Сторінка 2 з 3

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 14 лютого 2010, 22:23
FANAT
SAN писав:Ну я ему головой махнул, улыбнулся, первая вниз, и газу ........
браво

У меня тоже похожая ситуация была,едем с товарищем(на двух мото) на озеро,скорость где-то 40 км,едем рядом и разговариваем также на одной линии с нами едет девятка,темная и ничерта не видно кто в середине,едем трое где-то 70 метров и открывается окно и из него плавно появляется фурашка и гаец говорит нам чтобы мы прижались к бордюру,мой знакомый сразу притопил и текать я делаю вид что не замечаю ментов и еду дальше немножко оторвавшись(где-то на 15 метров) они меня быстро догоняют со словами "стій". Я понял что все серйозно,сбрасываю с 3-тей на 2-ую и пошел,обгоняю с зажатым сигналом своего знакомого.Входя в поворт на брущяточной горбатой дороге думал что повисну на столбе,дальше прямой участок дороги где-то 200м,все ето время они за нами с разрывом в 30м,впереди большой перекресток с трехполосной дорогой и красный свет вижу мой товарищ уходит на лево через бордюр и в парк,а я взгляд налево направо и лечу на красный после перекрестка поворачиваю голову и вижу что остановились,за мной не рискнули,погоня завершена.

P.S. на озеро так никто и не доехал.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 17 квітня 2010, 20:00
zhuvoderOFF
Основные правила того, как общатся на дороге с гаишником. Теперь времени они у меня отнимают не более минуты, и с чувством гордости что еще одного гаишника опустил ниже плинтуса ПО ЗАКОНУ с нетерпениемжду встречи со следующим :sotona: . Вот беда только - им уже не хочется со мной связыватся :lol: Дай Бог что бы мое писание тоже кому-то помогло, ничего нового, но все коротко и ясно!

Вправа 1. З'ясовуємо причину зупинки

Для початку навчіться реагувати на зупинку інспектором ДАІ спокійно. Пам'ятайте, що вони не мають права вийти за рамки закону, а стоять на його сторожі.
Тепер, по суті: існує два варіанти зупинки ДАІ - за порушення і «просто так» - перевірка документів, дихніть тощо. Розглянемо ці варіанти.Варіант перший: їдемо зранку на роботу, стоїть патруль і «косить» - гальмує всіх підряд, перевіряє документи, «дихніть» тощо. Зупиняють. Стандартна ситуація: бур-бур-бур, інспектор Петренко, ваші документи. Наші дії:
1. Ніколи не виходимо з машини. У інспектора ДАІ немає права цього вимагати. Він може згадати, що він працівник міліції, й відповідно до закону України «Про міліцію» ми повинні виконувати законні вимоги працівника міліції. Ми наголошуємо на тому, що в цій фразі ключове слово «законні». Висновок: із машини не виходити, говорити через опущене скло.
2. Водій має переконатися (перед тим як дати свої документи), що цей інспектор справді є працівником ДАІ. Будь-хто може форму й жезл десь узяти. Тому, посилаючись на ст. 5 закону «Про міліцію», ВИМАГАЄМО пред'явити посвідчення працівника міліції. Дуже бажано ПІБ і номер посвідчення переписати. Це дасть інспекторові зрозуміти, що в разі чого ми точно знаємо, на кого конкретно скаржитися. Крім того, дуже бажано звірити обличчя в посвідченні з «оригіналом». Вони ж це роблять, коли дивляться наші права? От і ми зробимо.
3. Просимо інспектора пред'явити постову відомість (документ, за яким патруль має право й повинен нести чергування в цьому конкретному місці). Хто знає, може, вони після роботи на «халтурку» виїхали. Якщо не показали, не забуваємо потім у разі складання протоколу вказати про відсутність постової відомості.
4. Згідно із Законом України «Про дорожній рух» ми маємо право знати, з якої причини нас зупинили. ВИМАГАЄМО сказати причину зупинки. Пам'ятаємо, що «перевірка документів» - це не причина, а бажання інспектора. Перевірка документів - процедура для нас принизлива, вона віднімає наш час і нерви. Якби нас під будинком щоранку зупиняв ППСник і просив пред'явити документи - ми образилися б? Ось і на працівника ДАІ ми теж ображаємося, навіщо нас відволікати, якщо ми нічого не порушили. Останнім часом модними серед працівників ДАІ стали такі причини зупинки:
а) Ви не пристебнуті. Порушення 100%. Радимо всім пристібатися ЗАВЖДИ. Самі так робимо, й не виникає проблеми, якою скріпкою куди сунути, щоб проклятий датчик не пищав. А насправді одного разу це врятує життя. І в ДАІ менше приводів для зупинки.
б) Операція «Зброя-Вибухівка». Це гарна «відмазка», але не має, як правило, нічого спільного з реальністю. Як встановлюється: дзвонимо в телефон довіри ДАІ (в кожному місті свій, інспектор узагалі-то повинен його Вам дати, якщо попросите) і говоримо, що там і там стоїть патруль, каже, що проводить операцію, а в нас підозри, що це не так. Питання в інспекторів закінчуються, як правило, відразу ж.
в) Характер Вашого руху викликав підозру, що ви нетверезі, тому «дихніть». Відповідаємо, що дихати інспектор буде вдома на дружину, в трубочку вони теж подихають усі разом, а ми будемо проходити експертизу ТІЛЬКИ в наркології, куди поїдемо ТІЛЬКИ на їхній машині й ТІЛЬКИ за їхній рахунок. Крім того, натякаємо, що втрачений час буде зазначено у скарзі до прокуратури, а дані інспектора в нас записані. Бажання в них, як правило, відразу відпадає (окрім випадків, якщо ви справді п'яні).

5. Іноді в інспекторів виникає бажання «відкрийте багажник». Пам'ятаємо, що це ПРОХАННЯ, а не вимога. Вимагати такі речі в них немає законного права. Вони можуть провести лише зовнішній огляд, а не обшук. Вони законно навіть відкрити двері машини не можуть - це вже обшук. Тим паче бардачок, салон, багажник. Існують варіанти, коли вони стоять разом із «Беркутом» і справді проводять якісь операції. Вимагають провести обшук багажника. Пам'ятаємо, що вони там можуть «знайти» щось, чого там ніколи не було, наприклад, кріп, загорнутий у газету «Сільське життя». Тому ВИМАГАЄМО скласти спершу протокол про адміністративне затримання та обшук у присутності двох понятих, а потім уже відкриваємо багажник. Як правило, після Ваших законних вимог бажання оглядати багажник відпадає.
6. Пам'ятаємо, що за Конституцією у нас в Україні одна державна мова, тому в разі неввічливого спілкування з вами ми маємо повне право впертися і сказати «Я вас не розумію» (актуально для східних регіонів). Часто роблю, допомагає.

7. Пам'ятаємо, що інспектори часто самі порушують Закон. Наприклад, працюють у «неробочий час», тому вчимося завжди звертати увагу на:
а) Чи є в інспектора жетон? Якщо ні, то чому? А має ж бути! Знову ж-таки згадуємо про постову відомість.
б) На якому авто стоїть інспектор? Якщо це авто приватне, то чому? Кому воно належить? Інспектор не зобов'язаний давати вам відповіді на запитання, але ми ж можемо й через прокуратуру поцікавитися, про що інспекторові й повідомляємо.
в) Пам'ятаємо про телефон довіри, ми можемо подзвонити туди з мобільного завжди і вказати на наші підозри. Висновки: якщо все робити за законом, то, зупиняючи нас, інспектор витрачає свого часу не менше, ніж вашого, а нервів, мабуть, навіть більше. І що більше зустрічатиметься їм таких «розумних» на дорозі, то рідше вони цих «розумних» гальмуватимуть. Спробуйте хоча б раз процедуру повністю: подивитися уважно документи інспектора, жетон, звернути увагу на їхній автомобіль, поцікавитися причиною зупинки, зателефонувати на телефон довіри. Через тиждень Вашу машину у страшному сні бачитимуть усі працівники ДАІ Вашого міста.
Варіант другий: зупинка за порушення
1. Ніколи не даємо грошей інспекторові. Пам'ятаємо, що коли ви даєте гроші, ви, по-перше, самі порушуєте закон - даєте ХАБАРА ПОСАДОВІЙ ОСОБІ ПРИ ВИКОНАННІ. По-друге, ви перекреслює все, що було написано вище. Закон більш не на вашому боці. І взагалі, немає за що йому давати грошей - він вам і так зробити нічого не може. Не нервуємося, поводимося ввічливо і спокійно.
2. Аналогічно варіанту першому, з машини не виходимо, пропонуємо писати протокол, на запрошення в їхню машину - відмовляємося. Не мають права вимагати.
3. Після складання протоколу УВАЖНО його читаємо. Чи всі графи заповнені? Чи правильно все вказано?
4. У протоколі є три місця для підпису: під порушенням, під коментарем і під тим, що зі ст. 63 Конституції та ст. 268 КУпАП нас інспектор ознайомив. ВИМАГАЄМО ознайомити. Радимо попередньо з ними самому ознайомитися, щоб відрізняти бекання інспектора від закону. Пам'ятаємо, що українське законодавство українською мовою, бекання про права та обов'язки російською хай розповідають росіянам заїжджим. А ми вимагаємо державною мовою (актуально для східних регіонів). У разі, коли інспектор не знає законів і не може ознайомити з вищезгаданими статтями - пишемо про це в коментарях до протоколу. Під роз'ясненням статей підпис НЕ СТАВИМО.
5. У коментарях ЗАВЖДИ пишемо фразу «З протоколом не згоден, нічого не порушував, аргументи наведу в суді». Навіть якщо порушував і згоден. Це нам допоможе надалі. Видаємо невелику таємницю: за кожен «незгідний» протокол інспекторів примушують писати пояснення, або просто влаштовують рознос, тому багато таких протоколів не доїжджають далі машини інспектора.
6. У разі перевищення швидкості пам'ятаємо, що на приладі не написано, що це МОЯ швидкість. Довести це неможливо без фото-відео зйомки. А часто відео, як і іншої техніки, в них немає.
7. Пам'ятаємо, що в нашій країні винен я чи ні - вирішує НЕ інспектор, а СУД. Тому інспектора не боїмося, сперечаємося. Пам'ятаємо, що забрати права в них повноважень немає, забрати номери в них повноважень немає, забрати машину в них повноважень немає. ЗА ЖОДНИХ ОБСТАВИН, окрім відсутності техогляду. У такому разі - на штрафмайданчик. Тому за проходженням техогляду стежимо. Розповіді про «щас заберу права», «зніму номери», «машину на штрафмайданчик» - це залякування, про що не забуваємо вказати у протоколі. Навіть якщо ви їдете без документів або машина не ваша.
8. Також на забуваємо зазначити у протоколі номер і марку автомобіля, на якому стояв інспектор (якщо автомобіль приватний). Аналогічно з техоглядом на його автомобілі. Перед законом усі рівні, й працівники ДАІ теж повинні проходити техогляд, а експлуатувати автомобіль без нього не мають права.
9. Є такий варіант, що інспектор, відчувши недобре, НЕ ДАЄ вам протокол, щоб ви туди не написали «зайвого». Пам'ятаємо, що це незаконно, ВИМАГАЄМО протокол для підпису та коментарів. У разі відмови - дзвонимо в телефон довіри і скаржимося. Висновки: так, таке оформлення займає більше часу, ніж дати сотню, але має ряд переваг:
а) це ЗАКОННО
б) це змусить працівників ДАІ запам'ятати вашу машину й більше її не гальмувати від гріха подалі.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 22 квітня 2010, 07:09
Well
это все было круто, пока им не дали права выносить постановление на месте... и как только ты перейдешь грань, он тебе выпишет штраф за превышение скорости, пихнет в зубы. и ты поедешь оплачивать или получишь кучу гемора с судами))) а теперь стоит подумать в какой ситуации стоит, с ними спорить и тыкать в закон, а в какой просто показать документы и поехать дальше не теряя времени

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 22 квітня 2010, 12:10
gorik
Well писав:это все было круто, пока им не дали права выносить постановление на месте... и как только ты перейдешь грань, он тебе выпишет штраф за превышение скорости, пихнет в зубы. и ты поедешь оплачивать или получишь кучу гемора с судами))) а теперь стоит подумать в какой ситуации стоит, с ними спорить и тыкать в закон, а в какой просто показать документы и поехать дальше не теряя времени
+100...У меня тоже хватило терпения прочитать то,что написал zhuvoderOFF...Рассмешил...Могу сказать только одно - бред полнейший!!! :boyan: :balalaika:

100 аргументов против штрафов ГАИ (doc) (New - 5-е укр.издан

Додано: 22 квітня 2010, 12:53
Вованыч
100 аргументов против штрафов ГАИ (doc) (New - 5-е укр.издание
Может кому пригодитсяЗображення
http://upload.com.ua/get/901570252/

В ГАИ предупреждают, что будут стрелять по правонарушителям

Додано: 24 квітня 2010, 10:24
Вованыч
Государственная автомобильная инспекция МВД Украины на фоне участившихся в последнее время случаев, когда участники дорожного движения, находясь в состоянии алкогольного опьянения, угрожают жизни сотрудников милиции, предупреждает, что для прекращения противоправных действий работники ГАИ будут применять все предоставленные законом средства, в том числе, огнестрельное оружие.

Как сообщили в пресс-службе Департамента ГАИ МВД Украины, в ведомстве подчеркнули, что в последнее время работникам Гос автоинспекции приходилось неоднократно применять табельное оружие для прекращения грубых правонарушений, задержания злоумышленников, а также защиты своей жизни и здоровья.

"В подобных случаях правонарушители, которые, как правило, находятся в состоянии алкогольного или наркотического опьянения, ведут себя чрезвычайно дерзко и не только угрожают работникам милиции, но и открыто посягают на их жизнь", - сказано в сообщении.


По материалам: ЛигаБизнесИнформ

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 24 листопада 2010, 21:47
velja
image272.gif
image272.gif (1.66 Кіб) Переглянуто 3284 разів
Зображення


02.08.2011 эта ссылка ( http:// www. 1520mm .com/ua/g/93-1094/image272.gif ) удалена, так как на сайте источнике - ВИРУС
Спасибо Gayke за информацию.





Всем, кто еще не знает!!! Знак с вот такой табличкой- это ограничение скорости действует на влажном покрытии дороги, а не при дожде, как думал я.

За эту познавательную информацию я выложил сегодня 255 грн.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 03 січня 2011, 06:49
ВалерчиК
Это не фотошоп!

закон. О Милиции.

Додано: 02 серпня 2011, 09:05
kyrt
думаю тема будет интересная. Хотелось бы собрать тут такую информацию чтоб для каждого была полезна при общении с гайцами чтоб не упасть в грязь лицом.
Предлагаю в эту темку кидать :законы, статьи поправки к законам, рекомендации и предложения., так же делемся опытом общения с гайцами типа того что стоит говорить ,что не стоит ну и в общем в таком духе.
Как вам моя задумка? :sotona:

Re: закон. О Милиции.

Додано: 02 серпня 2011, 09:09
kyrt
вот здесь можно читануть http://instryktor.at.ua/publ/kak_sebja_ ... i/4-1-0-24

Re: закон. О Милиции.

Додано: 02 серпня 2011, 09:12
kyrt
http://pravoved.in.ua/section-law/37-police.html

Re: закон. О Милиции.

Додано: 02 серпня 2011, 10:27
Человек
Есть уже такая ветка: http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=32&t=138
Что бы не распылять материалы по форуму рекомендуется размещать новые сообщения именно в ней.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 02 серпня 2011, 12:40
kyrt
ок. просто не видел этой темы. приношу свои извенения : :sorry:

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 14 жовтня 2011, 10:17
Человек
Произошли некоторые изменения в ПДД, которые немного изменили права и обязанности.
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 9-2011-%EF
http://society.lb.ua/life/2011/10/12/11 ... a_vne.html

Кабинет министров Украины внес изменения в Правила дорожного движения Украины с целью приведения их в соответствие с законом "О дорожном движении".

Согласно постановлению правительства №1029 от 26 сентября 2011 года, водитель не обязан иметь при себе талон, который прилагался к правам, не нужна доверенность на вождение автомобиля, достаточно лишь прав и техпаспорта. Из ПДД исключены упоминания о дорожных листах и документации на груз, сообщает правительственный портал.

Расширено определение мопеда: отныне это двухколесное транспортное средство не только с двигателем объемом до 50 куб см, но и с электродвигателем мощностью до 4 кВт. Водитель мопеда, как и водитель мотоцикла, обязан ездить в застегнутом шлеме.

Водитель должен предъявлять документы, а не передавать их инспектору ГАИ, как требовалось ранее. Согласно новой редакции, инспектор может провести проверку технического состояния транспортного средства с помощью специальных приспособлений.

Существенно упрощаются действия водителей в случае легких ДТП при условии наличия страховки, отсутствия травмированных, пьяных за рулем и составлении совместного сообщения об аварии по образцу Моторнотранспортного страхового бюро Украины.

Согласно нововведениям, необходимо сбрасывать скорость до 40 км/ч возле неподвижного транспортного средства на обочине с включенным проблесковым маячком синего цвета. Также повышается до 21 года возрастной ценз водителей автобусов, трамваев и троллейбусов.

В новой редакции вводится европейская категоризация транспортных средств, а также ряд других изменений.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 14 жовтня 2011, 13:29
Aleks1978
офигеть. вр наступает здравому смыслу на горло,не вовсём слава богу.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 14 жовтня 2011, 14:30
Well
а что из этого тебе не понравилось?

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 15 жовтня 2011, 12:50
Aleks1978
Доки на груз и непонятки с доверкой. найду готовые пдд с изменениями разберусь.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 18 жовтня 2011, 10:57
Well
теперь что б взять у друга мотик покатать, тебе не надо бежать и оформлять доверенность и страховку на него. взял его страховку и ТП и поехал кататься.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 19 жовтня 2011, 05:14
Aleks1978
А вдруг мне его продать захочетца?как тут рулить ему и мне?

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 19 жовтня 2011, 10:21
Well
тю, так а кто мешает оформить доверенность на право распоряжения?

отменяются не доверенность, а ее необходимость для управления ТС

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 19 жовтня 2011, 12:41
Aleks1978
вопрос был с подвохом малость.взял,поехал продал,а челу сказал украли и тп.вот в чём вопрос.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 19 жовтня 2011, 13:27
archer
Нечего давать кому попало. Я вот ощутил большой плюс с отменой доверок для управления, товарищ уехал на 2 недели в командировку, попросил машину отогнать домой с жд вокзала, сел поехал, без проблем.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 21 жовтня 2011, 06:41
gorik
Well писав:теперь что б взять у друга мотик покатать, тебе не надо бежать и оформлять доверенность и страховку на него. взял его страховку и ТП и поехал кататься.
Ты не прав по поводу страховки!Страховка владельца не будет действительна для тебя, если она не 1-го типа.Если страховка 3-го типа и ты в неё не вписан ,то тебе в обязательном порядке придётся покупать на себя страховку,иначе не малый штраф и штрафмайдан обеспечен! :100:

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 21 жовтня 2011, 06:55
Никòла
с 18 сентября сего года существует только 1-й тип страховки, по которому застрахованным является конкретное ТС и любое количество водителей, управляющих этим ТС на законных основаниях.

Re: Права и обязанности водителя (мотоциклиста)

Додано: 21 жовтня 2011, 07:26
Well
ну Никола уже ответил)