JAWA 350 638 5 00 werewolf
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Можна сказати - "Сезон розпочався!".
Надійшла поршнева ТММР для 638 зі зломаним кільцем у комплекті. Кому цікаво зроблю огляд цієї поршневої.



_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4195
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 204 рази
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
і зразу ж зламане 

095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 50
- З нами з: 10 серпня 2019, 17:30
- Мотоцикл: Jawa 638.5
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Конечно интересно. Сделайте обзор обязательно. Замеры геометрии т.к комплект новый, стоимость и внешнее состояние обработки (внешний вид).
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Зламане не погнуте, є чим тішитись
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Зроблю проміри, опишу докладно.Конечно интересно. Сделайте обзор обязательно. Замеры геометрии т.к комплект новый, стоимость и внешнее состояние обработки (внешний вид).
А поки що планетарій.


_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1110
- З нами з: 13 липня 2012, 21:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 247 разів
- Подякували: 128 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Чим це ти його так! Я про мотор - блищить краще ніж з завода. 

Ich fahre eine,ich repariert eine
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- assistant
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 10 грудня 2011, 09:09
- Мотоцикл: Jawa 634-8-15, Jawa360, Honda Gold Wing 1200
- Звідки: Leszno Polska
- Дякував (ла): 37 разів
- Подякували: 99 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Свічок дві буде? Китайська проводка виглядає як доїльний апарат під конем.
Не кропотливый тяжкий труд, а мыслей ход определяет Ваш доход
+380960819191
+380930819191
+48884668779
+380960819191
+380930819191
+48884668779
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Ні, друже, буде декомпресор, свіча щоб ненароком не потрапило чого зайвого до циліндру. Будуть китайські поворотники та приборка, але поки що жодного китайського проводка не встановлено. Є БПВ "Совек" та модуль запалення з котушкою, а жгут проводки від генератора навідь стовідсотково рідний.Свічок дві буде? Китайська проводка виглядає як доїльний апарат під конем.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Про поршневу ТММР. Зовні виглядає так:




На картер стало нормально.

Всередині присутня стружка, фаски на вікнах потрібно буде познімати.

Дивний обробіток поверхні гільзи

Було відвезено до місцевого діда розточника і він зробив якусь подобу ніжного хону. При замірах було виявлено, що поршень чех у циліндрі має зазор чотири сотки по юбці. (тммр мав набагато більший зазор, я його навідь не вбрав з собою, бо все одно встановлювати його не планувалося). Після хонінгування вийшли на 5-6 соток, що на мою думку буде саме те.

Поршні, що були у комплекті у якості деталей не розглядалися з самого моменту замовлення. Було куплено чех-поршні та кома-кільця. Для порівняння зробив кілька фото. Зверху поршень чех, знизу - ТММР. Пальці з комплекту ніяких зауважень, крім недостатньої фаски на торцях, не мають. Стопорні кільця пальців будуть не з комплекту.


Поршень тммр має набагато тоньші стінки.


Поршні на пальці, чех трохи вищий. До того ж палець у поршні тммр пролітає з великим зазором. У чеха встановлюється як потрібно, щільненько.

Вцілому, як альтернатива, з деякими допрацюваннями, цілком прийнятний варіант. Чавун гільзи, доречі, доволі твердий.
У процесі зборки ,якщо буде щось цікаве доповню.
Пишіть, які моменти ще цікавлять.




На картер стало нормально.

Всередині присутня стружка, фаски на вікнах потрібно буде познімати.

Дивний обробіток поверхні гільзи


Було відвезено до місцевого діда розточника і він зробив якусь подобу ніжного хону. При замірах було виявлено, що поршень чех у циліндрі має зазор чотири сотки по юбці. (тммр мав набагато більший зазор, я його навідь не вбрав з собою, бо все одно встановлювати його не планувалося). Після хонінгування вийшли на 5-6 соток, що на мою думку буде саме те.

Поршні, що були у комплекті у якості деталей не розглядалися з самого моменту замовлення. Було куплено чех-поршні та кома-кільця. Для порівняння зробив кілька фото. Зверху поршень чех, знизу - ТММР. Пальці з комплекту ніяких зауважень, крім недостатньої фаски на торцях, не мають. Стопорні кільця пальців будуть не з комплекту.


Поршень тммр має набагато тоньші стінки.


Поршні на пальці, чех трохи вищий. До того ж палець у поршні тммр пролітає з великим зазором. У чеха встановлюється як потрібно, щільненько.

Вцілому, як альтернатива, з деякими допрацюваннями, цілком прийнятний варіант. Чавун гільзи, доречі, доволі твердий.
У процесі зборки ,якщо буде щось цікаве доповню.
Пишіть, які моменти ще цікавлять.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- рокер
- Повідомлень: 318
- З нами з: 14 травня 2020, 11:26
- Мотоцикл: Jawa 634 , Jawa 634 вишневка
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 44 рази
- Подякували: 26 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Уж больно це все дорого виходить
Простіше купить б/у циліндри і розточити під чеські поршні 


- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Шоб да, так нє. І якого ремонту, шановний, маєте можливість купити б/у циліндри?Уж больно це все дорого виходитьПростіше купить б/у циліндри і розточити під чеські поршні
Знайди, щоб вийшов хоч би другий чи третій ремонт і скільки за них попросять? 75$ то не так вже і багато за нові не обкоцаці поперіднім нарідом циліндри у порівнянні з биушками, які гидко брати в руки і з яких вийде у кращому випадку шостий ремонт, які биті молотками з невідомих причин та з обламаними ребрами охолодження, та з репнувшими гільзами. Не все так і просто.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Черговий, так би мовити , "випадок із практики". Після сварочних робіт по картеру та мандрівки перевізниками кривошипна камера лівої половини, якби, "збігляся". Тобто гільза циліндра не влазила у посадочне місце картера і діаметр під опору зменшився приблизно на 1мм.
Що стало причиною такого нежданчика незрозуміло, чи то вплив високих температур при сварці, чи то кидання ящиків при пересилці, але проблему треба було усувати. Був винайдений "розширювач картера" і проведена операція по розтяжці, опісля якої картер прийшов у норму, що дозволило встановити вал і продовжити роботи по подальшій реанімації двигла. Фото додаються:






- За це повідомлення автора USS подякували (всього 3):
- Dr_Hammer • Александр77 • route 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 11 липня 2016, 01:49
- Мотоцикл: Ява634
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 154 рази
- Подякували: 89 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Тобто на майбутнє, маючи досвід, має сенс робити подібне с посадженою центральною опорою, чи її аналогом по діаметру?
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Не маючи чіткої відповіді про причини, неможливо стверджувати напевно.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 821
- З нами з: 18 серпня 2019, 11:46
- Мотоцикл: Днепр, Jawa 634, ИЖ-П
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 214 разів
- Подякували: 246 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Поведет окружность ракоммає сенс робити подібне с посадженою центральною опорою
Либо упаковщик, либо сварщик - рагульдіаметр під опору зменшився приблизно на 1мм


А тут иначе и не получится. Смысл в приспособе был до начала сварки, сейчас это как мертвому припарки.геніальна приспособа, а я би поперся на координатку
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Поведет окружность раком
Либо упаковщик, либо сварщик - рагульили оба одинаковые
Жодна теза немає нічого розумного.А тут иначе и не получится. Смысл в приспособе был до начала сварки, сейчас это как мертвому припарки

Сварщик виконав свою роботу і все, за інше він ніякої відповідальності не має. До чого тут взагалі пакувальщик?
Приспособу до початку робіт ніхто навідь і не уявляв, бо прецидентів таких небуло.Твердження про даремність приспособи також безпідставне. Все спрацювало.
А про ведення кола з якимсь ракоподібним то взагалі маячня.
Женику , ти хоч перечитуй та обмірковуй свої дописи.
Востаннє редагувалось 05 лютого 2021, 01:36 користувачем USS, всього редагувалось 1 раз.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- рокер
- Повідомлень: 453
- З нами з: 11 липня 2016, 01:49
- Мотоцикл: Ява634
- Звідки: Одесса
- Дякував (ла): 154 рази
- Подякували: 89 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Я например не сварщик, но за такой нюанс как обширный прогрев изделия перед сваркой, слышал. Возможно и это повлияло - локально нагрел, может в холоде ещё, вот и покоробило. Растачивать в том случае было бы не совсем идеально, ведь наверняка покоробило не только в том месте. Хоть и исправлено, слава богу, но я начал бы с полного прогрева картера, может сравнялись бы какие то фрагментные деформационные напряжения и всё вернулось бы. Ну, то такое, уже после драки кулаками махать...
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Картер прогрівав, невже припускаєте, що не було випробувано всі можливі варіанти? На фото видно, червоним маркером позначено контрольні крапки проміру. При складанні половинок картера було помітно, що ліва передня частина пішла у напрямку осі вала, все інше не мало ніяких проблем, кпп відрегулювалося нормально. При витягуванні, картер прогрівав у місці гаданої деформації, потім залишав вихолоняти під натягом. Процедура проводилася у два етапи з промірами отриманого результату. Після другого підходу проміри виявили однакові показники розмірів правої та лівої половини картера, отвори установочних штифтів зійшлися.Після звичайним способом був прогрітий картер та встановлений вал. Ще раз - причини деформації невідомі. Я схилаюся до думки, що картер гепнули лівою половиною при транспортуванні,бо по місцю деформації не варилося.Хоть и исправлено, слава богу, но я начал бы с полного прогрева картера, может сравнялись бы какие то фрагментные деформационные напряжения и всё вернулось бы.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
-
- ньюб
- Повідомлень: 14
- З нами з: 08 червня 2020, 17:48
- Мотоцикл: Suzuki Bandit 600
- Звідки: Харьков
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
А ты грел сам картер когда разовдил или на холодную?USS писав: ↑06 червня 2020, 02:02 Черговий, так би мовити , "випадок із практики". Після сварочних робіт по картеру та мандрівки перевізниками кривошипна камера лівої половини, якби, "збігляся". Тобто гільза циліндра не влазила у посадочне місце картера і діаметр під опору зменшився приблизно на 1мм.Що стало причиною такого нежданчика незрозуміло, чи то вплив високих температур при сварці, чи то кидання ящиків при пересилці, але проблему треба було усувати. Був винайдений "розширювач картера" і проведена операція по розтяжці, опісля якої картер прийшов у норму, що дозволило встановити вал і продовжити роботи по подальшій реанімації двигла.
- USS
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1877
- З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
- Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
- Звідки: Полтавская обл.
- Дякував (ла): 33 рази
- Подякували: 320 разів
- Контактна інформація:
Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf
Грів.А ты грел сам картер когда разовдил или на холодную?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів