Привіт друже до совкопрому не повернувся би,хіба як другий мот ,а не як основний.Коробка дозволяє,тяга з самих низів,а от підвіска навряд,вилка короткохідна-моноаморт жорсткий,думав резину втулити трохи зубатішу,але навряд це принесе потрібний результат.nik_2 писав:Цікаво, покатавши на китайчику, що ти скажеш про яву? Якби в ідеальному стані, повернувся б до совкопрому?
Добавлю, я окрім яви мало на чому катав, але сильно велику різницю відчув зі зміною резини - опробуй поставити зубасту резину, думаю, буде набагато приємніше по стежичках... Звісно, якщо хоть якось дозволяє підвіска і коробка: собі на яву поставив передю зірочку на 17, о він на холостих на 1 передачі ледве рухається - я ледве втримую щоб ногу не поставить. Набагато легше по полях і в лісі стало пересуватись!
Viper ZS 200 R2
- romanist2014
- рокер
- Повідомлень: 361
- З нами з: 20 жовтня 2012, 10:40
- Мотоцикл: Viper ZS200N
- Звідки: Вапнярка,Вінничина
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
- За це повідомлення автора romanist2014 подякував:
- pepsrok
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Розумію, але на ендуро не буде такої швидкості по асфальту, як на дорожному. Підрахуй у процентному відношенні, скільки ти їздиш по асфальту, а скільки по грунту.інколи так охота зїхати з траси в якесь поле чи ліс
Пробачте, ала із тих ендуро китайчиків, що я бачив, потрібно теж без фанатизму по грунту іздити, а то кріплення амортизатору від маятнику відриває. Але китай теж різний буває, та і ява якщо на неї китайські запи ставити, теж китайчик частково.
250 краще ніж 200, двигуни напевно однакові у китайчиків дорожніх і ендуро, частіше це так.
Такий:
https://www.youtube.com/watch?v=a-TW1hu0fqA
- romanist2014
- рокер
- Повідомлень: 361
- З нами з: 20 жовтня 2012, 10:40
- Мотоцикл: Viper ZS200N
- Звідки: Вапнярка,Вінничина
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
по грунту стараюсь взагалі не їздити,бо мот веде себе в таких умовах не дуже добре,виляє із боку вбік навіть при швидкості 20 км за годину,тай й справді надійність китайських ендуро трохи викликає сумніви,а на щось нормальне не вистачає грошей.Ось саме на цього ВХР250 я і дивився,наче нічого такий.MAXDZ писав:Розумію, але на ендуро не буде такої швидкості по асфальту, як на дорожному. Підрахуй у процентному відношенні, скільки ти їздиш по асфальту, а скільки по грунту.інколи так охота зїхати з траси в якесь поле чи ліс
Пробачте, ала із тих ендуро китайчиків, що я бачив, потрібно теж без фанатизму по грунту іздити, а то кріплення амортизатору від маятнику відриває. Але китай теж різний буває, та і ява якщо на неї китайські запи ставити, теж китайчик частково.
250 краще ніж 200, двигуни напевно однакові у китайчиків дорожніх і ендуро, частіше це так.
Такий:
https://www.youtube.com/watch?v=a-TW1hu0fqA
- romanist2014
- рокер
- Повідомлень: 361
- З нами з: 20 жовтня 2012, 10:40
- Мотоцикл: Viper ZS200N
- Звідки: Вапнярка,Вінничина
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Рішив я хлопці,катаю й далі на R2,а весною подивимось.Планую,під кінець сезону,на наступному тижні виїхати в мікро-дальняк,70 км в один бік.Подивимось як мот себе покаже,бо до цих пір їздив максимум на
- romanist2014
- рокер
- Повідомлень: 361
- З нами з: 20 жовтня 2012, 10:40
- Мотоцикл: Viper ZS200N
- Звідки: Вапнярка,Вінничина
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Доброго вечора,сезон закрив ще у жовтні.Підведу підсумки,мот радував своєю не прихотливістю та малим розхідом бензину,поломок як таких впринципі і не було,за сезон пройдено всього 2650 км Звик я до нього,продавати не збираюсь,тай знецінення гривні відбиває будь яку охоту
Ось кілька фото з останньої поїздки в цьому році
Ось кілька фото з останньої поїздки в цьому році
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3374
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Красиво!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
-
- ньюб
- Повідомлень: 2
- З нами з: 22 червня 2015, 23:17
- Мотоцикл: Viper zs200r2
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Добрый день.
Помогите новичку!
Куда присоединить трубку, что свисает слева от горлвины бака (под декором) и трубку, что в нижней точке карбюратора? На "Верховине" таких не было...
Помогите новичку!
Куда присоединить трубку, что свисает слева от горлвины бака (под декором) и трубку, что в нижней точке карбюратора? На "Верховине" таких не было...
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Трубка в горловине - это вентиляция бензобака, чтобы когда уходил бензин, не создавался вакуум и топливо поступало.
Трубочка от карба, скорее всего дренаж, чтобы при падении мотоцикла, топливо не злило цилиндр, а вытекало наружу (трубочка обычно сбоку от карба или с двух сторон).
Куда девать не знаю, но точно не затыкать.
Трубочка от карба, скорее всего дренаж, чтобы при падении мотоцикла, топливо не злило цилиндр, а вытекало наружу (трубочка обычно сбоку от карба или с двух сторон).
Куда девать не знаю, но точно не затыкать.
-
- ньюб
- Повідомлень: 2
- З нами з: 22 червня 2015, 23:17
- Мотоцикл: Viper zs200r2
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Спасибо коллега!
Я, как человек разумный, всё понимаю, но...
На свободном конце дыхалки (от горловины) жадные производители вцепили хомут, а значит где-то должен быть штуцер. А его нет. И в свободном состоянии этот конец свисает так, чтоб в перспективе брызгать на резонатор выхлопной! Что-то тут не то...
И трубка от "южного полюса" карбюратора (правда без хомута) выходит в никуда... Сплошные ребусы!
Я, как человек разумный, всё понимаю, но...
На свободном конце дыхалки (от горловины) жадные производители вцепили хомут, а значит где-то должен быть штуцер. А его нет. И в свободном состоянии этот конец свисает так, чтоб в перспективе брызгать на резонатор выхлопной! Что-то тут не то...
И трубка от "южного полюса" карбюратора (правда без хомута) выходит в никуда... Сплошные ребусы!
- romanist2014
- рокер
- Повідомлень: 361
- З нами з: 20 жовтня 2012, 10:40
- Мотоцикл: Viper ZS200N
- Звідки: Вапнярка,Вінничина
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Всім привіт, дуже давно не був на форумі.
Мот в порядку, пробіг уже 4600 км, ніяких проблем в цьому сезоні з ним не було,що радує
Мот в порядку, пробіг уже 4600 км, ніяких проблем в цьому сезоні з ним не було,що радує
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1596
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Как ощущения после Явы , что шустрее Ява или вайпер , как по комфорту и управлению по сравнению с Явой?
- romanist2014
- рокер
- Повідомлень: 361
- З нами з: 20 жовтня 2012, 10:40
- Мотоцикл: Viper ZS200N
- Звідки: Вапнярка,Вінничина
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
По порядку, Ява все таки шустріша, запас потужності більший, але різниця не така колосальна, комфорт це діло звички,але спочатку мені Ява видалася мягшою, зараз і Вайпер повністю влаштовує, а от рулиться краще все таки Вайпер,дуже легко, в поворотах можна закладувати мот, правда китайська резина це китайська резинаVvv писав:Как ощущения после Явы , что шустрее Ява или вайпер , как по комфорту и управлению по сравнению с Явой?
В цілому мот вийшов достойний у китайців , я чекав гіршого
-
- ньюб
- Повідомлень: 3
- З нами з: 04 лютого 2017, 20:41
- Мотоцикл: VIPER ZS200-R2
- Дякував (ла): 1 раз
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Приветик у меня в вайпере r2 в вилке было залито з заводу по 300 грамм масла в каждом пере сколько надо по мануалу заливать
- romanist2014
- рокер
- Повідомлень: 361
- З нами з: 20 жовтня 2012, 10:40
- Мотоцикл: Viper ZS200N
- Звідки: Вапнярка,Вінничина
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Привіт,по 450 у кожне пероpepsrok писав:Приветик у меня в вайпере r2 в вилке было залито з заводу по 300 грамм масла в каждом пере сколько надо по мануалу заливать
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2423
- З нами з: 01 березня 2012, 22:23
- Мотоцикл: ыыы
- Звідки: ыыы
- Дякував (ла): 10 разів
- Подякували: 239 разів
- Контактна інформація:
Re: Viper ZS 200 R2
Не знаю, что там в мануале написано, но обычно под завязку, дать отстоятся 1-2 часа, что бы пузырьки воздуха вышли, а потом закрывать, лишнее масло выйдет.pepsrok писав:сколько нужно масла лить в задний амортизатор заранее спасибо
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів