Потрібна допомога по переробці Ява" королева" 6 в. на 12 в.
- міша
- уважаемый
- Повідомлень: 641
- З нами з: 12 лютого 2012, 12:50
- Мотоцикл: Ява 350/638
- Звідки: Тернопільська обл. м.Чортків
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Потрібна допомога по переробці Ява" королева" 6 в. на 12 в.
Доброго вечора, форумчани.Потрібна допомога по переробці електрообладнання Ява"Королева" 6 в. на 12 в..Можливо хтось має досвід встановлдення генератора від 638?Яка потрібна планшайба, конус?Як доробити кришку картера?Я сам повністю міняв проводку на своїй і братовій Яві 12 в., тож з цим проблем немає, а ось переробкою нестикався.Можливо є якісь нюанси при встановленні обладнання.Буду вдячний за інформацію!
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: Потрібна допомога по переробці Ява" королева" 6 в. на 12
Я б радив від ІЖ Ю5 - кришку і картер нівичити не доведеться, та і знайти його простіше (якщо від 638 вже знайшов то це інша історія), та і потужності його вистачає.
щіточний вузол надійний (якщо щітки не китай), та і конус під ротор не потрібний.
Сам перевів вже 5 мотоциклів на цей генератор - проблем не виявлено. Головне лампу головного світла ставити не більше 60 ватт потужністю. (є галоген з ефектом ксенону з підвищеним світінням...здається на 50 ватт - його вистачає з запасом, якщо оптика якісна).
якщо цікаво, відписуй - все докладно розкажу, можливо навіть з фото (якщо знайду їх)
щіточний вузол надійний (якщо щітки не китай), та і конус під ротор не потрібний.
Сам перевів вже 5 мотоциклів на цей генератор - проблем не виявлено. Головне лампу головного світла ставити не більше 60 ватт потужністю. (є галоген з ефектом ксенону з підвищеним світінням...здається на 50 ватт - його вистачає з запасом, якщо оптика якісна).
якщо цікаво, відписуй - все докладно розкажу, можливо навіть з фото (якщо знайду їх)
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
- Андрейка 634-5-1980
- уважаемый
- Повідомлень: 583
- З нами з: 19 лютого 2012, 22:23
- Мотоцикл: Jawa-634|1980г,Иж П|1966г
- Звідки: Глухов
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 84 рази
- Контактна інформація:
Re: Потрібна допомога по переробці Ява" королева" 6 в. на 12
Я переделывал свою 634 под 638 генератор.Сложности нет.Делов на один вечер...
Планшайба (точил по образцу,материал сталь)
Переходной конус (делал из полоски стали толщиной 1мм.Обвернул на цапфе и обстучал,не точил)
Так выглядит планшайба на двигателе:
Все в собраном виде (последовательность думаю понятна):
Реле использовались от Ваза,диодник 638.С этим думаю вопросов не будет.
Пошел 4-й сезон данной переделки - траблов нет.Только перешел на БСЗ,и все.
Особенности переделки (минусы):
-нужно пилить крышку генератора;
-нужно удлинить тормозной вал;
-нужна прокладка под крышку генератора примерно 8-9мм. (я делал из текстолита)
Более недостатков не замечено.
Планшайба (точил по образцу,материал сталь)
Переходной конус (делал из полоски стали толщиной 1мм.Обвернул на цапфе и обстучал,не точил)
Так выглядит планшайба на двигателе:
Все в собраном виде (последовательность думаю понятна):
Реле использовались от Ваза,диодник 638.С этим думаю вопросов не будет.
Пошел 4-й сезон данной переделки - траблов нет.Только перешел на БСЗ,и все.
Особенности переделки (минусы):
-нужно пилить крышку генератора;
-нужно удлинить тормозной вал;
-нужна прокладка под крышку генератора примерно 8-9мм. (я делал из текстолита)
Более недостатков не замечено.
Востаннє редагувалось 11 листопада 2013, 18:22 користувачем Андрейка 634-5-1980, всього редагувалось 1 раз.
- За це повідомлення автора Андрейка 634-5-1980 подякував:
- міша
- міша
- уважаемый
- Повідомлень: 641
- З нами з: 12 лютого 2012, 12:50
- Мотоцикл: Ява 350/638
- Звідки: Тернопільська обл. м.Чортків
- Дякував (ла): 52 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: Потрібна допомога по переробці Ява" королева" 6 в. на 12
Напевно потрібно перенести переробку
Востаннє редагувалось 09 листопада 2013, 17:41 користувачем міша, всього редагувалось 1 раз.
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: Потрібна допомога по переробці Ява" королева" 6 в. на 12
ІМХО все ясно... і я зрозумів що як робити...міша писав:Доброго вечора.Нажаль , на прохання відполвідів не порлучив, ТОЖ ПЕРЕРОБКУ ПРИЙДЕТСЯ ВІДЛОЖИ .
- lelik
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1263
- З нами з: 16 лютого 2012, 14:11
- Мотоцикл: Jawa: 634-01 (вишневочка), ЧИХ-ПИХ 5
- Звідки: г. Переяслав-Хмельницкий
- Дякував (ла): 22 рази
- Подякували: 53 рази
- Контактна інформація:
Re: Потрібна допомога по переробці Ява" королева" 6 в. на 12
Вам, з інсталювання явського генератораЮ навіть з фото зве розтолкували... там все логічно. Перехідник треба виточить (купить), і сам генератор, потім по місцю все підганяти. З електрообладнанням вам все ясно...
Також пояснили, що треба модернізувати (вирізати частини що заважають) кришку картера і сам картер.
Для ознайомлення достатньо вбити в пошук потрібне словосполучення
http://www.jawaold.su/main.php?sec=__ga ... en210w-634
Також пояснили, що треба модернізувати (вирізати частини що заважають) кришку картера і сам картер.
Для ознайомлення достатньо вбити в пошук потрібне словосполучення
http://www.jawaold.su/main.php?sec=__ga ... en210w-634
жизнь хороша, когда едешь не спеша...
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів