Jawa 350 634-5 Черкаси
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
 треба купить, бо тече там добряче...
  треба купить, бо тече там добряче...Робота маленькими кроками йде. Оскільки грошей поки зовсім нема, то роблю все, де можна обійтись і без них - руками
 
 
					Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:26 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
									
			
						Слава Україні!!!
			
						- aragua
- рокер
- Повідомлень: 348
- З нами з: 13 лютого 2013, 10:51
- Мотоцикл: Jawa-250 1963,, CZ-250 1963, ЧЗ -175 1962.
- Звідки: киев
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Ось продам дельтаплана - буде нормальний бюджет для Явки -будем закуплятись  [/quote]
[/quote]
Что за дельтаплан?
			
			
									
						 [/quote]
[/quote]Что за дельтаплан?
- XedoX
- уважаемый
- Повідомлень: 519
- З нами з: 28 січня 2012, 19:34
- Мотоцикл: GS500E, Восход 3М, Рига-22
- Звідки: Київ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
aragua Мопед Delta
http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=52&t=3428
			
			
									
						http://roker.kiev.ua/forum/viewtopic.php?f=52&t=3428
Загробная жизнь начинается после 200 км/ч
			
						- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Сьогодні прийшов в гараж, запустив мотоцикл, думав прокататись 20 хвилин, виїхав, закрив гараж, відїхав 300 метрів, і фуганула злива, що мало не здалось  
 
Стало скучно, поміняв повітряний фільтр і патрубок від короба фільтра до карбюратора. Здивувало те, що стояв довгий фільтр від 638, а вмене ж був короткий... Дивно, чи можливо я щось наплутав і навпаки? Ще знайшов в корпусі повітряного фільтра веселу заначку
 Ще знайшов в корпусі повітряного фільтра веселу заначку  
 
Коротше злива закінчиась, все зтекло. Вирішив заїхать до товариша (Тьома). Він відміний автоелектрик, думав хай проводку подивиться своїм професійним оком. Я на кікстартер налягать - запускається лише 1 циліндр. Їхать не став, пожалів. Котив хвилин 10
 Їхать не став, пожалів. Котив хвилин 10  . Благо гараж товариша зовсім близько. Покрутили, подивились. поміняли свічку - і вуаля. Виявилось, що зіпсувалась свічка (Бріск), керамічна основа якось відділилась від металевої і люфтила. Потім товариш ще виявив кілька косяків по проводці у вигляді зкруток майстерно прихованих ізоляцією.
 . Благо гараж товариша зовсім близько. Покрутили, подивились. поміняли свічку - і вуаля. Виявилось, що зіпсувалась свічка (Бріск), керамічна основа якось відділилась від металевої і люфтила. Потім товариш ще виявив кілька косяків по проводці у вигляді зкруток майстерно прихованих ізоляцією.  І взагалі, проводка вже стара і належно було б переробить все...
 І взагалі, проводка вже стара і належно було б переробить все... 

Фільтрець і сюрприз.

На фото Тьома.
			
			
													 
 Стало скучно, поміняв повітряний фільтр і патрубок від короба фільтра до карбюратора. Здивувало те, що стояв довгий фільтр від 638, а вмене ж був короткий... Дивно, чи можливо я щось наплутав і навпаки?
 Ще знайшов в корпусі повітряного фільтра веселу заначку
 Ще знайшов в корпусі повітряного фільтра веселу заначку  
 Коротше злива закінчиась, все зтекло. Вирішив заїхать до товариша (Тьома). Він відміний автоелектрик, думав хай проводку подивиться своїм професійним оком. Я на кікстартер налягать - запускається лише 1 циліндр.
 Їхать не став, пожалів. Котив хвилин 10
 Їхать не став, пожалів. Котив хвилин 10  . Благо гараж товариша зовсім близько. Покрутили, подивились. поміняли свічку - і вуаля. Виявилось, що зіпсувалась свічка (Бріск), керамічна основа якось відділилась від металевої і люфтила. Потім товариш ще виявив кілька косяків по проводці у вигляді зкруток майстерно прихованих ізоляцією.
 . Благо гараж товариша зовсім близько. Покрутили, подивились. поміняли свічку - і вуаля. Виявилось, що зіпсувалась свічка (Бріск), керамічна основа якось відділилась від металевої і люфтила. Потім товариш ще виявив кілька косяків по проводці у вигляді зкруток майстерно прихованих ізоляцією.  І взагалі, проводка вже стара і належно було б переробить все...
 І взагалі, проводка вже стара і належно було б переробить все... 
Фільтрець і сюрприз.

На фото Тьома.
					Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:29 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
									
			
						Слава Україні!!!
			
						- C.O.B.R.A.
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 02 квітня 2013, 12:17
- Мотоцикл: Unkown
- Звідки: Cherkassy
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
С каких это пор я стал ТОЛЬКО автоэлектриком?TonyBiker писав:Він відміний автоелектрик
 Второй раз уже спрашиваю кстати
  Второй раз уже спрашиваю кстати   
 PS: Приветствую всех
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
А ще автомеханік  , сварщик
 , сварщик  , гаражний сторож місцевий
 , гаражний сторож місцевий  Але данна тема не про тебе, свою зроби!
  Але данна тема не про тебе, свою зроби! 
Ось нещодавно купив такий от ніштячок. Карбюратор від 638 з ремкомплектом. Розбагатієм на нормальний переходнік - поставим
  на нормальний переходнік - поставим  
 


			
			
													 , сварщик
 , сварщик  , гаражний сторож місцевий
 , гаражний сторож місцевий  Але данна тема не про тебе, свою зроби!
  Але данна тема не про тебе, свою зроби! 
Ось нещодавно купив такий от ніштячок. Карбюратор від 638 з ремкомплектом. Розбагатієм
 на нормальний переходнік - поставим
  на нормальний переходнік - поставим  
 

					Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:32 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 2 разів.
									
			
						Слава Україні!!!
			
						- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 20:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
може і мені такий вмодохати ? Як там з кріпленням  багато мороки з переходніком? 
Наскільки знаю цей більше лиє , буде рвати сильно) ну і росхід )
			
			
									
						Наскільки знаю цей більше лиє , буде рвати сильно) ну і росхід )

- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Переходнік можна взагалі за 20грн купить, але якість... 
638 взагалі прогресивніший, відносно 634 конструкцією.Та і дифузор більший на 638.
			
			
									
						
638 взагалі прогресивніший, відносно 634 конструкцією.Та і дифузор більший на 638.
Слава Україні!!!
			
						- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 20:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Як поставиш скажеш чи краще), а то цей хрон поки не залиєш повністю - незаведеться ! Підсосу нема 
			
			
									
						

- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Вмене ще такого небуло, щоб не завівся. Завжди з 3го кіка десь на холодну. Хоча було 1 раз, забув краник відкрить  
  
			
			
									
						 
  
Слава Україні!!!
			
						- зовсім
- рокер
- Повідомлень: 277
- З нами з: 18 березня 2013, 20:02
- Мотоцикл: jawa 634
- Звідки: ІФ
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
хаха)TonyBiker писав:Вмене ще такого небуло, щоб не завівся. Завжди з 3го кіка десь на холодну. Хоча було 1 раз, забув краник відкрить
Та впринципі тоже , але зараз щось почав вимахуватися , обороти не тримає і холостий взагалі пропав))

- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Скоріш за все тобі варто налаштовувать карбюратор. Якщо ти його регулював зимою - то зараз потепліло і треба переналаштовувать.
А ми тим часом трошки катаємся, грошей фактично нема, запчастин нема, нічого нема. Криза.
  грошей фактично нема, запчастин нема, нічого нема. Криза.  
 

			
			
													А ми тим часом трошки катаємся,
 грошей фактично нема, запчастин нема, нічого нема. Криза.
  грошей фактично нема, запчастин нема, нічого нема. Криза.  
 
					Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:33 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
									
			
						Слава Україні!!!
			
						- C.O.B.R.A.
- ньюб
- Повідомлень: 5
- З нами з: 02 квітня 2013, 12:17
- Мотоцикл: Unkown
- Звідки: Cherkassy
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Вчера заглянул на огонёк к владельцу этого велосипеда. Заявил он мне что аккумулятор сел сам по себе, аргументируя, что еле-еле светит лампа ближнего/дальнего света. Потом перевключив несколько раз, лампа стала светит нормально, а посему, аккумулятор отпадает. Потом лампа вновь стала светиться еле-еле. Давай копать что за нах. Вскрыв фару, увидел что провода в ужасном состоянии. В особенности провод питания ближнего света имел повреждение изоляции, чучуть коснётся того-же рефлектора, это замыкание. А просмотрев схему питания мотоцикла, увидел, что предохранителя там нет попросту. Схему мотоцикла я не видел, но тем не менее, предохранитель там должен быть, скорее всего его какой-то далбаёб (Прошу прощения за мой французкий) попросту снял и все проблемы. Провод  массы попросту был закручен на рефлекторе узелком, в общем проводка   
   и моё мнение про электрика, который делал ту проводку:
 и моё мнение про электрика, который делал ту проводку:   
   
   Ибо видно что кто-то дорабатывал или переделывал её самопалом.
 Ибо видно что кто-то дорабатывал или переделывал её самопалом. 
Принесли аккумулятор от этого мотоцикла ко мне в гаржаж, проверил его, и увидел, что напряжение на нём 11.2V А посему, аккумулятор был оставлен наночь на зарядке.
Сразу отвечу тем, кто сейчас скажет, что мол аккумулятор нельзя оставлять на ночь на зарядке. Вообще, то да, если бональная зарядка, в схеме которой элеметарно трансформатор, диодный мост, конденсаторный фильтр и на аккумулятор, тогда да, не спорю, конечо так нельзя оставлять на нчь, а моё зарядное, автоматизированое, следит за током заряда и напряжением. Чем выше напряжение, тем ниже ток, и наоборот. Я выставил напряжение, которое хочу видеть на клемах АКБ, а ЗУ, автоматом его заряжает, как толкьо напряжение дойдёт до нужной отметки, ток понижается до 0 и переходит в режим поддержки АКБ, в таком состоянии, АКБ может стоять подключенным годами, и напряжение на нём не упадёт, так как ЗУ попросту поддерживает его, если напряжение на АКБ упало скажем на 0.2V ЗУ подаёт маленький ток (скажем 50-300мА) для того, что бы нагнать упущеное.
ВВ общем, планируется полностью сборка всей электроники. Возможно с усовершенствованиями и т.д. то уже по желанию владельца )
Кстати, кто поделися электрической схемой на этот мотоцикл?
			
			
									
						 
   и моё мнение про электрика, который делал ту проводку:
 и моё мнение про электрика, который делал ту проводку:   
   
   Ибо видно что кто-то дорабатывал или переделывал её самопалом.
 Ибо видно что кто-то дорабатывал или переделывал её самопалом. Принесли аккумулятор от этого мотоцикла ко мне в гаржаж, проверил его, и увидел, что напряжение на нём 11.2V А посему, аккумулятор был оставлен наночь на зарядке.
Сразу отвечу тем, кто сейчас скажет, что мол аккумулятор нельзя оставлять на ночь на зарядке. Вообще, то да, если бональная зарядка, в схеме которой элеметарно трансформатор, диодный мост, конденсаторный фильтр и на аккумулятор, тогда да, не спорю, конечо так нельзя оставлять на нчь, а моё зарядное, автоматизированое, следит за током заряда и напряжением. Чем выше напряжение, тем ниже ток, и наоборот. Я выставил напряжение, которое хочу видеть на клемах АКБ, а ЗУ, автоматом его заряжает, как толкьо напряжение дойдёт до нужной отметки, ток понижается до 0 и переходит в режим поддержки АКБ, в таком состоянии, АКБ может стоять подключенным годами, и напряжение на нём не упадёт, так как ЗУ попросту поддерживает его, если напряжение на АКБ упало скажем на 0.2V ЗУ подаёт маленький ток (скажем 50-300мА) для того, что бы нагнать упущеное.
ВВ общем, планируется полностью сборка всей электроники. Возможно с усовершенствованиями и т.д. то уже по желанию владельца )
Кстати, кто поделися электрической схемой на этот мотоцикл?
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Доброго всім вечора.  
 
Нарешті зайшов на свій "юзер" на YouTube. Хочу показать роботу моєї Явки. Дуже і дуже далеко до бажаного результату. Але все ж, щоб було уявлення, як воно вмене зараз працює. Відповідно і щоб було з чим порівнювать після запланованих робіт. 
  
http://www.youtube.com/watch?v=t5Brq3Rt ... e=youtu.be
			
			
									
						 
 Нарешті зайшов на свій "юзер" на YouTube. Хочу показать роботу моєї Явки. Дуже і дуже далеко до бажаного результату. Але все ж, щоб було уявлення, як воно вмене зараз працює. Відповідно і щоб було з чим порівнювать після запланованих робіт.
 
  http://www.youtube.com/watch?v=t5Brq3Rt ... e=youtu.be
Слава Україні!!!
			
						- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Доброго вечора шановне товариство.  Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг?
  Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг?  Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару.
  Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару.  
  
Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.

Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє...
			
			
													 Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг?
  Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг?  Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару.
  Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару.  
  Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.

Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє...

					Востаннє редагувалось 20 травня 2013, 16:33 користувачем TonyBiker, всього редагувалось 1 раз.
									
			
						Слава Україні!!!
			
						- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Та ще поки ні. Вони фактично в ідеалі, це дуже рідкісна річ на сьогоднішній день. 
			
			
									
						
Слава Україні!!!
			
						- 
				Yura1986
- мелко рокер
- Повідомлень: 32
- З нами з: 01 березня 2012, 12:26
- Мотоцикл: JaWa634
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Є питання; що саме ви хочете домогдися від свого мотоцикла? Якщо хлопці самі розробили розрахунки і провірили глушник, то вони повинні сказати які саме характеристики повинен мати двигун, з їхнім глушником, а саме на яких обертах двигун буде мати крутний момент і максимальну потужність.На який стиль їзди розрахований цей глушник; на низкі середні обороти, чи середні високі і в любому довільному порядку. Люба зміна параметрів від початку до кінця резонатору, а їх 5 секцій можливі випадки коли 4, дае зміну в роботі двигуна, навіть товщина металу, в ідеалі вона не мае перевищувати 0.7мм.TonyBiker писав:Доброго вечора шановне товариство.Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг?
Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару.

Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.
Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє...
- TonyBiker
- рокер
- Повідомлень: 335
- З нами з: 29 січня 2013, 21:59
- Мотоцикл: Jawa 350 634
- Звідки: Черкаси
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Налаштовують по бажанню замовника. Це найчастіше 5000-5500 об/хв.  Товщина металу така і є, 0.8-1мм. Я ж особисто хочу буть впененіший при затяжних обгонах, і взагалі при ривках в місті. Звісно, що я не гонщик там якийсь, що постійно гасає. Просто потужності мало небуває.  Та і взагалі, мені подобаються толкові допрацювання мотоциклу, що дійсно покращують якість їзди.
 Та і взагалі, мені подобаються толкові допрацювання мотоциклу, що дійсно покращують якість їзди. 
			
			
									
						 Та і взагалі, мені подобаються толкові допрацювання мотоциклу, що дійсно покращують якість їзди.
 Та і взагалі, мені подобаються толкові допрацювання мотоциклу, що дійсно покращують якість їзди. 
Слава Україні!!!
			
						- Кубик
- рокер
- Повідомлень: 162
- З нами з: 05 лютого 2013, 13:45
- Мотоцикл: Jawa 634 из мешка, Иж-56
- Звідки: Фастов, Киевская обл
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 0
- Контактна інформація:
Re: Jawa 350 634-5 Черкаси
Тоny, можна и мне цену в приват? Ато Белая Церковь под боком, будут деньги и себе закажу.
			
			
									
						На железных собаках прочь от чумных городов
			
						Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів











