Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Хотілося б більшої інформативності на педалі.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Хотілося б більшої інформативності на педалі.
Це як? Щоб педаль тобі розповідала свіжі новини та анекдоти? Гальмуватиме звичайно, трохи менше зусилля треба буде прикладати на педаль з двухкулачковим гальмом.Все одно без переднього, одним заднім, дуже ефективно не загальмуєш. Я поставив бо був у наявності новий комплект передніх колодок та у гарному стані щит від переднього гальма 634ї. На даний час мене робота гальма влаштовує.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Карандаш »

В мене десь валяються передні колодки і барабан від 634. По формі він має стати з мінімальними переробками.
Можу подарувати для експериментів, все одно нікуди не поставлю)
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення route 66 »

USS писав: 27 березня 2019, 11:35 Це як?
Це так, коли гальмо чітко реагує на натиск педалі і дає змогу зрозуміти коли заблокується колесо.
ІМХО треба виключити з системи привід тросом. Тяга або гідропривід будуть давати більшу інформативність.
За це повідомлення автора route 66 подякував:
Geser
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення KWAKA »

В мене стояло два кулачки і тяга. Мабуть для яви краще не придумати, за виключенням дискових гальм.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

До тяги поки не планую повертатися. Спробую, як воно з двома кулачками.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Спробуй. Принаймні гірше не буде.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Vvv »

USS писав: 27 березня 2019, 18:43 Спробуй. Принаймні гірше не буде.
Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она :) цепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она :) цепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся
:sorry: Вибачаюсь, але "Ви гавкаєте не на той кущ." :) Усе там однакове. Висота приливу в обох випадках 14мм, звичайно крім випадків повної роздовбаності. Колесо нікуди зміститися не може, при наявності правильної втулки у ньому (задня 14мм, передня 8мм). Там треба вкоротити кожух троса на пару сантиметрів та встановити додаткову втулку під натяжну гайку, адже упор троса трохи навиворіт стає. І головне, треба ніжно розсверлити той упор троса на щиті, щоб туди встановися кожух троса, бо він позаду товстіший ніж передній (свердло 9мм).
Зображення Складаю до купи мотик і за бажанням власника також встановив на задок двохкулачковий.ЗображенняЗображення
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Vvv »

USS писав: 28 березня 2019, 14:29
Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она :) цепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся
:sorry: Вибачаюсь, але "Ви гавкаєте не на той кущ." :) Усе там однакове. Висота приливу в обох випадках 14мм, звичайно крім випадків повної роздовбаності. Колесо нікуди зміститися не може, при наявності правильної втулки у ньому (задня 14мм, передня 8мм). Там треба вкоротити кожух троса на пару сантиметрів та встановити додаткову втулку під натяжну гайку, адже упор троса трохи навиворіт стає. І головне, треба ніжно розсверлити той упор троса на щиті, щоб туди встановися кожух троса, бо він позаду товстіший ніж передній (свердло 9мм).
Зображення Складаю до купи мотик і за бажанням власника також встановив на задок двохкулачковий.ЗображенняЗображення
Мы скорее всего говорим , совершенно о разных вещах , нужно всё установить , и посмотреть , как встала планка фиксации барабана , на штырь фиксатора маятника ? вот в чём вопрос :)
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Мы скорее всего говорим , совершенно о разных вещах , нужно всё установить , и посмотреть , как встала планка фиксации барабана , на штырь фиксатора маятника ? вот в чём вопрос :)
Ту бі, ар нат ту бі? :lol: Та все там з планкою добре. Зробити фото?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Доречі, ту планку, інколи буває змушений рихтувати. Незрозуміло, що з ними роблять, але і таку залізяку деформують. Підкладка зазвичай відвалюється і я її ігнорую та встановлью планку без неї. І так нормально ходить.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

USS писав: 28 березня 2019, 19:51 Доречі, ту планку, інколи буває змушений рихтувати. Незрозуміло, що з ними роблять, але і таку залізяку деформують. Підкладка зазвичай відвалюється і я її ігнорую та встановлью планку без неї. І так нормально ходить.
Що за підкладка?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Що за підкладка?
Там де отвір під вісь зсередини приварено додаткову пластинку у пару міліметрів товщиною,яка з часом має властивість відпадати.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Dr_Hammer »

Geser писав: 27 березня 2019, 17:01До тяги поки не планую повертатися. Спробую, як воно з двома кулачками.
Можу підігнати вкорочений трос під таку "доработку"), до установки маятника ЧЗ, стояв передній двокулачковий з 634.
Ше треба буде розсверлити упор троса (прилив на самій кришці), бо ж передній кожух троса тонший.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Дякую Карандашу за супорт. Трохи підшаманив і приміряв. Отвір під трос має бути більшим 9 мм. І з тросом, як не крути, треба гратися. Десь 70 мм під ніж.

Зображення
За це повідомлення автора Geser подякував:
Карандаш
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення USS »

Десь 70 мм під ніж.
Ніхто ж не обіцяв, що буде все дуже просто. Перевір, важелі на гальмах повинні бути якнайближче до паралельності.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Dr_Hammer писав: 29 березня 2019, 08:03
Geser писав: 27 березня 2019, 17:01До тяги поки не планую повертатися. Спробую, як воно з двома кулачками.
Можу підігнати вкорочений трос під таку "доработку"), до установки маятника ЧЗ, стояв передній двокулачковий з 634.
Ше треба буде розсверлити упор троса (прилив на самій кришці), бо ж передній кожух троса тонший.
Боюсь, щоб вартість доставки не перевищила вартість троса в Києві.
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Dr_Hammer »

Geser писав: 07 квітня 2019, 15:13Боюсь, щоб вартість доставки не перевищила вартість троса в Києві.
В Києві продаються вкорочені троси на яву?
класно вам :lol:
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Порадьте шину на задок для наших напрямків.
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Avior »

Митас С18 ? =)))
За це повідомлення автора Avior подякував:
Карандаш
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
archerix
Старая гвардия
Повідомлень: 4663
З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
Мотоцикл: Ява 638
Звідки: Киев
Дякував (ла): 0
Подякували: 153 рази
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення archerix »

У меня стоит спереди и сзади Е-03, вроде неплохо и по асфальту, и по лесным тропинкам. Но она, насколько понимаю, жидкой грязи не любит :?
Пусто :)
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення route 66 »

А бюджет какой?
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення Geser »

Ну, найдорожчі варіанти не розглядатиму. Нинішня М45 була в районі 50€.
MAXDZ
Старая гвардия
Повідомлень: 2423
З нами з: 01 березня 2012, 22:23
Мотоцикл: ыыы
Звідки: ыыы
Дякував (ла): 10 разів
Подякували: 239 разів
Контактна інформація:

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Повідомлення MAXDZ »

Mitas H серии (15 назад, 14 вперед) чисто для асфальта, едет норм, чуть пыль или трава, грунт и все, ехать можно, но не быстро, только для хороших асфальтовых дорог. А так даже на яве при трогании с обочины на пыли буксует.
Это мой опыт.
Ну и цены сейчас 2000+ грн за бублик не але, не стоит оно того.
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів