Сторінка 3 з 13

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 17 березня 2013, 19:33
Славік
Доброго вечора ,хлопці радий від Вас чути позитивні відгуки,це для мене дуже важливо . Мотоцикл Ява для мене, особливий мотоцикл,в нього є душа і шарм,і як я вже писав це мрия дитинства . Я от ,коли працюю над якоюсь з деталей яви , то мушу довести її до ідеалу, ідеал в мому поннятті це відчуття ,того, що ця деталь з того часу ,поки не появляеться це відчуття не можу зупинитися .Звичайно ,яву роблю собі ,тому й трясусь над шрупками оригінальними,а продати людині, яка не відчуває яву душею ,яб не зміг ,серце б кровю обливалося. З приводу серванту ,звичайно ,найменша царапинка ,є трагедією ,але в парк в суху погоду хотілосяб виїхати. Оцинкував ,обойми підшипників,і змастив підшипники рульової колонки , а за тим зібрав нижню траверсу :
Зображення,
пидготував все до збірки :
Зображення
змастив підшипники :
Зображення
зібрав нижню траверсу:
Зображення

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 17 березня 2013, 19:45
Славік
kolchak писав:Сегодня занимался полировкой пластика-бомба.Такого результата даже не ожидал-всё класс,самое главное .ДЕЛАТЬ всё вручную и последовательно.
Привіт kolchak,так дійсно поліруючи в ручну можна досягти дуже високої якості ,бажаю тобі успіху, особливо можна поексперементувати з пастою и водою ,холодна- тепла ,в залежності від мягкості пластику, але підготовка нождачним папером все одно грає вирішальну роль. Саме найтяжче полірувалися ,накладки на бак ,вони зроблени з якоїсь мягкої пластмаси ,там я посидів добряче.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 18 березня 2013, 18:25
Славік
Доброго вечора, встановив задни амортізатори на місце :
Зображення
Зображення

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 18 березня 2013, 18:52
Макsim
Ахренеть!!!!!!!
Респект та повага!!!! :100:
Але ж чому не конусни пидшипники?

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 18 березня 2013, 19:04
-Vit-
Просто класс.. :super: Думаю підшипники не конусні і нічого не підсилюється так як має бути повний оригінал.. Так?

Мені цікава технологія встановлення заклепок (нютів) шильди.. І де брати такі? Буду раму порошком красити, от і думаю мож зняти оригінальну шильду..
Чи мож заклеїти її чимсь.. але чим?

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 19 березня 2013, 07:42
Славік
Привіт хлопці, Макsim,дякую за позитивну оцінку моєї роботи ,буду старатись і на далі. Чому не конусні підшипники ?, -Vit-,апсолютно правий , я реставрую,і стараюсь усе робити по мануалу ,щоб відповідало оригіналу.
-Vit- , обовязково знімай шильдік з рами перед пофарбуванням,потім буде мати набагато кращий вигляда. Все можна зробити акуратно ,і без пошкоджень . Я робив як, брав середнього розміру викрутку ,з плоским кінцем ,і щоб кути були гострі, і з середини рульової колонки ,акуратно по трошки вибивав ,ставив кутиком викрутки на заклепку ,шильдіка .Може піти не зразу ,трошки треба акуратно помахатися,може пиде пів години ,як де. Далі коли заклепка ,коли дивитись в середину рульової колонки,зайде в тіло рульової колонки ,а з дрйгої сторони вона відповідно вийде і ослабить шильдік,треба добитись щоб заклепка вийшла максимально багато , тоді зі сторони шильдіка ,за головку заклепки,потрібно захватити ,чимось типу пласкогубець ,на кінці у яких не плоско,а чуть ніби є такі захвати ,як в теперішніх пласкогубцях,і акуратно не спіша ,протів годинникової стрілки викрутити заклепку . Заклепкі на заводі зроблені таким чином ,що мають по собі спіральні завитки ,щоб не викручувалися від вібрації. Після відкручування з заклепкою нічого не робиться ,тобто вона не пошкоджується,і шукати другу не має потреби. А ставиться ,просто ,я брав пробойчик ,який на кінці не гострий ,а ніби трапеція ,і з отвором,якраз добре туда напів кругла головка заклепки сідає,і просто акуратно забив на місце,чому забив а не закрутив ? ,тому що , заклепки мають спіральні пази на собі і не відкрутяться .Головне не спіша і акуратно .Удачі.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 19 березня 2013, 10:53
-Vit-
Дуже дякую за детальну відповідь. Я просто думав що зсередини треба ще формувати головку заклепки..
Тепер точно знаю що буду її знімати. Досвід братів і форум - велика сила.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 18:23
Славік
Доброго вечора, посидив я попотів ,над лівою кришкою мотора ,праця монотонна але результат тішить:
Зображення
Зображення
Зображення, праву кришку відполіував ,рік тому ,ще трошки треба буде підтянути ,так як то були перші кроки ,в поліровці. Разом виглядає якось так:
Зображення. Скажу чесно , справа потребує терпіння .

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 18:37
kolchak
Листовка под крышкой приколола,как ты на них поклав сверху :super: :super: :super: Им и так тяжко :D :D

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 18:44
busa
Картера тоже будут блястеть? :)

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 18:45
Славік
kolchak писав:Листовка под крышкой приколола,как ты на них поклав сверху :super: :super: :super: Им и так тяжко :D :D
Привіт kolchak, я про це навіть і не подумав ,з виборів пачка лишилась ,треба якось ЇХ,використати ,ато все нас тай нас, використовують. :lol:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 18:52
Віталя
Класс!!!Так тримати :beer1:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 18:56
Славік
busa писав:Картера тоже будут блястеть? :)
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 19:02
busa
Славык писав:
busa писав:Картера тоже будут блястеть? :)
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.
Жду фото,а то стою на роздорожье,как правильно сделать.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 19:05
busa
Славык писав:
busa писав:Картера тоже будут блястеть? :)
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.
Привет.Подожду фото,а то стою на роздорожье как правильно сделать,склоняюсь к варианту предложенным тобою.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 19:11
Славік
busa писав:
Славык писав:
busa писав:Картера тоже будут блястеть? :)
Привіт busa, З картерами ,я вчинив по другому , я про те, як робив дифектовку і заміну деталей розкажу пізніше , а по суті картера ішли з заводу і головкі мальовані, я прикинув варіанти ,і вирішив не фарбувати ,тільки ,заварив аргоном усі дефекти ,зашліфував, дефекти лиття ,добився гладкої матової поверхні ,щоб класно контрастувала з кришками. Пізніше викладу фото.
Привет.Подожду фото,а то стою на роздорожье как правильно сделать,склоняюсь к варианту предложенным тобою.
Я тоже думав і вагався , і на базі відгуків людей, віришив не малювати , по перше фарба легко змиваеться бензином , і це буде виглядати не дуже привабливо для мене, по друге кожна царапина ,тягне за собою погіршення естетичного задоволення , тай підмальовувати , кожен раз це не камільфо якось.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 22 березня 2013, 19:59
bike777
ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 23 березня 2013, 06:44
Славік
bike777 писав:ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
Привіт bike777, зразу видно споріднену душу, поліровка то дійсно нудний процес ,в мене десь на одну кришку годин 15 пішло,, і мені б дуже не хотілось ,щоб відполірована деталь почала тускніти раніше часу. Знаєш мені знайоме це відчуття ,коли дуже чогось довго добиваєшся ,а воно зникає на твоїх очах за мить..... дуже прикро,робиться ,хоча з часом звикається. Думаю над варіантами захисту ,алюмінія ,поліролями ,з добавками речовин, типу воску.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 23 березня 2013, 09:17
Dubstep
Использовал полироль Sonax, отлично сохраняет эффект полировки :super:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 23 березня 2013, 09:54
Славік
Dubstep писав:Использовал полироль Sonax, отлично сохраняет эффект полировки :super:
Привіт Dubstep, дуже вдячний за інформацію ,я в нас тоже бачив цю поліроль , і навіть хотів купити свого часу, вроді німці роблять, тепер точно куплю. Дякую.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 23 березня 2013, 10:09
Саня 45
Славык писав:
bike777 писав:ну славко ти і жариш,в мене терпіння до такої роботи(поліроки ) вже закінчилось десь років 4 тому,коли відполірував весь мотор і все що можна на своюяву.і дуже мені обідно стало коли після короткого проміжку часу сліди моїх старань ставали все менш і менш помітними.так хочеться мені щоб і на яві,яку я зараз складаю все так було блискуче відполіровано,але як подумаю скільки ж то нудної роботи то аж тушнити починає. думаю це вже буде собі робити майбутній власник,не буду його позбавляти такого задоволення,посидіти біля свої красавіци,а я наразі максимально зосереджений на технічномут стані.
Привіт bike777, зразу видно споріднену душу, поліровка то дійсно нудний процес ,в мене десь на одну кришку годин 15 пішло,, і мені б дуже не хотілось ,щоб відполірована деталь почала тускніти раніше часу. Знаєш мені знайоме це відчуття ,коли дуже чогось довго добиваєшся ,а воно зникає на твоїх очах за мить..... дуже прикро,робиться ,хоча з часом звикається. Думаю над варіантами захисту ,алюмінія ,поліролями ,з добавками речовин, типу воску.
я також на завершальному етапі поліровки так підкажіть ,як краще доводити після наждачки , яку пасту використовувати і чим обробити щоб хоч сезон витримало.
Маю досвід по догляду за полірованим мотором на першій яві , так от раз в два тижні потрібно братися за дрель і войлок((( :shothead:

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 23 березня 2013, 11:55
busa
Привiт Славык,таке питання до тебе назрiло по сальникам,так як ти прагнеш до 100% оригiналу,то мав би поставити Gufero,але менi крiм вiдвертого "китаю" нiчого не зустрiчалося.Як ти вийшов з положення,знайшов оригiнал чи щось iнше?

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 23 березня 2013, 16:38
Славік
Привіт хлопці. Саня 45,залежно від того якої стадії поліровки ти досяг,тим довше буде зберігатись зовнішній вигляд, потрібно старатись дойти шліф папером 2500№,до такого відчуття ,що ніби папір по льоді ковзає , а далі можна і пастою ще натерти ,такою наприклад як в пості вище ,ці пасти містять у собі речовини ,що не дають контактувати з повітрям поверхні,ну і відповідно на довше зберігається ефект.Я також ще куплю собі цю пасту і буду натирати і кришки і обода.
busa,Я звичайно, поставив собі сальники в мотор Гуферо, порівнював сальники ,оригінальні ЧССР ,нові і теперішнього виробництва нові, скажу так ті, що я порівнював ,між собою ні чим не відрізнялись (по якості ) ,можливо це мені так попалося ,бо бачив оригінальні ,які вже були задубівші від часу ,а теперішні були мягенькі ,лиття рівне ,без дефектів. Тому я поставив собі теперішнього виробництва Гуферо , мягкі ,без дефектів, хоча в моторі старі оригінальні ,в мене були ще дуже мягкі ,але всетаки поміняв . Можливо тобі ще вартує пошукати ,можливо найдеш хорошої якості.

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 23 березня 2013, 16:58
РЕпа
Славык, я в шоке! :shock: Думал по началу,,так,человек просто интересуется и вопросы задает,для общего развития.Год назад просто было заявлено что вот ,,вот ,моц выдвинится..Не пронаблюдал!А тут, НА тебе!! :shock: Качественно! :super: Уважуха! ;) Признаюсь ,взбударажил, :twisted: после увиденного пошел,разорвал 360-ю,буду спорттоварить!! :x ;)
На счет сальничков,перевел всю движещуюся технику на иномарочные автомобильные!

Re: Вічно молода ЯВА 638-0-01.

Додано: 23 березня 2013, 17:13
Славік
Привіт РЕпа, твоя думка мені ,дуже важлива, так рік назад все було на етапі розбірки і підготовки, і твоя робота в реставрації Яви ,мене сильно надихала,тоді ще мене чекала покраска всіх деталей ,тепер слава Богу готові ,чекають збірки , фото деяких деталей після малярки :
Зображення
Зображення