Моя 638 001
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4195
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 204 рази
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
300+грн коштує нова вісь маятника з усім гамузом. нафіг цей город? знайди доооовгий болт на 12-14 мм засунь його у вісь маятника інший кінець через шайбу упри в трубку надіту поверх осі витягай вісь. зірвеш із місця,далі піде як по маслу
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
не повіриш другий день так і роблю (не лізе зараза)зато повзе різьба на болтах (каленого не знайшов)
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
так точно я і хочу зробити, завтулити раму, а от просверлити...хіба що з двох боків ?Dr_Hammer писав: ↑19 грудня 2019, 06:08Та знаю-знаю, не треба пояснювати
Якшо вісь на 20 мм робити і всю требуху маятника залишати, то просто завтулити отвори провушин рами, а також між тими провушинами і маятником виточити проставочні кільця (маятник ЧЗ вужчий) і все, це простіший шлях.Александр77 писав: ↑19 грудня 2019, 00:30а хотелось бы 20 но как сие просверлить ? я хз (мож проще трубу из нержи?)
А так треба шток аморта на 22 мм, випресувати рідні втулки маятника і точити нові, ті ж проставочні кільця, ну і просверлити шток, нарізати різьби.
пс: штоки амортів сверляться чудово, вони не гартовані (ну наприклад мені ше не попадались з якоюсь злою термообробкою), просто покриті хромом.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Якщо нема сверла довгого, то з двох боків, дуже зручно це робити в токарному чи ти дрелькою зібрався?)))Александр77 писав: ↑19 грудня 2019, 10:30 так точно я і хочу зробити, завтулити раму, а от просверлити...хіба що з двох боків ?
Доречі в даному випадку, краще навіть з двох боків, бо на такій довжині (237 мм намінуточку), довге сверло може повести в сторону і на виході вийде ексцентрик.
Правда при штокові 20 мм, стінка залишиться 3 мм якшо сверлити на 14 мм, але якшо з двох сторін, то важко соосно попасти і тормозна вісь не влізе, прийдеться отвір робити мінімум 14.5-14.7 мм, тоді стінка ще тонша, хоча як не гартоване то...
Jedem das Seine!
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
отож і я про те, все більше схиляюсь до валу із нержавіючої труби (або тормозну схему від ЧЗ, всеодно раму фарбувати)Dr_Hammer писав: ↑19 грудня 2019, 10:54Якщо нема сверла довгого, то з двох боків, дуже зручно це робити в токарному чи ти дрелькою зібрався?)))Александр77 писав: ↑19 грудня 2019, 10:30 так точно я і хочу зробити, завтулити раму, а от просверлити...хіба що з двох боків ?
Доречі в даному випадку, краще навіть з двох боків, бо на такій довжині (237 мм намінуточку), довге сверло може повести в сторону і на виході вийде ексцентрик.
Правда при штокові 20 мм, стінка залишиться 3 мм якшо сверлити на 14 мм, але якшо з двох сторін, то важко соосно попасти і тормозна вісь не влізе, прийдеться отвір робити мінімум 14.5-14.7 мм, тоді стінка ще тонша, хоча як не гартоване то...
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Можу найти, в знайомого було, але там прийдеться в зборі з втулками, гайкою і "качелями" купувати.
Jedem das Seine!
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Не нове, просто в доброму стані.
А "качелі" - то кріплення двигуна ЧЗ в задній частині, через нього проходить вісь маятника.
А "качелі" - то кріплення двигуна ЧЗ в задній частині, через нього проходить вісь маятника.
Jedem das Seine!
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4195
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 204 рази
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
от халепа! ножовкою його,ножовкою!
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Доречі на одній 634-ій мені вдалося "пропихнути" ножовочне полотно між маятником і рамою, перепиляв з одного боку, потім з другого, маятник то зняв (штамповані чашки по боках трохи покоцались), але ту внутрянку прийшлось висверлювати, бо так заржавіло шо навіть не видно де втулка, а де тіло самого маятника)))
Jedem das Seine!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4195
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 204 рази
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
я на своїй 634 так маятник і знімав. ножовкою 

095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- los Relajados
- Повідомлень: 646
- З нами з: 04 травня 2010, 20:09
- Мотоцикл: CZ 472.6
- Звідки: Каменское(Днепродзержинск), Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 4 рази
- Подякували: 31 раз
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
На ЧЗ родная ось на 20, плюс втулка распорная, она же часть подшипника скольжения, 20х24х40, ну и в ухе маятника бронзовая втулка. Отверстие в ухе маятника 25,6. Шток передней стойки от Дачиа Логан 20 мм, вот только не помню, хватает ли его длины!
Если заморочиться с установкой на Яву, то можно развернуть уши маятника до 27, втулки распорные сделать из штока 41-го Москвича, ну а в уши маятника капролон( но не знаю, не малова то ли толщины будет), либо опять же бронзу( втулки ВГШ от газели то же 25 мм!).
Если заморочиться с установкой на Яву, то можно развернуть уши маятника до 27, втулки распорные сделать из штока 41-го Москвича, ну а в уши маятника капролон( но не знаю, не малова то ли толщины будет), либо опять же бронзу( втулки ВГШ от газели то же 25 мм!).
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Діма, хоча б ради того, що по жосткості рідний штампований маятник, в порівнянні з ЧЗ - гамно.
Звичайно, якшо водій дрищ - 40 кг з кепкою, то він не відчує різниці, в мене наприклад "робоча вага" - 90-100 кг, і з пасажиром ява просто виляла кормою, відчуття таке як з напів спущеним колесом їдеш, з литим маятником такого нема, взагалі "стоїть" на дорозі досить чотко.
Jedem das Seine!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4195
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 204 рази
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
а я то все думаю чого це мене на грунті наче по льоду водить
просто маятник моїх 120кг не витримує
а якщо маму кудись везу то....навіть по псвальту страшно.хоча вей,ви бачіли що то за асвальт
з дівками легше,більше 60кг не катаю
а поставити меншу ось то не проблема. в мене на 21мм стоїть (рідну обтачували до норм стану поверхні)




095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
так, ніяких ножовок і кувалдів з жінками болгарина, стараємосьвитягнути все ціле
по вазі - моїх 86 + жіночка захоче проїхати (бо це ж не одиночка) а вона вже також не дєвочка так що будем міняти, а по друге той маятник просто красивий

- За це повідомлення автора Александр77 подякували (всього 2):
- Aleks1978 • Dr_Hammer
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
не, ничего не хочу разворачивать и сверлить (люблю чтобы были пути для отхода) скорей всего втулки в раму и новый вал в маятник под старые гайки (явовские)C_ Joker писав: ↑19 грудня 2019, 23:37 На ЧЗ родная ось на 20, плюс втулка распорная, она же часть подшипника скольжения, 20х24х40, ну и в ухе маятника бронзовая втулка. Отверстие в ухе маятника 25,6. Шток передней стойки от Дачиа Логан 20 мм, вот только не помню, хватает ли его длины!
Если заморочиться с установкой на Яву, то можно развернуть уши маятника до 27, втулки распорные сделать из штока 41-го Москвича, ну а в уши маятника капролон( но не знаю, не малова то ли толщины будет), либо опять же бронзу( втулки ВГШ от газели то же 25 мм!).
- route 66
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1229
- З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
- Мотоцикл: Jawa 350/634-8
- Звідки: Кременчуг
- Дякував (ла): 495 разів
- Подякували: 148 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Ой, я якось теж вирішив собі придбати такий маятник, бо красивий і мода на них пішла.
Сусід каже бери знімай сам, завтра раму закинеш.
Вже третій рік чезета збираю по частинам... Хай йому...)))
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Моя 638 001
Cьгодня закінчилась затяжна позиційна війна з маятником (в мою користь). Не скажу, що без втрат, тріснула гайка (рідна), та спочатку було використано довгий болт в якості зьомника, який в свою чергу коцнув перший виток різьби (не дуже страшно, працює після напильника). Витягнув вал з допомогою великих шайб, та рідних гайок + плюс постійно поливав ВД40 з обох сторін по різьбі, залишав навантажену, потім постукував через дерев`яну наставку. Час та натхнення я мав тому не пройшло й тижня як вона надворі.

думаю зробити по такій схемі, (зберігаються всі рідні деталі, та сам принцип роботи, як мені здається), критика (здорова) вітається (можливо щось не добачив)

вибачте за кривеньке креслення, але принцип я вважаю зрозумілий

думаю зробити по такій схемі, (зберігаються всі рідні деталі, та сам принцип роботи, як мені здається), критика (здорова) вітається (можливо щось не добачив)

вибачте за кривеньке креслення, але принцип я вважаю зрозумілий
- За це повідомлення автора Александр77 подякував:
- route 66
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів