
Є цікава куласа разом з датчиком нейтралі від 354ї. Може комусь потрібно?

Під циліндрами в любої прокладки пріємущєство перед паронітовою! Пароніт добрий теплоізолятор і там йому не місце, бо має бути як найкраща тепловіддача від циліндрів на картер.
У пароніту, широко доступного, нашого виробництва, є одна властивість, що ніяк не сприяє нормальній його роботі під циліндрами, а саме, він має текучість, під тиском його вичавлює з-під циліндрів і у підсумку встановивши прокладку 1мм товщиною після певного часу експлуатації розбираємо і товщина його складає у кращому випадку 0,5мм, а у деяких "тонких" місцях і геть зомсім вичавлений і починається між циліндрами відпотівання масла та налипання туди бруду. У цьому випадку навідь будь який простий картон краще для прокладки ніж пароніт.Замітив тексонову прокладку під циліндри.У неї є якесь преймущество над паранитовой
А що не так з переднім крилом? Наче не по колесу йде.
Дякую. Ще цікавить відстань між болтами кріплення супорта.Мерял рулеткой, точность условно приблизительная.
Прикручував поршневу, для проби, без колець. Все, на диво крутиться без перекосів, легко.З таким розкладом, то треба було ще перевірити перпендикулярність отвору під поршень до посадочної площини.
Та взагалі то там біль-менш все зійшлося, у межах розумного. На чехословацьких поршневих бувало дещо підправляв, або перевертаю колектор, як краще сходиться так і прикручую.в середині колектора отвори не пічищаєш?
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів