Проект "Старушка"
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
може і не на часі, вибачайте, Жорик на вскидку сколько звеньев в моторной цепи ява 559?
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
питання до "старушатників" : - де брати гайки ті що кріплять переднє крило до центру (центральної уявної осі) стакана? там таке як м5 але крок великий (може 2, а може 2,5) така ось халепа, переглянув всі свої стакани - так там на всих ці різьби покоцані, мабуть була спроба накрутити звичайну гайку
- KSV
- Старая гвардия
- Повідомлень: 769
- З нами з: 31 січня 2016, 11:14
- Мотоцикл: Java 360.
- Звідки: Кременчуг.
- Дякував (ла): 170 разів
- Подякували: 134 рази
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
Как так??? У меня обычная М6! Со стандартной резьбой!!! Возможно её срывали и перерезали на такую?
Если в жизни что-то не клеится, выбрось клей. Возьми гвозди, забей на все!
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
Там має бути М6х1, кроку 2 чи 2,5 не буває при таких діаметрах.
Різьба скоріше за все витягнута чи зірвана, то може виглядати як великий крок.
Jedem das Seine!
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
Романе, так на обох болтах одинакова і симетрична (якось дивно витягнута) а що 5 так точно пробую нарізати на 5 ріже рядом з витками, я в шоці, може це якісь древні стакани?
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"



Треба було ще архів вінраром розбити на частини і запаролити, а архів з паролем на інший файлообмінник закинути)))
Дома з компа гляну, здається там можна не вварювати, а просверлити і болт з гайкою поставити, нє??
Jedem das Seine!
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
Та там вже хтось на шось перерізав.
Можна акуратно півавтоматом присмаркати нові болти (але то не точно, сам так не пробував), а от доброго аргонщика знайти, ті вміють, мені на глушаку внутрішню гайку кріплення причепив просто бомба і непомітно.
Можна акуратно півавтоматом присмаркати нові болти (але то не точно, сам так не пробував), а от доброго аргонщика знайти, ті вміють, мені на глушаку внутрішню гайку кріплення причепив просто бомба і непомітно.
Востаннє редагувалось 14 квітня 2023, 23:11 користувачем Dr_Hammer, всього редагувалось 1 раз.
Jedem das Seine!
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
- Dr_Hammer
- Старая гвардия
- Повідомлень: 887
- З нами з: 23 листопада 2011, 09:25
- Мотоцикл: JAWA-350/638.7;)
- Звідки: Волинська область, м.Луцьк
- Дякував (ла): 142 рази
- Подякували: 178 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
Тоді аргон, короткими прихватками з остиганням, якщо і посиніє в радіусі 2-3 мм - не страшно, та й не видно з середини, тим більше воно прикривається кронштейном.
Jedem das Seine!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 929
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 299 разів
- Подякували: 114 разів
- Контактна інформація:
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 929
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 299 разів
- Подякували: 114 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
Де його найти того аргонщика. Всі зажерлись!!)) або гидотно роблять, або деруть три шкури!
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 929
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 299 разів
- Подякували: 114 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
Мокру ганчірку на стакан, всередину лід. Не посиніє, перевірено!)
Востаннє редагувалось 16 квітня 2023, 22:26 користувачем Jawaval, всього редагувалось 1 раз.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 929
- З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 299 разів
- Подякували: 114 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
Дядя Саша, візьміть болт М 6, під шостіграннік, виміряйте висоту головки болта щоб вона дорівнювала висоті обмежувача на шпильці штатного, там болт треба буде підточить трохи. Стару шпильку ламайте нах..., болгаркою, зачисним кругом сточить обережно обмежувач з якоря, обережно, треба чуствовати! Щоб не точить стакан, а тільки якір. Далі робите дві лунки, зачисним кругом болгарки, одна навпроти одної на головці болта, так щоб можна було їх заповнити при заварці, і заварюєте вуглекислотним напівавтоматом замість штатної, підклав мокру ганчірку під кронштейн, обмотав його по периметру. Варити зверху точку, і знизу точку, по бокам не доберетесь, там відштамповка заважатиме, то не важно, на двох триматиметься! Варить обережно, щоб не прошмалить дірку в самому стакані! Якщо буде бугорок всередині, я його шліфував обережно довгим напильником, замотавши лишнє жало, щоб не дерти зайве. Обережно, довго, але виправив, вкладиш не дістає!
Бажано потренуватись на негожому стакані, ми так якоря міняли навіть. Тільки обережно все робити!
Стакан можна зафіксувати через дерев'яні накладки, та ганчірки, в лещатах, обережно щоб не зім'яти його.
Бажано потренуватись на негожому стакані, ми так якоря міняли навіть. Тільки обережно все робити!
Стакан можна зафіксувати через дерев'яні накладки, та ганчірки, в лещатах, обережно щоб не зім'яти його.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
з крилом вирішилось поки що нарізанням різьби (гівно звичайно, але поки що так)
наразі виникла друга проблема:
зібрав все до купи, залив бенза, завів.
Спочатку трохи диміла, але то таке (провітрив кімнату потім). Построїв карбюратор - наче нічого, (не ідеал,але заводиться впевнено).
Сів, проїхав (щеплення трохи потрібно було піджати) тому вже вирішив з ранку покатати.
Але не там було. З ранку вона не схотіла заводитись. Ну думаю хрін з тобою - заодно спробую другий карб.
Поставив - завелась працює як на холостих (1 бах в секунду) на ручку газу не реагує (від слова взагалі).
Поставив ще один карб - те саме. Вернув перший - те саме., ставив навіть з іжа - той же результат. Воздухан знімав, вихлопні знімав, тряпкою на впускові перективав, свічки люльки міняв, запалення регулював, пальцем заслінку підіймав - ні хре на. Заводиться робить з десяток пах -пах - пах і глохне.
Дуже не хотілось але розібрав облуду і витягнув двигло. Маю підозру на дохлий сальник під запаленням (може там смокче) але чого не реагує на ручку газу? Сальник виявився майже хорошим (м`який) підшипник правда прослаблений на цапфі, але то таке. В картері було дохрена бензину (грам 15-20) ? чому він там збирається? Вияснив що двигуни 559 мод. бувають різні в моєї стоїть 2 підшипника на коліні де зірка на щеплення.
Тому питання для старушатників - може в кого було? день провозився а нічого не придумав, (вибачте за багато букав)
наразі виникла друга проблема:
зібрав все до купи, залив бенза, завів.
Спочатку трохи диміла, але то таке (провітрив кімнату потім). Построїв карбюратор - наче нічого, (не ідеал,але заводиться впевнено).
Сів, проїхав (щеплення трохи потрібно було піджати) тому вже вирішив з ранку покатати.
Але не там було. З ранку вона не схотіла заводитись. Ну думаю хрін з тобою - заодно спробую другий карб.
Поставив - завелась працює як на холостих (1 бах в секунду) на ручку газу не реагує (від слова взагалі).
Поставив ще один карб - те саме. Вернув перший - те саме., ставив навіть з іжа - той же результат. Воздухан знімав, вихлопні знімав, тряпкою на впускові перективав, свічки люльки міняв, запалення регулював, пальцем заслінку підіймав - ні хре на. Заводиться робить з десяток пах -пах - пах і глохне.
Дуже не хотілось але розібрав облуду і витягнув двигло. Маю підозру на дохлий сальник під запаленням (може там смокче) але чого не реагує на ручку газу? Сальник виявився майже хорошим (м`який) підшипник правда прослаблений на цапфі, але то таке. В картері було дохрена бензину (грам 15-20) ? чому він там збирається? Вияснив що двигуни 559 мод. бувають різні в моєї стоїть 2 підшипника на коліні де зірка на щеплення.
Тому питання для старушатників - може в кого було? день провозився а нічого не придумав, (вибачте за багато букав)
- Andriy21
- уважаемый
- Повідомлень: 538
- З нами з: 15 січня 2010, 22:04
- Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
- Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
Якщо це двигун 559, то я б ставив на:
1) котушка запалювання
2) сальник колінвала правий
3) лабіринтне ущільнення між лівими підшипниками колінвалу (допоможе густе масло в картері)
4) прокладка картер-циліндр
Судячи по симптомам, тут варіант номер 2. М'який сальник не означає щільний. Я свій колись перегрів при збиранні двигуна і теж мав проблеми із запуском.
1) котушка запалювання
2) сальник колінвала правий
3) лабіринтне ущільнення між лівими підшипниками колінвалу (допоможе густе масло в картері)
4) прокладка картер-циліндр
Судячи по симптомам, тут варіант номер 2. М'який сальник не означає щільний. Я свій колись перегрів при збиранні двигуна і теж мав проблеми із запуском.
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
також схиляюсь до цієї думки, чекаю на нові, виписав, але насторожила наявність палива в картері і хтось, колись, зробив там отвір в нижній частині(закритий болтом на 6) по типу як у пускачів на тракторах(може і раніше була така проблема)
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1404
- З нами з: 25 липня 2014, 09:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 212 разів
- Подякували: 369 разів
- Контактна інформація:
Re: Проект "Старушка"
насправді проблема була банальна (тюнінгований китайський комутатор) це диво пропрацювало близько 200 метрів після чого почало отаке витворяти, я ж поміняв сальники підшипники, колінвал, і аж потім комутатор. На рахунок сідіай що хочу сказати, мабуть повернусь я до класики або буду пробувати ще совек, бо зараз щоб завести 250 тку довелось виставити кут більше чотирьох мм
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів