KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення route 66 »

Антипионер писав: 02 серпня 2019, 08:57 Givi A660
Де знайшов? Він же новий дорогущий
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Завдяки Містеру ОЛХ купив разом з кріпленнями за 1 к.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
Geser
Аватар користувача
route 66
Старая гвардия
Повідомлень: 1229
З нами з: 14 серпня 2012, 09:27
Мотоцикл: Jawa 350/634-8
Звідки: Кременчуг
Дякував (ла): 497 разів
Подякували: 148 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення route 66 »

пощастило!
Аватар користувача
Beowulf
мож че и выростит
Повідомлень: 59
З нами з: 03 липня 2019, 17:40
Мотоцикл: Yamaha xt600e
Звідки: Конотоп, сумская обл.
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 23 рази
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Beowulf »

Как тебе митас е-07? Это ж он виднее на полке в гараже?
По асфальту гудит сильно? Как в песке и по пересеченке себя ведет? Стирается бысто?
У меня спереди Сахара-3 старенькая и сзади хайденау к60. Держак хороший по песку и грунту, по асфальту перед гудит сильно (правда чего отнего ещё ждать). к60 что-то быстро уходит примерно за 3000 ушла почти половина((
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Звичайна універсальна гума. Нічого по факту не можу сказати, бо мені її подарували б\ушною. Одного разу передок підсковзнувся на мокрому асфальті, тому до неї відношусь насторожено.
За це повідомлення автора KWAKA подякував:
Beowulf
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Тяжкий шлях самурая-покращувача. За сприятливих умов обзавівся амортом, що мав стояти на сіро-чорному клр-і, але не склалось.
Перше з чого почав, це виготовлення сервісного ключа для розборки і штуцера для прокачування.

Зображення

Після розборки аморта видалив дистанційну вставку, що зменшувала хід аморта (він стояв на KTM 640 DUKE). Також замінив масло з 2,5W на 5W, бо ктм все-таки легший за клр.

Зображення

Порівняння двох амортів дає такий висновок: так як хід штока на обох амортах однаковий, то хід підвіски як був 200 мм так і залишився. Але міжцентрова відстань більша на 1 см, що дає більшу висоту по сидінню і відповідно кліренс на 4 см.

Зображення

Аморт встановлено з бубном і матюками. На хвіст мотоцикла прикрутив планку з фанери для замірів. І от що я отримав:
  • максимальна висота задньої частини мотоцикла OEM/WP - 101см/105см;
  • просідання мотоцикла під своєю вагою OEM/WP - 97см/98,5см;
  • просідання мотоцикла під моєю вагою OEM/WP - 93см/93см.
З точки зору теорії можна зробити висновок, що аморт хоче більш жорстку пружину, але слід зауважити, що преднатяг майже в нулі, і тиск в балоні 7 атм замість 10-ти. Покатаєм-побачим.
Також за сприятливих умов було придбано алюмінієвий маятник з KLR650B, який легший від рідного стального на 2,5 кг.

Зображення

Але на цьому епопея із задком не закінчується. Ланцюг дістає до "рюкзака" аморта. Так шо треба знов все розібрати, на токарному вкоротити рюкзак, і зібрати назад. :gazenvagen: :gazenvagen: :gazenvagen:
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 7):
AviorКарандашroute 66WellBeowulfЛяхChezara
Аватар користувача
Beowulf
мож че и выростит
Повідомлень: 59
З нами з: 03 липня 2019, 17:40
Мотоцикл: Yamaha xt600e
Звідки: Конотоп, сумская обл.
Дякував (ла): 22 рази
Подякували: 23 рази
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Beowulf »

Как аморт работает с более густым маслом? Чувствуются ли регулировки?
П.С. Сказание об WP оммортизаторе напомнило мне, что на балконе лежит Showa от XR600r и ждет установки в ХТ :)
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Ще не їздив, не вистачило часу. Різниця в мастилі і регулюваннях відчулася зразу, коли аморт був в лещатах, і я ганяв його туди-сюди.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

За допомогою металолому, двух поворотних коліс з барахолки зробив візок, щоб катати мотоцикла по гаражу. Сам він тимчасово не може. :smoke:

Зображення

Зображення

Також поїхав у подорож (частково правда).

Зображення

Правий пульт на кермі вклинив. Думав розберу, відремонтую, но нє тут то било. :cry:

Зображення
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 5):
ChezaraBeowulfroute 66AviorНикòла
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Поки їдуть запчастини, вирішив зайнятись задніми гальмами. На KLR650C вони не дуже ефективні з ряду причин. Найперша, і мабуть найголовніша причина - це величезний холостий хід педалі. Він становить приблизно 1.5-2 см. Давайте розбиратись.
Розібрав вузол, взяв радянського штангена-колумбіка, і ось що отримав: вал лапки - 13.9, отвір в рамі 14,1 плюс виробітка.
В запасах знайшов болта з нижнього кріплення амортизатора, який майже ідеально підійшов. Різьба на 14, а тіло на 15. Віддав токарю, щоб зробив 14.3 і канавку для змазки.

Зображення

Потім за допомогою регульованої розгортки 13.5-15 збільшив отвір в рамі, щоб болт заходив з мінімальним зазором.

Зображення

Болгаркою спиляв шляпку вала в лапки і вибив його молотком. Вварив ручною зваркою нового вала/болта.

Зображення

Зображення

Пофарбував, зібрав - кайф. Холостого ходу майже нема, а гайкою вибрав продольний люфт (по заводу лапка трималась на шплінту). Наступним кроком буде встановлення армованої магістралі, і питання буде закрито.

Поки зварка була під рукою, то видалив обойми рульових підшипників.

Зображення

Так, метод доволі варварський. Але іншого шляху нема - виробник не передбачив ніяких виборок куди можна вперти зубило. Все, курва, заподліцо.
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 7):
ЛяхAramiskozyrroute 66КарандашChezaraНикòла
Аватар користувача
Chezara
Старая гвардия
Повідомлень: 1039
З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Звідки: Бровары
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 156 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Chezara »

Avior писав: 18 листопада 2019, 13:51 Так что будешь ставить в замен родной вилки?
Какие планы? Делись с обществом )))


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Я б порадив би вилку з дрз, думаю варта уваги
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"[emoji2398]

Повідомлення Avior »

Та ну. Лучше от КТМ 950-990


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
За це повідомлення автора Avior подякував:
Beowulf
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
Chezara
Старая гвардия
Повідомлень: 1039
З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Звідки: Бровары
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 156 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Chezara »

Або від трансальпа
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C.

Повідомлення KWAKA »

Avior писав: 18 листопада 2019, 13:51 Так что будешь ставить в замен родной вилки?
Какие планы? Делись с обществом )))
Поставлю два дубових патика діаметром 49 мм.
Avior писав: 18 листопада 2019, 14:04 Лучше от КТМ 950-990
Я схожий на олігарха? Вилка коштує як пів КЛР.
Chezara писав: 18 листопада 2019, 14:09 Або від трансальпа
Сорян, але це шило на мило. Єдина відмінність - це можливість прикрутити третю траверсу на кріплення крила.
Аватар користувача
Chezara
Старая гвардия
Повідомлень: 1039
З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Звідки: Бровары
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 156 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C.

Повідомлення Chezara »

Антипионер писав: 18 листопада 2019, 14:36 Єдина відмінність - це можливість прикрутити третю траверсу на кріплення крила.
Стопе, як одна відмінність? А другий ДВОХПОРШНЄВИЙ суппор?
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

А нашо він? Ще додати пару кілограмів? Одного диску 300 мм вистачить з головою.
Аватар користувача
Geser
Гесератор-модератор
Повідомлень: 2066
З нами з: 31 травня 2009, 11:06
Мотоцикл: Jawa 350 638 1988
Звідки: Волиця - Київ - Бориспіль
Дякував (ла): 277 разів
Подякували: 178 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Geser »

І супорт від R1.
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Avior »

Антипионер писав: 18 листопада 2019, 15:58 А нашо він? Ще додати пару кілограмів? Одного диску 300 мм вистачить з головою.
С парой дисков вилку не так будет крутить
За це повідомлення автора Avior подякував:
Dermengy
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
Chezara
Старая гвардия
Повідомлень: 1039
З нами з: 15 серпня 2012, 07:42
Мотоцикл: CZ 472.6=>Honda TA650
Звідки: Бровары
Дякував (ла): 164 рази
Подякували: 156 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Chezara »

Антипионер писав: 18 листопада 2019, 15:58 А нашо він? Ще додати пару кілограмів? Одного диску 300 мм вистачить з головою.
Оо. Вскриваються картішки
Життя стає цікавішим, якщо частіше відривали ср@ку від дивану.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Продовжую нескінченний процес з покращеннями. Була середина лютого і деталі передньої підвіски досі не прийшли. Тому зайнявся "кузовом".

Рідні поворотники вже давно зломав, а також зломав парочку ІЖовських, тому прийняте було кардинальне рішення замінити всі 4 лопухи на щось компактніше, сучасніше і світлодіодніше.

Вид до.

Зображення

Вид після.

Зображення

Придбав комплект поворотників DRC MOTO LED 601 Led Flasher.
Окрім того замінив мотоциклетний номерний знак на мопедний.

Дехто спостережливий помітить, що на другому фото зник глушник, і це не просто так. За сприятливих умов було придбано справжню, штатівську банку Supertrapp в розмірності 4 дюйми.

Зображення

Заводські сайлентблоки, на яких висів штатний важкелезний глушак, а потім саморобний прямоток, зносилися вщент.

Зображення

Замість них в раму запресував втулки з поліаміду.

Зображення

І виготовив новий кронштейн з сайлентблоком.

Зображення

Зображення
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 4):
КарандашSpikerAviorAramis
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Александр77 »

KWAKA писав: 13 квітня 2020, 11:18 Продовжую нескінченний процес з покращеннями. Була середина лютого і деталі передньої підвіски досі не прийшли. Тому зайнявся "кузовом".

Рідні поворотники вже давно зломав, а також зломав парочку ІЖовських, тому прийняте було кардинальне рішення замінити всі 4 лопухи на щось компактніше, сучасніше і світлодіодніше.


Придбав комплект поворотників DRC MOTO LED 601 Led Flasher.
Окрім того замінив мотоциклетний номерний знак на мопедний.

:o :o :o :o :o :o :o :o (а що так можна??? на мопедний???)

що віддав за повороти?
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Не знаю чи можна, але спробую. Комплект поворотів вийшов 1,5 кілогрн.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Александр77 »

тема цікавить, то той номер як болячка стирчить ззаду
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: KLR650C. "Омар"©

Повідомлення Карандаш »

KWAKA писав: 13 квітня 2020, 11:18
Вид після.

Зображення
Стоп виглядає масивніше ніж номер)
За це повідомлення автора Карандаш подякував:
RomanЫch
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Халепа з цьою естетикою, то х.й короткий, то сорочка довга. Поставлю меншого стопа, то хвіст буде завеликий. Поки залишу як є.
Відповісти

Повернутись до “Красавица и Чудовище”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів