Сторінка 1 з 8

Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 19 грудня 2011, 22:41
KWAKA
Взагалі існує традиція-коли з"являється нова людина на форумі, то вона відразу створює топік про свого мотоцикла. Якось в мене не так вийшло. Чотири роки поневірявсь по форумах: яваклаб, яваолд, моток. Але бажання не виникало створити свою тему. І тут рокер. Я зареєстрований недавно, але вже багатьох знаю особисто. Тож вирішив "оселитись" тут :super:

Мета цього топіку поділитись досвідом, отримати ,в свою чергу, поради. З яви я не роблю культ, просто намагаюсь зробити з неї мотоцикл для більш-менш комфортної їзди.
Вперше я зрозумів, що ява не мотоцикл, коли зібравсь на 200 км від дому. Якщо з нехваткою потужності ще можна змиритись, то з ходовою-холодцем аж ніяк. Суміш навантаженої яви і розбитих доріг вбивча. А гальма... :banghead: Коли я їзджу по місту, то переднє і заднє можна заблокувати без проблем. З пасажиром, палаткою, багажником, кофрами і т.д. гальма стають слизькі і "невмєняємі".

Зі вступом закінчив, тепер пацієнт. За сезон нормальної фотки не зробив, хай буде отаке.

Зображення

Тепер по пунктам, що зроблено на мій погляд корисного:

1. Обладнання 12В з 638 у фрезерованому картері.
Зображення
Відео фрезеровки. За станком майже тверезий майстер.


2. Безконтактне запалювання на оптиці. В генератор останній раз лазив 2 роки тому, коли ставив;
3. Електрообладнання з ВАЗа-релюшки, комутатор. На диво працюють, і не доставляють проблем;
4. Конічні підшипники за мотивами Славіка Gesera. Просто, надійно і без глобальних переробок;
Зображення

5. Відреставрована вилка 638. Здавалося що це вже металолом, але бараняча впертість зробила свою справу;
6. Задні гальма двухкулачкові поставив заради експерименту. Хід педалі менший, колесо легше блокується. Толку з цього небагато, просто було цікаво;
7. Замок запалювання з 360.
8. Карб 638, вітровик, бібіка 360, кофри то вже справа смаку. Захтілось, от і все.

Тепер плани на зиму. Ще не закінчив, але вже є деякий результат по імплантації маятника 472.6.
Для порівняння:
Зображення
Зображення

Вісь маятника, за порадою токаря, було вирішено точити зі штоку аммортизатора. Донором став якийсь іноземний передньоприводний автомобіль. Плюси заготовки очевидні: цементована поверхня+полірований хром.
Зображення

Втулки з берилієвої бронзи, та трубка-"распорка".
Зображення
Зображення
Зображення

Пробна інсталяція показала, що потрібно обрізати підкрилок. До того ж я переніс верхнє кріплення амортів вперед, що впливає на довжину аммортизатора. Тепер його довжина має становити 290 мм (в стокі 315), отже знаходжусь тепер в пошуку вирішення цього питання.
Поки все. Далі буде...

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 00:09
Andriy21
Солідно :100:
Якщо я не помиляюсь, то ще є плани стосовно дискового гальма :sotona:

У мене самого зара схожа історія під назвою Ява 250. І теж купа :banghead: з нею. Але, сподіваюсь, що вкладені гроші вона відпрацює, хоча б естетично. Не весь же час мені навколо неї бігати.

А про пластилінову ходовку - проїдь на Яві старушці з пасажиром :gazenvagen:

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 00:26
Боца
незнаю кому как но для меня болие приятной подвески чем на яве я не видал!!!
у меня сзади стоят родные амортизаторы только доватеные в длину, и спереди посливал по 50 мл масла ,теперь по трасе идет как цацка!!

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 06:58
KWAKA
Andriy21 писав:Якщо я не помиляюсь, то ще є плани стосовно дискового гальма :sotona:
Плани є, металобрухту набрався. Тепер розгрібаю.
А про пластилінову ходовку - проїдь на Яві старушці з пасажиром :gazenvagen:
Стуруховодам респектую. Колись загорівся старухою, прокатався, перегорів.
незнаю кому как но для меня болие приятной подвески чем на яве я не видал!!!
Я й не сумніваюсь :100: На яких ти ще мотоциклах їздив крім совка?

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 07:00
kruzhkovn
Антипионер писав:До того ж я переніс верхнє кріплення амортів вперед, що впливає на довжину аммортизатора. Тепер його довжина має становити 290 мм (в стокі 315), отже знаходжусь тепер в пошуку вирішення цього питання.
Сколько уже Яв в твоей сборной? :D

Перенос верхнего крепления амортизатора был произведён ещё во время эксплуатации с родным явовским маятником с целью увеличения угла наклона, как на 638-1.03?

Учитывается, что крепление для амортизатора на маятнике ЧЗ находится ближе к двигателю и выше относительно крепления на маятнике Явы?

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 07:30
KWAKA
kruzhkovn писав: Сколько уже Яв в твоей сборной? :D
По докам 638-5, мотор CZ 472.3, вихлоп 634-1, карб 638, бібіка і замок запалювання 360.
Перенос верхнего крепления амортизатора был произведён ещё во время эксплуатации с родным явовским маятником с целью увеличения угла наклона, как на 638-1.03?

Учитывается, что крепление для амортизатора на маятнике ЧЗ находится ближе к двигателю и выше относительно крепления на маятнике Явы?
Тут ціла кібернетіка. С початку рідні аммортизатори ліфтовані на 3 см. Переніс верхнє кріплення-задня частини опустилась до стокової висоти. Отож із врахування особливостей маятника CZ, і вийшла довжина аммо 290, щоб вісь колеса не товкла по глушаку, і щоб її можна було вийняти без знімання аммортів.

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 08:31
kruzhkovn
С початку рідні аммортизатори ліфтовані на 3 см
Шо таке "ліфтовані" ? :oops:
Для чого вони були ліфтовані?

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 08:35
KWAKA
Збільшена довжина на 3 см. Для наших доріг адаптація.

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 08:41
LENIN
у меня тоже маятник от чезет и я думаю ставить амортизаторы от коляски(мерял ~285мм) думаю 5 мм роли не сыграют

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 08:59
kruzhkovn
1.)
До того ж я переніс верхнє кріплення амортів вперед, що впливає на довжину аммортизатора. Тепер його довжина має становити 290 мм (в стокі 315)
Т.е. после переноса верхнего крепления амортизатора на раме произошло сжатие амортизатора примерно на 25мм? Правильно ли я понял происходящее?

2.)
kruzhkovn писав:Для чого вони були ліфтовані?
Антипионер писав: Для наших доріг адаптація.
Почему тогда вернулся к заводскому положению?

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 09:08
KWAKA
Повернувся, бо геморно заднє колесо знімати. Планую знайти більш жорсткі аморти. Ліфтування підвіски-це плюс по бездоріжжю, мінус на трасі. Я обираю трасу.
Т.е. после переноса верхнего крепления амортизатора на раме произошло сжатие амортизатора примерно на 25мм? Правильно ли я понял происходящее?
Він не сжався, просто відстань між кріплячими болтами (нижнім і верхнім на аморті) збільшилась.

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 11:50
vlymar
Привіт, все правильно робиш, молодець. Підскажи по поводу фрезеровки, після цього кришка генератора стає як рідна?

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 20 грудня 2011, 12:15
KWAKA
Саме так, Головне, щоб планшайба стала врівень з картером.

Зображення

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 21 грудня 2011, 13:58
Макс16
Нарешті топік твого мота)
Написано від душі :super:
доречі, я знайшов дві втулки до ступиці переднього колеса твоєї нової вилки)

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 21 грудня 2011, 14:11
KWAKA
Дякую. Міняю на болтики до вітровика :smoke: . В сезон, я думаю, пересічемся. Бо я вже зібрався щось туди точити. Було б добре ще тормозний шланг знайти, чи хоча б гайку нижню, бо вона там хитра :dedushka: .

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 21 грудня 2011, 16:03
Well
ооо идея с маятником супер... 634я подвеска страшное дело, если вилку я на своей яве еще поборол заменой на МЗ, то маятник от чизы я так и не нашел... зато теперь он есть у всех и некто не ставит))) желаю тебе таки вживить его, и на своем примере подбить всех остальных)

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 21 грудня 2011, 16:28
KWAKA
Дякую за побажання, щодо маятника, то я ,можна сказати, на півдорозі.
а своем примере подбить всех остальных
До мене багато хто ставив, але подробиць інсталяції не висвітлювали. Я постараюсь врахувати всі ньюанси. Якщо досвід комусь знадобиться, то створення топіка оправдане.

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 24 грудня 2011, 08:33
KWAKA
Антипионер писав:Або поділіться кресленнями
Відкопав готовальню і кілька олівців. Назвати кресленням не маю права, а от малюнком - будь-ласка.

Зображення

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 24 грудня 2011, 10:00
Syava
Антипионер, поважаю, натхнення!

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 24 грудня 2011, 10:02
KWAKA
Дякую :super:

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 03 січня 2012, 15:10
KWAKA
З цими синьками й робити нема коли. Ось такий девайс перепав мені за пляшечку Чернігівського. Добавляє 5% крутості :smoke:

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 03 січня 2012, 16:20
РЕпа
Салидный подгон! Согласен! ;)

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 03 січня 2012, 16:59
Никòла
Модная штука! :100:
Интересно,- что это было до того, как из него сделали брелок?

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 03 січня 2012, 22:43
KWAKA
Гуглив-гуглив, так і не знайшов. Може це дійсно брелок був?

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?

Додано: 04 січня 2012, 16:26
vovankrava
Кум привіт!