Сторінка 2 з 2

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 05 березня 2010, 13:21
Syava
Vlad писав:нашел таки эту тему :twisted: liach, ждем твоих комментариев :beer1:
liach хозяин Явы "175"? :killhim:

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 05 березня 2010, 13:55
Well
несите нож :sotona:

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 05 березня 2010, 18:25
Лях
Всем привет!
Я вас прошу, не кастріруйте мене, будь ласка! :lol:
Ну а тепер серйозно. Не було ніякої кастрації, все робилось з нуля.
Всі мабуть знають оцю мою Jagiva.
JAWA tuning (121).jpg
JAWA tuning (121).jpg (25.92 Кіб) Переглянуто 5507 разів
А діло було так. Купив мій брат коньчину Яву за 400грн. з розбитими картерами (центральна опора колінвала). Так-сяк, на холодну сварку, зібрали мотора, покрасили. І їздив він так десь років 6.
IM3.jpg
IM3.jpg (27.34 Кіб) Переглянуто 5507 разів
Кілька разів навіть їздив в Київ (370 км. в одну сторону), був там на роботі.
Потім знову за 400грн. знайшли Яву в розібраному вигляді і перша пішла на запчастини.Ось, що вийшло:
JAWA 350-638-01 (5).jpg
JAWA 350-638-01 (5).jpg (30.4 Кіб) Переглянуто 5507 разів
А з білої Яви залишився мотор і рама, яка стала основою для побудови Jagiva.

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 05 березня 2010, 18:34
Vlad
А самое интересное...какой расходи и какая динамика? Какая максималка на 175сс?

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 05 березня 2010, 20:19
Лях
Так як залишився мотор з розбитими картерами, то вирішив з нього зробити одноциліндрового, бо все було цікаво як Ява буде їхати, коли один циліндр не заважає другому. Зробив отак: вибрав з кількох колінвалів один з більш-менш добрим правим шатуном, розпресував ліву сторону, викинув щоки, зпиляв цапфи сходинками, випиляв з іншої цапфи вставку і на зібраних картерах зварив до купи. Лівий підшипник і сальник поміняв місцями. Один центральний підшипник (лівий) викинув.
IMG.jpg
IMG.jpg (180.29 Кіб) Переглянуто 5497 разів

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 05 березня 2010, 20:32
Лях
Так як все збиралося з металолому, то не можу похвалитися видатними технічними характеристиками, але зміг розігнати під сотню. Розхід бензину не заміряв, а на око - не набагато менше від стандартної Яви. Вібрація, звичайно, збільшилась, але не критично, можна терпіти. Запускатись стала легше, звук майже не змінився. Тяга впала. В порівняні зі стандартною Явою мотора треба крутити більше.

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 05 березня 2010, 20:44
Лях
Через те, що з металолому, 80 км. дороги в Новодністровськ на "Мотопікнік Дністровий туман" їхали більше пів дня. Через 15 км. вирвало свічку і через іржавий бак постійно забивався краник. :cry:

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 15:49
Лях
Нещодавно був в гаражі і нагадав про ще одне вдосконалення, що я зробив на цьому моторі.
Не секрет, що в Яв не дуже надійна коробка і свого часу я багато раз їх ремонтував. Щоб відремонтувати коробку треба повністю розбирати весь мотор, тому виникали різні ідеї, часом бредові (наприклад: розрізати картер так, щоб циліндри і колінвал не знімати і т. п.)
Також дуже важко настроїти коробку, бо все робиться в сліпу. І одну цікаву ідею я підгледів в кросовому Чезеті, а саме кришку КПП і вирішив зробити щось подібне в Яві.

Зображення

Через кілька годин все було готово. Про дизайн не йшлося.

Зображення

Зображення Зображення

Тепер вже можна нормально поміряти всі зазори, люфти , підкласти шайби де треба і т. п.
Кришку вирізав зі звичайного листового алюмінію, ставиться на герметик.

І ще пару слів про коробку кросового Чезета. Все в ній зроблено на високому рівні так, як і повинно бути. Під час змагань не має часу для капремонту, тому кулісу, вилки і ось вилок можна міняти не розбираючи двигуна. І ще одне рішення мені сподобалось, яке не зайве було б і в Яві - кожна (!) шестерня крутиться на голчастому підшипнику з сепаратором!
До речі, в Емцеті теж всі шестерні на голчастих підшипниках!

Зображення Зображення Зображення

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 16:22
SAN
Во первых Радикал полное гавно, фотки задолбаешься ждать пока откроются. Во вторых в миллионный раз прошу - ну можно по русски? Вы же его знаете прекрасно. Я по украински никуя не понимаю. :)

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 16:36
Лях
Специально для SAN-а. Переведено через Google.

Недавно был в гараже и напомнил о еще одно усовершенствование, которое я сделал на этом моторе. Не секрет, что в Явь не очень надежная коробка и в свое время я много раз их ремонтировал. Чтобы отремонтировать коробку надо полностью разбирать весь мотор, поэтому возникали различные идеи, порой бред (например: разрезать картер так, чтобы цилиндры и коленвал не снимать и т. п.) Также очень трудно настроить коробку, потому что все делается в слепую. И одну интересную идею я подсмотрел в кроссовом Чезет, а именно крышку КПП и решил сделать нечто подобное в Яве. Через несколько часов все было готово. О дизайне не шла. Теперь уже можно нормально померить все зазоры, люфты, подложить шайбы где надо и т.п. Крышку вырезал из обычного листового алюминия, ставится на герметик. И еще пару слов о коробке кроссового Чезет. Все в ней сделано на высоком уровне так, как и должно быть. Во время соревнований не имеет времени для капремонта, поэтому кулису, вилки и вот вилок можно менять не разбирая двигателя. И еще одно решение мне понравилось, не мешало бы и в Яве - каждая (!) Шестерня крутится на игольчатых подшипниках с сепаратором! Кстати, в Емцети тоже все шестерни на игольчатых подшипниках!

P.S. Извини, брат, но у меня нет русской раскладки клавиатурьI, и русский язьІк я вживую очень редко сльІшу.

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 19:32
SAN
liach, ну спасибо хоть за транслит :) Вот насколько актуален люк в КПП на Яве? Единственный плюс - быстрая диагностика поломки КПП, а вот для ремонта уже мотор половинить всё равно придётся :) А в чезете коробка и правда хороша! Он позволяет щёлкать скоростями без выжима сцепления, всё чётко, быстро :)

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 19:34
Никòла
Отличная идея! Если подойти с должным тщанием, получится вообще отлично т.к., еще слышал о переделке, при которой возможно извлечение штока (оси) вилок без рассоединения картера.
Правда я ее реализовывать на своем моте рискну :sotona: ...

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 19:52
Лях
SAN писав:liach, ну спасибо хоть за транслит :) Вот насколько актуален люк в КПП на Яве? Единственный плюс - быстрая диагностика поломки КПП, а вот для ремонта уже мотор половинить всё равно придётся :)
Да незачто, обращайся если что, буду рад помочь!

Люк я делал не для диагностики, а для лучшей настройки КПП, не на ощупь!
А в чезете коробка и правда хороша! Он позволяет щёлкать скоростями без выжима сцепления, всё чётко, быстро :)
Согласен, при том, что сцепление очень тугое. Один минус - большой ход рьІчага КПП.

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 19:58
Лях
Коля, коли "горить" вилка, то обично треба міняти і шестерню і кулісу рівняти, так що лючок для осі вилок немає сенсу, на мою думку.

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 20:12
Никòла
Кулісу зняти можливо,- при переробці гнізда штоку разом з вилками. А от про шестерню- то твоя правда...

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 21:20
Серый
я думаю не стоит резать картер для настройки, все ровно не настроиш при собраном моторе по любому разбирать придётся, я у себя просто вынимал колен вал собирал мотор только с коробкой стягивал на 3-4 болта и можно определить все люфты , а затем их просто устранить.

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 14 грудня 2010, 21:40
Лях
А хто з колінвалом настроює?
І різати не було шкода, бо мотору і так капут.

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 15 грудня 2010, 07:29
Серый
ну а якщо нормальний мотор то шкода різати

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 07 вересня 2012, 20:36
Лях
Мотор знову ожив в новій-старій рамі.

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Більше фото тут.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s5PfwJ94 ... e=youtu.be[/youtube]

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ARjCktV0 ... e=youtu.be[/youtube]

Завтра будемо ганяти! :chapaev: :D

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 08 вересня 2012, 05:44
Никòла
Жжоте ви з братом! :super:

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 08 вересня 2012, 05:58
Well
раньше Лях один был, а теперь их двое))) двойной удар по мотоциклотворению)

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 08 вересня 2012, 08:02
Roman 13
Дуже цікаво! :super: ,але немає ніякого смислу. :smoke:,ЯКЩО ТІЛЬКИ ЯК ХОББІ. :super:

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 08 вересня 2012, 08:09
Лях
А ніхто і не шукав... ;)

Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 08 вересня 2012, 15:58
Лях



Re: Jawa 350.638 с центра украины, внимание один цилиндр !

Додано: 08 вересня 2012, 18:15
JUK
Нiчого собi , на четвертiй пре :shock: