Сторінка 15 з 16

Re: MZ ETZ 251

Додано: 23 червня 2013, 07:12
валико
Судячи по вигляду вилочки, або масло не те, або низький рівень був, бо вона перегріта.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 23 червня 2013, 07:35
Лях
Все можливо, хтозна, що туди лили до мене? :niasilil:
До того ж і я люблю притиснути, 100 - 120, це мій нормальний режим. :oops:
А взагалі то вилочки горять і від того, що на них тисне шестерня, яку випирає з зацепу при зношених кулачках.

Зображення

Та що цікаво, навіть при такій вилці передачі не вибивало!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 01 липня 2013, 19:49
Лях
Я вже на колесах!
Дуже дякую пану slaviksv, прислав мені майже нову коробку, я її так повністю і поклав, моя в порівнянні просто хлам!
Передачі стали краще вмикатись.

Зображення

Re: MZ ETZ 251

Додано: 01 липня 2013, 19:58
РЕпа
Поздравляю! :) Мир не без добрых людей! :super:

Re: MZ ETZ 251

Додано: 03 липня 2013, 04:02
Никòла
Радий, що твій кінь знову в поряді! :super:

Re: MZ ETZ 251

Додано: 03 липня 2013, 05:41
vlymar
Радий за тебе й за конячку!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 03 липня 2013, 07:37
KWAKA
Фууух, я вже думав рокеровка під загрозою.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 10 серпня 2013, 19:49
Лях
Минулий понеділок і кілька годин сьогодні мав вільних, тож вирішив все-таки переробити Горбоконика на електронне запалення. До того ж і натхнення підійшло! Зображення

Були куплені:
1. Генератор від 125-ти кубового скутера в зборі - 100 грн.,
2. Комутатор (по типу Ямахи) - 50 грн.,
3. Котушка запалення - 65 грн.,
Регулятора напруги не купував, маю кілька штук.

В понеділок токар виточив конус з Явовського ротора і перехідний фланець (з двох кусків, бо я не мав такої заготовки, щоб за один прохід виточити), за роботу взяв 70 грн.

Також в понеділок я підпиляв фланець під новий статор.

Сьогодні займався монтажем і підключенням (на шмарклі, просто щоб завести, остаточне підключення буде в понеділок)

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Випередження запалення на ETZ-ках 2,5 мм.

Зображення

Момент виставляти дуже просто, задня грань виступу на роторі має починати виходити з металевого виступу на датчику (точно як на Мінсках, Восходах і т.п.).

Зображення

Так-сяк підключив, є іскра (!), пробую заводити. Цей момент вирішив зафіксувати на відео, все вийшло з першого дубля!!! Зображення

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Mwm3WGFf ... e=youtu.be[/youtube]

Ще тут прийшла одна мисля, а таке запалення можна і на Яву двоциліндрову без проблем поставити, треба просто на роторі приварити виступ для другого циліндра з іншого боку, і все!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 05:26
MAXDZ
А в цьому запаленні потрібен АКБ, чи там є конденсатори для пуску двигуна без участі (на розрядженій) АКБ?
Кут випередження запалення змінюється?

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 06:08
Лях
На запалення і освітлення окремі обмотки.

Зображення

На скутерах є три варіанти виконання.
Перший: окрема обмотка на запалення, окрема на освітлення, але розділена пополам, половина йде напряму до фари і габаритів, а половина через регулятор на аккумулятор і далі на реле поворотів, сигнал і т.п.

Зображення

Другий: як мій, тобто окрема обмотка на запалення, окрема на освітлення, не розділена, а зразу йде на регулятор, далі на аккумулятор і далі на фару, реле поворотів, сигнал і т.п.

Зображення

В перших двох варіантах заряд аккумулятора ніяк не впливає на запалення, його взагалі може не бути.

Третій варіант: коли обмотки запалення немає взагалі і комутатор живиться від аккумулятора. Таку систему роблять на великокубатурних скутерах. По-моєму така система невдала, якщо сяде аккумулятор, то нікуди вже не поїдеш.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 08:01
Лях
MAXDZ писав:Кут випередження запалення змінюється?
Кут можна змінювати, якщо зробити рухому площадку під датчик з поздовжніми пазами, я не захотів з цим заморочуватись, просто розсвердлив отвори в датчику, це дало невеличкий простір для регулювання, до того ж зі стандартним кутом випередження мій мотор працює добре.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 10:13
РЕпа
:super: Система похожа на ВАПЭ.Только гораздо дешевле! Думаю заморочиться на 559!
Понравилась работа мотора на холостом ходу! ;)

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 10:51
Лях
РЕпа писав:Думаю заморочиться на 559!
Привіт, Сергію!
Ну так, в мене така ж система на 559-ці і стояла, за 2 роки навіть свічки ні разу не відкручував, через це з'явилось стійке переконання в надійності системи.

На жаль фото генератора немає, є тільки фото фланця і реле.

Зображення

Зображення

Систему використав від тайванського PGO, з двигуном аналог Yamaha (генератор підійшов по розміру, пробував від інших - завеликі).

P.S. За дизайн і виконання прошу не плюватись, то був експеримент :oops: (перший і ,думаю останній, з чоперами), але мотоцикл їздив і не погано, був на "Тарасці", в Миргороді.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 12:44
РЕпа
Братик здравствуй! ;)
Думаю, пару уроков возьму при встрече! :) Если не против?
Было дело, тож задумывался о чем-то подобном! Если не подоригиналю, так и сделаю! ;)

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 12:48
РЕпа
Убрать циклопа и фару,заменить на вишневую, вполне себе тема!!!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 12:49
Лях
РЕпа писав:Братик здравствуй! ;)
Думаю, пару уроков возьму при встрече! :) Если не против?
ОК! :beer1: :super:

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 12:52
Лях
РЕпа писав:Убрать циклопа и фару,заменить на вишневую, вполне себе тема!!!
В останньому варіанті була від М-72.

Зображення

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 13:04
РЕпа
Вариант! :super:
Качественная покраска и обновление хрома.
Что с проектом, жив? Если да, не стоит сбрасывать со счетов!
Восстановить 559 не легко!
А так жизнедеятельный аппарат будет!
По любому,буду воскрешать чику! ;)

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 13:10
Лях
Та думаю 250-ку зібрати, стягую потроху запчастини, цей мотор якраз з неї.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 13:34
slaviksv
Меня родной генератор устраивает, но желаю избавится от аккумулятора(получится хороший бардачек для разного добра, или большый воздушный фильтр) но какая примерная мощность китайского генератора?

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 14:01
Лях
До генератора в мене теж претензій нема, а от до аккумулятора... , не раз мене підводив!
Потужність не міряв, це питання мене не хвилює, ночами рідко їжджу.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 14:12
РЕпа
А меня еще посещали мысли про зажигание от Минского!
Как думаете, тема? Батарейки не надо!

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 14:19
Лях
Вже не то..., 21-ше століття за вікном.
А це без батарейки теж буде працювати.

Re: MZ ETZ 251

Додано: 11 серпня 2013, 14:22
РЕпа
Старею! :cry:

Re: MZ ETZ 251

Додано: 12 серпня 2013, 18:42
Лях
Доробив, все працює.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Js3hkOEf ... e=youtu.be[/youtube]

Ну і трохи прокатався.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=0p9eVQ9V ... e=youtu.be[/youtube]