KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI, YAMAHA и прочая буржуиндия.
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Що ж, перший етап Moto Rally Cup of Ukraine пройшов. Зазвичай я не планую писати якийсь лонгрід, але ж емоцій стільки, що треба їх кудись подіти.

Цьогоріч він проходив неподалік Черкас. Я традиційно захищаю стару Японію в класі турендуро на своєму Kawasaki KLR650 з незначними доробками під змагання. Всього в класі заявилось 14 мотоциклів, і окрім потужних літрових ктмів також були: тенерка, сутенерка, дві старі афрічки, і хт660р також з "незначними" доробками.

Траса заслуговує окремого абзацу. Вона настільки різноманітна, що не вистачало тільки буреломів з камінням, як в Карпатах. В меню було багато глибоких калюж, багнюки різних сортів, серія крутих підйомів і спусків, швидкісна пряма з добрим піском, і пряма зі злим, а також звивиста стежка, прорубана прямо через лісові хащі.

Стартуємо після жеребкування, і я майже останній. Досить швидко обігнав кілька однокласників на газопроводі (локація зі спусками і підйомами), і зачепився в двобої Sergey Vlasov на ктм. Ми по черзі обганяли одне одного на доволі довгій ділянці траси. Більш легкий і вертлявий кавасакі домінував на лісових стежках, а потужний ктм на прямих ділянках. Врешті решт я бачу, що ми обидва вилітаємо за межі треку, різко гальмую і розвертаюсь.

Фінішую третім. Неочікувано і приємно. Відставання від лідера Вова Юрин якесь космічне, від Артур Кирильчук трохи менше.
Перший день доволі сильно прорідив наш важкий клас. Зійшли дві старі Африки по технічним і психологічним причинам. Roman Cheberyaka на тенерці отримав травму. Костя на сутенері героїчно проїхав два кола без задніх гальм, і від другого дня відмовився.
Щодо мого кавасакі нетрадиційного кольору, то він страждав. Бідаха верещав не своїм голосом, коли треба було наздогнати ктм. Як результат я їхав на червоній лампі перегріву, і боявся що тей котел вибухне. Якщо раніше я калюжі старався минати, то тепер плюхався в них з надією, що двигун охолоне від того хоч трохи. Подумки я благав мотоцикла, щоб він доїхав, і обіцяв йому всякі нові деталі та обслуговування з особливою любов'ю. І він доїхав. Стара школа. Японія!

Обслужив і заправив мот, скупавсь у Дніпрі, та й пішов теревенити з гонщиками, що прибували і прибували. Найцікавіше було з новачками - з палаючими очима, знесилені вони ділились першим досвідом раллі гонки.
Мушу сказати, що всі новачки - красавчики, не побоялись і помчали.

Допоміг Любчик Матвіїв заклеїти і забортувати переднє колесо. Все таки маю досвід з KES. Kwaka Enduro Stuff.

Другий день змагань. Тяжів значно поменшало, накрапає дощ і втома потроху простягає свої щупальця. Стартую третім, за мною стартує Sergey Vlasov. Я розумію, що мені треба втриматись, і не просрати свою перевагу в часі. Мабуть ця відповідальність і вплинула на подальший перебіг подій. Я почав падати: біля чекпоїнта з Максим Нога послизнувся, кілька разів в калюжах і на швидкісній прямій вздовж ЛЕП, на заячій стежці і на газопроводі. Двобій з Сергієм був недовгий і на піску він вивільнив свій табун австрійських коней і умчав за горизонт. Тепер ціль максимально зберегти вчорашній результат. Evgeny Buryko казав, що головне стабільність, тому я стабільно швидко їхав і стабільно падав. Добре що без травм, просто позагинав дуги і наївся піску. Фініш.
Це була важка і насичена гонка. І за певних обставин я зберіг свою третю позицію. Перша ралійна тумба на старому японському самураї.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 4):
КарандашFrinkAramisDr_Hammer
Аватар користувача
Карандаш
ArcherRSE
Повідомлень: 364
З нами з: 26 січня 2012, 10:09
Мотоцикл: JAWA 634 => Лєгендарний DR650RSE => DRZ400S
Звідки: Завалля
Дякував (ла): 125 разів
Подякували: 91 раз
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення Карандаш »

Які плани на сезон? Всі епати плануєш їхати?
І де фото з тумби?
Вірю в закони динаміки
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Другий етап в Чигирині, а там зибучі піски. Без певних доробок я закіплю на першому ж колі. А от на третій етап в жовтні планую.

Зображення
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення валико »

Ну, коменти - так коменти. Поздоровляю з подіумом! Як завжди гарний звіт з фоточками! Наснаги в подальших этапах, та грошей на нового потужного коня!
Ich fahre eine,ich repariert eine
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення Avior »

что доработать решил?
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

валико писав: 16 червня 2021, 21:10 Поздоровляю з подіумом!...
Дякую. Новий кінь поки в планах не стоїть, буду ґвалтувати наявного.
Avior писав: 16 червня 2021, 21:18 что доработать решил?
Треба щось вирішувати з охолодженням, і все таки переходити з 17го колеса на 18те, щоб був ширший вибір гуми. В піску С-02 гребе, а мотика не штовхає.
Аватар користувача
валико
Старая гвардия
Повідомлень: 1110
З нами з: 13 липня 2012, 21:49
Мотоцикл: MZ ETZ250
Звідки: Мерефа Харьковской обл.
Дякував (ла): 247 разів
Подякували: 128 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення валико »

KWAKA писав: 17 червня 2021, 09:09 Дякую. Новий кінь поки в планах не стоїть, буду ґвалтувати наявного.
Але мріяти потрібно - бо мрії збуваються!
Ich fahre eine,ich repariert eine
Jawaval
Старая гвардия
Повідомлень: 931
З нами з: 03 серпня 2020, 17:01
Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
Звідки: г. Днепр
Дякував (ла): 303 рази
Подякували: 115 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення Jawaval »

Також приєднуюсь до привітань та побажань!
Аватар користувача
KWAKA
Омаровод
Повідомлень: 2688
З нами з: 14 червня 2010, 21:55
Мотоцикл: BIG RED CANNON
Звідки: БЦ
Дякував (ла): 519 разів
Подякували: 398 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення KWAKA »

Добидень. Перегрів двигуна на раллі дався взнаки і виліз наприкінці сезону. Пробило прокладку і антифриз вилетів в глушник. Розборка двигуна показала, що прокладка підпускала весь сезон і гільзі прийшов піхвець.

Зображення

Міняю гільзу, ставлю нові кільця і збираю все на новій оригінальній прокладці. Поршень ще в гарному стані - хай бігає. Окрім того було зроблено висновок, що горбатий поршень під високу ступінь стиснення і офроуд - це шляпа. Якраз звідси і пішов перегрів і детонація. Заливаючи 100-ий бенз наче боров детонацію, але двигун грівся ще більше. По асфальту катосити якраз ок, а от в їбенях - ніт.

Вертаємо заводську ступінь стиснення після складних розрахунків і виготовлення прокладки з алюмінію під циліндр.

Зображення

Щоб ще раз не перегріти двигун поклав радіатора на праву сторону з KLR600. В нього по заводу їх два. Шестисотка більш офроудна і напевно інженери на щось та й розраховували.

Зображення

Описувати процес монтажу не буду, бо то нудно. Радіатор став як рідний, навіть дві точки кріплення зійшлись. Трохи порізав патрубки, переніс електрику, та й все.

Ще перед війною було зібрано (не мною, бо я манав ті шпиці) заднє колесо на 18" (KLR має 17"). І от тільки нещодавно я його поставив. Маятник особливо не дає розгулятися по ширині, тому гума така - 110/100 - 18 TT 64M TERRA FORCE-MX MH.

Зображення

Зображення

Причиною встановлення колеса на 18" був широкий вибір гуми. На 17" є аж дві моделі, обидві універсальні, важкі і ніде толком.

Трохи поїздив містом, трохи по трасі, ну щоб обкатати. І шо далі? Правильно, расінг.

Зображення

Трешняка як на раллі, чи GPS не було. Простий кантрік більше на витривалість. За півтори години - 18 кіл накрутив.
Омар - красавчик. Тягне добряче, не перегрівається, валить як треба.
За це повідомлення автора KWAKA подякували (всього 9):
FrinkКарандашAviorVadkaKSVJawavalkozyroleksaDr_Hammer
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: KAWASAKI KLR650C => KLR685Z. "Омар"©

Повідомлення Avior »

Ооо рокер живий!
Гарна робота)
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Відповісти

Повернутись до “Красавица и Чудовище”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів