JAWA 350 638 5 00 werewolf

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Двигун майже зібранийИзображение
Є цікава куласа разом з датчиком нейтралі від 354ї. Може комусь потрібно?Изображение
За это сообщение автора USS поблагодарил:
route 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
BarDak33
рокер
Сообщения: 318
Зарегистрирован: 14 май 2020, 11:26
Мотоцикл: Jawa 634 , Jawa 634 вишневка
Откуда: Харьков
Благодарил (а): 44 раза
Поблагодарили: 26 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение BarDak33 »

Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой?
Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 759
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 106 раз
Поблагодарили: 115 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Dr_Hammer »

BarDak33 писал(а): 30 июн 2020, 17:08Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой?
Під циліндрами в любої прокладки пріємущєство перед паронітовою! Пароніт добрий теплоізолятор і там йому не місце, бо має бути як найкраща тепловіддача від циліндрів на картер.
Jedem das Seine!
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой
У пароніту, широко доступного, нашого виробництва, є одна властивість, що ніяк не сприяє нормальній його роботі під циліндрами, а саме, він має текучість, під тиском його вичавлює з-під циліндрів і у підсумку встановивши прокладку 1мм товщиною після певного часу експлуатації розбираємо і товщина його складає у кращому випадку 0,5мм, а у деяких "тонких" місцях і геть зомсім вичавлений і починається між циліндрами відпотівання масла та налипання туди бруду. У цьому випадку навідь будь який простий картон краще для прокладки ніж пароніт.
За это сообщение автора USS поблагодарил:
motorocker
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 759
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 106 раз
Поблагодарили: 115 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Dr_Hammer »

Простий картон тоже дає відпотівання масла, там має бути пресшпан, а саме краще прокладка з мякого алюмінію, тільки не завжди прилягаючі поверхні циліндрів дають таку можливість)
В старій літературі писали, що пресшпан можна замінити картоном, промоченим оліфою.
Jedem das Seine!
Аватара пользователя
Aleks1978
Старая гвардия
Сообщения: 3875
Зарегистрирован: 15 сен 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Откуда: Харківська область,Борівщіна
Благодарил (а): 382 раза
Поблагодарили: 172 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Aleks1978 »

я вже давно на прокладки картон ставлю. їздить. не тече якщо все вчасно підтягувати.
За это сообщение автора Aleks1978 поблагодарил:
motorocker
095 02 63 867юмс 093 584 54 82 і 063 624 72 60 лайф Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Odessa UA
рокер
Сообщения: 453
Зарегистрирован: 11 июл 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Откуда: Одесса
Благодарил (а): 154 раза
Поблагодарили: 89 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Odessa UA »

Я на работе потырил все старые папки, они по структуре как прешпан, очень тонкие, плотные и твёрдые, на прокладки милое дело. Для надёжности их пропитываю самодельным праймером - клей полиуретановый дисмакол разбавляю ацетоном до жидкой консистенции и пропитываю их. И под крышку картера их ставлю на герметик, и под цилиндры смазав графиткой. Результат отличный. Под головками паронит 0,5 тоже отлично.
Аватара пользователя
Aleks1978
Старая гвардия
Сообщения: 3875
Зарегистрирован: 15 сен 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Откуда: Харківська область,Борівщіна
Благодарил (а): 382 раза
Поблагодарили: 172 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Aleks1978 »

а я картон просто змазую мастилом. все норм.
095 02 63 867юмс 093 584 54 82 і 063 624 72 60 лайф Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Довгобуд П5 зрушив з місця. Затримка була з вилкою, а вірніше з відновленням лівого пера, бо папєрєднікі валили не заливаючи у ньго ніякої оливи і хром та стакан трохи підморилися.Изображение
Изображение
Изображение
За это сообщение автора USS поблагодарили (всего 6):
Dr_HammerAleks1978kozyrKWAKAJawavalroute 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2603
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 494 раза
Поблагодарили: 362 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение KWAKA »

А що не так з переднім крилом? Наче не по колесу йде.
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

А що не так з переднім крилом? Наче не по колесу йде.
8-) Це треба поцікавитися у конструкторів кріплення того крила, які не врахували, що вісь колеса винесена вперед, а кріплення зробили повністю симетричним відносно пера. Навідь художник, який малював зображення для мануалу , як справжній художник, що повинен бути правдивим, помітив таку особливісь та відобразив її на малюнку. :lol:
Изображение
Можна буде побавитися з шайбами, підкласти під задню частину кріплення, щоб трохи припідняти перед, але то вже по бажанню власника.
За это сообщение автора USS поблагодарили (всего 2):
route 66Александр77
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
RomanЫch
рокер
Сообщения: 468
Зарегистрирован: 07 ноя 2012, 01:52
Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
Откуда: г.Днепропетровск
Благодарил (а): 42 раза
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение RomanЫch »

P00830-100829.jpg
Мерял рулеткой, точность условно приблизительная.
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Мерял рулеткой, точность условно приблизительная.
Дякую. Ще цікавить відстань між болтами кріплення супорта.Изображение
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
RomanЫch
рокер
Сообщения: 468
Зарегистрирован: 07 ноя 2012, 01:52
Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
Откуда: г.Днепропетровск
Благодарил (а): 42 раза
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение RomanЫch »

Вечером померяю.
Аватара пользователя
RomanЫch
рокер
Сообщения: 468
Зарегистрирован: 07 ноя 2012, 01:52
Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
Откуда: г.Днепропетровск
Благодарил (а): 42 раза
Поблагодарили: 134 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение RomanЫch »

80мм
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

80мм
Дякую.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

От тільки-но зберешся зібрати двигуна, а воно он як:
Изображение
Изображение
Изображение
А народ хвилюється, вже і пора б його скласти докупи, та наслідки папєрєдніх користувачів портребують часу для їх усунення. Незрозуміло, як вони зібрали з такою опорою, що неспівпадають отвори з вкладишем?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
РЕпа
Фанат
Сообщения: 3303
Зарегистрирован: 31 авг 2011, 20:48
Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
Откуда: Восток-непокорный!
Благодарил (а): 111 раз
Поблагодарили: 410 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение РЕпа »

USS писал(а): 03 сен 2020, 09:36 наслідки папєрєдніх користувачів портребують часу для їх усунення.
:shock: И не малого.
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Дірки для мащення прогриз, хоч щось продиматиметься у підшипники.Изображение
Вилізло пару неприємних косинців з поршневою ТММР. Перше те, що діаметр посадки гільзи у картер менший ніж на рідних циліндрах. Картер має 66,1мм, рідні гільзи=66мм, а ТММР має приблизно 55мм, до тогож правий від лівого відрізняється на кілька десяток. Але це не саме гірше працювати воно повинно і так.
Інша проблема куди веселіша. Скрутив поршневу для проби без прокладок і неставив поршневі кільця, щоб перевірити чи будуть нормально ходити поршні у циліндрах, а впускний колектор виявляється окрім як на дві шпильки інакше не сідає :shock: .ИзображениеИзображениеИзображение
Крім того, що отвори під шпильки пороблені зовсім не перпендикулярно до площини прилягання колектора та ще й не у тих місцях де потрібно. :?
Поршні ж у циліндрах ходять вільно , без перекосів. Розібратися з колектором та можна запускати. 8-)
За это сообщение автора USS поблагодарил:
route 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
Dr_Hammer
Старая гвардия
Сообщения: 759
Зарегистрирован: 23 ноя 2011, 10:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Откуда: Волинська область, м.Луцьк
Благодарил (а): 106 раз
Поблагодарили: 115 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Dr_Hammer »

Надійно було б в циліндрах отвори позаглушувати різьбовими "гужонами" з дюралі, намертво, а потім виставивши колектор, пересверлити отвори, нарізати різьбу. Бо роздирати отвори в колекторі імхо трохи не тойво))
За это сообщение автора Dr_Hammer поблагодарил:
route 66
Jedem das Seine!
Jawaval
рокер
Сообщения: 465
Зарегистрирован: 03 авг 2020, 17:01
Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
Откуда: г. Днепр
Благодарил (а): 185 раз
Поблагодарили: 80 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Jawaval »

Мда—нет слов :shock:
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

Сварка рулить. Дірки на колекторі позаварювано та насвердлено нових. Китайська поршнева зліплена до купи. Изображение
На другому двигуні також сварка.ИзображениеИзображение
За это сообщение автора USS поблагодарили (всего 4):
KSVDr_Hammerroute 66Dermengy
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватара пользователя
KWAKA
Омаровод
Сообщения: 2603
Зарегистрирован: 14 июн 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Откуда: БЦ
Благодарил (а): 494 раза
Поблагодарили: 362 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение KWAKA »

З таким розкладом, то треба було ще перевірити перпендикулярність отвору під поршень до посадочної площини.
Аватара пользователя
Александр77
Старая гвардия
Сообщения: 1080
Зарегистрирован: 25 июл 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Откуда: Котельва, Полтавская область
Благодарил (а): 164 раза
Поблагодарили: 286 раз
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение Александр77 »

в середині колектора отвори не пічищаєш?
Аватара пользователя
USS
Старая гвардия
Сообщения: 1848
Зарегистрирован: 24 сен 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Откуда: Полтавская обл.
Благодарил (а): 30 раз
Поблагодарили: 304 раза
Контактная информация:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Сообщение USS »

З таким розкладом, то треба було ще перевірити перпендикулярність отвору під поршень до посадочної площини.
Прикручував поршневу, для проби, без колець. Все, на диво крутиться без перекосів, легко.
Інакше складати двигун з тією поршневою не було б сенсу.
Як на мою думку, краще проточити на шостий ремонт рідні циліндри ніж мати такий клопіт, бо якби власник двигуна не мав можливості, задякую, заварити колектор, аргонщик за щось там йому дуже вдячний, то ціна тієї сварки була б захмарна. Вражає що ті довбані виробники циліндрів не можуть до кінця по нормальному зробити деталь, щось та й виявиться криве.
Тріфонов, той що у Латвії, встановлював таку поршневу та нахваляв, як красиво все зроблено та оброблено, можливо у його випадку все зійшлося та отвори для колекторних шпильок були просвердлені там де потрібно...
в середині колектора отвори не пічищаєш?
Та взагалі то там біль-менш все зійшлося, у межах розумного. На чехословацьких поршневих бувало дещо підправляв, або перевертаю колектор, як краще сходиться так і прикручую.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Ответить

Вернуться в «Моя красавица»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей