JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
-
- тюнингрокер
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
- Мотоцикл: иж-ю3 стрит
- Звідки: киев.обл
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
как раз напильник верный метод ,проверки качества подшыпника,из практики те что долго ходили напильник не брал,вообще
если бёрёт слегка тоже ходят но меньше,и в основном много потделок дорогих подшыпников именитых брендов
если бёрёт слегка тоже ходят но меньше,и в основном много потделок дорогих подшыпников именитых брендов
- Artemon
- рокер
- Повідомлень: 193
- З нами з: 13 вересня 2011, 18:42
- Мотоцикл: Jawa 634-01
- Звідки: Броварський р-н
- Дякував (ла): 20 разів
- Подякували: 4 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Це так,але закуповують вони їх не на ринку,да і на таку техніку не жаліють коштів,бо може вилізти боком така економіяroute 66 писав:Ну напилком вимірювати якість підшипника, то зовсім "бесполєзно". Напилок навряд чи візьме навіть найдешевший підшипник, а от точність і чистоту обробки ним ти не перевіриш + якість сепаратора + твердість і точність кульок, і т.д.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Точність кульок то важливо, але якщо обойми з м'якого заліза то кульки вже неварто і перевіряти. Тернути обойму зовсім не "бєсполєзно", а навідь і корисно. Був випадок, один невіглас постачальник привіз для заміни у БДТ підшипники невідомого китайського виробника, добре, що хлопака тракторист не вважав то за даремне та тернув один терпужком, а потім... просверлів обойму наскрізі дрелькою і прибив цвяхом до паркану, бо встановлювати таке лайно у агрегат геть неможна.Ну напилком вимірювати якість підшипника, то зовсім "бесполєзно". Напилок навряд чи візьме навіть найдешевший підшипник, а от точність і чистоту обробки ним ти не перевіриш + якість сепаратора + твердість і точність кульок, і т.д.
Хто користувався такими підшипниками?: маркування на них якби випалене.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Я користувався, не пам'ятаю точно, але на моїх ніби видавлено було. Дома гляну на ті 6305 що купив на чезетаUSS писав: Хто користувався такими підшипниками?
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Читай уважнiше , на тiй сторiнцi я вже писав . ZKLiвськi пiдшипники трапляються двох видiв , такi як в тебе - маркування лазерним промiнем i тi в яких воно вибито механiчно . Випаленi якiстю хужi . Я бачив два випадки виходу з ладу одного з центральних пiдшипникiв колiнвала 638 яви ( маркування випалене ) - розсипається сєпаратор .USS писав:Хто користувався такими підшипниками? маркування на них якби випалене.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Новоробних з витисненим маркуванням ніразу не зустрічав, чехословацькі так, були з тисненням, чехія- небачив. З сучасних виробників тиснені зустрічав тільки КОYO, всі інші- SNR, SKF, FAG,Timken, Fersa не тиснені.
Я зустрічав випадки висипання сепаратору на центральній опорі 638 навідь SKF підшипника, там взагалі чомусь один з підшипників завжди страждає більше. Ще й дивлячись, як пацики складали, бува повністю канали для мащення герметом заквацьовували.
Однак, дякую за інформацію, буду мати на увазі.
Я зустрічав випадки висипання сепаратору на центральній опорі 638 навідь SKF підшипника, там взагалі чомусь один з підшипників завжди страждає більше. Ще й дивлячись, як пацики складали, бува повністю канали для мащення герметом заквацьовували.
Однак, дякую за інформацію, буду мати на увазі.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Тиснення там досить слабе , помiтне тiльки якщо пошкрябати нiгтем , вiзуально можно визначити за прямим акуратним шрифтом . На першому фото промiнь , на другому вибите .USS писав:Новоробних з витисненим маркуванням ніразу не зустрічав, чехословацькі так, були з тисненням, чехія- небачив.
Я зустрічав випадки висипання сепаратору на центральній опорі 638 навідь SKF підшипника, там взагалі чомусь один з підшипників завжди страждає більше.
Висипання сепаратору - слiдство масляного голодання , погана якiсть пiдшипника тiльки погiршує ситуацiю . Собi я збiльшив та згладив маслозабирнi отвори та останнi рокiв вiсiм додаю масло 33 гр на лiтр бензина.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 321 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
І шо? Де нас дурять? Випалені не справжні?На першому фото промiнь , на другому вибите .
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- JUK
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1653
- З нами з: 13 березня 2011, 11:45
- Мотоцикл: JAWA 638
- Дякував (ла): 66 разів
- Подякували: 159 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
I то , звiдки ж я знаю де вас дурять , i що справжнє . Просто ще рокiв зо три тому помiтив що з вибитим маркуванням zkliвськi пiдшипники пiсля експлуатацiї виглядять краще . Вибитi частiше попадаються в промпiдшипнику , а випаленi по базарах . Доречi , вiзуально вибитi теж виглядять якiснiше . Це моя особиста думка , а вам панове привiд до мiркувань
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 893
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Ну, тепер коротко по дефектовці:
Китайські шатуни маладцом, люфти мінімальні, підуть знайомому на 634-ту, а сам колінвал піде на виготовлення саморобних віброопор для радіально-сверлильного станка, (бо він пресований до мене невідомо скільки раз, та і цапфи там не гут)
Маю ще непресований вал з прекрасними цапфами, правда центральну цапфу прийшлось виготовити, дякую RomanLumen, осталось тільки фаски познімати:
Китайські вилки тоже не погано відпрацювали, але 3-4 все-таки майже "здалась", їх місце займуть нові чехословацькі.
От чого останнім часом важко стало знаходити нейтраль - тріснув стаканчик фіксатора, папєрєднікі регулювали падгібанієм:
Кулісу буду ставити старушачу "перевернуту", бо маю таку в стані нової, доколупатись нідочого.
Є також новий "рогатий вал", тоже старушачий, але в нього шток трохи коротший, прийдеться чуть даванути пресом.
По підшипниках:
СКФ (Italy) на центрі колінвала і на первинному КПП, лівий 305 колінвала NSK (England), того шо тільки такі мають 8 шарів, на промвалу INA тєх врємьон, а от з дворядними (правий КВ і вторвал) вийшло простіше, СКФ-900 грн., ФАГ-800 грн., я подумав шо яві не треба підшипники які переживуть саму яву і за рекомендацією Георгія Трифонова купив ZKL NewForce, каже шо ставить їх і хотьби хни, такшо поки так.
Китайські шатуни маладцом, люфти мінімальні, підуть знайомому на 634-ту, а сам колінвал піде на виготовлення саморобних віброопор для радіально-сверлильного станка, (бо він пресований до мене невідомо скільки раз, та і цапфи там не гут)
Маю ще непресований вал з прекрасними цапфами, правда центральну цапфу прийшлось виготовити, дякую RomanLumen, осталось тільки фаски познімати:
Китайські вилки тоже не погано відпрацювали, але 3-4 все-таки майже "здалась", їх місце займуть нові чехословацькі.
От чого останнім часом важко стало знаходити нейтраль - тріснув стаканчик фіксатора, папєрєднікі регулювали падгібанієм:
Кулісу буду ставити старушачу "перевернуту", бо маю таку в стані нової, доколупатись нідочого.
Є також новий "рогатий вал", тоже старушачий, але в нього шток трохи коротший, прийдеться чуть даванути пресом.
По підшипниках:
СКФ (Italy) на центрі колінвала і на первинному КПП, лівий 305 колінвала NSK (England), того шо тільки такі мають 8 шарів, на промвалу INA тєх врємьон, а от з дворядними (правий КВ і вторвал) вийшло простіше, СКФ-900 грн., ФАГ-800 грн., я подумав шо яві не треба підшипники які переживуть саму яву і за рекомендацією Георгія Трифонова купив ZKL NewForce, каже шо ставить їх і хотьби хни, такшо поки так.
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 05:03 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 3 разів.
Jedem das Seine!
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 497 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Я на вторвал взагалі вирішив залишити старий оригінальний. Люфта немає, крутиться легенько. Ще поїздить
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 893
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Тоже так думав, такі підшипники дуже важко вбити, така кількість шарів та ще й в два ряди, але потім вирішив як всі то всі)))
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 893
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Скажете "не займайся херньою"? Та знаю, але часом люблю
Вага "простіша" за ту шо перший раз позичав, але нічого:
Короче примітивно все, ну для яви вистачить.
Спочатку таково:
А потім отаковово:
Палець НГШ, сепаратор і шайби абсолютно одинакові, кожен комплект 78 грам.
І не довго, година десь, без перекурів.
ПС: шатун CKR легший чехословацького на 16 грам.
Вага "простіша" за ту шо перший раз позичав, але нічого:
Короче примітивно все, ну для яви вистачить.
Спочатку таково:
А потім отаковово:
Палець НГШ, сепаратор і шайби абсолютно одинакові, кожен комплект 78 грам.
І не довго, година десь, без перекурів.
ПС: шатун CKR легший чехословацького на 16 грам.
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 05:06 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 3 разів.
Jedem das Seine!
-
- ньюб
- Повідомлень: 6
- З нами з: 12 лютого 2018, 21:30
- Мотоцикл: ява 634-7-15
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
привіт.я з кузнецовська.теж маю яву 634-7-15.79 року.щено зареєструвався на цьому сайті.ніяк тему неможу почати.ні фото викласти.може що підкажеш
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 893
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Сьогодні зробив чорнову підгонку каналів, в основному підгонка алюмінію до гільзи, але місцями треба і гільзу пильнути, та ше й так щоб не змінити розмір вікна:
"Штани" були не дуже криві і непогано співпадали з тими циліндрами:
Завтра куплю дрібні абразивні насадки і доведу в чистову, залишиться підігнати циліндри до картера.
"Штани" були не дуже криві і непогано співпадали з тими циліндрами:
Завтра куплю дрібні абразивні насадки і доведу в чистову, залишиться підігнати циліндри до картера.
Востаннє редагувалось 22 жовтня 2022, 05:08 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 2 разів.
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 893
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Теоретично штифтування необхідне на старухах і 634, а тут впускний колектор вирівнює по площині і гільзи в картері мають плотно сидіти (знову ж таки теоретично))), цього ще не перевіряв. Короче якщо гільзи будуть бовтатися в горловині картера, то прийдеться.Антипионер писав:Штіфтувати будеш?
Jedem das Seine!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 893
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
На старухах ті штифти на циліндрах з заводу є, на ЧЗ 472-их бачив.
Вони для того щоб циліндр не провертався і не змінювалась геометрія каналів.
Потім завод вирішив, шо яка там в сраці геометрія, та й перестав штифтувати)))))
Вони для того щоб циліндр не провертався і не змінювалась геометрія каналів.
Потім завод вирішив, шо яка там в сраці геометрія, та й перестав штифтувати)))))
Jedem das Seine!
- Slavik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1566
- З нами з: 10 травня 2015, 14:35
- Мотоцикл: ИЖ-56 боббер.
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 65 разів
- Подякували: 81 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Понял! А куда заглянуть на всяк случай на Старуховских цилиндрах?
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 893
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 147 разів
- Подякували: 184 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
На площині горловини картера, де циліндр стає, має бути отвір, а на самому циліндрі штифт.
Jedem das Seine!
- vladuna
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1135
- З нами з: 10 лютого 2011, 20:51
- Мотоцикл: Jawa 350 638, ИЖ 56, Рига 26
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 41 раз
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 typ 638.7.00;) з Луцька
Не на всех Старухах стоят штифты! Так же заводские штифты видел в основном на Вишневках (Ява 634.01) некотоых моделях ЧЗ(до 472.5) и ранних старухах.
Нужно знать предмет, о котором говоришь, в точности и подробности, выяснив себе вполне его положительные и отрицательные свойства... А. Ф. Кони.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів