
Теж полірнути треба.
Рома, це вісь маятника? А решта начинки яка? У мене оригінальна конструкція з вкладишами (міняв їх на нові), але у тому вузлі з'явився добрячий люфт. Треба щось видумувати
Так, сталь 40Х, термооброблена, хромована, шліфована, робив на заводі, ще тоді як маятник від ЧЗ ставив.
Цікаво, а токарний ніде в жіночий справі не приміняється? От би знайти такий, яким жінки голки для швейних машин точили)) .. Та ще й списаний, і не за всі гроші світу)).
Останнім часом ця тема стала досить "розкрученою", особливо хобійна, малого токарного в гаражі чи на балконі хочуть мати всі самодєлкіни. Тому вже не тільки бариги розуміють як скласти ціну на шкільну ТВ-шку чи НГФ)))
Тут шоб багато не видумувати, то - бронзові втулки в маятник з натягом і вісь зі штока амортизатора, все. Шток просверлити, і нарізати різьби.
Якщо склєроз мене не зраджує, підійде з таврії, з передньої стійки шток.
Ну от прикинь!!!
Знайома ситуація. Теж брак часу. І теж потихеньку роблю свою 360-ту. Ось нарешті гідравліку зібрав, передню вилку, яку в минулому році перебрав. Краще робити нешвидко але якісно, а те що там було від папередників заклинило б десь то 100%!Dr_Hammer писав: ↑02 липня 2023, 23:14 Та тупо часу немає, а так то якшо жостко засісти зранку до вечора, то там 2-3 дні роботи, навіть не "двє-трі нєдєлі"![]()
А по друге, без ретельного підходу, потім той виїзд переростає в перманентні дороблювання-перероблювання і про яке там "подалі від дому" можна говорити)))
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів