Re: Geser. Моя машина. Jawa 350 638.
Додано: 27 березня 2019, 05:08
Хотілося б більшої інформативності на педалі.
Це як? Щоб педаль тобі розповідала свіжі новини та анекдоти? Гальмуватиме звичайно, трохи менше зусилля треба буде прикладати на педаль з двухкулачковим гальмом.Все одно без переднього, одним заднім, дуже ефективно не загальмуєш. Я поставив бо був у наявності новий комплект передніх колодок та у гарному стані щит від переднього гальма 634ї. На даний час мене робота гальма влаштовує.Хотілося б більшої інформативності на педалі.
Це так, коли гальмо чітко реагує на натиск педалі і дає змогу зрозуміти коли заблокується колесо.
Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который она
Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который онацепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся
Складаю до купи мотик і за бажанням власника також встановив на задок двохкулачковий.

Мы скорее всего говорим , совершенно о разных вещах , нужно всё установить , и посмотреть , как встала планка фиксации барабана , на штырь фиксатора маятника ? вот в чём вопросUSS писав: 28 березня 2019, 12:29Попробовать можно , но нужно быть внимательным , а именно , передний двух кулачковый барабан , вроде как , имеет меньший размер выноса , там где , устанавливается , планка тормозного барабана , которая , имеет упор на маятнике , за который онацепляется , на самом краешке , как по мне , немного стрёмновато , да и ещё плюс , смещение заднего колеса , пока что и сам , до конца не разобрался , но с таким случаем , уже столкнулся , когда разберусь до конце , постараюсь отписатся
Вибачаюсь, але "Ви гавкаєте не на той кущ."
Усе там однакове. Висота приливу в обох випадках 14мм, звичайно крім випадків повної роздовбаності. Колесо нікуди зміститися не може, при наявності правильної втулки у ньому (задня 14мм, передня 8мм). Там треба вкоротити кожух троса на пару сантиметрів та встановити додаткову втулку під натяжну гайку, адже упор троса трохи навиворіт стає. І головне, треба ніжно розсверлити той упор троса на щиті, щоб туди встановися кожух троса, бо він позаду товстіший ніж передній (свердло 9мм).
Складаю до купи мотик і за бажанням власника також встановив на задок двохкулачковий.
![]()
Ту бі, ар нат ту бі?Мы скорее всего говорим , совершенно о разных вещах , нужно всё установить , и посмотреть , как встала планка фиксации барабана , на штырь фиксатора маятника ? вот в чём вопрос
Що за підкладка?USS писав: 28 березня 2019, 17:51 Доречі, ту планку, інколи буває змушений рихтувати. Незрозуміло, що з ними роблять, але і таку залізяку деформують. Підкладка зазвичай відвалюється і я її ігнорую та встановлью планку без неї. І так нормально ходить.
Там де отвір під вісь зсередини приварено додаткову пластинку у пару міліметрів товщиною,яка з часом має властивість відпадати.Що за підкладка?
Можу підігнати вкорочений трос під таку "доработку"), до установки маятника ЧЗ, стояв передній двокулачковий з 634.Geser писав: 27 березня 2019, 15:01До тяги поки не планую повертатися. Спробую, як воно з двома кулачками.

Ніхто ж не обіцяв, що буде все дуже просто. Перевір, важелі на гальмах повинні бути якнайближче до паралельності.Десь 70 мм під ніж.
Боюсь, щоб вартість доставки не перевищила вартість троса в Києві.Dr_Hammer писав: 29 березня 2019, 06:03Можу підігнати вкорочений трос під таку "доработку"), до установки маятника ЧЗ, стояв передній двокулачковий з 634.Geser писав: 27 березня 2019, 15:01До тяги поки не планую повертатися. Спробую, як воно з двома кулачками.
Ше треба буде розсверлити упор троса (прилив на самій кришці), бо ж передній кожух троса тонший.
В Києві продаються вкорочені троси на яву?Geser писав: 07 квітня 2019, 12:13Боюсь, щоб вартість доставки не перевищила вартість троса в Києві.