Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Відповісти
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Odessa UA »

Ну и пока разобрано всё, ставь рулевую на конусные подшипники и закроешь этот момент уже навека.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Geser »

Вилку від 634 фтопку.
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

С шариковыми в рулевой я уже намучался, на тяжике они по Одесской брущатке больше сезона не выхаживали. Поставил конички и забыл. На Яву в планах так же. Цена вопроса в 500 грн за пару конических немного напрягает....
Geser, я уже говорил, что в перспективе встанет донорская от япономатери.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Aleks1978 »

https://besplatka.ua/obyavlenie/konusny ... voi-572672
https://besplatka.ua/aws/10/13/94/04/afae2d0176a7.jpg
ось тобі за 350
За це повідомлення автора Aleks1978 подякував:
Dermengy
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Aleks1978 »

там є і по 220
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
Vvv
Старая гвардия
Повідомлень: 1596
З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
Мотоцикл: А́льфа 110
Звідки: Киев
Дякував (ла): 49 разів
Подякували: 127 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Vvv »

Dermengy писав: 14 лютого 2020, 16:33 С шариковыми в рулевой я уже намучался, на тяжике они по Одесской брущатке больше сезона не выхаживали. Поставил конички и забыл. На Яву в планах так же. Цена вопроса в 500 грн за пару конических немного напрягает....
Geser, я уже говорил, что в перспективе встанет донорская от япономатери.
Вилка 634 , по сравнению с вилкой от ,638 й ,действительно , никуда не годится , конусные подшипники, пишу из личного опыта , сколько бы они не стоили , оправдывают себя , в разы ,после установки , забываешь об этом узле , на долгие годы :)
За це повідомлення автора Vvv подякував:
Aleks1978
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Карандаш »

Dermengy писав: 14 лютого 2020, 15:28 С задним крылом придется колдовать... :uzhos:
Якщо не помиляюсь, то десь в мене валяється заднє крило від 634, є невеликі тріщини в районі бокового кріплення до рами, але не критично.
Можу подарувати, якщо не викинув :super:
За це повідомлення автора Карандаш подякував:
Dermengy
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
kozyr
человек швейцарский нож
Повідомлень: 823
З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
Мотоцикл: Jawa старушечка
Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
Дякував (ла): 431 раз
Подякували: 154 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення kozyr »

Я теж подивлюся у неділю крило та зроблю фото, якщо цікавить? :beer1:
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!! :dedushka: :beer1:
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

Буду признателен
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення route 66 »

Odessa UA писав: 14 лютого 2020, 14:32
route 66 писав: 14 лютого 2020, 10:47
Не скажу что такая доработка будет лишней, но и толку от неё будет мало. Т.к. смазка идет не тем путем. Поправьте если не прав
Мало толку означает, что он всё же мало, но присутствует, это уже не лишнее. Про путь смазки - точнее тут сказать - она идёт не только тем путём, как основным. Это тоже не минус для порции смазки на подшипник.
Я тоже долго думал - для чего сделан этот канал. В результате были две версии: 1) чехи, как порядочные конструктора, заложили в проект этот дополнительный канал...
2 вариант, что это какие то технологические пазы для точного базирования картера...
Кажется мне, что все намного проще. Чешским конструкторам уделено слишком много внимания.
Поскольку масло в подшипник попадает не самотеком по отверстию в перепускном канале, а вместе с топливом силой разрежения в камере КШМ, то по тому пропилу смазка вряд ли попадет к подшипнику. Ну пропилили, то пусть будет. Если кто этого не сделал, не беда
За це повідомлення автора route 66 подякував:
kozyr
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Aleks1978 »

змазуєтьця сумішшю через підшипник а виводитьця через отой пропил. циркуляція мастила і зниження тиску на сальник.
За це повідомлення автора Aleks1978 подякували (всього 2):
DermengyOdessa UA
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Odessa UA »

Aleks1978 писав: 15 лютого 2020, 08:09 змазуєтьця сумішшю через підшипник а виводитьця через отой пропил. циркуляція мастила і зниження тиску на сальник.
О!!! А ведь это больше всего похоже на правильность причины. Давление и его стремящиеся потоки! Как я проигнорировал этот момент. Респект Алекс! :beer1:
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення USS »

На правій половині картера яви 638 зроблено все правильно. Канал виходить по канавці внутрішнього стопорного кільця. Достатньо сувмістити канал з розрізом стопора, сальник його не перекриває. Якби на 633 двигунах було зроблене стопорне кільце підшипника то все було б по феншуй, однаково там при запресовці сальника між ним та верхнім стопором утворюється чималий зазор. Як варіант можна не досаджувати сальник в упор до підшипника, а запресувати щоб тільки встановився стопор. Нажаль таких сальників як встановлені у двигуні яв зліва малий вибір. Стандарт 8мм, я знайшов у продажу тільки більший на 10мм. Всунути під стопор можна тільки 9мм і виходить, як завжди, то сорочка коротка -то ... довгий.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення route 66 »

Точно! :shock: Сначала пилили, думая что туда смазка поступает, теперь будем думать что отводится))) :lol:
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення route 66 »

Aleks1978 писав: 15 лютого 2020, 08:09 змазуєтьця сумішшю через підшипник а виводитьця через отой пропил. циркуляція мастила і зниження тиску на сальник.
Тиск на сальник не зміниться, бо паливо тиснутиме однаково, що через підшипник, що через канал. В тому каналі "сквозняка" не буде. Хіба що виведеш трубочкою сапун від впуска
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Geser »

Там просто перепуск на зовнішній бік підшипника. Справа стоїть стопор, який просвітом можна орієнтувати на канал і не перекривати його, а зліва сальник без пропилу канал перекриє. Умовно кажучи, якщо вертикальний канал має 4 квадрати перерізу, то краще, щоб знизу на виході було 2 по 2. Це про 638.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Aleks1978 »

route 66 писав: 15 лютого 2020, 11:10
Aleks1978 писав: 15 лютого 2020, 08:09 змазуєтьця сумішшю через підшипник а виводитьця через отой пропил. циркуляція мастила і зниження тиску на сальник.
Тиск на сальник не зміниться, бо паливо тиснутиме однаково, що через підшипник, що через канал. В тому каналі "сквозняка" не буде. Хіба що виведеш трубочкою сапун від впуска
думаю що буде. бо площя на яку йде тиск різна.скільки можна продавити суміші через підшипник а скільки через той пропил? а враховуючі що у роботі підшипник обертаєтьця то створюєтьця сила яка відштовхує від підшипника мастило. і працює як насосс. цікаво тільки в яку сторону.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення route 66 »

В тому пропилі тиск підпиратиме суміш з підшипника. Мені здається, що то навіть не для змазки, а для компенсації тиску/розрідження. Бо змазка через нього доволі умовна. Картер у мене в квартирі, дивився на нього досить уважно
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення USS »

В тому пропилі тиск підпиратиме суміш з підшипника. Мені здається, що то навіть не для змазки, а для компенсації тиску/розрідження. Бо змазка через нього доволі умовна. Картер у мене в квартирі, дивився на нього досить уважно
Як вона та змазка торкнула. :lol: Не напружуйтесь, всерівно нічого в конструкції тих залізяк не зміниш, най працюють як є. Такі канали є в усіх двохтактниках і вони таки для потрапляння паливнозмазуючої суміші у підшипник з боку сальника. Па планетах канал виходить тільки до сальника, у старих мінських двигунах взагалі масло бралося з кпп потрапляло зверху по каналу до підшипника, а знизу по нижньому каналу зливалося назад, адже сальники там встановлені від колінвала. Чому у яви зроблено що пропил на обидва боки? Може щоб прокачувало в обох напрямках при роботі поршневої? Ява 638.
ЗображенняВосход.ЗображенняЗображенняІ на кінець Планета! Видно на закопченому корпусі сальника, як продувало суміш за підшипник. Картер знятий догори дригом, знизу промоїна у мазуті там саме вихід каналу.Зображення
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Odessa UA »

Uss, адже у спорах народжується істина. ...та досвід. Дякую, що вам не байдуже, десь посередині і знайдемо щось потрібне.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Александр77 »

але, я поставив сальник подивився таки дійсно трохи перекриває, взяв бормашину та розпиляв канавку ( думаю не лишнє)
Аватар користувача
kozyr
человек швейцарский нож
Повідомлень: 823
З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
Мотоцикл: Jawa старушечка
Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
Дякував (ла): 431 раз
Подякували: 154 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення kozyr »

Привет! :beer1: обещанные воскресные фото! Есть видео. Я обнаружил ещё одно крыло и снял видео. Если интересно звони на лайф скину и фото и видео по вайберу! :balalaika:
Вкладення
IMG_20200216_081514.jpg
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!! :dedushka: :beer1:
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
Аватар користувача
kozyr
человек швейцарский нож
Повідомлень: 823
З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
Мотоцикл: Jawa старушечка
Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
Дякував (ла): 431 раз
Подякували: 154 рази
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення kozyr »

Другая сторона
Вкладення
IMG_20200216_081541.jpg
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!! :dedushka: :beer1:
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

:super: спасибо.
Скобу к фонарю и его площадку можете снять, передний аппендикс крыла тоже не нужен.
Данные для отправки скину на вайбер
Dermengy
Старая гвардия
Повідомлень: 821
З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 214 разів
Подякували: 246 разів
Контактна інформація:

Re: Jawa 634-7. Dermengy. Одесса.

Повідомлення Dermengy »

Живу в частном доме, но до гаража топоть 10 минут. Вот думаю собрать себе такую конструкцию. Удобно тем, что можно переместить в любое место, мотоцикл загнал в центр и развернул купол :super:
Проволока 6-8 мм и прорезиненная ткань.
Вкладення
Screenshot_20200107_190408.jpg
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів