"Каферейсер" із ЧЗ

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Відповісти
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

"Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

Так ось,раз завівся та поїхав можна показувати.
Ще в молодості (80 роки) lуже мені кортіло зробити «кафе», я варив якісь рами з водопровідних труб, будував моно амортизатори зі всякого хламу, навіть намагався виклепати хвіст (що правда чомусь з оцинковки). Само собою зрозуміло, що нічого доброго в мене вийти не могло. Рами були кособокі, підвіски не хотіли працювати, метал (чомусь) не хотів формуватись в трьох проекціях. Одним словом не вдалося мені побудувати тоді каферейсера. Далі були другі справи – дружина, доня, ну життя, (не скажу що скучне). І ось тут на форумі з`являлась тема типу «каферейсер із яви». А в мене на той час виникла ідея виготовленя, на базі Ява, ряду мотоциклів різного стилю від ендуро до круізера, ну такий довгостроковий план на старість. А тут підвернувся підходящий донор в особі ЧЗ 472.5. Ну і понеслось потихеньку. Ідею була виготовити мотоцикл з алюмію, ні звісно ж рама все ще стальна, а вся облуда - крила, бак, сідло потрібно було виготовити з крилатого металу. Тут,знову ж таки доречно, на металоломі, підвернувся мені підвісний бак з якогось літака, половину якого я і викупив. Далі довелось виготовити англійське колесо, з мінімальним набором роликів, купити шрінкер, зробити «давілку горілку» ну такий собі мінімальний набір кастомайзера. До речі сама рама ЧЗ як наче навмисно готувалась для перебудови під кафе, звертали увагу на задню частину де кріпеться крило? Там можна просто лист металу покласти і готовий хвіст… Ну це все лірика –
презентую свій кафе.
Скажу на перед, не все вдалось як хотілось би. Наприклад проблема з стартером, стирчить як болячка, довелось перенести перемикання передач на другу сторону, відповідно й педаль тормозу (це дуже непривично, а то й небезпечно) є косяки по фарбуванню (я взагалі планував його лишити просто алюмінієвим, запіскоструєним, еле швидко забруднюється, трохи кривенько вийшов бак, але це мій перший бак, лютий кастом, як говорять одні блогери, тому залишаю таким. Що кому цікаво питайте, здорова критика вітається, зі сторони воно звичайно видніше, на пости типу « а мені не подобаються такі мотоцикли бо ніде бабу возити» відповідати не буду, - мені подобаються, жаль що СВ 750 не має в донорах – порізав би і її.
Зображення

Зображення

Зображення
За це повідомлення автора Александр77 подякували (всього 8):
Geserroute 66ChezaraAviorКарандашНикòлаL.E.G.E.N.D.motorocker
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

В загалі то мотоцикл будувався під 638 двигун, на який уже був витовлений павук під 2 карбюратора, вигляд у нього був би "бомбіческий", але той двигун що я придбав, в решті решт виявився заколхожений піонерами в усмерть, я думав хоч картера та коліно не чіпали - хрен там убито все - сумував. Тому пошуки достойної тридцятьвісімки тривають
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення route 66 »

А де там стартер? Бо фотки такі собі по якості
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення route 66 »

Зрозумів. Малось на увазі кік?
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

так
Зображення
пробував ставити від іжа, але вона важка та в нижній точці хоче складатися
За це повідомлення автора Александр77 подякував:
motorocker
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення KWAKA »

А чому не зробив за допомогою системи тяг, як на сучасних мотах?
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення route 66 »

Тягами ж і зроблено. Тільки кік 2в1 помішав зробити по людському
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення KWAKA »

В якихось бородатих журналах про яву розділяли двома валами.
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення route 66 »

Було таке
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Geser »

Мені подобається. Теж схожа концепція в голові. ПС передок, ЧЗ основа, 638 двигун.

Треба нормальну фотосесію йому.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Geser »

До явовського важеля приварити поворотну ніжку не варіант?
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Aleks1978 »

саня ,в тебе кік у стандартне положення не повертаєтьця? як зробив??? хочу педалі як на круізері,на перед вивести,от тільки з кіком не все зрозуміло.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

Антипионер писав: 09 вересня 2019, 13:42 В якихось бородатих журналах про яву розділяли двома валами.
найти б такий вал, проблем би ніяких не було. Там , на самому ділі, стоїть складна система валів і тяг. Через велику трубу (під маятникм) пропущений вал на 10 мм який сидить на підшипниках і відповідає за тягу перемикання передач, а зовнішня труба відповідає за гальмо.Щось подібне в мене стоїть на 250 й, але там воно зроблене грубо з товстими тягами, та без підшипників і як не дивно працює, тут же все було легеньке і тонке тому набігало безліч люфтів (ходу лапки перемикання не вистачало, упиралась в вихлопну)
ось тут можна побачити всю схему
Зображення

Зображення

Зображення
тут видно систему тяг, плохо что она внизу и там не совсем удобно.
ну и еще пару общих планов
Зображення

Зображення
За це повідомлення автора Александр77 подякували (всього 3):
Никòлаroute 66motorocker
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

Aleks1978 писав: 09 вересня 2019, 16:41 саня ,в тебе кік у стандартне положення не повертаєтьця? як зробив??? хочу педалі як на круізері,на перед вивести,от тільки з кіком не все зрозуміло.
Зображення

Зображення
ну я реалізував ось так
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

Geser писав: 09 вересня 2019, 14:36 До явовського важеля приварити поворотну ніжку не варіант?
скоріш за все так і буде, подобаються мені такі маленькі кривульки як стоять на японокитайцях, думаю як реалізувати
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

Geser писав: 09 вересня 2019, 13:51 Мені подобається. Теж схожа концепція в голові. ПС передок, ЧЗ основа, 638 двигун.

Треба нормальну фотосесію йому.
там обід алюмінієвий на 18 з ЧЗ а барабан із Пса (хотілось великого шоб по феншую) тормозить до речі не дуже
ну а фотограф бач з мене не дуже ;)
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Odessa UA »

Аккуратно сделано, оттого и глаз радует.
А шо за трубка сбоку бака?
Аватар користувача
Никòла
los Relajados
Повідомлень: 3188
З нами з: 07 серпня 2009, 13:19
Мотоцикл: 350-638-1-03
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 394 рази
Подякували: 299 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Никòла »

Шедевр!
Давно таких работ не видел.
Александр77- респект тебе и уважуха! :scout:
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

Odessa UA писав: 09 вересня 2019, 18:42 Аккуратно сделано, оттого и глаз радует.
А шо за трубка сбоку бака?
так указатель топлива, правда на приборе есть єлектронный но бак уже был сварен, не захотел пилить
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

:oops:
Никòла писав: 09 вересня 2019, 18:51 Шедевр!
Давно таких работ не видел.
Александр77- респект тебе и уважуха! :scout:
:oops: :oops: :oops: та ну ладно Вам
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

Ех дав щойно просратись по селу, звук такий дивний, мадуть за рахунок укорочених флейт, ще виявилось що число при настройці спідометра я мабуть ввів не правельне - походу бреше, а тахометр, падла, показує не більше 2х тис, мабуть потрібно через кандер підключати, ніхто не зустрічав схему з номіналами? ще мабуть потрібно збільшити та вінести в бік гальмівну лапку, не завжди попадаю, а вцілому загальне враження - УХ
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення валико »

:super: . Робота проведена титанічна, доволі на високому рівні, в цілому подобається! Молодець!
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

дякую, але це ще не фінальний результат
Аватар користувача
Вова4ка
рокер
Повідомлень: 405
З нами з: 19 листопада 2011, 22:30
Мотоцикл: Jawa 638
Звідки: Белозерск Донецкой обл.
Дякував (ла): 36 разів
Подякували: 11 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Вова4ка »

Хорошо ты приложился, даже не представляю что там еще можно сделать что бы получить "финальный результат".
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: "Каферейсер" із ЧЗ

Повідомлення Александр77 »

Вова4ка писав: 09 вересня 2019, 21:13 Хорошо ты приложился, даже не представляю что там еще можно сделать что бы получить "финальный результат".
ну двигатель как минимум 638, два карба, нормальные тормоза, убрать косяки с переключением.Каталка получилась легкая, я думаю наверное легче минчака, но уже сейчас я вижу много лишнего что можно убрать
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів