JAWA 350 638 5 00 werewolf

В данном разделе публикуем фото своих мотоциклов
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Двигун майже зібранийЗображення
Є цікава куласа разом з датчиком нейтралі від 354ї. Може комусь потрібно?Зображення
За це повідомлення автора USS подякував:
route 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
BarDak33
рокер
Повідомлень: 318
З нами з: 14 травня 2020, 11:26
Мотоцикл: Jawa 634 , Jawa 634 вишневка
Звідки: Харьков
Дякував (ла): 44 рази
Подякували: 26 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення BarDak33 »

Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой?
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Dr_Hammer »

BarDak33 писав: 30 червня 2020, 17:08Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой?
Під циліндрами в любої прокладки пріємущєство перед паронітовою! Пароніт добрий теплоізолятор і там йому не місце, бо має бути як найкраща тепловіддача від циліндрів на картер.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой
У пароніту, широко доступного, нашого виробництва, є одна властивість, що ніяк не сприяє нормальній його роботі під циліндрами, а саме, він має текучість, під тиском його вичавлює з-під циліндрів і у підсумку встановивши прокладку 1мм товщиною після певного часу експлуатації розбираємо і товщина його складає у кращому випадку 0,5мм, а у деяких "тонких" місцях і геть зомсім вичавлений і починається між циліндрами відпотівання масла та налипання туди бруду. У цьому випадку навідь будь який простий картон краще для прокладки ніж пароніт.
За це повідомлення автора USS подякував:
motorocker
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Dr_Hammer »

Простий картон тоже дає відпотівання масла, там має бути пресшпан, а саме краще прокладка з мякого алюмінію, тільки не завжди прилягаючі поверхні циліндрів дають таку можливість)
В старій літературі писали, що пресшпан можна замінити картоном, промоченим оліфою.
Jedem das Seine!
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Aleks1978 »

я вже давно на прокладки картон ставлю. їздить. не тече якщо все вчасно підтягувати.
За це повідомлення автора Aleks1978 подякував:
motorocker
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Odessa UA
рокер
Повідомлень: 453
З нами з: 11 липня 2016, 01:49
Мотоцикл: Ява634
Звідки: Одесса
Дякував (ла): 154 рази
Подякували: 89 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Odessa UA »

Я на работе потырил все старые папки, они по структуре как прешпан, очень тонкие, плотные и твёрдые, на прокладки милое дело. Для надёжности их пропитываю самодельным праймером - клей полиуретановый дисмакол разбавляю ацетоном до жидкой консистенции и пропитываю их. И под крышку картера их ставлю на герметик, и под цилиндры смазав графиткой. Результат отличный. Под головками паронит 0,5 тоже отлично.
Аватар користувача
Aleks1978
Старая гвардия
Повідомлень: 4196
З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
Мотоцикл: 350/634
Звідки: Харківська область,Борівщіна
Дякував (ла): 405 разів
Подякували: 204 рази
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Aleks1978 »

а я картон просто змазую мастилом. все норм.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Довгобуд П5 зрушив з місця. Затримка була з вилкою, а вірніше з відновленням лівого пера, бо папєрєднікі валили не заливаючи у ньго ніякої оливи і хром та стакан трохи підморилися.Зображення
Зображення
Зображення
За це повідомлення автора USS подякували (всього 6):
Dr_HammerAleks1978kozyrKWAKAJawavalroute 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення KWAKA »

А що не так з переднім крилом? Наче не по колесу йде.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

А що не так з переднім крилом? Наче не по колесу йде.
8-) Це треба поцікавитися у конструкторів кріплення того крила, які не врахували, що вісь колеса винесена вперед, а кріплення зробили повністю симетричним відносно пера. Навідь художник, який малював зображення для мануалу , як справжній художник, що повинен бути правдивим, помітив таку особливісь та відобразив її на малюнку. :lol:
Зображення
Можна буде побавитися з шайбами, підкласти під задню частину кріплення, щоб трохи припідняти перед, але то вже по бажанню власника.
За це повідомлення автора USS подякували (всього 2):
route 66Александр77
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
RomanЫch
уважаемый
Повідомлень: 505
З нами з: 07 листопада 2012, 00:52
Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
Звідки: г.Днепропетровск
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 141 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення RomanЫch »

P00830-100829.jpg
Мерял рулеткой, точность условно приблизительная.
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Мерял рулеткой, точность условно приблизительная.
Дякую. Ще цікавить відстань між болтами кріплення супорта.Зображення
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
RomanЫch
уважаемый
Повідомлень: 505
З нами з: 07 листопада 2012, 00:52
Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
Звідки: г.Днепропетровск
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 141 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення RomanЫch »

Вечером померяю.
Аватар користувача
RomanЫch
уважаемый
Повідомлень: 505
З нами з: 07 листопада 2012, 00:52
Мотоцикл: JAWA 634-8 , мт-11в стадии ремонта, багги самоделка-Дирт девил.Shineray 250X-TRAIL
Звідки: г.Днепропетровск
Дякував (ла): 43 рази
Подякували: 141 раз
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення RomanЫch »

80мм
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

80мм
Дякую.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

От тільки-но зберешся зібрати двигуна, а воно он як:
Зображення
Зображення
Зображення
А народ хвилюється, вже і пора б його скласти докупи, та наслідки папєрєдніх користувачів портребують часу для їх усунення. Незрозуміло, як вони зібрали з такою опорою, що неспівпадають отвори з вкладишем?
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
РЕпа
Фанат
Повідомлень: 3374
З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
Звідки: Восток-непокорный!
Дякував (ла): 117 разів
Подякували: 427 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення РЕпа »

USS писав: 03 вересня 2020, 09:36 наслідки папєрєдніх користувачів портребують часу для їх усунення.
:shock: И не малого.
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Дірки для мащення прогриз, хоч щось продиматиметься у підшипники.Зображення
Вилізло пару неприємних косинців з поршневою ТММР. Перше те, що діаметр посадки гільзи у картер менший ніж на рідних циліндрах. Картер має 66,1мм, рідні гільзи=66мм, а ТММР має приблизно 55мм, до тогож правий від лівого відрізняється на кілька десяток. Але це не саме гірше працювати воно повинно і так.
Інша проблема куди веселіша. Скрутив поршневу для проби без прокладок і неставив поршневі кільця, щоб перевірити чи будуть нормально ходити поршні у циліндрах, а впускний колектор виявляється окрім як на дві шпильки інакше не сідає :shock: .ЗображенняЗображенняЗображення
Крім того, що отвори під шпильки пороблені зовсім не перпендикулярно до площини прилягання колектора та ще й не у тих місцях де потрібно. :?
Поршні ж у циліндрах ходять вільно , без перекосів. Розібратися з колектором та можна запускати. 8-)
За це повідомлення автора USS подякував:
route 66
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
Dr_Hammer
Старая гвардия
Повідомлень: 887
З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
Звідки: Волинська область, м.Луцьк
Дякував (ла): 142 рази
Подякували: 179 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Dr_Hammer »

Надійно було б в циліндрах отвори позаглушувати різьбовими "гужонами" з дюралі, намертво, а потім виставивши колектор, пересверлити отвори, нарізати різьбу. Бо роздирати отвори в колекторі імхо трохи не тойво))
За це повідомлення автора Dr_Hammer подякував:
route 66
Jedem das Seine!
Jawaval
Старая гвардия
Повідомлень: 931
З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
Звідки: г. Днепр
Дякував (ла): 303 рази
Подякували: 115 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Jawaval »

Мда—нет слов :shock:
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

Сварка рулить. Дірки на колекторі позаварювано та насвердлено нових. Китайська поршнева зліплена до купи. Зображення
На другому двигуні також сварка.ЗображенняЗображення
За це повідомлення автора USS подякували (всього 4):
KSVDr_Hammerroute 66Dermengy
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення KWAKA »

З таким розкладом, то треба було ще перевірити перпендикулярність отвору під поршень до посадочної площини.
Аватар користувача
Александр77
Старая гвардия
Повідомлень: 1406
З нами з: 25 липня 2014, 09:57
Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
Звідки: Котельва, Полтавская область
Дякував (ла): 212 разів
Подякували: 370 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення Александр77 »

в середині колектора отвори не пічищаєш?
Аватар користувача
USS
Старая гвардия
Повідомлень: 1877
З нами з: 24 вересня 2013, 16:19
Мотоцикл: JAWA350-638-5. ИЖ-Ю-2
Звідки: Полтавская обл.
Дякував (ла): 33 рази
Подякували: 320 разів
Контактна інформація:

Re: JAWA 350 638 5 00 werewolf

Повідомлення USS »

З таким розкладом, то треба було ще перевірити перпендикулярність отвору під поршень до посадочної площини.
Прикручував поршневу, для проби, без колець. Все, на диво крутиться без перекосів, легко.
Інакше складати двигун з тією поршневою не було б сенсу.
Як на мою думку, краще проточити на шостий ремонт рідні циліндри ніж мати такий клопіт, бо якби власник двигуна не мав можливості, задякую, заварити колектор, аргонщик за щось там йому дуже вдячний, то ціна тієї сварки була б захмарна. Вражає що ті довбані виробники циліндрів не можуть до кінця по нормальному зробити деталь, щось та й виявиться криве.
Тріфонов, той що у Латвії, встановлював таку поршневу та нахваляв, як красиво все зроблено та оброблено, можливо у його випадку все зійшлося та отвори для колекторних шпильок були просвердлені там де потрібно...
в середині колектора отвори не пічищаєш?
Та взагалі то там біль-менш все зійшлося, у межах розумного. На чехословацьких поршневих бувало дещо підправляв, або перевертаю колектор, як краще сходиться так і прикручую.
_____Dirty Deeds Done Dirt Cheap_____
Відповісти

Повернутись до “Моя красавица”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів