлива, будуть недопустимі перекоси.
:shock: Татишо! І шо? :cry: Усьо пропало? :smoke2: Про центральний палець колінвалу з'ясував?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Dmitry
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 14 червня 2016, 13:30
Мотоцикл: cezet 472
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dmitry »

USS писав: 11 квітня 2019, 23:54
шатуни правляться тільки після розпресовки колінвалу, і після правки їх геометрія перевіряється на повірочній плиті, це не такий простий процес насправді, а більше скажу, практично правка з виведенням у заводські допуски по соосності ВГШ і НГШ не можлива, будуть недопустимі перекоси.
:shock: Татишо! І шо? :cry: Усьо пропало? :smoke2: Про центральний палець колінвалу з'ясував?
по розмірам центрального пальця ніхто інформації не надав поки що..
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення route 66 »

USS писав: 11 квітня 2019, 23:54 Татишо! І шо? :cry: Усьо пропало? :smoke2: Про центральний палець колінвалу з'ясував?
Раджу трохи змінити тон, не всі одинаково технічно підковані. Для вас елементарні питання, для когось складні
Dmitry
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 14 червня 2016, 13:30
Мотоцикл: cezet 472
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dmitry »

route 66 писав: 12 квітня 2019, 10:35
USS писав: 11 квітня 2019, 23:54 Татишо! І шо? :cry: Усьо пропало? :smoke2: Про центральний палець колінвалу з'ясував?
Раджу трохи змінити тон, не всі одинаково технічно підковані. Для вас елементарні питання, для когось складні
шатун ніколи не гне в одній площині, завжди буде "винт", дивно що в темі це питання не висвітлювалось..
а є в темі приклади правки шатуна безпосередньо на колінвалу? і як контролюється при цьому геометрія?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення USS »

Раджу трохи змінити тон, не всі одинаково технічно підковані. Для вас елементарні питання, для когось складні
:dontflood: Порадь, краще, мотобрату чи підійде палець під посадку 306го підшипника від 360ї на вал 634ї.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Dmitry
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 14 червня 2016, 13:30
Мотоцикл: cezet 472
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dmitry »

хлопці, моє питання за центральний палець колінвалу 360-ї і 634-ї актуальне, буду вдячний за інформацію.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dr_Hammer »

Dmitry писав: 11 квітня 2019, 18:13підкажіть, центральна цапфа колінвалу 360 яви має такі ж розміри, як і цапфа колінвалу 634 -ї ?
Місце посадки 306-го підшипника таке саме (30 мм в плюсі десь 5 мікрон), а потоншення, які заходять в маховики, різні, в 634 - 25,45 мм, а в старух менше, точно не памятаю, ніби 25 мм і пару соток в плюсі.

ПС: але зустрічав колінвали 472-их ЧЗ з таким же пальцем як на старухах (видно запаси старушачих запів розпихали по 634-их моторах)
За це повідомлення автора Dr_Hammer подякував:
student1609
Jedem das Seine!
Dmitry
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 14 червня 2016, 13:30
Мотоцикл: cezet 472
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dmitry »

Dr_Hammer писав: 12 квітня 2019, 19:17
Dmitry писав: 11 квітня 2019, 18:13підкажіть, центральна цапфа колінвалу 360 яви має такі ж розміри, як і цапфа колінвалу 634 -ї ?
Місце посадки 306-го підшипника таке саме (30 мм в плюсі десь 5 мікрон), а потоншення, які заходять в маховики, різні, в 634 - 25,45 мм, а в старух менше, точно не памятаю, ніби 25 мм і пару соток в плюсі.

ПС: але зустрічав колінвали 472-их ЧЗ з таким же пальцем як на старухах (видно запаси старушачих запів розпихали по 634-их моторах)
мене якраз цікавить питання по колінвалу 472 чезет, чи стане від 360-ї на нього палець.. можливості проміряти посадочні розміри в щьоках зараз немає, тож мабуть доведеться все таки не гадати на кавовій гущі, а реально проміряти і тоді замовляти центральний палець.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dr_Hammer »

Dmitry писав: 13 квітня 2019, 16:48мене якраз цікавить питання по колінвалу 472 чезет, чи стане від 360-ї на нього палець.. можливості проміряти посадочні розміри в щьоках зараз немає, тож мабуть доведеться все таки не гадати на кавовій гущі, а реально проміряти і тоді замовляти центральний палець.
Поки не розбереш вал, нічого точно не знатимеш, бо на ранніх ЧЗ і 634 попадаються і такі "гібриди" як я описував вище.
Jedem das Seine!
Dmitry
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 14 червня 2016, 13:30
Мотоцикл: cezet 472
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dmitry »

Dr_Hammer писав: 13 квітня 2019, 21:37
Dmitry писав: 13 квітня 2019, 16:48мене якраз цікавить питання по колінвалу 472 чезет, чи стане від 360-ї на нього палець.. можливості проміряти посадочні розміри в щьоках зараз немає, тож мабуть доведеться все таки не гадати на кавовій гущі, а реально проміряти і тоді замовляти центральний палець.
Поки не розбереш вал, нічого точно не знатимеш, бо на ранніх ЧЗ і 634 попадаються і такі "гібриди" як я описував вище.
зрозумів, дякую.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Geser »

Стикався вже хтось?

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/remkom ... FQVyB.html
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення route 66 »

Це ж поки не поїздиш на тих ремкомплектах, не провіриш якість. Але треба якось придбати, є дві пари оригінальних шатунів, хай буде про запас
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Geser »

Чо, деякі надфілем визначають якість.
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Odessa UA »

Geser писав: 25 жовтня 2019, 14:32 Чо, деякі надфілем визначають якість.
Надфилем конечно можно. Учитывая твёрдость надфиля в среднем около 60ти единиц по шкале Роквелла, и когда им пробуешь слегка теронуть, то и становится понятно - скользит, значит свыше 60ти, слегка трёт, значит чуть ниже, что тоже хорошо. Тут подводный камень в другом. Закалить то в стекло определённую сталь можно без проблем. Главное правильно провести всю процедуру термообработки - снять потом после закалки внутренние напряжения и т.д. Иначе будет потом деталь вроде и твёрдая, но как хрусталь, при некотором усилии лопнет и все дела. Особенно этому подвержены стали марки ШХ, подшипники из которых делают, которые подкаливаются даже на воздухе. Их термообрабатывать опыт нужен, не все даже термисты их хорошо калят. Потому, когда мне говорят - сделано из хорошей стали, из ШХ, я начинаю напрягаться из-за другой стороны медали...
За це повідомлення автора Odessa UA подякували (всього 3):
DermengyНикòлаstudent1609
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення route 66 »

Geser писав: 25 жовтня 2019, 14:32 Чо, деякі надфілем визначають якість.
Ну так все одно треба купувати
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення USS »

Ну так все одно треба купувати
Пальці у плюсі добре для вже перепресовувавшогося вала де посадка пальців прослаблена. По ціні дешево, швидше за все китайський набір. Якщо навідь не виправдає сподівань на добру якість хоч не багато втратиш.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
C_ Joker
los Relajados
Повідомлень: 646
З нами з: 04 травня 2010, 20:09
Мотоцикл: CZ 472.6
Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 31 раз
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення C_ Joker »

А не много ли 7.5 соток в плюс? Хотя смотря сколько раз было пресовано колено...
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення USS »

А не много ли 7.5 соток в плюс? Хотя смотря сколько раз было пресовано колено...
Половину з тих валів, що мені потрапляли до рук, було неодноразово "пресовано" невідомо у яких умовах і невідомо скільки раз. Відправлю вал на ремонт, звоне майстер- вже стоять пальці 5 сотк у плюс, все нормальний ремкомплект не грає, шукається донор щоб хоч блини були цілі і так майже кожен третій вал, особливо з 634х.
За це повідомлення автора USS подякував:
student1609
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dermengy »

Немного оффтоп, но в общем про ресурс мотора при указанных запчастях и извнстной манере эксплуатации
https://youtu.be/hqr0nO16t88
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Odessa UA »

Dermengy писав: 13 січня 2020, 09:31 Немного оффтоп, но в общем про ресурс мотора при указанных запчастях и извнстной манере эксплуатации
https://youtu.be/hqr0nO16t88
Он же мотается в основном по дальнякам. В городском режиме было бы похуже состояние конечно, в сельско-ежедневном ещё хуже из-за дорог или их отсутствии скорее.
За це повідомлення автора Odessa UA подякував:
student1609
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення Dermengy »

Вот я написал, что при известной манере эксплуатации
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Повідомлення JUK »

Dermengy писав: 13 січня 2020, 09:31 про ресурс мотора при указанных запчастях
Когда я здесь говорил что ресурс 638 го двигателя с пропорцией масла 33гр.л -- 50 - 80 тысяч , меня некоторые ... пытались закидать говном . Единственным слабым местом остаётся узел с центральными подшипниками , но и это более менее излечимо ... :smoke:
Відповісти

Повернутись до “Цилиндро-поршневая группа”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів