![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
![Апстену :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
Плюс на БПВ клема X8, а мінус клеми X2 вони по стоковій схемі спарені. Сам діодний міст вмикається по звичайному - три фази з генератора на клеми X4, X5 та X7 і плюс з мінусом відповідно.виходи +та - не змінились
більше 14в не повинно бути, бо умре акумулятор.результат встановлення реле 83.3702 мене засмутив. завів,напруга 12-14в на звичайних обертах,підняв газ і стрілка вольтметра перейшла позначку 15в аж до 17в і в цьому діапазоні залишилась. скинув газ впала і стрілка вольтметра
БПВ то дійсно ідіоти придумали, але сам діодний блок з ньго добрий. Діоди встановлені на латунних пластинах що виконують роль тепловідвідних радіаторів і підібрані по своїх параметрах до іжівського генератора. До того ж не треба автору витрачатися на купівлю діодних мостів (не відомо наскільки адекватно вони на мотику будуть працювати). Реле заряду краще тримати подалі від двигуна мотоцикла де умови проживання доволі екстремальні (вібрація, підвищені температури), на авто генератор винесений від двигуна + має охолодження обдувом. На 360 явах реле було на генераторі, але на 634й вже відмовилися від такої схеми та зробили виносне.Лень читать тему сначала, ибо бпв 14-10 это вообще шлак. Почему бы не поставить десяточную "шоколадку", ту которая вместе с щеточным узлом + 2 диодных моста на 25-35 А и забыть это все как страшный сон? Переходники на такой реле-регулятор давно изготавливает 2SP.
Діодний міст ні в якому разі не повинен нас хвилювати (взагалі то встановлюють вимикач маси між мінусом акума та корпусом), а от те, що генератор, через реле заряду, буде постійно підключений- тобто збуджений, що може призвести до небажаних наслідків та розряду акумулятора гарантовано. Так робити не можна! Підключка всіх споживачів на плюсову клему акума в обхід замка то є -А в чем смысл такого подключения? держать запертый диодый мост под напряжением ?
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів