Yamaha TW 200
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2119
- З нами з: 26 жовтня 2010, 17:06
- Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
- Звідки: Киевская обл. г.Украинка
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Yamaha TW 200
8 років володів мотоциклом Yamaha FZ 400 а також мототехнікою радянсього виробництва, але вирішив змінити клас та кубатуру. Купував мотоцикл в Мотоярді по передзамовленню. Мене цікавила саме модель на 200 куб.см. якої в наявності не було.
Після передачі завдатку 500 у.е., мені почали наслилати варіанти мотоциклів з Японії. Від внесення завдатку до отримання мною мотоцикла пройшло близько 6 місяців. Звичано я нервував з питання стану мотоцикла та його доставки, тому вирішив забирати мотоцикл в Дніпропетровську особисто. Все виявилось більш ніж прийнятно.
При реєстрації в МРЕО почали ставили палки в колеса стосовно "вирішення питання" питання з неспівпадіння символу "-" в він номері рами та базі митниці, але всі документи в мене були на руках з мокрими печатками + я підгледів в монітор фахівця центру та побачив реальну картину, що мотоцикл мій мотоциклв усіх базах є, та все там ок. Фахівцям це не сподобалось та вони промурижили мене з реєстрацією майже цілий день.
Про ці можливі "каруселі" мене додатково попередили ще в Дніпрі, так я у них були подібні випадки.
Мотоцикл біжить добре. Максимальна швидкість на зірках, ті що стоять, близько 110-115км/год.
Крейсерська комфортна швидкість 80-90км/год.
Розхід палива близько 3.5л/100км. Бак включаючи резерв - 7л.
Мотоцикл дуже легкий, гарно набирає швидкість. Мотор тягне дуже добре, хоча й мало кубів.
Пробіг : 22450км.
Роботи що вже були проведені :
1. Заміна слайдера маятника, з відповідним змащенням та ревізією задньої підвіски;
2. Чистка карбюратора;
3. Встановлення захисту рук;
В планах наступне :
1. Замінити ручки переднього гальма та зчеплення;
2. Наклеїти плівку на бак для захисту фарби;
3. Придбати на запас колодки переднього гальма (залишку поточних до кінця сезону).
Також необхідно додатково придбати екіп.
Декілька фото та альбом з гугл диску. Там є фото з Японії, відео з України та фото.
https://photos.app.goo.gl/x5oW9gww16o2aDNR7
Після передачі завдатку 500 у.е., мені почали наслилати варіанти мотоциклів з Японії. Від внесення завдатку до отримання мною мотоцикла пройшло близько 6 місяців. Звичано я нервував з питання стану мотоцикла та його доставки, тому вирішив забирати мотоцикл в Дніпропетровську особисто. Все виявилось більш ніж прийнятно.
При реєстрації в МРЕО почали ставили палки в колеса стосовно "вирішення питання" питання з неспівпадіння символу "-" в він номері рами та базі митниці, але всі документи в мене були на руках з мокрими печатками + я підгледів в монітор фахівця центру та побачив реальну картину, що мотоцикл мій мотоциклв усіх базах є, та все там ок. Фахівцям це не сподобалось та вони промурижили мене з реєстрацією майже цілий день.
Про ці можливі "каруселі" мене додатково попередили ще в Дніпрі, так я у них були подібні випадки.
Мотоцикл біжить добре. Максимальна швидкість на зірках, ті що стоять, близько 110-115км/год.
Крейсерська комфортна швидкість 80-90км/год.
Розхід палива близько 3.5л/100км. Бак включаючи резерв - 7л.
Мотоцикл дуже легкий, гарно набирає швидкість. Мотор тягне дуже добре, хоча й мало кубів.
Пробіг : 22450км.
Роботи що вже були проведені :
1. Заміна слайдера маятника, з відповідним змащенням та ревізією задньої підвіски;
2. Чистка карбюратора;
3. Встановлення захисту рук;
В планах наступне :
1. Замінити ручки переднього гальма та зчеплення;
2. Наклеїти плівку на бак для захисту фарби;
3. Придбати на запас колодки переднього гальма (залишку поточних до кінця сезону).
Також необхідно додатково придбати екіп.
Декілька фото та альбом з гугл диску. Там є фото з Японії, відео з України та фото.
https://photos.app.goo.gl/x5oW9gww16o2aDNR7
- L.E.G.E.N.D.
- уважаемый
- Повідомлень: 674
- З нами з: 18 лютого 2019, 19:47
- Мотоцикл: Motoleader ML250 Travels
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- валико
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1109
- З нами з: 13 липня 2012, 18:49
- Мотоцикл: MZ ETZ250
- Звідки: Мерефа Харьковской обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Yamaha TW 200
Вітаю з придбанням! Я так розумію буде зла гума і в гори!
Ich fahre eine,ich repariert eine
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2119
- З нами з: 26 жовтня 2010, 17:06
- Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
- Звідки: Киевская обл. г.Украинка
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Yamaha TW 200
Схема там в тому, що в номері рами є знак дефісу, а в українських техпаспортах її немає.
Коли Мотоярд протягував мотоцикл через митницю, то митниця зробила корегування по ВІН номеру, та видала відповідний документ.
Відповідно в базі митниці мотоцикл був з ВІНом без "-".
Коли я приїхав в МРЕО, то подав документи всі що в мене були, а також заплатив квитанції. Експерт зробив фотографії і далі залишилось отримати номери та техпаспорт. Але. Але, мене викликали з питанням, що мого мотоциклу ще немає в базі митниці (робітник МРЕО просто вбивав номер ВІН з "-" і відповідно йому система нічого не знаходила. Пропонували почекати, приїхати в інший день коли якийсь там офіс митниці буде працювати (а я був у вихідний, по запису, під час карантину, ще й сніг і мороз на дворі), або "пришвидшити процес" бо то така дрічбничка, але документ то ж документ (коротше він бачив, що возити мотоцикл зимою на автомобілі то та ще проблемка! Коротше, кудись того співробітника викликали, я прочекав годин 5 і знатно їх замучив своїми питаннями, навіть звонив на лінію довіри та реєструвався таємним клієнтом.
В якийсь момент спіймали якогось співробітника, який просто з під столу витягнув номера, техпаспорт та відпустив нас.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2119
- З нами з: 26 жовтня 2010, 17:06
- Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
- Звідки: Киевская обл. г.Украинка
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Yamaha TW 200
І не перше, і не друге, та не третє.
Як написано на пластику - Trailway - Стежка.
Так воно десь і є. Мотоцикл не має якоїсь супер потужності, супер ходів підвіски, та великих колес.
Але якийсь натяк на офроуд має . Просто позашляховий мотоцикл.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2119
- З нами з: 26 жовтня 2010, 17:06
- Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
- Звідки: Киевская обл. г.Украинка
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
- Александр77
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1413
- З нами з: 25 липня 2014, 06:57
- Мотоцикл: jawa638, jawa559castom,spark sp200d26m,ЧЗ 350 кафе, BMW F650GS
- Звідки: Котельва, Полтавская область
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 931
- З нами з: 03 серпня 2020, 14:01
- Мотоцикл: Ява 350-360-00, ранняя.
- Звідки: г. Днепр
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Yamaha TW 200
Я звісно вибачаюсь, але в мене немає слів! Одні емоції!!! Ну от скажіть, невже це має парити покупця. Чому це не можна нормально узгодити (дії митниці та дії МРЕО)? 21-ше сторіччя, блін! А ну да—не буде можливості заробляти...oleksa писав: 11 липня 2021, 18:44Схема там в тому, що в номері рами є знак дефісу, а в українських техпаспортах її немає.
Коли Мотоярд протягував мотоцикл через митницю, то митниця зробила корегування по ВІН номеру, та видала відповідний документ.
Відповідно в базі митниці мотоцикл був з ВІНом без "-".
Коли я приїхав в МРЕО, то подав документи всі що в мене були, а також заплатив квитанції. Експерт зробив фотографії і далі залишилось отримати номери та техпаспорт. Але. Але, мене викликали з питанням, що мого мотоциклу ще немає в базі митниці (робітник МРЕО просто вбивав номер ВІН з "-" і відповідно йому система нічого не знаходила. Пропонували почекати, приїхати в інший день коли якийсь там офіс митниці буде працювати (а я був у вихідний, по запису, під час карантину, ще й сніг і мороз на дворі), або "пришвидшити процес" бо то така дрічбничка, але документ то ж документ (коротше він бачив, що возити мотоцикл зимою на автомобілі то та ще проблемка! Коротше, кудись того співробітника викликали, я прочекав годин 5 і знатно їх замучив своїми питаннями, навіть звонив на лінію довіри та реєструвався таємним клієнтом.
В якийсь момент спіймали якогось співробітника, який просто з під столу витягнув номера, техпаспорт та відпустив нас.
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2119
- З нами з: 26 жовтня 2010, 17:06
- Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
- Звідки: Киевская обл. г.Украинка
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Yamaha TW 200
Ось і закінчився сезон 2021 року.
Сьогодні перегнав мотоцикл на зимову стоянку, поїздка при +8 показала що необхідно обов"язково вирішити питання екіпірування. Старе вже совсім не відповідає теперішнім запитам.
На грунті також засобів захисту недостатньо.
При експлуатації за цей рік проблем з мотоциклом не було.
В планах на зиму :
- Замінити сигнал;
- Придбати екіпірування для "офроуду" та "роуду";
- Придбати комплект іншої резини та камер;
- Придбати мийку висого тиску;
- Придбати захистні наліпки на бак;
- Придбати нові резинки кріплення передньої фари;
- Хотілось би встановити невеликий центральний кофр.
Не знаю, чи варто проводити заміну масла в двигуні при такому невеликому пробігу.
Пару фото для історії :
Сьогодні перегнав мотоцикл на зимову стоянку, поїздка при +8 показала що необхідно обов"язково вирішити питання екіпірування. Старе вже совсім не відповідає теперішнім запитам.
На грунті також засобів захисту недостатньо.
При експлуатації за цей рік проблем з мотоциклом не було.
В планах на зиму :
- Замінити сигнал;
- Придбати екіпірування для "офроуду" та "роуду";
- Придбати комплект іншої резини та камер;
- Придбати мийку висого тиску;
- Придбати захистні наліпки на бак;
- Придбати нові резинки кріплення передньої фари;
- Хотілось би встановити невеликий центральний кофр.
Не знаю, чи варто проводити заміну масла в двигуні при такому невеликому пробігу.
Пару фото для історії :
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2690
- З нами з: 14 червня 2010, 18:55
- Мотоцикл: Пішохід
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Yamaha TW 200
Головний недолік, що на рокеровці ТВшка возила форумчан безперестанку . Дуже популярний мот виявився
-
- Старая гвардия
- Повідомлень: 2119
- З нами з: 26 жовтня 2010, 17:06
- Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
- Звідки: Киевская обл. г.Украинка
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Yamaha TW 200
Трошки мотосезону 2024р.
Не дуже вдалий, але в цілому норм (smiley)
Місця вічності
Найменша заправка популярної мережі
Архаїчний тимчасовий міст
Куди ж без випадкових однодумців
До зустрічі на дорогах в 2025р.
Не дуже вдалий, але в цілому норм (smiley)
Місця вічності
Найменша заправка популярної мережі
Архаїчний тимчасовий міст
Куди ж без випадкових однодумців
До зустрічі на дорогах в 2025р.
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів