Сторінка 2 з 8
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 04 січня 2012, 16:30
Віталя
оце клас!!!
я б від такого теж не відмовився.

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 04 січня 2012, 16:55
KWAKA
vovankrava писав:Кум привіт!
Давно не бачились, куме

.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 19 лютого 2012, 21:06
KWAKA
В той час, коли маятник піскоструїться і фарбується, я вирішив постирати свої пальці.
Трохи тернув тормозного щита. Проблем додали надломані ребра жорсткості-їх прийшлося добряче стирати. Попередний власник запчастини понівечив центральний відлив під реактивну тягу від 634-ої. Мабуть пізніше зріжу його на станку, і виточу новий.
Обновив зовнішній вигляд супорта.

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 19 лютого 2012, 21:10
Geser
Супорт не захотів фарбувати? Було б цікаво, якби був чорний з полірованими ребрами.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 19 лютого 2012, 21:12
KWAKA
Я думав над цим, але мені здається, він буде зливатися з чорною вилкою.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 20 лютого 2012, 06:19
vlymar
Гарненько, думаю Гесер правильно сказав, було б класно. Як вирішив проблему з траверсами, адже перо МЗет 35мм?
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 20 лютого 2012, 06:27
KWAKA
vlymar писав:Гарненько, думаю Гесер правильно сказав, було б класно.
На наступний рік планую косметичний ремонт, там і буде видно.
vlymar писав:Як вирішив проблему з траверсами, адже перо МЗет 35мм?
Траверси залишаються без змін. Проточується перо MZ у верхній частині аналогічно явовському, а знизу полоску сталеву 0.5 мм.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 26 лютого 2012, 10:36
Лях
Geser писав:Супорт не захотів фарбувати? Було б цікаво, якби був чорний з полірованими ребрами.
Я б не радив. Гарний вигляд воно буде мати тільки зразу, потім фарба почне лущитись на переходах.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 26 лютого 2012, 12:03
Geser
Я думаю, порошок триматиметься.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 26 лютого 2012, 15:53
KWAKA
Доречі, а порошкова як наждачкою зчухується? Може ну його нах?
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 07 березня 2012, 06:04
KWAKA
Гадаю, що непоганим доповненням до маятника будуть отакі раритетні аморти. Стояли на Honda CB400 Superdream початку 80-х. Стан непоганий, але прийдеться повністю розбирати, і переварювати під сайлентблоки. Заодно можна буде підігнати міжцентрову відстань.

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 07 березня 2012, 08:22
Лях
А ходу вистачить?
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 07 березня 2012, 09:27
KWAKA
Вистачить, вони ще й жорсткіші трохи. Якраз для подорожей.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 25 березня 2012, 07:43
KWAKA
Повільно, але вірно робота робиться. Забрав деякі деталі з порошкової малярки.
Проточив перо під явовську траверсу, і для більшої жорсткості вліпив ще стальну шайбу.
Трохи вдосконалив шток вилки приваривши гайку, щоб фіксувати при затяжці (у яви з завода прорізь під викрутку)
Також зрізав стрьомну шпильку на 6, і нарізав внутрішню різьбу на 8.

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 25 березня 2012, 08:56
Geser
А ти воронені болти нові брав?
Вони у мене на верхній траверсі дуже швидко поржавіли.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 25 березня 2012, 11:49
KWAKA
Так, нові. якщо поржавіють-куплю оцинковані.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 25 березня 2012, 12:35
Макsim
Зачем цитировать предыдущее сообщение?
Привет.
Розкажи як ти приварив кріплення під супорт?
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 25 березня 2012, 15:17
РЕпа
Антипионер писав:Так, нові. якщо поржавіють-куплю оцинковані.
Так сделай это не медленно! Коррозия возьмёт их неприменно!
А то в натуре с полировкой повторителей и заменой болтов покататься не успеешь!

Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 25 березня 2012, 16:09
Geser
РЕпа писав:Антипионер писав:Так, нові. якщо поржавіють-куплю оцинковані.
Так сделай это не медленно! Коррозия возьмёт их неприменно!
Я б нержавійку поставив. Навидноті, все ж.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 25 березня 2012, 17:19
KWAKA
Дрібницями я буду займатись потім. Зараз основні інсталяції.
Макsim писав:Розкажи як ти приварив кріплення під супорт?
Кріплення ніхто не варив. Все рідне. MZ ETZ 251.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 25 березня 2012, 17:25
Лях
Антипионер писав:...Трохи вдосконалив шток вилки приваривши гайку, щоб фіксувати при затяжці (у яви з завода прорізь під викрутку)...
...Також зрізав стрьомну шпильку на 6, і нарізав внутрішню різьбу на 8...
Оце правильно, коли свою буду розбирати, теж так зроблю.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 25 березня 2012, 21:20
KWAKA
Вилку вже зібрав. Поршня трохи надурив, підклавши фольгу 0.2 мм. Залив гідравлічне масло, як по мануалу болгарському 230 мл. Але робота вилки мені не сподобалася. Злив гідравліку, залив моторне 10W30-стало краще.
Працює м'якенько, може заради експерименту підкину пружини від яви. Тест драйв покаже.
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 26 березня 2012, 05:57
Макс16
фото в студiю)
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 26 березня 2012, 07:16
KWAKA
Зібрав, але ще не поставив. Гараж на іншому кінці міста. Сьогодні собиратиму "задницю".
Re: Пороблено в Білій Церкві, або JAWA 63?
Додано: 29 березня 2012, 17:34
Андрейка 634-5-1980
Серьога,як завершиш строїть ходовку - напиши FAQ по установку алюмінієвого маятника від ЧЗ.Бо знайшов собі люміньовий маїтник,правда деталей нехвта...