Сторінка 18 з 36

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 11 червня 2018, 22:23
student1609
Vvv писав: 10 червня 2018, 16:55 Я конечно не супер специалист в этом вопросе , но у меня , проблема с промежуточным валом , была месяц, полтора назад , так вроде тама , стоит стопор , который не так просто заметить и, снять :)
конкретно на шестерне первой передачи нет стопора.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 11 червня 2018, 22:39
student1609
Geser писав: 11 червня 2018, 06:37 Фронт робіт наступний:
- Ремонт колінвала
- Ремонт/заміна ЦО
- Проточка головок
- Ремонт/заміна валу перемикання швидкостей
- Встановлення втулки під вал перемикання швидкостей
- Заміна проміжного валу і першої шестерні з регулюванням коробки

- Сортування голок ВГШ
- Ремонт ЦПГ
- Заміна лівого підшипника КВ
- Заміна корзини зчеплення і моторного ланцюга

По спадній від спеца з обладнанням і можливостями до мене.
привет! как и обещал, отписыаваюсь:
ремонт кв на качественных запчастях от 1800 до 2300 в зависимости от степени запущеннности.
ремонт цо около 800грн. замена включена в перечень работ по двиглу.
проточка головок не могу сказать. это к токарю. "мой" попросит около 100грн.
ремонт вала 70грн. замена входит в перечень работ по двиглу.
установка втулки входит в перечень работ по двиглу. если отдельно, то втулку выточить около 40, установить 20грн.
регулировка кпп, либо замена вала входит в перечень работ по двиглу. если только регулировка, то от 600 до 800грн. как пойдет.
сортировка входит в перечень работ по двиглу. если отдельно, гривен 200. могут быть сложности.
ремонт цпг: поршня 20 баксов, альмет 30 баксов. кольца 9 баксов, пальцы 9 баксов, расточка 300грн. мое время 300грн с проездом.
замена подшипника входит в перечень работ по двиглу. если отдельно, то 50грн.
замена корзинки и цепи входит в перечень работ.
стоимость работ по полной капиталке движка -2000грн.

вот последнюю фразу не понял.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 12 червня 2018, 16:49
JUK
Geser писав: 11 червня 2018, 06:37 Фронт робіт наступний:
- Ремонт колінвала
- Заміна лівого підшипника КВ
Ага , все таки сепаратор в шатунi розвалився ? Не шкодуй грошей , бери поки ще попадаються у продажу за 2500 - 2700 чссрiвськi шатуни , все iнше це собаче лайно з пробiгом 10 , в найкращому випадку 30 тисяч , пiдшипники мiняй одразу всi - японськi койо не набагато дорожчi вiд zkl , де беру - я вже казав .

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 13 червня 2018, 07:07
Geser
[youtube]https://m.youtube.com/watch?v=r734itVFG ... e=youtu.be[/youtube]

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 07:24
Geser
Отака кака

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 08:33
KWAKA
А зйомником стягнути не пробував?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 09:05
Geser
А смисл? А він у мене є?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 09:07
Avior
Смысла нету.. Что вал, что шестерня на выброс..

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 09:48
Владислав
А що було причиною?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 10:29
Geser
Я не знаю.Борозна дивна. І в кінці крупинка.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 11:13
Владислав
Як на мене, то проблема може буть в оливі.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 13:40
assistant
Була така проблема, шестерню молотком збив, причиною була відсутність продольного люфта проміжного валу. Шестерня ще ходить, а з валу мабудь щось нове відлили

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 15:44
MAXDZ
Есть на шестерне или валу цвета побежалости?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 15:56
Geser
Чорне з країв і в борозні.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 18:23
Geser
Рівні, шопіздєц

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 14 червня 2018, 18:24
Geser
Рівні, шопіздєц - ІІ

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 15 червня 2018, 02:17
Dr_Hammer
Ага, я купив недавно на ринку стопори, 8 шт, добре шо 5 з них рівні і сідають в канавки.
Один вус відріжу, другий вкорочу.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 червня 2018, 08:45
Geser
Розширювати отвори?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 червня 2018, 14:53
Dr_Hammer
Не варто, смазка не покращиться, та і з опорою не співпаде всеодно.
Розширити канавки доцільніше в лабіринті, бо там чеські роботяги нібито забули)))

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 червня 2018, 15:04
Geser
Я вражаюся, що заважало чехам зробити більше тіла опори. Навіть не моноліт, 10 мм там би влізло. Тим більше, що не один рік випускали.

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 червня 2018, 20:01
JUK
Я собi розширив отвори тут , але так щоб не заважала опора , i змiнив з протилежної cторони пiд них скоси для кращого стiкання оливи . На мою думку оливи попадає мало саме через цi отвори . Через лабiринт воно i так пройде , йому є де накопичуватися в самiй опорi .

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 червня 2018, 20:24
Geser
Ок.
Поршні кромсати для співпадання продувки з циліндрами?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 16 червня 2018, 20:29
JUK
Думаю не треба , не замарачуйся , а от продувочнi цилiндр картер - глянь . Дивись щоб прокладка пiд цилiндри не виступала бодай трохи всередину картера .

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 червня 2018, 09:08
Geser
Годний підшипник?

Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.

Додано: 23 червня 2018, 10:36
USS
Годний підшипник?
Смакота! :super: