KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Червоний мотоКуLьтиватоR
Культиваторні вісті.
1. Поставив дві нові бібіки, бо рідна захрипла.
2. Повернув на місце трубку з краніка, яка випала, і тіліпалась в баку.
3. Розібрав рульову колонку, убрав люфт, і змастив сухі підшипники.
4. Почав роботу над багажником. На фото основна несуча балка, і кронштейни для рамок. Роблю собі, та ще якомусь пацанчіку на клр.
1. Поставив дві нові бібіки, бо рідна захрипла.
2. Повернув на місце трубку з краніка, яка випала, і тіліпалась в баку.
3. Розібрав рульову колонку, убрав люфт, і змастив сухі підшипники.
4. Почав роботу над багажником. На фото основна несуча балка, і кронштейни для рамок. Роблю собі, та ще якомусь пацанчіку на клр.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Червоний мотоКуLьтиватоR
Якомусь? )))) Видно толковою роботу! )
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Червоний мотоКуLьтиватоR
Трубогибом.
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Skomoroh
- Йолккорокер
- Повідомлень: 3456
- З нами з: 25 травня 2009, 13:59
- Мотоцикл: XL600Lm, GSF1200S
- Звідки: Минск
- Дякував (ла): 80 разів
- Подякували: 80 разів
- Контактна інформація:
Re: Червоний мотоКуLьтиватоR
Валера, ТРУБОГИБОМ !
"писка" он не требует
"писка" он не требует
Мотоциклизд, распиздяй и йолкобайкер.
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
Хожу, причиняю добро там и тут (с)
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Червоний мотоКуLьтиватоR
Трубогіб саморобний під 16 мм трубку. По типу такого
Так як трубка тонкостінна, то піском все-таки прийшлося забивати. З болтів М12 зробив дві пробки, і через лійку засипав пісок, поступово втрамбовуючи.
Так як трубка тонкостінна, то піском все-таки прийшлося забивати. З болтів М12 зробив дві пробки, і через лійку засипав пісок, поступово втрамбовуючи.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Червоний мотоКуLьтиватоR
Поки готувався до рокеровки не було часу написати про мотоцикла.
Культиваторні вісті, випуск 2.
1. Перевірено зазори в клапанах;
2. Встановлено дуги безпеки. Виготовлялись в майстерні по виробництву гойдалок;
3. Встановлено саморобний багажник, та тюнінговий захист на глушник (аби майно не підсмажилось );
4. Частково почистив карб, а саме колодязь під запорним клапаном.
P.S. При виробництві дуг і багажника, використовувались деталі від яви, за що їй респект і уважуха.
Культиваторні вісті, випуск 2.
1. Перевірено зазори в клапанах;
2. Встановлено дуги безпеки. Виготовлялись в майстерні по виробництву гойдалок;
3. Встановлено саморобний багажник, та тюнінговий захист на глушник (аби майно не підсмажилось );
4. Частково почистив карб, а саме колодязь під запорним клапаном.
P.S. При виробництві дуг і багажника, використовувались деталі від яви, за що їй респект і уважуха.
- Syava
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2116
- З нами з: 28 травня 2009, 10:57
- Мотоцикл: Jawa 360, Honda XL400VN
- Звідки: м.Ірпінь, Київська обл.
- Дякував (ла): 380 разів
- Подякували: 60 разів
- Контактна інформація:
Re: Червоний мотоКуLьтиватоR
Олег Хантер деталі від Яви використовує срізь! Казав щось тіпа: "как же можно обойтись без частицы Явы?!" На його Ниві, на причипі, на інших мотоциклах, що пройшли через його руки використовує деталі від Яви. Бо їх достатньо і вони не поганої якості.
Наступним етапом буде вітровичок ?
Наступним етапом буде вітровичок ?
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Червоний мотоКуLьтиватоR
Зараз в пошуку капітльного гаражу. Планів достатньо: вітровик, проінспектувати задню підвіску, поміняти ланцюги та ін.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Заїхав в ліс, накатав 32 км. Під кінець думав, коли він вже скінчиться, і з'явиться цивілізація? Із-за повалених дерев приходилось відкручувати дзеркала, і майже в лежачому положенні перетаскувати мот під деревом. Один раз навернувся на рівному місці.
Прикольно, коли виїжаєш в неочікуваних місцях. Наприклад, цей гранітний кар'єр. Фоткав на брелок до ключів.
Та невеликий ролік, з прихованою рекламою гальмівних колодок FERODO
Прикольно, коли виїжаєш в неочікуваних місцях. Наприклад, цей гранітний кар'єр. Фоткав на брелок до ключів.
Та невеликий ролік, з прихованою рекламою гальмівних колодок FERODO
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3374
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Фото
Видос,напомнил дорогу на рокеровку.
Видос,напомнил дорогу на рокеровку.
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Перед зимовкою вирішив помити Омара. Перший раз за півроку. Ендуро економить ваш час і кошти
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Недовго мот був у чистоті. Вчорашній виїзд у ліс розставив все по своїх місцях.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Придбав підшипників, та мастил для ходової. також пофарбував маятника. Спитаєте, нашо на ендуро щось фарбувати? Не знаю, від яви залишилось мабуть.
Заміна мастила в вилці.
Заміна мастила в вилці.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Чергові пожертви мотоциклетним богам: слайдер для цепа на маятник, трос спідометра, армований шланг на передні гальма та важіль на обогатітєль.
Також на барахолці придбав ключа для заднього амортизатора. Прийдеться його вдосконалити, бо не можливо застосувати на мотоциклі.
Також на барахолці придбав ключа для заднього амортизатора. Прийдеться його вдосконалити, бо не можливо застосувати на мотоциклі.
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2689
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: KLR650C. "Омар"©
Так сталось, що сезон я відкрив для себе тільки на цьому тижні. Причина в наступному:
1. Витрата мотором масла;
2. Моторні цепки поза сервіс лімітами;
3. Заміна деяких запчастин по мотору (шестерня, підшипник колінвала, успокоїтєль цепка).
4. Ремонт головки - шліфовка, профілювання посадочних місць.
Самому ремонтувати двигун було якось лячно, тому я потрохи обзвонював майстерні, на предмет бюджету по ремонту. Після отримання прайсу зрозумів, що не такий я вже рукожоп, і спробую свої сили. Раніше я мав досвід тільки в ремонті двигуна від яви та мінчака, тому старався зібрати максимум інформації про ремонт 4-х тактного двигуна. Купив трохи інструменту, якого потребував япономот: набір головок 1/2 та 1/4, динамометричний ключ, щіпці для стопорних кілець. Все інше було позичене: розсухарювач клапанів, оправка для поршневих кілець та промисловий фен.
Розібралось все нескладно, старався по-максимуму використовувати пакетики з зіппером, та попередню покурив мануал. І тут панєслась.
Поверхня циліндра ушатана, ось вам і жор масла.
Новий кований поршень Wossner. Він має меншу вагу, зроблений під більшу ступінь стиснення.
Головка також не в кращому стані. Прийшлося її шліфувати, та прирізати клапана.
Щоб нормально розбирати та збирати двигун на столі, прийшлося виготовити підставки.
Також потрібно було виготовити кілька оправок для роботи з підшипником, кілька фіксаторів та оправку, щоб зняти шестерню з колінвала. Ніякі зйомники з нею не справлялись, тому мені виготовили оправку зі щоки колінвала від Яви, і за допомогою преса 20 тон все знялось.
Ось пара речей на які треба звертати увагу, якщо ви є власником KLR. Оілскрін, та натягувач цепу балансувальної системи.
Зліва направо: оригінальний, інстальований та заготовка.
Шайби регулюючі підійшли від BMW F650GS. З ними кавасакі передався дух дакару, та надійність. Також було замінено колінвал і опорний підшипник з лівої сторони, резинки і прокладки. Половинки збирались на перевірений герметик Вітя Рейнц. Кріплення затягувались з паспортним зусиллям. Мот завівся з пів-оберта.
В принципі все. З запчастинами взагалі не було проблем. Мотоцикл доволі розповсюджений в штатах. Сказати, що було складно - наче ні. Сказати, що кавасакі ломуче гівно - також ні. Бо тільки здуру можна так зарізати мотора (привіт попередньому власнику в Німеччині).
Мот куплений за недорого, тому абсолютно згоден з різними прислів'ями.
1. Витрата мотором масла;
2. Моторні цепки поза сервіс лімітами;
3. Заміна деяких запчастин по мотору (шестерня, підшипник колінвала, успокоїтєль цепка).
4. Ремонт головки - шліфовка, профілювання посадочних місць.
Самому ремонтувати двигун було якось лячно, тому я потрохи обзвонював майстерні, на предмет бюджету по ремонту. Після отримання прайсу зрозумів, що не такий я вже рукожоп, і спробую свої сили. Раніше я мав досвід тільки в ремонті двигуна від яви та мінчака, тому старався зібрати максимум інформації про ремонт 4-х тактного двигуна. Купив трохи інструменту, якого потребував япономот: набір головок 1/2 та 1/4, динамометричний ключ, щіпці для стопорних кілець. Все інше було позичене: розсухарювач клапанів, оправка для поршневих кілець та промисловий фен.
Розібралось все нескладно, старався по-максимуму використовувати пакетики з зіппером, та попередню покурив мануал. І тут панєслась.
Поверхня циліндра ушатана, ось вам і жор масла.
Новий кований поршень Wossner. Він має меншу вагу, зроблений під більшу ступінь стиснення.
Головка також не в кращому стані. Прийшлося її шліфувати, та прирізати клапана.
Щоб нормально розбирати та збирати двигун на столі, прийшлося виготовити підставки.
Також потрібно було виготовити кілька оправок для роботи з підшипником, кілька фіксаторів та оправку, щоб зняти шестерню з колінвала. Ніякі зйомники з нею не справлялись, тому мені виготовили оправку зі щоки колінвала від Яви, і за допомогою преса 20 тон все знялось.
Ось пара речей на які треба звертати увагу, якщо ви є власником KLR. Оілскрін, та натягувач цепу балансувальної системи.
Зліва направо: оригінальний, інстальований та заготовка.
Шайби регулюючі підійшли від BMW F650GS. З ними кавасакі передався дух дакару, та надійність. Також було замінено колінвал і опорний підшипник з лівої сторони, резинки і прокладки. Половинки збирались на перевірений герметик Вітя Рейнц. Кріплення затягувались з паспортним зусиллям. Мот завівся з пів-оберта.
В принципі все. З запчастинами взагалі не було проблем. Мотоцикл доволі розповсюджений в штатах. Сказати, що було складно - наче ні. Сказати, що кавасакі ломуче гівно - також ні. Бо тільки здуру можна так зарізати мотора (привіт попередньому власнику в Німеччині).
Мот куплений за недорого, тому абсолютно згоден з різними прислів'ями.
Востаннє редагувалось 16 червня 2014, 09:11 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів