Аргументируй
Электронное зажигание
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3168
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 267 разів
- Подякували: 881 раз
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
правильний фуоз завжди доречний. а лайно тіко на добрива.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 214 разів
- Подякували: 246 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Не мог он работать мягче. Без фуоз выставляете зажигание за 2,8 - 3.5 мм до вмт, это фиксированное опережение в районе 8 +/- градусов. Если для 1000-2000 обор это еще преемлимо, то для 3000 и выше это конкретно позднее. На позднем движок как раз мягче и работает, но теряет в мощностиТоже ставил на Яву Саруман. Двигатель работал вроде мягче
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
З градусами ти трохи промазав в іншому вірно. Коли з'явилися всякі пропозиції по фввз я зацікавився, що саме буде відбуватися у зміні процесів запалення. Шляхом емпіричного дослідження виявив, що 2,7мм до вмт у двигунах яв об'ємом 350см\куб, які мають однакові по довжині шатуни, дає у градусах приблизно 24-25градусів, а 3мм до вмт дає ще більший кут. Тож налаштування 2,8-3,2мм це найвірогідніше відносна середина при якій показники динаміки та стабільність холостого ходу будуть більш-менш прийнятні. Якщо брати відлік графіка з 10градусів то це буде приблизно 0,05-0,06мм до вмт, що для холостих обертів найсприятливіше. Взявши, як приклад ІЖ планету, після встановлення совеківського запалення(по їхніх рекомендаціях 0,1мм до вмт) запускається пречудово і жодного разу не було випадку дригання у кік, що є частим випадком при стандартних рекомендаціях 3,7мм на контактах.Не мог он работать мягче. Без фуоз выставляете зажигание за 2,8 - 3.5 мм до вмт, это фиксированное опережение в районе 8 +/- градусов. Если для 1000-2000 обор это еще преемлимо, то для 3000 и выше это конкретно позднее. На позднем движок как раз мягче и работает, но теряет в мощности
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 214 разів
- Подякували: 246 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
180х3/65 = 8 градусов при 3 мм. Где промазал?От нмт до вмт 65 мм хода поршня и 180 градусов поворот коленвала.
Я так понял это уже с фуоз выставлял по 2,8-3.2 и оно дало лучший результат?Шляхом емпіричного дослідження виявив, що 2,7мм до вмт у двигунах яв об'ємом 350см\куб, які мають однакові по довжині шатуни, дає у градусах приблизно 24-25градусів, а 3мм до вмт дає ще більший кут. Тож налаштування 2,8-3,2мм це найвірогідніше відносна середина при якій показники динаміки та стабільність холостого ходу будуть більш-менш прийнятні.
- Vvv
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1597
- З нами з: 05 серпня 2014, 16:24
- Мотоцикл: А́льфа 110
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 49 разів
- Подякували: 127 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Из личного опыта , на явах , ставил разное опережение на обычном электронном зажигании , без фуоз , методом покатушек в разных режимах , выяснилось , что 2,8 является , наилутшым из вариантов , хотя , это наверное , как кому.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Розрахунки невірні,ти ділиш градуси на міліметри ходу , а треба шукати залежність зміни кута від величини ходу поршня.При провороті вала на 90градусів буде половина ходу поршня і одночасно максимальна швидкість поршня при роботі, всі 180градусів нам не потрібні зовсім.. Візьми роздруківку кола по градусах притули до двигуна, центр на вісі вала, а до вала причепи якусь стрілку у свічну різьбу індикатор і все побачиш наочно, якщо не можеш це уявити в голові.180х3/65 = 8 градусов при 3 мм. Где промазал?
Знов незрозумів. Малося на увазі по мануалу з контактами. Таке значення мають рекомендації заводу виробника. На фввз я встановлюю 0,05-0,06мм до вмт, як початкове значення з корекцією у процесі експлуатації, якщо робота двигуна не буде влаштовувати. Крім того у фввз вшивають зазвичай по три графіка, можна просто перемкнути на інший, якщо не влаштовує середній.Я так понял это уже с фуоз выставлял по 2,8-3.2 и оно дало лучший результат?
Так воно і виходить без фввз, збігається з заводськими рекомендаціями.Из личного опыта , на явах , ставил разное опережение на обычном электронном зажигании , без фуоз , методом покатушек в разных режимах , выяснилось , что 2,8 является , наилутшым из вариантов , хотя , это наверное , как кому.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 214 разів
- Подякували: 246 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Да, там не линейная зависимостьа треба шукати залежність зміни кута від величини ходу поршня
Но 5 сотых до вмт видимо фетиш такой
Есть же возможность переключить график
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
До чого тут фетиш? То є 10градусів з яких починає відлік графік фввз для двухтактника. Контролери шиєш, а сенс процесу не второпав, як так?Но 5 сотых до вмт видимо фетиш такой
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 214 разів
- Подякували: 246 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Эту дичь втирай кому-то другомуТо є 10градусів з яких починає відлік графік фввз для двухтактника
На предыдущей странице лежат родные графики от Сарумана для Явы, если до тебя и так не дошло, то можешь и дальше выставлять начальный момент за 5 сотых ммсенс процесу не второпав, як так?
Обороты холостого хода 1000+/-, фуоз уже задает опережение в 10 градусов и твои +10 там нафиг не нужны.Якщо брати відлік графіка з 10градусів то це буде приблизно 0,05-0,06мм до вмт, що для холостих обертів найсприятливіше.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
нічьо не поняв.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Напевне, тебе у дитинстві ображали, якщо ти все, що не сходиться з твоїм уявленням про світ, сприймаєш агресивно. Не впевнений у "рідних" графіках Сарумана для яви, наскільки мені відомо, то він розробив цю систему фввз для класичних ваз двигунів, намагаючись покращити їх систему запалення, а все інше то вже послідовники. Поки не було "Совек" фввз робили всі кому не ліньки, але зараз всі кинули цим займатися І Байдюк і той парняга з Харкова. Нащо коли є готове? Купив і поїхав. У інструкції до совеківських запалень для двухтактних двигунів пишуть, що початковий момент треба встановлювати 0,05мм, а для пленети 0,1мм до вмт. Це також невірно? Це, як приклад. А по ділу, я цікавився цим питанням і грамотні у цьому люди вказують, що для 4т виставляється на вмт, а для 2т саме 0,06мм до вмт оптимальний показник, плюс корекція в процесі роботи.Эту дичь втирай кому-то другому
Собі вважай, як хочеш, я з всласного досвіду знаю,що такий момент установки працює, і за рік у мене такого досвіду набирається достатньо. За зиму я зібрав п'ять різних двигунів два з Планет 5 і 3, з яви 634, 638 і старушачий 360 і ще три різні в роботі. Купляв совеківські комплекти- встановив і забув. А ти кажеж - "діч".
У тебе просто багато енергії йде на такі речі, що можна вже взяти готові і не винаходити велосипед. Це про 6в регулятор. На 6в я вже ніколи не буду їздити і іншим не раджу, то вже віджите.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 214 разів
- Подякували: 246 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Совсем нет, просто не нравится, когда вешают лапшу на уши.Напевне, тебе у дитинстві ображали, якщо ти все, що не сходиться з твоїм уявленням про світ, сприймаєш агресивно
Не верно. Для оппозитов. У него Урал, и первично его разработка появилась на оппозит. рунаскільки мені відомо, то він розробив цю систему фввз для класичних ваз двигунів
Не знаю, никогда Совек не использовал.інструкції до совеківських запалень для двухтактних двигунів пишуть, що початковий момент треба встановлювати 0,05мм, а для пленети 0,1мм до вмт. Це також невірно?
Ты вроде смышленный, должен был сам понять, что это действительно дичь.А по ділу, я цікавився цим питанням і для 2т саме 0,06мм до вмт оптимальний показник,
А теперь по делу. Ты выставляешь зажигание за 0.05 мм (10 градусов) не для того, чтобы задать начальный угол, ведь он уже предусмотрен в прошивке, и не для того, чтобы получить 20 градусов на 1000 обор - это уже много. Этим ты поднимаешь весь график зависимости опережения зажигания от оборотов на 10 градусов вверх, чтобы получить более "правильные" углы для 3-4-5 тыс, и реально, по опыту, ощущаешь лучшую работу, с этим я не спорю.
Я уже писал, что родной график от разработчика очень пологий и не даст хорошего результата. Вот его и пытаются исправить, создавая себе лишние трудности с настройкой и получая избыточный угол на низких оборотах.
Изменить углы в прошивке дело на 5 минут. При выставлении по вмт сейчас я бы попробовал для А-95 10 (1000),22(2000),27(3000),34(4000),40(5000) градусов с коррекцией на пару градусов при переключении.
Это действительно так, просто графики для оппозита разработчик сделал намного лучшеі грамотні у цьому люди вказують, що для 4т виставляється на вмт
Ты конечно молодец, это лучше, чем горло заливать, но мне это зачем?За зиму я зібрав п'ять різних двигунів два з Планет 5 і 3, з яви 634, 638 і старушачий 360 і ще три різні в роботі.
6 В зажигание отлично работает. За 2 бутылки пива я себе купил комплектный запасной генератор и пару катушек. Проблема освещения решается путем установки DC-DC и LED. Но 12 В лучше))У тебе просто багато енергії йде на такі речі, що можна вже взяти готові і не винаходити велосипед. Це про 6в регулятор
- kozyr
- человек швейцарский нож
- Повідомлень: 823
- З нами з: 06 серпня 2016, 20:58
- Мотоцикл: Jawa старушечка
- Звідки: Київська обл. с.м.т.. Коцюбинського.
- Дякував (ла): 431 раз
- Подякували: 154 рази
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Одесса и полтавская область у вас такой напряжённый диалог, что страшно влазить в разговор!!!!
Треба поводитись з людьми так, як ти хочеш, щоб люди поводились з тобою!!!
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
097 435 89 96; Вайбер 093 578 98 17.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
не сси квакуха! болто наше.
женя,то ти щє мало досвіду маєш роботи з 6в явським генератором. будьякий сді в порівнянні з 6в ,це офігенна річ. а в 6в то щітки то щє якась фігня,от і їдеш вночі навпомацки або котиш. будьякий динамо генератор виграє
тут.
з приводу 005мм до вмт на бесз. мав бесіду з байкерами в яких наявах воно стоїть. ЛУПИТЬ У НОГУ АБО ЇДЕ НАЗАД. це ж вже людьми провірено які за сезон до 10т наїзжують.
суть того що пише жека за саруман зрозуміла. прошивка лайно.
жека,іж генер в зборі треба? маю на продаж. стояв на яві,було ок. зараз я на сді. +герлянда 6в явських висить.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 214 разів
- Подякували: 246 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
У каждого типа зажигания есть свои преимущества и недостатки.будьякий сді в порівнянні з 6в ,це офігенна річ.
Саша, спасибо, не нужен.жека,іж генер в зборі треба?
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
женя. з приводу сді генераторів. є різновиди їх різні. одні працюють як мінчаковське,розрядом конденсатора. інші працюють з бесз+дх або мебсз+дх. здебільшого це генератори від 150ват в яких високовольтна обмотка не передбачена.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 214 разів
- Подякували: 246 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Тогда это уже не CDIодні працюють як мінчаковське,розрядом конденсатора. інші працюють з бесз+дх або мебсз+дх
Ты про длительность искры?У сди генераторов есть один минус, и очень существенный кто в курсе?
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4199
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 406 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
такі да,без високовольтних обмоток сді перетворюєтьця на звичайний динамо генератор.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- тюнингрокер
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
- Мотоцикл: иж-ю3 стрит
- Звідки: киев.обл
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
У сди зажигалки проблема с регулятором напряжения регулирующие теристоры работаю в режыме короткого, знакомый на хонде шадов в том году 3..4 штуки заменил
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Оце найвірніша відповідь. Все так просто. Не використовував і нема інформації. Я тобі довів до відома, що совек при 0,05мм працює і ендібадівський саруман теж працює, а ти замість почитати та взяти до уваги знов починаєш то "діч" то "лапша"...Подальші дописи на цю тему вважаю недоцільні.Не знаю, никогда Совек не использовал.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 214 разів
- Подякували: 246 разів
- Контактна інформація:
Re: Электронное зажигание
Что тебе опять не так? Я Совек никогда не использовал и про него не сказал ни слова. Может в Совек график без начального угла, потому производитель рекомендует его задать регулировкой. К Саруману это не относится, но тебе этого не понять
Разговор изначально только про Саруман.
Разговор изначально только про Саруман.
Ну опять молодец. Я тебе уже рассказал почему это дичь, и исправлять ее нужно другим путем. Оно так "працюе", что многие уже отказались и даже не хотят вспоминать. Похоже до тебя так и не дошлоЯ тобі довів до відома, що совек при 0,05мм працює і ендібадівський саруман теж працює
Вот это правильно Я не хочу отвечать за твой неврозПодальші дописи на цю тему вважаю недоцільні.
Востаннє редагувалось 04 травня 2020, 09:59 користувачем Dermengy, всього редагувалось 3 разів.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів