Сторінка 5 з 12

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 11:17
Roman 13
ні друже це якраз ти теправий.глянь на дніпро мот важкий та ще з коляскою розганяют до 100км і все тіп топ.корито постійно дає навантаження і нічого,і власники тяжиків не скаржаться. а ява чи іж набагато легші ,а без корита осьові навантаження -мізер.зробив собі декільком кентам, проблем 0.тепер місцевим шумахерам роблю.всі довольні.тут головне сайленблоки гарні підібрати.ане бадягу а враховуючи те що маятник має велику довжину в порівняні з авт.ричагом і невеликий хід то і нагрузки на блок на порядок менші а ще забув про вагу авто.повторюю перевірено .

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 13:04
sadam
Антипионер писав:На мотоциклах або втулки, або гольчасті підшипники. Хіба сайлентблок витримує осьове навантаження (це коли кладеш в поворот)?
А разве игольчатый подшипник держит осевую нагрузку? :smoke2: Я тебе по этому поводу буду ставить конические роликовые. Хотя планировал вообще двойные радиально-упорные...

На самом деле тут "бабка надвое сказала". На ипонцах ставят, но есть так же и шайбы, которые и держат осевую нагрузку. Проблемма в том что игольчатый подшипник большого размера, если с внутренней обоймой. Если без обоймы то я даже не знаю кто может изготовить ось под подшипник, там не только токарка, но и цементация, закалка, шлифовка. В общем это полный заводской цикл, оська золотая будет. Ведь нужно что бы ось работала в подшипнике.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 13:06
villi 504
Aleks1978 писав:вилли.какой внутренний диаметр штока из которого точил ось?
какой внутренний диаметр?шток цельный.высверливается под ось тормозной лапки.смотри чертёж.наружный диаметр 22мм

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 13:11
Aleks1978
спасибо вилли.с штоком этим не вкурсах,буду знать.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 13:22
KWAKA
sadam писав:А разве игольчатый подшипник держит осевую нагрузку?
Ну да. Распорні втулки рішають. Осьовий зазор в яви можна відрегулювати гайками (відносно), що тримають вісь. Вузол трохи дибільний, але що поробиш?
Тяжик з сайленблоками-можливо. Але ж там коляска в більшості випадків, і ходова під коляску проектувалась.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 14:25
Roman 13
перед тим як переробити на сайленблоки я зробив на 201 підшипник . 2 зодного і 2 здругого токар проточив так щоб був натяг ..словом як положено.спочатку все було гуд .через рік появився люфт .перша думка підшипник але ні розтянуло зовнішню обойму.після розточки стінки вже напевно за тонкі.але вдекого така система працює відмінно.а мені не повезло.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 14:29
РЕпа
Послушай братик! У некоторых людей,стандартная ПОДВЕС,служит по 30 тыщ!! Вяжи чудить!! ;)

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 14:39
KWAKA
Репа, у іжа вузол маятник-рама, ще більш кончений ніж на яві. Там по-любому треба допрацьовувати.
А на яві 30 тис. км в принципі можливо, але потім маятник треба вирізати. А ще й з сьогоднішніми дорогами...

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 14:48
РЕпа
Антипионер писав:
А на яві 30 тис. км в принципі можливо, але потім маятник треба вирізати.
А шприцивать не пробовали? Банальным негролом, раз в две недели...

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:00
Roman 13
РЕпа писав:Послушай братик! У некоторых людей,стандартная ПОДВЕС,служит по 30 тыщ!! Вяжи чудить!! ;)
30 тис -хватить басні розказувати тут не концерт.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:02
KWAKA
Хм. Заводські масльонки були на перших вишньовках. Потім зникли, бо завод вирішив, що вузол вічний (чудо-капронові втулки-сєточки). Ми ж балакаємо про сток. Нема масльонки - мастити не потрібно (з точки зору заводу-виробника).

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:03
РЕпа
Roman 13 писав:
30 тис -хватить басні розказувати тут не концерт.
АНУ, прогони лучше!! :shock:

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:11
Roman 13
проганяю -багато кентів мають і явиі іжі і ні разу не чув таких цифр!може в ідеальних умовах десь у чехах але не на наших умовах тому що вона зношується не стільки через тертя скільки через кочкиі метрові ями.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:14
РЕпа
Если возить пол тонны картошки,возможно!

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:15
РЕпа
Смотрю, у тебя и у твоих пацаноыв,моцы в заряде! :lol:

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:22
Roman 13
РЕпа писав:Смотрю, у тебя и у твоих пацаноыв,моцы в заряде! :lol:
моти як моти..хтось може і картошку возить а хтось задницю.і харе давай серйозно.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:26
sadam
У меня в моте капролоновые втулки. Проехал 7к, в связи с проблемой устойчивости осматривал узел - как новый. Так что можно ставить. Тем более у капролона еще демпфирующие свойства имеются.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:42
Roman 13
можна детальніше про устойчивість і капронові втулки.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:44
Шурикус
Когда покупал свою 634-ку на одометре было 19 800-сколько-то там километров и он уже был нерабочий непонятно сколько км, хозяин нифига в ней не делал, похоже даже и не мыл ниразу :uzhos:
Так вот, маятник удалось разобрать практически без насилия, медно-графитовые вкладки ещё не совсем кончились и выработки на втулках практически не было.
Повторю ещё раз, хозяин туда не лазил ниразу! Так что про 30 тыс. км - вполне вероятно. Ява эксплуатировалась в сельской местности ...

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 15:50
РЕпа
Roman 13 писав:можна детальніше про устойчивість і капронові втулки.
А как же тюнинг?? :lol:От дяди Лёвы! :lol:

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 16:00
Roman 13
друган був у компа от і клацнув дядильови.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 17:29
Aleks1978
не знаю как и шо.моей634ке тож за30,от первого хозяина,мот ездил в городе+дачя. оську выпиливал,прикипела.когда остатки выбил то состояние в местах трения оч хорошее,ещё б ходила. вобщем родную распорку выкинул нах.там посадочное гнездо как распорка.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 17:36
Roman 13
мож зря викинув.

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 19:24
sadam
Roman 13 писав:можна детальніше про устойчивість і капронові втулки.
А что там подробнее? Вместо бронзовых точатся капролоновые. Капролон имеет антифрикционные свойства, к тому же впитывает смазку. Держит большие нагрузки, не хладотекуч (в отличии от фторопласта).

Re: Снова маятник

Додано: 03 серпня 2012, 19:35
Roman 13
а що нащод байки що фторпласт від ударів розширюється і тому довго служить.