
пидготував все до збірки :

змастив підшипники :

зібрав нижню траверсу:

Привіт kolchak,так дійсно поліруючи в ручну можна досягти дуже високої якості ,бажаю тобі успіху, особливо можна поексперементувати з пастою и водою ,холодна- тепла ,в залежності від мягкості пластику, але підготовка нождачним папером все одно грає вирішальну роль. Саме найтяжче полірувалися ,накладки на бак ,вони зроблени з якоїсь мягкої пластмаси ,там я посидів добряче.kolchak писав:Сегодня занимался полировкой пластика-бомба.Такого результата даже не ожидал-всё класс,самое главное .ДЕЛАТЬ всё вручную и последовательно.
Привіт kolchak, я про це навіть і не подумав ,з виборів пачка лишилась ,треба якось ЇХ,використати ,ато все нас тай нас, використовують.kolchak писав:Листовка под крышкой приколола,как ты на них поклав сверху![]()
![]()
Им и так тяжко
![]()
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.busa писав:Картера тоже будут блястеть?
Жду фото,а то стою на роздорожье,как правильно сделать.Славык писав:Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.busa писав:Картера тоже будут блястеть?
Привет.Подожду фото,а то стою на роздорожье как правильно сделать,склоняюсь к варианту предложенным тобою.Славык писав:Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.busa писав:Картера тоже будут блястеть?
Я тоже думав і вагався , і на базі відгуків людей, віришив не малювати , по перше фарба легко змиваеться бензином , і це буде виглядати не дуже привабливо для мене, по друге кожна царапина ,тягне за собою погіршення естетичного задоволення , тай підмальовувати , кожен раз це не камільфо якось.busa писав:Привет.Подожду фото,а то стою на роздорожье как правильно сделать,склоняюсь к варианту предложенным тобою.Славык писав:Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.busa писав:Картера тоже будут блястеть?
Привіт bike777, зразу видно споріднену душу, поліровка то дійсно нудний процес ,в мене десь на одну кришку годин 15 пішло,, і мені б дуже не хотілось ,щоб відполірована деталь почала тускніти раніше часу. Знаєш мені знайоме це відчуття ,коли дуже чогось довго добиваєшся ,а воно зникає на твоїх очах за мить..... дуже прикро,робиться ,хоча з часом звикається. Думаю над варіантами захисту ,алюмінія ,поліролями ,з добавками речовин, типу воску.bike777 писав:ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
Привіт Dubstep, дуже вдячний за інформацію ,я в нас тоже бачив цю поліроль , і навіть хотів купити свого часу, вроді німці роблять, тепер точно куплю. Дякую.Dubstep писав:Использовал полироль Sonax, отлично сохраняет эффект полировки
я також на завершальному етапі поліровки так підкажіть ,як краще доводити після наждачки , яку пасту використовувати і чим обробити щоб хоч сезон витримало.Славык писав:Привіт bike777, зразу видно споріднену душу, поліровка то дійсно нудний процес ,в мене десь на одну кришку годин 15 пішло,, і мені б дуже не хотілось ,щоб відполірована деталь почала тускніти раніше часу. Знаєш мені знайоме це відчуття ,коли дуже чогось довго добиваєшся ,а воно зникає на твоїх очах за мить..... дуже прикро,робиться ,хоча з часом звикається. Думаю над варіантами захисту ,алюмінія ,поліролями ,з добавками речовин, типу воску.bike777 писав:ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів