Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Взагалі існує традиція-коли з"являється нова людина на форумі, то вона відразу створює топік про свого мотоцикла. Якось в мене не так вийшло. Чотири роки поневірявсь по форумах: яваклаб, яваолд, моток. Але бажання не виникало створити свою тему. І тут рокер. Я зареєстрований недавно, але вже багатьох знаю особисто. Тож вирішив "оселитись" тут
Мета цього топіку поділитись досвідом, отримати ,в свою чергу, поради. З яви я не роблю культ, просто намагаюсь зробити з неї мотоцикл для більш-менш комфортної їзди.
Вперше я зрозумів, що ява не мотоцикл, коли зібравсь на 200 км від дому. Якщо з нехваткою потужності ще можна змиритись, то з ходовою-холодцем аж ніяк. Суміш навантаженої яви і розбитих доріг вбивча. А гальма... Коли я їзджу по місту, то переднє і заднє можна заблокувати без проблем. З пасажиром, палаткою, багажником, кофрами і т.д. гальма стають слизькі і "невмєняємі".
Зі вступом закінчив, тепер пацієнт. За сезон нормальної фотки не зробив, хай буде отаке.
Тепер по пунктам, що зроблено на мій погляд корисного:
1. Обладнання 12В з 638 у фрезерованому картері.
Відео фрезеровки. За станком майже тверезий майстер.
2. Безконтактне запалювання на оптиці. В генератор останній раз лазив 2 роки тому, коли ставив;
3. Електрообладнання з ВАЗа-релюшки, комутатор. На диво працюють, і не доставляють проблем;
4. Конічні підшипники за мотивами Славіка Gesera. Просто, надійно і без глобальних переробок;
5. Відреставрована вилка 638. Здавалося що це вже металолом, але бараняча впертість зробила свою справу;
6. Задні гальма двухкулачкові поставив заради експерименту. Хід педалі менший, колесо легше блокується. Толку з цього небагато, просто було цікаво;
7. Замок запалювання з 360.
8. Карб 638, вітровик, бібіка 360, кофри то вже справа смаку. Захтілось, от і все.
Тепер плани на зиму. Ще не закінчив, але вже є деякий результат по імплантації маятника 472.6.
Для порівняння:
Вісь маятника, за порадою токаря, було вирішено точити зі штоку аммортизатора. Донором став якийсь іноземний передньоприводний автомобіль. Плюси заготовки очевидні: цементована поверхня+полірований хром.
Втулки з берилієвої бронзи, та трубка-"распорка".
Пробна інсталяція показала, що потрібно обрізати підкрилок. До того ж я переніс верхнє кріплення амортів вперед, що впливає на довжину аммортизатора. Тепер його довжина має становити 290 мм (в стокі 315), отже знаходжусь тепер в пошуку вирішення цього питання.
Поки все. Далі буде...
Мета цього топіку поділитись досвідом, отримати ,в свою чергу, поради. З яви я не роблю культ, просто намагаюсь зробити з неї мотоцикл для більш-менш комфортної їзди.
Вперше я зрозумів, що ява не мотоцикл, коли зібравсь на 200 км від дому. Якщо з нехваткою потужності ще можна змиритись, то з ходовою-холодцем аж ніяк. Суміш навантаженої яви і розбитих доріг вбивча. А гальма... Коли я їзджу по місту, то переднє і заднє можна заблокувати без проблем. З пасажиром, палаткою, багажником, кофрами і т.д. гальма стають слизькі і "невмєняємі".
Зі вступом закінчив, тепер пацієнт. За сезон нормальної фотки не зробив, хай буде отаке.
Тепер по пунктам, що зроблено на мій погляд корисного:
1. Обладнання 12В з 638 у фрезерованому картері.
Відео фрезеровки. За станком майже тверезий майстер.
2. Безконтактне запалювання на оптиці. В генератор останній раз лазив 2 роки тому, коли ставив;
3. Електрообладнання з ВАЗа-релюшки, комутатор. На диво працюють, і не доставляють проблем;
4. Конічні підшипники за мотивами Славіка Gesera. Просто, надійно і без глобальних переробок;
5. Відреставрована вилка 638. Здавалося що це вже металолом, але бараняча впертість зробила свою справу;
6. Задні гальма двухкулачкові поставив заради експерименту. Хід педалі менший, колесо легше блокується. Толку з цього небагато, просто було цікаво;
7. Замок запалювання з 360.
8. Карб 638, вітровик, бібіка 360, кофри то вже справа смаку. Захтілось, от і все.
Тепер плани на зиму. Ще не закінчив, але вже є деякий результат по імплантації маятника 472.6.
Для порівняння:
Вісь маятника, за порадою токаря, було вирішено точити зі штоку аммортизатора. Донором став якийсь іноземний передньоприводний автомобіль. Плюси заготовки очевидні: цементована поверхня+полірований хром.
Втулки з берилієвої бронзи, та трубка-"распорка".
Пробна інсталяція показала, що потрібно обрізати підкрилок. До того ж я переніс верхнє кріплення амортів вперед, що впливає на довжину аммортизатора. Тепер його довжина має становити 290 мм (в стокі 315), отже знаходжусь тепер в пошуку вирішення цього питання.
Поки все. Далі буде...
Востаннє редагувалось 26 грудня 2011, 09:22 користувачем KWAKA, всього редагувалось 1 раз.
- Andriy21
- уважаемый
- Повідомлень: 540
- З нами з: 15 січня 2010, 22:04
- Мотоцикл: Jawa 559-04 64г.в. - "Чекушка"
- Звідки: Киев-Нежин (Черниговская обл.)
- Дякував (ла): 18 разів
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Солідно
Якщо я не помиляюсь, то ще є плани стосовно дискового гальма
У мене самого зара схожа історія під назвою Ява 250. І теж купа з нею. Але, сподіваюсь, що вкладені гроші вона відпрацює, хоча б естетично. Не весь же час мені навколо неї бігати.
А про пластилінову ходовку - проїдь на Яві старушці з пасажиром
Якщо я не помиляюсь, то ще є плани стосовно дискового гальма
У мене самого зара схожа історія під назвою Ява 250. І теж купа з нею. Але, сподіваюсь, що вкладені гроші вона відпрацює, хоча б естетично. Не весь же час мені навколо неї бігати.
А про пластилінову ходовку - проїдь на Яві старушці з пасажиром
-
- ньюб
- Повідомлень: 11
- З нами з: 13 грудня 2011, 00:09
- Мотоцикл: JAWA 350 (634)
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
незнаю кому как но для меня болие приятной подвески чем на яве я не видал!!!
у меня сзади стоят родные амортизаторы только доватеные в длину, и спереди посливал по 50 мл масла ,теперь по трасе идет как цацка!!
у меня сзади стоят родные амортизаторы только доватеные в длину, и спереди посливал по 50 мл масла ,теперь по трасе идет как цацка!!
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Плани є, металобрухту набрався. Тепер розгрібаю.Andriy21 писав:Якщо я не помиляюсь, то ще є плани стосовно дискового гальма
Стуруховодам респектую. Колись загорівся старухою, прокатався, перегорів.А про пластилінову ходовку - проїдь на Яві старушці з пасажиром
Я й не сумніваюсь На яких ти ще мотоциклах їздив крім совка?незнаю кому как но для меня болие приятной подвески чем на яве я не видал!!!
- kruzhkovn
- уважаемый
- Повідомлень: 509
- З нами з: 24 січня 2010, 15:15
- Мотоцикл: REXTER 250
- Звідки: Крым
- Дякував (ла): 152 рази
- Подякували: 19 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Сколько уже Яв в твоей сборной?Антипионер писав:До того ж я переніс верхнє кріплення амортів вперед, що впливає на довжину аммортизатора. Тепер його довжина має становити 290 мм (в стокі 315), отже знаходжусь тепер в пошуку вирішення цього питання.
Перенос верхнего крепления амортизатора был произведён ещё во время эксплуатации с родным явовским маятником с целью увеличения угла наклона, как на 638-1.03?
Учитывается, что крепление для амортизатора на маятнике ЧЗ находится ближе к двигателю и выше относительно крепления на маятнике Явы?
Сектор Газа - "Ява"
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
По докам 638-5, мотор CZ 472.3, вихлоп 634-1, карб 638, бібіка і замок запалювання 360.kruzhkovn писав: Сколько уже Яв в твоей сборной?
Тут ціла кібернетіка. С початку рідні аммортизатори ліфтовані на 3 см. Переніс верхнє кріплення-задня частини опустилась до стокової висоти. Отож із врахування особливостей маятника CZ, і вийшла довжина аммо 290, щоб вісь колеса не товкла по глушаку, і щоб її можна було вийняти без знімання аммортів.Перенос верхнего крепления амортизатора был произведён ещё во время эксплуатации с родным явовским маятником с целью увеличения угла наклона, как на 638-1.03?
Учитывается, что крепление для амортизатора на маятнике ЧЗ находится ближе к двигателю и выше относительно крепления на маятнике Явы?
- kruzhkovn
- уважаемый
- Повідомлень: 509
- З нами з: 24 січня 2010, 15:15
- Мотоцикл: REXTER 250
- Звідки: Крым
- Дякував (ла): 152 рази
- Подякували: 19 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Шо таке "ліфтовані" ?С початку рідні аммортизатори ліфтовані на 3 см
Для чого вони були ліфтовані?
Востаннє редагувалось 20 грудня 2011, 10:48 користувачем kruzhkovn, всього редагувалось 2 разів.
Сектор Газа - "Ява"
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
- LENIN
- рокер
- Повідомлень: 260
- З нами з: 26 вересня 2011, 19:24
- Мотоцикл: JAWA 634-8-19
- Звідки: Николаев
- Дякував (ла): 3 рази
- Подякували: 5 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
у меня тоже маятник от чезет и я думаю ставить амортизаторы от коляски(мерял ~285мм) думаю 5 мм роли не сыграют
- kruzhkovn
- уважаемый
- Повідомлень: 509
- З нами з: 24 січня 2010, 15:15
- Мотоцикл: REXTER 250
- Звідки: Крым
- Дякував (ла): 152 рази
- Подякували: 19 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
1.)
2.)
Т.е. после переноса верхнего крепления амортизатора на раме произошло сжатие амортизатора примерно на 25мм? Правильно ли я понял происходящее?До того ж я переніс верхнє кріплення амортів вперед, що впливає на довжину аммортизатора. Тепер його довжина має становити 290 мм (в стокі 315)
2.)
kruzhkovn писав:Для чого вони були ліфтовані?
Почему тогда вернулся к заводскому положению?Антипионер писав: Для наших доріг адаптація.
Сектор Газа - "Ява"
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Повернувся, бо геморно заднє колесо знімати. Планую знайти більш жорсткі аморти. Ліфтування підвіски-це плюс по бездоріжжю, мінус на трасі. Я обираю трасу.
Він не сжався, просто відстань між кріплячими болтами (нижнім і верхнім на аморті) збільшилась.Т.е. после переноса верхнего крепления амортизатора на раме произошло сжатие амортизатора примерно на 25мм? Правильно ли я понял происходящее?
- vlymar
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1071
- З нами з: 09 червня 2009, 08:52
- Мотоцикл: JAWA 350/634 => YAMAHA FZ6S
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 7 разів
- Подякували: 19 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Привіт, все правильно робиш, молодець. Підскажи по поводу фрезеровки, після цього кришка генератора стає як рідна?
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Саме так, Головне, щоб планшайба стала врівень з картером.
- Макс16
- Oldschool
- Повідомлень: 520
- З нами з: 16 липня 2009, 20:33
- Мотоцикл: СZ 472.3 /1977г.в.>SR400>Jawa
- Звідки: Kyiv
- Дякував (ла): 24 рази
- Подякували: 34 рази
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Нарешті топік твого мота)
Написано від душі
доречі, я знайшов дві втулки до ступиці переднього колеса твоєї нової вилки)
Написано від душі
доречі, я знайшов дві втулки до ступиці переднього колеса твоєї нової вилки)
Жити – означає слідувати за мрією
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Дякую. Міняю на болтики до вітровика . В сезон, я думаю, пересічемся. Бо я вже зібрався щось туди точити. Було б добре ще тормозний шланг знайти, чи хоча б гайку нижню, бо вона там хитра .
- Well
- ВЕТЕРАН
- Повідомлень: 3656
- З нами з: 23 травня 2009, 21:33
- Мотоцикл: Honda VFR750F rc36 + Suzuki DRZ400S
- Звідки: Киев
- Дякував (ла): 157 разів
- Подякували: 191 раз
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
ооо идея с маятником супер... 634я подвеска страшное дело, если вилку я на своей яве еще поборол заменой на МЗ, то маятник от чизы я так и не нашел... зато теперь он есть у всех и некто не ставит))) желаю тебе таки вживить его, и на своем примере подбить всех остальных)
Удача - смелых любит!
http://www.bikepics.com/members/well/
http://www.bikepics.com/members/well/
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Дякую за побажання, щодо маятника, то я ,можна сказати, на півдорозі.
До мене багато хто ставив, але подробиць інсталяції не висвітлювали. Я постараюсь врахувати всі ньюанси. Якщо досвід комусь знадобиться, то створення топіка оправдане.а своем примере подбить всех остальных
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Відкопав готовальню і кілька олівців. Назвати кресленням не маю права, а от малюнком - будь-ласка.Антипионер писав:Або поділіться кресленнями
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
З цими синьками й робити нема коли. Ось такий девайс перепав мені за пляшечку Чернігівського. Добавляє 5% крутості
- РЕпа
- Фанат
- Повідомлень: 3374
- З нами з: 31 серпня 2011, 20:48
- Мотоцикл: клюшка Фишер краги Рибок, ЦЦМочки коньки,Ёфа шлем с решеткой Ифси,Истон налокотнички.
- Звідки: Восток-непокорный!
- Дякував (ла): 117 разів
- Подякували: 427 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Салидный подгон! Согласен!
http://s019.radikal.ru/i626/1510/bc/48f5b9f2b649.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
http://s018.radikal.ru/i513/1510/8d/91eb676dcd39.jpg
http://s020.radikal.ru/i707/1510/75/ea67036c1ee2.jpg
http://s017.radikal.ru/i418/1510/d6/fa5521d8a65d.jpg
- Никòла
- los Relajados
- Повідомлень: 3188
- З нами з: 07 серпня 2009, 13:19
- Мотоцикл: 350-638-1-03
- Звідки: Днепропетровск
- Дякував (ла): 394 рази
- Подякували: 299 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Модная штука!
Интересно,- что это было до того, как из него сделали брелок?
Интересно,- что это было до того, как из него сделали брелок?
- KWAKA
- Омаровод
- Повідомлень: 2688
- З нами з: 14 червня 2010, 21:55
- Мотоцикл: BIG RED CANNON
- Звідки: БЦ
- Дякував (ла): 519 разів
- Подякували: 398 разів
- Контактна інформація:
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Гуглив-гуглив, так і не знайшов. Може це дійсно брелок був?
- vovankrava
- мож че и выростит
- Повідомлень: 89
- З нами з: 19 серпня 2011, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634-7-00 12V 1983г.в.
- Звідки: г.Белая Церковь
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів