ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Ох солдепия никак не сравниться с нормальным фирменным шлемом, та даже Китай будет лучше...
У шлема первый слой это пластик который работает на трение. Второй слой специальный пенопласт который гасит удар.
Деформацию второго слоя никак не проверить. Разве что по коцкам на внешнем слое можно понять что были удары и косвенно есть шанс что повреждённый внутренний слой.
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
У шлема первый слой это пластик который работает на трение. Второй слой специальный пенопласт который гасит удар.
Деформацию второго слоя никак не проверить. Разве что по коцкам на внешнем слое можно понять что были удары и косвенно есть шанс что повреждённый внутренний слой.
Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
фрінк,а з чого там нутро під тряпкою?
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Frink
- Человек с Зонтиком
- Повідомлень: 481
- З нами з: 17 червня 2013, 12:13
- Мотоцикл: Yamaha TDM 900
- Звідки: п.г.т. Ворзель, Киевская обл.
- Дякував (ла): 100 разів
- Подякували: 105 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
ну типу пінопласт йде в середині, а внутрянка виймається, вона вже з м"якої матерії. Це було в AGV.
цей шолом що зараз, він не розбирається ((((
Жовто-блакитні наші прапори
Ми непереможні, шаблі догори...
Ми непереможні, шаблі догори...
- gorik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1773
- З нами з: 12 жовтня 2009, 00:09
- Мотоцикл: JAWA-250 тип 559/02(дв.360)1962г.в.+Duna 1965г.в.
- Звідки: Мариуполь
- Дякував (ла): 76 разів
- Подякували: 169 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Какой именно? В ГАИ было четыре вида мотошлемов
Были костюмы из кожи и из кожзама
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Я в этих видах не разбираюсь - помню, что красивый, белый, с большой блестящей кокардой Хотя сейчас советская кокарда подсудное дело
Пусто
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1406
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 370 разів
- Контактна інформація:
- gorik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1773
- З нами з: 12 жовтня 2009, 00:09
- Мотоцикл: JAWA-250 тип 559/02(дв.360)1962г.в.+Duna 1965г.в.
- Звідки: Мариуполь
- Дякував (ла): 76 разів
- Подякували: 169 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Так они все четыре вида белого цвета и "с большой блестящей кокардой"(с) Поэтому и спросил, какой именно нравится...Александр77 писав: ↑26 грудня 2020, 11:45 а нравится он Василию потому что белый, очень идет к мотоциклу
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Вот, кажись, такие же продают
https://www.olx.ua/obyavlenie/shlem-gai ... IutVX.htmll
https://www.olx.ua/obyavlenie/shlem-gai ... IutVX.htmll
Пусто
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
будь який шолом можна пофарбувати в білий колір.
вася.якщо об'ява актуальна то бери. нормальний мото шолом. і якість кращя китайських. а нутрянку під себе підгониш.
вася.якщо об'ява актуальна то бери. нормальний мото шолом. і якість кращя китайських. а нутрянку під себе підгониш.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- gorik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1773
- З нами з: 12 жовтня 2009, 00:09
- Мотоцикл: JAWA-250 тип 559/02(дв.360)1962г.в.+Duna 1965г.в.
- Звідки: Мариуполь
- Дякував (ла): 76 разів
- Подякували: 169 разів
- Контактна інформація:
- Карандаш
- ArcherRSE
- Повідомлень: 364
- З нами з: 26 січня 2012, 10:09
- Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
- Звідки: Завалля
- Дякував (ла): 125 разів
- Подякували: 91 раз
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Та блін, є ж більш менш нормальні варіанти, просто треба трохи запаритись і пошукати. Радянські шоломи допомагають тільки від поліції...пересохший пластик, пересохший нижній шар, зтрухлявівша підкладка яку бридко на голову одягати...
https://m.louis.eu/artikel/mtr-s-5-full ... 5b304d5091
Ну замовте сертифікований шолом і не знайте горя)
https://m.louis.eu/artikel/mtr-s-5-full ... 5b304d5091
Ну замовте сертифікований шолом і не знайте горя)
Вірю в закони динаміки
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Похожей формы, как советские, есть велосипедные шлемы - "котелки". Подозреваю, что в них с защитой как-то даже и получше будет, и на велике можно заодно ездить
Пусто
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
вася. шоломи такої форми то є світовий стандарт. головиж у людей не змінюють форму. тут головне матеріал з якого вони зроблені. від нього залежить надійність шолома.
тож коли підіймаєтьця питання про те який шолом надійніший,я завжди раджу одразу брати армійську металічну каску. радянського чі німецького зразка. буш тормозити об асвальт головою,то від асвальта тільки іскри посиплятьця а шолому пофіг. а якщо вночі то й людям на радість прикинь який феєрверк буде
тож коли підіймаєтьця питання про те який шолом надійніший,я завжди раджу одразу брати армійську металічну каску. радянського чі німецького зразка. буш тормозити об асвальт головою,то від асвальта тільки іскри посиплятьця а шолому пофіг. а якщо вночі то й людям на радість прикинь який феєрверк буде
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
а нафіга там сертифікат? там військ прийомка,вася. крутіше ніж будь який гейро сертифікат.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- archerix
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4663
- З нами з: 05 лютого 2011, 18:42
- Мотоцикл: Ява 638
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 153 рази
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Военная каска и мото- или вело шлем подвергаются совсем разным нагрузкам. Ну, я так себе это представляю.
Шлем должен гасить энергию удара о поверхность. А от каски пуля должна тупо рикошетить, она ничего не гасит, просто перенаправляет пулю в сторону, ее поверхность должна быть максимально твердой для этого. Но асфальт, бетонная стена или корпус авто от нее не отрикошетят, соответственно вся энергия удара отлично передается прямиком в бошку. Это как извечная дискуссия о бронежилетах - что лучше, маленькая дырочка или внутренности всмятку?
Шлем должен гасить энергию удара о поверхность. А от каски пуля должна тупо рикошетить, она ничего не гасит, просто перенаправляет пулю в сторону, ее поверхность должна быть максимально твердой для этого. Но асфальт, бетонная стена или корпус авто от нее не отрикошетят, соответственно вся энергия удара отлично передается прямиком в бошку. Это как извечная дискуссия о бронежилетах - что лучше, маленькая дырочка или внутренности всмятку?
Пусто
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
вася. твої розуміння про армійську каску це щось. кулю вона тримає дуже рідко. це парафія штурмових касок\шоломіві вага їх 3кг. сучасні вже легші.
гасить енергію удару не залежно від того чім він нанесений,кулею або о асвальт, нутрянка шолома\каски а не корпус.
якщо корпус гавно. то та хрінь яка вам нанесе удар,опинитьця у вашій черепушці. будь то куля або асвальт. + частина шолома.
якщо корпус авто г-но,то мотор в разі зіткнення буде в багажнику. тобто всі хто будуть між мотором і багажником ,гарантовані трупи.
тож мотошолом зроблений на основі армійської каски буде виконувати тіж самі функції що й заводський шолом. тільки кращє і надійніш. єдині недоліки такого девайсу це,вага і в грозу,і під високовольтними лігіями бажано не їздити.
гасить енергію удару не залежно від того чім він нанесений,кулею або о асвальт, нутрянка шолома\каски а не корпус.
якщо корпус гавно. то та хрінь яка вам нанесе удар,опинитьця у вашій черепушці. будь то куля або асвальт. + частина шолома.
якщо корпус авто г-но,то мотор в разі зіткнення буде в багажнику. тобто всі хто будуть між мотором і багажником ,гарантовані трупи.
тож мотошолом зроблений на основі армійської каски буде виконувати тіж самі функції що й заводський шолом. тільки кращє і надійніш. єдині недоліки такого девайсу це,вага і в грозу,і під високовольтними лігіями бажано не їздити.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
ксв. вибач за срач в твоїй темі.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- KSV
- Старая гвардия
- Повідомлень: 774
- З нами з: 31 січня 2016, 11:14
- Мотоцикл: Java 360.
- Звідки: Кременчуг.
- Дякував (ла): 172 рази
- Подякували: 136 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Малость примерил обновки, сравнение стекол поворотов:
Пересверлил на кожухе барабана отверстие под пружинку, так как пришлось рычаг отвести максимально в сторону под китайский трос с 634-той, и пружинка уже не работала, + пришлось делать вставку, теперь если проеду рядом с чем-то высоким - зацеплюсь тросом! И троса с 360-той не хватило (почему и менял), то с 634-той сильно длинный и висит "пузом", а укорачивать я уже не хочу.
Далее заменил курки:
Заменил подшипники на ступицу (пока-что только на переднем), колесо перестало шуметь и болтаться!
Резинка на ножку кика не налезла вообще, я ее даже маслом "уговаривал" - не помогло, буду ездить со "старой" китайской.
Ну и общий план:
Реле поворотов установить и испробывать не успел, так как и не снимал головки, так что гужены переносятся на следующие выходные.
Так-же сделал страховку, осталось шлем и ВУ, и можно выезжать в город.
Пересверлил на кожухе барабана отверстие под пружинку, так как пришлось рычаг отвести максимально в сторону под китайский трос с 634-той, и пружинка уже не работала, + пришлось делать вставку, теперь если проеду рядом с чем-то высоким - зацеплюсь тросом! И троса с 360-той не хватило (почему и менял), то с 634-той сильно длинный и висит "пузом", а укорачивать я уже не хочу.
Далее заменил курки:
Заменил подшипники на ступицу (пока-что только на переднем), колесо перестало шуметь и болтаться!
Резинка на ножку кика не налезла вообще, я ее даже маслом "уговаривал" - не помогло, буду ездить со "старой" китайской.
Ну и общий план:
Реле поворотов установить и испробывать не успел, так как и не снимал головки, так что гужены переносятся на следующие выходные.
Так-же сделал страховку, осталось шлем и ВУ, и можно выезжать в город.
Востаннє редагувалось 28 березня 2023, 17:00 користувачем KSV, всього редагувалось 1 раз.
Если в жизни что-то не клеится, выбрось клей. Возьми гвозди, забей на все!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 931
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 303 рази
- Подякували: 115 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Резинку на кик я снимал съемником батиным—для шаровых и прогревал строительным феном резину старую. Иначе—никак! Подозреваю что новую не намного легче одевать. За оплетками троса нужно следить чтобы не защимились нижней траверсой передней вилки и рамой в правом упоре—руль максимально вправо.
- Aleks1978
- Старая гвардия
- Повідомлень: 4198
- З нами з: 15 вересня 2009, 20:56
- Мотоцикл: 350/634
- Звідки: Харківська область,Борівщіна
- Дякував (ла): 405 разів
- Подякували: 205 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
трос пускаєш спереду траверси,біля сигналу. і його ніколи не затисне.
095 02 63 867юмс і 063 624 72 60 лайф (вайбер і телеграм)[/color] Саня.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
Держи и ум,и душу в чистоте.Тогда и процветание будет мудрым.
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 179 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
В якомусь каталозі запчастин побачив, що троси зчеплення і тормозний пропущені в отвори, якими закінчуються розрізи траверси (ті що для затискання труб вилки) і собі так зробив, результат шикарний, троси нікуди не затискаються.
Jedem das Seine!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 931
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 303 рази
- Подякували: 115 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Там ще мають бути резинові втулки. Але бачив «в живу» таку втулку лише один раз і викупити не встиг—передню вилку з нею продали...
- KSV
- Старая гвардия
- Повідомлень: 774
- З нами з: 31 січня 2016, 11:14
- Мотоцикл: Java 360.
- Звідки: Кременчуг.
- Дякував (ла): 172 рази
- Подякували: 136 разів
- Контактна інформація:
Re: ЯВА 360 - 350. Кременчуг.
Изначально я туда и завел, только "пузо" ещё больше! По этому и вытянул. Надо искать профессионального паяльщика и укорачивать до правильной длины.
Если в жизни что-то не клеится, выбрось клей. Возьми гвозди, забей на все!
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів