kozyr писав: 05 листопада 2024, 12:46А ти кажеш, що в тебе якийсь інший перехід.
Ну, мабуть головне те, шо ми цю переробку робили на "чекушку" (559), а там зовсім інший кожух карба, і от воно з перехідником для пвк так попало, може не ідеально по центру, але якщо на око, то прекрасно, і декоративна кришка накручується, тримає кожух...
Сфоткаю при нагоді.
kozyr писав: 05 листопада 2024, 12:46На одному із фото біленьким обведено моє вдосконалення карба від 638ї для пуску двигуна при низькій температурі повітря.
За весь час експлуатації такого карба не виникало потреби у втоплювачу поплавка, коли холодало, піднімав голку і перед включенням запалення пару раз качав кіком, працювало на ура))
Хоча може в старіших явах і треба, там впускний тракт довгий, і проходить через картер...