Якщо різьба на пробці та карбі жива то торец отвору пробки підшліфуй поклавши на шматок скла наждачний папір 220, а може і спочатку 100, коли дуже покоцане. У китайських карбах часто доводилося поправляти краї різьбових колодязів, бо вони часто криві і жиклер, коли закрутити, не ущільнюється. Прокладка під ту пробку, рідна, була з якогось матеріалу схожого на картон ,але дуже щільний. Десь у якогось торгівця запчастинами зустрічав у продажу такі нові червоненькі прокладочки, пошукай в інтернет-магазинах. Можна спробувати вирізати з міліметрового пароніту.Сегодня снял карб (подтекает из под пробки ГТЖ),
Жиклер розсверли міліметровим свердлом. Вони там у сотих долях міліметра калібруються. 115=1,15мм.