Сторінка 2 з 3
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 13:44
Vaclav85
не плохо было бы поставить генератор от мопеда китайского.лучше минского будет однозначно.
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 16:11
oleksa
Vaclav85 писав:не плохо было бы поставить генератор от мопеда китайского.лучше минского будет однозначно.
Я поинтересуюсь. Какой у Вас генератор на Яве стоит ?
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 16:26
MilesTails
Стосовно генератора діло кажуть. Від мінска викинуть через забор і забуть про нього.
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 16:28
oleksa
MilesTails писав:Стосовно генератора діло кажуть. Від мінска викинуть через забор і забуть про нього.
Можно фото крупным планом всех стадий переделки двигателя под китайский генератор ?
И описание конечного результата и фото.
![боянист :[:]|||[:]:](./images/smilies/08.gif)
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 16:34
MilesTails
oleksa А то ти не бачив фотки як я собі на Gemoroi ставив?

Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 16:43
oleksa
MilesTails писав:oleksa А то ти не бачив фотки як я собі на Gemoroi ставив?

Ну и мало ты с ним намучился ?
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 16:48
MilesTails
З генером трохи. І тому що робив сам і поради дать ніхто не міг. Всі проблемиу мене через карб. А у нього проблем взагалі не буде нема заморочок з двума котлами.
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 20:30
Vaclav85
oleksa писав:Vaclav85 писав:не плохо было бы поставить генератор от мопеда китайского.лучше минского будет однозначно.
Я поинтересуюсь. Какой у Вас генератор на Яве стоит ?
на 350 ки генератор ИЖ(бсз оптика) на 250 ки родной(новый китайский(а шо делать?

)) и на собираемую 250 ку планирую от вайпера шторма переходник уже выточили мне.по этим выкройкам-
http://pixs.ru/showimage/Perehodnik_513 ... 0%B8%D0%BA
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 21:21
oleksa
Хватает места в картере ?
Или что то придется пилить ?.
Что там за схема генератора и РР ? .
Я рассматривал вариант не минского зажигания и генератора..
Но в картере планеты мало места, что бы установить датчик.
Можно пользовать другую схему.
Там все встроено в катушку : датчик, обмотка зажигания, основная обмотка.
Нужен генератор, катушка, блок CDI, РР.
Не знаю сколько это все может стоить на разборке скутеров, но если вдруг !!! вдруг эта система сломается

, то это конец.
Хотя на скутерах проблем с генератором или зажиганием почти никогда не бывает.
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 21:58
Andriy21
Не втримаюсь:
на свою Чекушку ставив генератор від Мінська, 12вольт 65 ватт + застосував реле-регулятор від китайської Дельти і необслуговуваний аккумулятор на 12А*год. Тобто в бортовій мережі постійний струм 12 вольт. Котушка запалювання для Мінчака, виробництво Китай. Комутатор СОВЕК для Мінська (використовуєтьс лише для запалювання). Місця вся ця трахомудія займає досить-таки багато (весь бардачок).
На перших етапах система добряче виносила мозок, поки не налаштував все вірно та не замінив високовольтний провід на автомобільний для БСЗ.
Наразі маємо: гарний запуск двигуна, чітку роботу на високих обертах (порівняно з контактами). Проте світлова частина виявилася досить-таки слабкою: з увімкненою фарою АКБ починає заряджатися при швидкості близько 80 км/год (4000 об/хв колінвала), якщо фару вимкнути, то зарядка починається десь при 60км/год (3000об/хв).
По факту при їзді по місту доводиться пару разів в сезон підзарядити АКБ.
На Планету я б радив ІЖовський генератор на 12вольт + БСЗ і ФУОЗ.
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 20 грудня 2014, 22:23
MilesTails
Всеодно автор купив від Мінска і сумніваюсь що буде перероблювать.
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 21 грудня 2014, 07:43
Son of Angel
На рахунок генераторів від кітайців нічого не чув, да і про те що мінский генератор кака теж. Хотілося б і фуоз і бсз, але буду довольствуватись малим: мінский генер 12в, без АКБ. З лапки Дринь і попер=) Двигун ще не розбирався, звичайно все, що треба поміняється. Під питанням Карб, мейбі ви порадите якийсь, Мікуні, Кейхін буде за круто, а Іков, або можливо від пса чи яви? я хз взагалі
Про маятник: там так і було з тим болтом, я його відкрутив аби позирити шо за система, сам маятник якось стрьомно туго ходить, підніму вверх його, а він так плааавно опускається, те все чудо випресовувати треба, чи як його розібрати?
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 21 грудня 2014, 08:30
MilesTails
А що треба чути про генер від китайців? Мінский генер кака тим що він слабий. В принципі БСЗ з ФУОЗом можна звязати і з генератором від Мінска і від Китайця. У мене на ЮПаку від Ямахи Джог стоїть. Скільки б мот не стояв чотко з 2х-3х кіків заводиться. У Китайців же генератори працюють незалежно від АКБ. Але АКБ в схемі є, і за рахунок цього і світло нормальне, і АКБ з холостих заряджається. Оптимальний варіант став Jikov від 12в Яви. Стосовно маятника колхоз вже. Там має стояти вісь а на ній з двух сторін прес масльонки, а всередині маятника втулки. По суті воно має випресуватись нормально якщо його змащували. Якщо не піде то паяльна лампа, кувалда і впєрьод і с песнєй. Стосовно генера мож тут почитать
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=36&t=3870 . Щасти, надіюсь в тебе вийде гарний толковий мотоцикл.
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 21 грудня 2014, 14:47
Ollexxi
щодо генератора мені один дід розповідав що він 30 років назад поставив собі на планету мінський генератор і досі туди не заглядав, якщо не збираєшся ганяти ночами то для планети те що треба, щодо карба мені подобається к -68 за у сусіда китайський за 200грн на планетевському моторі чотко працюва а іков на планеті може біднити
PS/підніжки даремно позбувся колеса в дорозі потрібноі на кафе рейсерах іноді міняти
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 23 грудня 2014, 18:34
Leha84
У меня на П3 стоит карб К-68И (КАРТЕХ) проблем нет, расход 1л=18км, генератор поставил бы от ИЖа на 140Вт бсз+фуоз.
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 15 січня 2015, 09:37
Son of Angel
Робота йде не спішно, свята, гульки, але все по переду))
Ось питання: чи можна її замінити на рівнішу, а то як крашпед?))
Ось і резина
Перед Continental 3.00
Зад Mitas 4.00
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 15 січня 2015, 18:50
Ollexxi
кік можна поставити від юпітера, але лапку кпп також потрібно від юпітера, де купував резину і по чому?
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 16 січня 2015, 07:57
OlegHunter
- Проще выровнять родной кик, закрученый удмуртией в "свинячий хвостик"! Либо нужно греть горелкой до бела, и потом - кувалдометром =

, либо - резать потихоньку болгаркой и вваривать/зачищать куски желаемой конфигурации:


Также на фото виден карб Йиков2928 с самодельным воздуханом под бумажный элемент, лучшей работы + защиты от пыли = нечего и мечтать!!
..По генеру: на мотке (в теме ИЖПОШИВ) я уже давал отчёт по приживлению скутерного (для следующего проекта):


Re: Реінкарнація планети3
Додано: 16 січня 2015, 17:33
babay
Мое решение по креплению резонаторов к раме:
Кусочек квадратной трубы 20х20 длиной мм 40 распилил вдоль и полученую П-образную деталь приварил вдоль корпуса резонатора. В этом кронштейне 2 отверстия ф7 мм, у меня штатный глушитель крепился 2-мя шпильками М6. Внутрь этой "коробочки" вкладывается пластина толщиной 4 мм с двумя резьбовыми отверстиями М6, туда вкручиваются недлинные шпильки. Осталось все приложить к кронштейну рамы и гайками затянуть. В отличие от родного глушителя, где шпилька вкручивается внутрь корпуса, у меня не требуется уплотнять резьбу, чтоб оттуда не ссало масло, крепеж имеет небольшой монтажный люфт, что упрощает сборку. Ну и еще- если даже резьба в гайке сорвется, то заменить гайку не проблема, в отличие от гайки, привареной изнутри глушителя.
Есть "наработки" и по узлу маятника на ДАРМОВЫХ игольчатых подшипниках, но лениво рисовать
ПыСы все для Явы-360!

Подшипники- чашки от карданной крестовины Газели, ось внутри рамы- заказная
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 19 січня 2015, 10:20
Son of Angel
Резину батьки подарували на ДН)
http://moto.ck.ua/?p=2632
http://moto.ck.ua/?p=9403
1200+доставка
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 26 лютого 2015, 14:53
Son of Angel
Масово скупляю всі необхідні деталі, фото будуть пізніше.
Прийшов вже і карб Pekar К68и, але стандартний колектор(32мм) не підходить по діаметру,
а треба 35мм, можливо від якоїсь новішої моделі підійде, чи прийдеться робити самому?
Хто що підскаже?
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 26 липня 2015, 10:45
Son of Angel
Сорі, що так довго не було!
Робота продовжується, хтілося б швидше, але головне терпіння)
серце на операційному столі
всі вікна підігнані, відшліфовані, відполіровані
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 26 липня 2015, 11:07
РЕпа
Son of Angel писав:Сорі, що так довго не було!
Извиняться не стоит.
Удачного ремонта. Двигатель -это сердце ! Согласен!
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 26 липня 2015, 11:16
Son of Angel
циліндр,головка циліндра була пофарбована серебрянкою поверх болота, піскоструй брати не хотів, тому це все діло наждачками(Головку геть на роботу брав

), шпателями, ножиками чистив, шліфував, а в кінці все відпіскоструїв, не забувши і про картер)
прийшла нова кришка кожуха зірки, так як з попередньою трохи перестарався
на цей раз вийшло, кажись, не погано, залишилось обрізати по лініях, да поки жінка болгарина чекає на новий якор)
Друг подогнав явовський спідак на шарка, за що я йому вельми вдячний, приблизно таке буде кріплення, з індикаторами
Re: Реінкарнація планети3
Додано: 26 липня 2015, 11:30
Son of Angel
В підвалі примітив ось такий корпус, на моє здивування фара із стандартної стала як рідна)
кріплення повідрізав, дирки заваряться, і буде "бомба"