Сторінка 12 з 16
Re: MZ ETZ 251
Додано: 13 квітня 2012, 05:20
РЕпа
Поздравляю!
Теперь по аккуратней будь.

Re: MZ ETZ 251
Додано: 13 квітня 2012, 05:42
KWAKA
Цікаво, чи нинішнє покриття на ручках таке ж як на тих

? Чи просто фарба?
Re: MZ ETZ 251
Додано: 13 квітня 2012, 11:14
Лях
РЕпа писав:Поздравляю!
Теперь по аккуратней будь.

Дякую, буду.
Антипионер писав:Цікаво, чи нинішнє покриття на ручках таке ж як на тих

? Чи просто фарба?
Не знаю, але, поки-що, пробувати не буду.

Re: MZ ETZ 251
Додано: 14 квітня 2012, 17:19
Лях
Поклав сьогодні підготовлені запчастини: ручки з "Катани", важіль зчеплення, пробку на бачок. Зняв з Яджіви грузики руля і теж прилаштував на MZ.
Також виявився один косяк, мабуть від вібрації і поганої якості потріскав корпус панелі приладів. Свіжа робота, блін!
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=6STI-5NQ ... e=youtu.be[/youtube]
Буде більше часу, то треба буде ще замінити Іжовську газульку на кородкоходку від кросового Suzuki (є в заначці).
Також зніму перемикачі від 634-ки. Вигляд з ними гарний, але користуватись ними не зручно. Покладу від Cagiv-и.
Ще думаю розпиляти оцю дзюрку під оцю гумову заглушку, буде тіпа віконце для контролю за зношенням колодок.
Ще сьогодні зганяв за бензином, заправив, завів (завівся з 4-го копка

) і трошки поганяв по посьолку.

Все, сезон розпочався!

Re: MZ ETZ 251
Додано: 14 квітня 2012, 18:01
slaviksv
liach, а что это за карбюратор стоит у тебя? Случаем не микуни от иж пс? Как он по сравнению с родным BVF?
Re: MZ ETZ 251
Додано: 14 квітня 2012, 18:13
Лях
Так, Мікуні.
Я вище писав, як мучився з рідним. А цей просто працює і все. Правда, я з ним щось робив, щоб адоптувати під 250 сс., здається жиклер головний від Яви клав, і щось з голкою робив, вже не пригадаю.

Re: MZ ETZ 251
Додано: 13 травня 2012, 10:10
Лях
Вчора мав трохи вільного часу, то присвятив його мотоциклу.
Прилаштував "кородкоходку" і заткав дзюрку в гальмівному барабані.

Re: MZ ETZ 251
Додано: 13 травня 2012, 13:56
РЕпа
Как ручка газа,короткого хода,с не привычки моц на "козла" не задирается?..
Дырочку,устранил технично!

Re: MZ ETZ 251
Додано: 13 травня 2012, 18:37
Лях
До ручки звикати не прийшлось, бо 5 років користувався нею на іншому мотоциклі.
Re: MZ ETZ 251
Додано: 13 травня 2012, 19:05
MAXDZ
А слона то я и не заметил (на счет передней части рамы). Двиг к раме крепиться сзади и за голову? Моторчик до 8К крутится? И интересно какой в карбе главный жиклер стоит? Мотоцикл

. Яву с cagivaвским мотором продал?
Re: MZ ETZ 251
Додано: 13 травня 2012, 19:18
Лях
MAXDZ писав:А слона то я и не заметил (на счет передней части рамы). Двиг к раме крепиться сзади и за голову?
Ага.
Моторчик до 8К крутится?
По інструкції до 5500 об.
И интересно какой в карбе главный жиклер стоит?
110
Яву с cagivaвским мотором продал?
Мотор продав, ходову розбарахолив.
Re: MZ ETZ 251
Додано: 29 червня 2012, 18:33
Лях
Сьогодні трохи мав часу, то доробив перемикач з проводкою.
Здер наклейку на бак з Яви і приліпив на MZ. Тепер фарба не буде царапатись від куртки.
Ще знайшов на роботі свічку NGK ірідіум, поклав на "Жигуля" - працює.
Завтра наріжу різьбу на кінці і попробую як буде працювати на мотоциклі.
Чув, що ці
свічки якісь дуже важні, бо ціна нової ~ 200 гривень.

Re: MZ ETZ 251
Додано: 30 червня 2012, 20:18
BuzVlad
А хіба кінець незнімається пласкогубцями?
Re: MZ ETZ 251
Додано: 30 червня 2012, 20:45
Лях
Ні, вилито заодно.
Все зробив, працює.
Трохи поїжджу, відпишусь про результат.
Re: MZ ETZ 251
Додано: 02 липня 2012, 05:55
busa
liach,а длина резьбовой части?
У MZ-та что головка под "автомобильные" свечи,или шайбы помогут?
Re: MZ ETZ 251
Додано: 02 липня 2012, 06:05
Лях
В мене вже футорка стоїть.
Після вчорашнього пробігу в 130 кілометрів свічка виглядає ось так:
Змін в роботі мотора не помітив.
Re: MZ ETZ 251
Додано: 07 серпня 2012, 21:02
Лях
Сьогодні отримав замовлені запчастини: карбюратор, стопсигнал і чохол на сідло.
Почав зі стопа.
Вилядає трошки незвично, але мені подобається.
Потім взявся за сідло.
Карбюратор залишив на закуску.
Десь з годину здирав фарбу, нащо було його красити, не пойму?
Коли чистив, помітив один косяк: злизані шліци під викрутку на гвинтові якості суміші, завтра треба буде якось думати, як його звідти викрутити.
Не дивлячись на це поклав карбюратор на мотоцикла, мотор завівся з 3-го копка!
Хоча вже стемніло, але вирішив проїхатись біля гаража... і прозрів, блін, так он як має їхати MZ, коли карбюратор працює!!!

Заднє колесо йшло в букс навіть на 2-й передачі!
Завтра ще треба буде налаштувати холості, бо глухне і попробувати мотоцикла на трасі.
Re: MZ ETZ 251
Додано: 07 серпня 2012, 21:26
BuzVlad
Сьогодні отримав замовлені запчастини: карбюратор, стопсигнал і чохол на сідло.
З новими девайсами навіть виглядає краще, якщо не секрет, скільки коштує такий карб?
Re: MZ ETZ 251
Додано: 07 серпня 2012, 21:30
Лях
300 грн.
Re: MZ ETZ 251
Додано: 08 серпня 2012, 03:55
Никòла
Стопсигнал IFA MZ оріджінал!
Карб новий чи б.у.?
Re: MZ ETZ 251
Додано: 08 серпня 2012, 04:45
vlymar
Гарно вийшло, а стопсигнал надає йому ще більшої оригінальності.
Re: MZ ETZ 251
Додано: 08 серпня 2012, 05:18
Лях
Никола писав:Стопсигнал IFA MZ оріджінал!
Карб новий чи б.у.?
Карб б/у, а стопсигнал новий "ноу нейм", скоріше всього китай, або тайвань. Німці запчастин, мабуть, вже не випускають.
Re: MZ ETZ 251
Додано: 08 серпня 2012, 08:52
Dimka
Супер! Стопак і кожух дуже подобається!
Re: MZ ETZ 251
Додано: 08 серпня 2012, 13:23
РЕпа
Согласен! Мотоцикл взбодрился!

Re: MZ ETZ 251
Додано: 08 серпня 2012, 14:39
slaviksv
К сожалению этот стоп сигнал от более старой модели, а именно ETZ 250. В ETZ 251 стоит квадратный -

