Сторінка 41 з 44

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 07 листопада 2018, 17:08
valerazaz
Вообщем сепараторы проточил тела хватает, собрал колевалы, и отцентрировал
Зимой соберу двигло запасное с этим коленвалом
По Яве проще есть замена на сепаратор нтн, на юп нет такого размера

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 11 квітня 2019, 18:13
Dmitry
хлопці, підкажіть, центральна цапфа колінвалу 360 яви має такі ж розміри, як і цапфа колінвалу 634 -ї ?

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 11 квітня 2019, 19:38
Dmitry
USS писав: 03 вересня 2017, 01:38 Зніми кільця, порівняй шатуни, спробуй, як поршні будуть ходити у циліндрі без колець (воно буде видно під який бік притискатиме поршень).
шатуни правляться тільки після розпресовки колінвалу, і після правки їх геометрія перевіряється на повірочній плиті, це не такий простий процес насправді, а більше скажу, практично правка з виведенням у заводські допуски по соосності ВГШ і НГШ не можлива, будуть недопустимі перекоси.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 11 квітня 2019, 23:54
USS
шатуни правляться тільки після розпресовки колінвалу, і після правки їх геометрія перевіряється на повірочній плиті, це не такий простий процес насправді, а більше скажу, практично правка з виведенням у заводські допуски по соосності ВГШ і НГШ не можлива, будуть недопустимі перекоси.
:shock: Татишо! І шо? :cry: Усьо пропало? :smoke2: Про центральний палець колінвалу з'ясував?

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 12 квітня 2019, 08:24
Dmitry
USS писав: 11 квітня 2019, 23:54
шатуни правляться тільки після розпресовки колінвалу, і після правки їх геометрія перевіряється на повірочній плиті, це не такий простий процес насправді, а більше скажу, практично правка з виведенням у заводські допуски по соосності ВГШ і НГШ не можлива, будуть недопустимі перекоси.
:shock: Татишо! І шо? :cry: Усьо пропало? :smoke2: Про центральний палець колінвалу з'ясував?
по розмірам центрального пальця ніхто інформації не надав поки що..

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 12 квітня 2019, 10:35
route 66
USS писав: 11 квітня 2019, 23:54 Татишо! І шо? :cry: Усьо пропало? :smoke2: Про центральний палець колінвалу з'ясував?
Раджу трохи змінити тон, не всі одинаково технічно підковані. Для вас елементарні питання, для когось складні

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 12 квітня 2019, 11:32
Dmitry
route 66 писав: 12 квітня 2019, 10:35
USS писав: 11 квітня 2019, 23:54 Татишо! І шо? :cry: Усьо пропало? :smoke2: Про центральний палець колінвалу з'ясував?
Раджу трохи змінити тон, не всі одинаково технічно підковані. Для вас елементарні питання, для когось складні
шатун ніколи не гне в одній площині, завжди буде "винт", дивно що в темі це питання не висвітлювалось..
а є в темі приклади правки шатуна безпосередньо на колінвалу? і як контролюється при цьому геометрія?

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 12 квітня 2019, 12:34
USS
Раджу трохи змінити тон, не всі одинаково технічно підковані. Для вас елементарні питання, для когось складні
:dontflood: Порадь, краще, мотобрату чи підійде палець під посадку 306го підшипника від 360ї на вал 634ї.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 12 квітня 2019, 17:59
Dmitry
хлопці, моє питання за центральний палець колінвалу 360-ї і 634-ї актуальне, буду вдячний за інформацію.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 12 квітня 2019, 19:17
Dr_Hammer
Dmitry писав: 11 квітня 2019, 18:13підкажіть, центральна цапфа колінвалу 360 яви має такі ж розміри, як і цапфа колінвалу 634 -ї ?
Місце посадки 306-го підшипника таке саме (30 мм в плюсі десь 5 мікрон), а потоншення, які заходять в маховики, різні, в 634 - 25,45 мм, а в старух менше, точно не памятаю, ніби 25 мм і пару соток в плюсі.

ПС: але зустрічав колінвали 472-их ЧЗ з таким же пальцем як на старухах (видно запаси старушачих запів розпихали по 634-их моторах)

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 13 квітня 2019, 16:48
Dmitry
Dr_Hammer писав: 12 квітня 2019, 19:17
Dmitry писав: 11 квітня 2019, 18:13підкажіть, центральна цапфа колінвалу 360 яви має такі ж розміри, як і цапфа колінвалу 634 -ї ?
Місце посадки 306-го підшипника таке саме (30 мм в плюсі десь 5 мікрон), а потоншення, які заходять в маховики, різні, в 634 - 25,45 мм, а в старух менше, точно не памятаю, ніби 25 мм і пару соток в плюсі.

ПС: але зустрічав колінвали 472-их ЧЗ з таким же пальцем як на старухах (видно запаси старушачих запів розпихали по 634-их моторах)
мене якраз цікавить питання по колінвалу 472 чезет, чи стане від 360-ї на нього палець.. можливості проміряти посадочні розміри в щьоках зараз немає, тож мабуть доведеться все таки не гадати на кавовій гущі, а реально проміряти і тоді замовляти центральний палець.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 13 квітня 2019, 21:37
Dr_Hammer
Dmitry писав: 13 квітня 2019, 16:48мене якраз цікавить питання по колінвалу 472 чезет, чи стане від 360-ї на нього палець.. можливості проміряти посадочні розміри в щьоках зараз немає, тож мабуть доведеться все таки не гадати на кавовій гущі, а реально проміряти і тоді замовляти центральний палець.
Поки не розбереш вал, нічого точно не знатимеш, бо на ранніх ЧЗ і 634 попадаються і такі "гібриди" як я описував вище.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 13 квітня 2019, 22:29
Dmitry
Dr_Hammer писав: 13 квітня 2019, 21:37
Dmitry писав: 13 квітня 2019, 16:48мене якраз цікавить питання по колінвалу 472 чезет, чи стане від 360-ї на нього палець.. можливості проміряти посадочні розміри в щьоках зараз немає, тож мабуть доведеться все таки не гадати на кавовій гущі, а реально проміряти і тоді замовляти центральний палець.
Поки не розбереш вал, нічого точно не знатимеш, бо на ранніх ЧЗ і 634 попадаються і такі "гібриди" як я описував вище.
зрозумів, дякую.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 25 жовтня 2019, 09:33
Geser
Стикався вже хтось?

https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/remkom ... FQVyB.html

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 25 жовтня 2019, 14:20
route 66
Це ж поки не поїздиш на тих ремкомплектах, не провіриш якість. Але треба якось придбати, є дві пари оригінальних шатунів, хай буде про запас

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 25 жовтня 2019, 14:32
Geser
Чо, деякі надфілем визначають якість.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 25 жовтня 2019, 15:49
Odessa UA
Geser писав: 25 жовтня 2019, 14:32 Чо, деякі надфілем визначають якість.
Надфилем конечно можно. Учитывая твёрдость надфиля в среднем около 60ти единиц по шкале Роквелла, и когда им пробуешь слегка теронуть, то и становится понятно - скользит, значит свыше 60ти, слегка трёт, значит чуть ниже, что тоже хорошо. Тут подводный камень в другом. Закалить то в стекло определённую сталь можно без проблем. Главное правильно провести всю процедуру термообработки - снять потом после закалки внутренние напряжения и т.д. Иначе будет потом деталь вроде и твёрдая, но как хрусталь, при некотором усилии лопнет и все дела. Особенно этому подвержены стали марки ШХ, подшипники из которых делают, которые подкаливаются даже на воздухе. Их термообрабатывать опыт нужен, не все даже термисты их хорошо калят. Потому, когда мне говорят - сделано из хорошей стали, из ШХ, я начинаю напрягаться из-за другой стороны медали...

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 25 жовтня 2019, 22:07
route 66
Geser писав: 25 жовтня 2019, 14:32 Чо, деякі надфілем визначають якість.
Ну так все одно треба купувати

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 25 жовтня 2019, 22:53
USS
Ну так все одно треба купувати
Пальці у плюсі добре для вже перепресовувавшогося вала де посадка пальців прослаблена. По ціні дешево, швидше за все китайський набір. Якщо навідь не виправдає сподівань на добру якість хоч не багато втратиш.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 25 жовтня 2019, 23:36
C_ Joker
А не много ли 7.5 соток в плюс? Хотя смотря сколько раз было пресовано колено...

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 26 жовтня 2019, 00:26
USS
А не много ли 7.5 соток в плюс? Хотя смотря сколько раз было пресовано колено...
Половину з тих валів, що мені потрапляли до рук, було неодноразово "пресовано" невідомо у яких умовах і невідомо скільки раз. Відправлю вал на ремонт, звоне майстер- вже стоять пальці 5 сотк у плюс, все нормальний ремкомплект не грає, шукається донор щоб хоч блини були цілі і так майже кожен третій вал, особливо з 634х.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 13 січня 2020, 09:31
Dermengy
Немного оффтоп, но в общем про ресурс мотора при указанных запчастях и извнстной манере эксплуатации
https://youtu.be/hqr0nO16t88

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 13 січня 2020, 18:49
Odessa UA
Dermengy писав: 13 січня 2020, 09:31 Немного оффтоп, но в общем про ресурс мотора при указанных запчастях и извнстной манере эксплуатации
https://youtu.be/hqr0nO16t88
Он же мотается в основном по дальнякам. В городском режиме было бы похуже состояние конечно, в сельско-ежедневном ещё хуже из-за дорог или их отсутствии скорее.

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 13 січня 2020, 20:17
Dermengy
Вот я написал, что при известной манере эксплуатации

Re: Перепресовка коленвала или как правильно выбрать запы?

Додано: 18 січня 2020, 08:31
JUK
Dermengy писав: 13 січня 2020, 09:31 про ресурс мотора при указанных запчастях
Когда я здесь говорил что ресурс 638 го двигателя с пропорцией масла 33гр.л -- 50 - 80 тысяч , меня некоторые ... пытались закидать говном . Единственным слабым местом остаётся узел с центральными подшипниками , но и это более менее излечимо ... :smoke: