JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
valerazaz
тюнингрокер
Повідомлень: 1480
З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Звідки: киев.обл
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення valerazaz »

как раз напильник верный метод ,проверки качества подшыпника,из практики те что долго ходили напильник не брал,вообще
если бёрёт слегка тоже ходят но меньше,и в основном много потделок дорогих подшыпников именитых брендов
Аватар користувача
Artemon
рокер
Повідомлень: 193
З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
Мотоцикл: Jawa 634-01
Звідки: Броварський р-н
Дякував (ла): 20 разів
Подякували: 4 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Artemon »

route 66 писав:Ну напилком вимірювати якість підшипника, то зовсім "бесполєзно". Напилок навряд чи візьме навіть найдешевший підшипник, а от точність і чистоту обробки ним ти не перевіриш + якість сепаратора + твердість і точність кульок, і т.д.
Це так,але закуповують вони їх не на ринку,да і на таку техніку не жаліють коштів,бо може вилізти боком така економія :sotona:
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 321 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення USS »

Ну напилком вимірювати якість підшипника, то зовсім "бесполєзно". Напилок навряд чи візьме навіть найдешевший підшипник, а от точність і чистоту обробки ним ти не перевіриш + якість сепаратора + твердість і точність кульок, і т.д.
Точність кульок то важливо, але якщо обойми з м'якого заліза то кульки вже неварто і перевіряти. Тернути обойму зовсім не "бєсполєзно", а навідь і корисно. Був випадок, один невіглас постачальник привіз для заміни у БДТ підшипники невідомого китайського виробника, добре, що хлопака тракторист не вважав то за даремне та тернув один терпужком, а потім... просверлів обойму наскрізі дрелькою і прибив цвяхом до паркану, бо встановлювати таке лайно у агрегат геть неможна.
Хто користувався такими підшипниками?:
Screenshot_208.png
Screenshot_206.png
Вкладення Screenshot_206.png більше недоступне
маркування на них якби випалене.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення route 66 »

USS писав: Хто користувався такими підшипниками?
Я користувався, не пам'ятаю точно, але на моїх ніби видавлено було. Дома гляну на ті 6305 що купив на чезета
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення JUK »

USS писав:
Хто користувався такими підшипниками? маркування на них якби випалене.
Читай уважнiше , на тiй сторiнцi я вже писав . ZKLiвськi пiдшипники трапляються двох видiв , такi як в тебе - маркування лазерним промiнем i тi в яких воно вибито механiчно . Випаленi якiстю хужi . Я бачив два випадки виходу з ладу одного з центральних пiдшипникiв колiнвала 638 яви ( маркування випалене ) - розсипається сєпаратор .
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 321 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення USS »

Новоробних з витисненим маркуванням ніразу не зустрічав, чехословацькі так, були з тисненням, чехія- небачив. З сучасних виробників тиснені зустрічав тільки КОYO, всі інші- SNR, SKF, FAG,Timken, Fersa не тиснені.
Я зустрічав випадки висипання сепаратору на центральній опорі 638 навідь SKF підшипника, там взагалі чомусь один з підшипників завжди страждає більше. Ще й дивлячись, як пацики складали, бува повністю канали для мащення герметом заквацьовували.
Однак, дякую за інформацію, буду мати на увазі.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення route 66 »

20171116_071643.jpg
У мене такі ж zkl. SKF теж без тиснення
Вкладення
20171116_072028.jpg
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення JUK »

USS писав:Новоробних з витисненим маркуванням ніразу не зустрічав, чехословацькі так, були з тисненням, чехія- небачив.
Я зустрічав випадки висипання сепаратору на центральній опорі 638 навідь SKF підшипника, там взагалі чомусь один з підшипників завжди страждає більше.
Тиснення там досить слабе , помiтне тiльки якщо пошкрябати нiгтем , вiзуально можно визначити за прямим акуратним шрифтом . На першому фото промiнь , на другому вибите .

Висипання сепаратору - слiдство масляного голодання , погана якiсть пiдшипника тiльки погiршує ситуацiю . Собi я збiльшив та згладив маслозабирнi отвори та останнi рокiв вiсiм додаю масло 33 гр на лiтр бензина.
Вкладення
2.jpg
1.jpg
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 321 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення USS »

На першому фото промiнь , на другому вибите .
І шо? :shock: Де нас дурять? Випалені не справжні?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
JUK
Старая гвардия
Повідомлень: 1653
З нами з: 13 березня 2011, 11:45
Мотоцикл: JAWA 638
Дякував (ла): 66 разів
Подякували: 159 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення JUK »

I то , звiдки ж я знаю де вас дурять , i що справжнє . Просто ще рокiв зо три тому помiтив що з вибитим маркуванням zkliвськi пiдшипники пiсля експлуатацiї виглядять краще . Вибитi частiше попадаються в промпiдшипнику , а випаленi по базарах . Доречi , вiзуально вибитi теж виглядять якiснiше . Це моя особиста думка , а вам панове привiд до мiркувань :smoke:
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 893
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 147 разів
Подякували: 184 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Ну, тепер коротко по дефектовці:
Китайські шатуни маладцом, люфти мінімальні, підуть знайомому на 634-ту, а сам колінвал піде на виготовлення саморобних віброопор для радіально-сверлильного станка, (бо він пресований до мене невідомо скільки раз, та і цапфи там не гут)

Зображення

Маю ще непресований вал з прекрасними цапфами, правда центральну цапфу прийшлось виготовити, дякую RomanLumen, осталось тільки фаски познімати:

Зображення

Китайські вилки тоже не погано відпрацювали, але 3-4 все-таки майже "здалась", їх місце займуть нові чехословацькі.

От чого останнім часом важко стало знаходити нейтраль - тріснув стаканчик фіксатора, папєрєднікі регулювали падгібанієм:

Зображення

Кулісу буду ставити старушачу "перевернуту", бо маю таку в стані нової, доколупатись нідочого.
Є також новий "рогатий вал", тоже старушачий, але в нього шток трохи коротший, прийдеться чуть даванути пресом.

Зображення

По підшипниках:
СКФ (Italy) на центрі колінвала і на первинному КПП, лівий 305 колінвала NSK (England), того шо тільки такі мають 8 шарів, на промвалу INA тєх врємьон, а от з дворядними (правий КВ і вторвал) вийшло простіше, СКФ-900 грн., ФАГ-800 грн., я подумав шо яві не треба підшипники які переживуть саму яву :lol: і за рекомендацією Георгія Трифонова купив ZKL NewForce, каже шо ставить їх і хотьби хни, такшо поки так.
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 05:03 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 3 разів.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення route 66 »

Я на вторвал взагалі вирішив залишити старий оригінальний. Люфта немає, крутиться легенько. Ще поїздить
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 893
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 147 разів
Подякували: 184 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Тоже так думав, такі підшипники дуже важко вбити, така кількість шарів та ще й в два ряди, але потім вирішив як всі то всі)))
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 893
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 147 разів
Подякували: 184 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Скажете "не займайся херньою"? Та знаю, але часом люблю :lol:
Вага "простіша" за ту шо перший раз позичав, але нічого:

Зображення

Короче примітивно все, ну для яви вистачить.
Спочатку таково:

Зображення

А потім отаковово:

Зображення

Палець НГШ, сепаратор і шайби абсолютно одинакові, кожен комплект 78 грам.
І не довго, година десь, без перекурів.

ПС: шатун CKR легший чехословацького на 16 грам.
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 05:06 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 3 разів.
Jedem das Seine!
с явой по жизни
ньюб
Повідомлень: 6
З нами з: 12 лютого 2018, 21:30
Мотоцикл: ява 634-7-15
Дякував (ла): 0
Подякували: 0
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення с явой по жизни »

привіт.я з кузнецовська.теж маю яву 634-7-15.79 року.щено зареєструвався на цьому сайті.ніяк тему неможу почати.ні фото викласти.може що підкажеш
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 893
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 147 разів
Подякували: 184 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Сьогодні зробив чорнову підгонку каналів, в основному підгонка алюмінію до гільзи, але місцями треба і гільзу пильнути, та ше й так щоб не змінити розмір вікна:

Зображення
Зображення
Зображення

"Штани" були не дуже криві і непогано співпадали з тими циліндрами:

Зображення
Зображення

Завтра куплю дрібні абразивні насадки і доведу в чистову, залишиться підігнати циліндри до картера.
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 05:08 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 2 разів.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 893
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 147 разів
Подякували: 184 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

Антипионер писав:Штіфтувати будеш?
Теоретично штифтування необхідне на старухах і 634, а тут впускний колектор вирівнює по площині і гільзи в картері мають плотно сидіти (знову ж таки теоретично))), цього ще не перевіряв. Короче якщо гільзи будуть бовтатися в горловині картера, то прийдеться.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Slavik »

Господа, а что такое штифтовать? Особенно на Старухе?
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 893
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 147 разів
Подякували: 184 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

На старухах ті штифти на циліндрах з заводу є, на ЧЗ 472-их бачив.
Вони для того щоб циліндр не провертався і не змінювалась геометрія каналів.
Потім завод вирішив, шо яка там в сраці геометрія, та й перестав штифтувати)))))
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Slavik »

Понял! А куда заглянуть на всяк случай на Старуховских цилиндрах?
За це повідомлення автора Slavik подякував:
Aleks1978
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 893
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 147 разів
Подякували: 184 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Dr_Hammer »

На площині горловини картера, де циліндр стає, має бути отвір, а на самому циліндрі штифт.
За це повідомлення автора Dr_Hammer подякував:
Slavik
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Slavik
Старая гвардия
Повідомлень: 1566
З нами з: 10 травня 2015, 14:35
Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 65 разів
Подякували: 81 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення Slavik »

Благодарствую! Мил человек!
Аватар користувача
vladuna
Старая гвардия
Повідомлень: 1135
З нами з: 10 лютого 2011, 20:51
Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
Звідки: Киев
Дякував (ла): 4 рази
Подякували: 41 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення vladuna »

Не на всех Старухах стоят штифты! Так же заводские штифты видел в основном на Вишневках (Ява 634.01) некотоых моделях ЧЗ(до 472.5) и ранних старухах.
За це повідомлення автора vladuna подякував:
route 66
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька

Повідомлення route 66 »

На моем моторе 634.8 1977 г.в. есть штифты
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів