Чехи совсем ...vitaliy_634.5 писав:. Только не пойму , палец в бобышки идет "от руки".
Стопорные кольца купи в любом отделе метизов. Бери пару диаметром 19 мм.
Чехи совсем ...vitaliy_634.5 писав:. Только не пойму , палец в бобышки идет "от руки".
Есть у меня поршень от Yamaha YB100 фирмы SEE, так вот там палец так же без какого либа натяга в бобышки заходитvitaliy_634.5 писав:Все Ок. Только не пойму , палец в бобышки идет "от руки". Так должно быть?
Производственники стремятся, чтобы неподвижная посадка поршневого пальца в поршне (с большим натягом) была постепенно заменена подвижной, вплоть до посадки движения. Объясняется это стремлением облегчить, упростить демонтаж и установку поршня. При непрерывном повышении точности изготовления и класса шероховатости поверхности цилиндра и отверстия в поршне это становится возможным. Поэтому при демонтаже или монтаже поршневого пальца мотоциклов ЯВА-350/634 самой последней серии встречаются случаи, когда не требуется выпрессовка S44, так как палец можно вставить в поршень сильным нажимом руки. Такой случай-явление, в общем, нормальное, и оно не должно нас удивлять.
- - Предупреждение: - я уже "поймался" на таких стопорных кольцах:Чехи совсем ...
Стопорные кольца купи в любом отделе метизов. Бери пару диаметром 19 мм.
Лучше проволочные заводские?OlegHunter писав: - - Предупреждение: - я уже "поймался" на таких стопорных кольцах:
Ставляй з комплекту. Стопорні кільця повинні бути виключно круглого перерізу. Якщо вони не влаштовують тебе по товщині, тобто вільно бовтаються у канавках, знайди підхожу за розміром та товщиною витків пружину та виготов з неї стопора, проволока на пружинах спеціальна тож ходитимуть не гірше рідних.Лучше проволочные заводские?
Не особо подобається така ідея.Небольшая доработка 559-го:
Еге?сточить днище поршня надо не много , чтобы до головки не доставал.
У чім користь?Объем камеры сгорания, если уменьшится, а он уменьшится, только на пользу.
Майже весь бензин, що продають на заправках сумнівної якості.Искать 80-й бензин по заправкам , который непонятного качества уже пережитки прошлого.
Нащо коли у тебе є рідний?Но практика покажет "сможет " или "не сможет" 559-й работать в цилиндре 455-го ЧЗ.
-----Напомню: - у меня с 1992-го года в аналогичном цилиндре работает поршень от "PANNONIA" Ф68мм - т.е: вообще = венгерский!Но практика покажет "сможет " или "не сможет" 559-й работать в цилиндре 455-го ЧЗ.
Нащо коли у тебе є рідний?
А, якщо не шкода витраченого часу та сил то спробуй. Може утреш носа чехословацьким конструкторам.
Для того , щоб такий як я , надумавши зробити такий двигун (ЧЗ 455.05) замість того щоб викинути на чермет , знав з чим доведеться мати справу. Я б особисто був дуже вдячний, якби тут або де-інде була інформація як в умовах дефіциту запчастин на цю модель можна застосувати деталі від ....Хонда ,Мінск чи ще від чогось. Розміри (параметри) поршнів , шатунів та інше... Інформації в даному напрямку немає. Тож як анекдоті "є два путя". Буду боротись!route 66 писав:Питається нафіга? Якщо є рідний 455 поршень
Ти виклади спочатку розміри чезетовського вала (палець нгш довжина, діаметр також розміри шатуна), а потім людям буде видно від чого підійде.Для того , щоб такий як я , надумавши зробити такий двигун (ЧЗ 455.05) замість того щоб викинути на чермет , знав з чим доведеться мати справу. Я б особисто був дуже вдячний, якби тут або де-інде була інформація як в умовах дефіциту запчастин на цю модель можна застосувати деталі від ....Хонда ,Мінск чи ще від чогось. Розміри (параметри) поршнів , шатунів та інше... Інформації в даному напрямку немає.
А, Ви шановний, вважаєте ,що якісний ремонт повинен бути дешевим? Та, просто вал на яву, широко розповсюджений не дешевше вийде, коли робити з якісних комплектуючих.Новый 76 EUR плюс доставка...
так "ти" чи "ви" визначтеся не менш шановний!!! Розміри деталей за мною , звичайно.USS писав:Ти виклади спочатку розміри чезетовського вала (палець нгш довжина, діаметр також розміри шатуна), а потім людям буде видно від чого підійде.Для того , щоб такий як я , надумавши зробити такий двигун (ЧЗ 455.05) замість того щоб викинути на чермет , знав з чим доведеться мати справу. Я б особисто був дуже вдячний, якби тут або де-інде була інформація як в умовах дефіциту запчастин на цю модель можна застосувати деталі від ....Хонда ,Мінск чи ще від чогось. Розміри (параметри) поршнів , шатунів та інше... Інформації в даному напрямку немає.А, Ви шановний, вважаєте ,що якісний ремонт повинен бути дешевим? Та, просто вал на яву, широко розповсюджений не дешевше вийде, коли робити з якісних комплектуючих.Новый 76 EUR плюс доставка...
http://www.cezetmania.info/modely/index.html?item=180 Хід поршня 72 мм. Шатун з 634-ки підходить по довжині і центрам. При умові , що корінний палець шатуна , буде адаптований під отвори в маховиках (блинах). Ну і втулку ВГШ потрібно виточити по розмірах. Стандартна не піде.USS писав:На крос чезах також у нгш не було втулки. Мож з 250ки підійде?
Виходе найлегше адаптувати 634й шатун, тіко по масі, на скільки він важчий?
Хід поршня який у чз 250\455?
У 559 хід 75мм, три міліметри різниці якось треба буде устаканювати, дивитись як відкриватимуться вікна перепуску, впуску та вихлопу може прокладки товщі під головку та під циліндр.Хід поршня 72 мм.
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів