Сторінка 2 з 17

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 08 липня 2013, 07:00
KWAKA
Культиваторні вісті.

1. Поставив дві нові бібіки, бо рідна захрипла.
2. Повернув на місце трубку з краніка, яка випала, і тіліпалась в баку.
3. Розібрав рульову колонку, убрав люфт, і змастив сухі підшипники.
4. Почав роботу над багажником. На фото основна несуча балка, і кронштейни для рамок. Роблю собі, та ще якомусь пацанчіку на клр.

Зображення

Зображення

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 08 липня 2013, 07:03
Avior
Якомусь? )))) Видно толковою роботу! )

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 12 липня 2013, 05:25
KWAKA
Доставка металопрокату.

Зображення

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 12 липня 2013, 06:59
sadam
Балка ляжет на пластик или будет стоять на стойках?

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 13 липня 2013, 13:01
KWAKA
Через стальнi втулки на пiдрамник.

Зображення

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 25 липня 2013, 05:37
KWAKA
Відпустка скінчилась, і справа просувається дуже повільно.

Зображення

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 03 вересня 2013, 18:27
valerazaz
чем гнул трубку

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 03 вересня 2013, 18:30
Avior
Трубогибом.

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 03 вересня 2013, 19:02
valerazaz
фото можно .писком трубу не забивал?
решыл себе дуги замутить

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 03 вересня 2013, 19:19
Skomoroh
Валера, ТРУБОГИБОМ !
"писка" он не требует

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 03 вересня 2013, 19:40
valerazaz
да я в курсе что трубогибом ,но каким по конструктиву

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 04 вересня 2013, 05:18
KWAKA
Трубогіб саморобний під 16 мм трубку. По типу такого

Зображення

Так як трубка тонкостінна, то піском все-таки прийшлося забивати. З болтів М12 зробив дві пробки, і через лійку засипав пісок, поступово втрамбовуючи.

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 04 вересня 2013, 14:08
valerazaz
спасибо за полезную имформацыю

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 06 вересня 2013, 05:27
KWAKA
Поки готувався до рокеровки не було часу написати про мотоцикла.

Культиваторні вісті, випуск 2.

1. Перевірено зазори в клапанах;
2. Встановлено дуги безпеки. Виготовлялись в майстерні по виробництву гойдалок;
3. Встановлено саморобний багажник, та тюнінговий захист на глушник (аби майно не підсмажилось :? );
4. Частково почистив карб, а саме колодязь під запорним клапаном.

P.S. При виробництві дуг і багажника, використовувались деталі від яви, за що їй респект і уважуха.

Зображення

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 06 вересня 2013, 06:26
Syava
Олег Хантер деталі від Яви використовує срізь! Казав щось тіпа: "как же можно обойтись без частицы Явы?!" На його Ниві, на причипі, на інших мотоциклах, що пройшли через його руки використовує деталі від Яви. Бо їх достатньо і вони не поганої якості.
Наступним етапом буде вітровичок ;) ?

Re: Червоний мотоКуLьтиватоR

Додано: 06 вересня 2013, 06:48
KWAKA
Зараз в пошуку капітльного гаражу. Планів достатньо: вітровик, проінспектувати задню підвіску, поміняти ланцюги та ін.

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 14 жовтня 2013, 05:42
KWAKA
Заїхав в ліс, накатав 32 км. Під кінець думав, коли він вже скінчиться, і з'явиться цивілізація? Із-за повалених дерев приходилось відкручувати дзеркала, і майже в лежачому положенні перетаскувати мот під деревом. Один раз навернувся на рівному місці.
Прикольно, коли виїжаєш в неочікуваних місцях. Наприклад, цей гранітний кар'єр. Фоткав на брелок до ключів.

Зображення
Зображення
Зображення

Та невеликий ролік, з прихованою рекламою гальмівних колодок FERODO :gazenvagen:


Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 14 жовтня 2013, 07:47
РЕпа
Фото :super:
Видос,напомнил дорогу на рокеровку. :)

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 21 жовтня 2013, 05:54
KWAKA
Перед зимовкою вирішив помити Омара. Перший раз за півроку. Ендуро економить ваш час і кошти :sotona:

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 11 листопада 2013, 06:13
KWAKA
Недовго мот був у чистоті. Вчорашній виїзд у ліс розставив все по своїх місцях.

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 28 лютого 2014, 06:58
KWAKA
Придбав підшипників, та мастил для ходової. також пофарбував маятника. Спитаєте, нашо на ендуро щось фарбувати? Не знаю, від яви залишилось мабуть.

Зображення

Заміна мастила в вилці.

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 16 березня 2014, 10:11
KWAKA
Чергові пожертви мотоциклетним богам: слайдер для цепа на маятник, трос спідометра, армований шланг на передні гальма та важіль на обогатітєль.

Зображення

Також на барахолці придбав ключа для заднього амортизатора. Прийдеться його вдосконалити, бо не можливо застосувати на мотоциклі.

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 27 березня 2014, 14:28
OLzenizin
волга повеселила)))))) Поздравляю с приобретением!

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 17 квітня 2014, 06:01
KWAKA
Вдосконалив ключа для аморта :sotona:

Зображення

Re: KLR650C. "Омар"©

Додано: 07 червня 2014, 08:10
KWAKA
Так сталось, що сезон я відкрив для себе тільки на цьому тижні. Причина в наступному:
1. Витрата мотором масла;
2. Моторні цепки поза сервіс лімітами;
3. Заміна деяких запчастин по мотору (шестерня, підшипник колінвала, успокоїтєль цепка).
4. Ремонт головки - шліфовка, профілювання посадочних місць.

Самому ремонтувати двигун було якось лячно, тому я потрохи обзвонював майстерні, на предмет бюджету по ремонту. Після отримання прайсу зрозумів, що не такий я вже рукожоп, і спробую свої сили. Раніше я мав досвід тільки в ремонті двигуна від яви та мінчака, тому старався зібрати максимум інформації про ремонт 4-х тактного двигуна. Купив трохи інструменту, якого потребував япономот: набір головок 1/2 та 1/4, динамометричний ключ, щіпці для стопорних кілець. Все інше було позичене: розсухарювач клапанів, оправка для поршневих кілець та промисловий фен.
Розібралось все нескладно, старався по-максимуму використовувати пакетики з зіппером, та попередню покурив мануал. І тут панєслась.

Поверхня циліндра ушатана, ось вам і жор масла.

Зображення

Новий кований поршень Wossner. Він має меншу вагу, зроблений під більшу ступінь стиснення.

Зображення

Зображення

Головка також не в кращому стані. Прийшлося її шліфувати, та прирізати клапана.

Зображення

Зображення

Щоб нормально розбирати та збирати двигун на столі, прийшлося виготовити підставки.

Зображення

Також потрібно було виготовити кілька оправок для роботи з підшипником, кілька фіксаторів та оправку, щоб зняти шестерню з колінвала. Ніякі зйомники з нею не справлялись, тому мені виготовили оправку зі щоки колінвала від Яви, і за допомогою преса 20 тон все знялось.

Зображення

Ось пара речей на які треба звертати увагу, якщо ви є власником KLR. Оілскрін, та натягувач цепу балансувальної системи.

Зображення

Зліва направо: оригінальний, інстальований та заготовка.

Зображення

Зображення

Шайби регулюючі підійшли від BMW F650GS. З ними кавасакі передався дух дакару, та надійність. Також було замінено колінвал і опорний підшипник з лівої сторони, резинки і прокладки. Половинки збирались на перевірений герметик Вітя Рейнц. Кріплення затягувались з паспортним зусиллям. Мот завівся з пів-оберта.

Зображення

В принципі все. З запчастинами взагалі не було проблем. Мотоцикл доволі розповсюджений в штатах. Сказати, що було складно - наче ні. Сказати, що кавасакі ломуче гівно - також ні. Бо тільки здуру можна так зарізати мотора (привіт попередньому власнику в Німеччині).
Мот куплений за недорого, тому абсолютно згоден з різними прислів'ями.