Сторінка 3 з 11

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 31 березня 2013, 15:17
oleksa
А что это такое ?

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 31 березня 2013, 15:26
vlymar
Сальники на шток вижима щеплення, з відти в основному тече.

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 31 березня 2013, 16:33
TonyBiker
:100: треба купить, бо тече там добряче...
Робота маленькими кроками йде. Оскільки грошей поки зовсім нема, то роблю все, де можна обійтись і без них - руками :lol:
Зображення

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 01 квітня 2013, 15:27
aragua
Ось продам дельтаплана - буде нормальний бюджет для Явки -будем закуплятись :D[/quote]

Что за дельтаплан?

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 01 квітня 2013, 17:17
XedoX

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 01 квітня 2013, 20:58
TonyBiker
Сьогодні прийшов в гараж, запустив мотоцикл, думав прокататись 20 хвилин, виїхав, закрив гараж, відїхав 300 метрів, і фуганула злива, що мало не здалось :sotona:
Стало скучно, поміняв повітряний фільтр і патрубок від короба фільтра до карбюратора. Здивувало те, що стояв довгий фільтр від 638, а вмене ж був короткий... Дивно, чи можливо я щось наплутав і навпаки? :lol: Ще знайшов в корпусі повітряного фільтра веселу заначку :gazenvagen:
Коротше злива закінчиась, все зтекло. Вирішив заїхать до товариша (Тьома). Він відміний автоелектрик, думав хай проводку подивиться своїм професійним оком. Я на кікстартер налягать - запускається лише 1 циліндр. :sotona: Їхать не став, пожалів. Котив хвилин 10 :berserk: . Благо гараж товариша зовсім близько. Покрутили, подивились. поміняли свічку - і вуаля. Виявилось, що зіпсувалась свічка (Бріск), керамічна основа якось відділилась від металевої і люфтила. Потім товариш ще виявив кілька косяків по проводці у вигляді зкруток майстерно прихованих ізоляцією. :shock: І взагалі, проводка вже стара і належно було б переробить все...
Зображення
Фільтрець і сюрприз.
Зображення
На фото Тьома.

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 02 квітня 2013, 05:34
jura1675
и шток сцепления должен быть без выработки-крышку бака найду

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 02 квітня 2013, 12:32
C.O.B.R.A.
TonyBiker писав:Він відміний автоелектрик
С каких это пор я стал ТОЛЬКО автоэлектриком? :o Второй раз уже спрашиваю кстати :lol:

PS: Приветствую всех

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 02 квітня 2013, 17:57
TonyBiker
А ще автомеханік :super: , сварщик :super: , гаражний сторож місцевий :sotona: Але данна тема не про тебе, свою зроби! :D
Ось нещодавно купив такий от ніштячок. Карбюратор від 638 з ремкомплектом. Розбагатієм :balalaika: на нормальний переходнік - поставим :D
Зображення
Зображення

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 02 квітня 2013, 19:11
зовсім
може і мені такий вмодохати ? Як там з кріпленням багато мороки з переходніком?
Наскільки знаю цей більше лиє , буде рвати сильно) ну і росхід )

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 02 квітня 2013, 19:29
TonyBiker
Переходнік можна взагалі за 20грн купить, але якість... :(
638 взагалі прогресивніший, відносно 634 конструкцією.Та і дифузор більший на 638.

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 02 квітня 2013, 19:58
зовсім
Як поставиш скажеш чи краще), а то цей хрон поки не залиєш повністю - незаведеться ! Підсосу нема :(

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 02 квітня 2013, 20:02
TonyBiker
Вмене ще такого небуло, щоб не завівся. Завжди з 3го кіка десь на холодну. Хоча було 1 раз, забув краник відкрить :lol: :lol:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 02 квітня 2013, 20:03
зовсім
TonyBiker писав:Вмене ще такого небуло, щоб не завівся. Завжди з 3го кіка десь на холодну. Хоча було 1 раз, забув краник відкрить :lol: :lol:
хаха)

Та впринципі тоже , але зараз щось почав вимахуватися , обороти не тримає і холостий взагалі пропав))

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 03 квітня 2013, 14:26
TonyBiker
Скоріш за все тобі варто налаштовувать карбюратор. Якщо ти його регулював зимою - то зараз потепліло і треба переналаштовувать.
А ми тим часом трошки катаємся, :chapaev: грошей фактично нема, запчастин нема, нічого нема. Криза. :uzhos:
Зображення

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 14 квітня 2013, 09:15
C.O.B.R.A.
Вчера заглянул на огонёк к владельцу этого велосипеда. Заявил он мне что аккумулятор сел сам по себе, аргументируя, что еле-еле светит лампа ближнего/дальнего света. Потом перевключив несколько раз, лампа стала светит нормально, а посему, аккумулятор отпадает. Потом лампа вновь стала светиться еле-еле. Давай копать что за нах. Вскрыв фару, увидел что провода в ужасном состоянии. В особенности провод питания ближнего света имел повреждение изоляции, чучуть коснётся того-же рефлектора, это замыкание. А просмотрев схему питания мотоцикла, увидел, что предохранителя там нет попросту. Схему мотоцикла я не видел, но тем не менее, предохранитель там должен быть, скорее всего его какой-то далбаёб (Прошу прощения за мой французкий) попросту снял и все проблемы. Провод массы попросту был закручен на рефлекторе узелком, в общем проводка :uzhos: :uzhos: и моё мнение про электрика, который делал ту проводку: :mla1: :mla1: :mla1: Ибо видно что кто-то дорабатывал или переделывал её самопалом.
Принесли аккумулятор от этого мотоцикла ко мне в гаржаж, проверил его, и увидел, что напряжение на нём 11.2V А посему, аккумулятор был оставлен наночь на зарядке.

Сразу отвечу тем, кто сейчас скажет, что мол аккумулятор нельзя оставлять на ночь на зарядке. Вообще, то да, если бональная зарядка, в схеме которой элеметарно трансформатор, диодный мост, конденсаторный фильтр и на аккумулятор, тогда да, не спорю, конечо так нельзя оставлять на нчь, а моё зарядное, автоматизированое, следит за током заряда и напряжением. Чем выше напряжение, тем ниже ток, и наоборот. Я выставил напряжение, которое хочу видеть на клемах АКБ, а ЗУ, автоматом его заряжает, как толкьо напряжение дойдёт до нужной отметки, ток понижается до 0 и переходит в режим поддержки АКБ, в таком состоянии, АКБ может стоять подключенным годами, и напряжение на нём не упадёт, так как ЗУ попросту поддерживает его, если напряжение на АКБ упало скажем на 0.2V ЗУ подаёт маленький ток (скажем 50-300мА) для того, что бы нагнать упущеное.

ВВ общем, планируется полностью сборка всей электроники. Возможно с усовершенствованиями и т.д. то уже по желанию владельца )

Кстати, кто поделися электрической схемой на этот мотоцикл?

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 17 квітня 2013, 18:44
TonyBiker
Доброго всім вечора. :beer2:
Нарешті зайшов на свій "юзер" на YouTube. Хочу показать роботу моєї Явки. Дуже і дуже далеко до бажаного результату. Але все ж, щоб було уявлення, як воно вмене зараз працює. Відповідно і щоб було з чим порівнювать після запланованих робіт. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=t5Brq3Rt ... e=youtu.be

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 18 квітня 2013, 19:15
TonyBiker
Доброго вечора шановне товариство. :beer1: Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг? :D Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару. :D
Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.
Зображення
Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє... :sotona:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 18 квітня 2013, 20:47
archerix
Симпатично :) И почем хотят?

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 18 квітня 2013, 20:48
TonyBiker
Відповім в приват. :beer2:

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 20 квітня 2013, 12:18
зовсім
а ці що стоять продати не хочеш?)

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 20 квітня 2013, 12:56
TonyBiker
Та ще поки ні. Вони фактично в ідеалі, це дуже рідкісна річ на сьогоднішній день. :D

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 20 квітня 2013, 14:28
Yura1986
TonyBiker писав:Доброго вечора шановне товариство. :beer1: Випала можливість поспілкуватись з хорошими хлопцями із Білої Церкви, що займаються професійним виготовленням резонаторів (не банок базарних а дійсно РОЗРАХОВАНИХ) для 2т двигунів. Подивився на продукцію, почитав відгуки, все дуже на високому рівні, мені сподобалось. Хто що думає з цього приводу, про подібний тюнінг? :D Власне я, справжні налаштовані резонатори, колхозом не вважаю. Для мене це більше як модернізація для покращення ходових якостей мотоцикла, рівно таксамо як і дискові гальма чи для прикладу кращі лампочки в фару. :D
Ось фото, що найбільше приглянулись, вони більше класичні наче.

Поки брать не буду, ізза матеріального становища, так, думки на майбутнє... :sotona:
Є питання; що саме ви хочете домогдися від свого мотоцикла? Якщо хлопці самі розробили розрахунки і провірили глушник, то вони повинні сказати які саме характеристики повинен мати двигун, з їхнім глушником, а саме на яких обертах двигун буде мати крутний момент і максимальну потужність.На який стиль їзди розрахований цей глушник; на низкі середні обороти, чи середні високі і в любому довільному порядку. Люба зміна параметрів від початку до кінця резонатору, а їх 5 секцій можливі випадки коли 4, дае зміну в роботі двигуна, навіть товщина металу, в ідеалі вона не мае перевищувати 0.7мм.

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 20 квітня 2013, 14:46
TonyBiker
Налаштовують по бажанню замовника. Це найчастіше 5000-5500 об/хв. Товщина металу така і є, 0.8-1мм. Я ж особисто хочу буть впененіший при затяжних обгонах, і взагалі при ривках в місті. Звісно, що я не гонщик там якийсь, що постійно гасає. Просто потужності мало небуває. :gangsta: Та і взагалі, мені подобаються толкові допрацювання мотоциклу, що дійсно покращують якість їзди. :)

Re: Jawa 350 634-5 Черкаси

Додано: 20 квітня 2013, 15:31
Кубик
Тоny, можна и мне цену в приват? Ато Белая Церковь под боком, будут деньги и себе закажу.