Gemoroi CRF350 та інші корчі MilesTails-а

Раздел форума по советским мотоциклам Днепр, ИЖ, Минск, Урал и другим
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

onlinermm писав:Не печалься, не спіши. Таке буває, рішення прийде нежданно, розслабся і займись поки іншим чимось на моті.
п.с. зробиш, і напишеш якусь статєйку про таку переробку. Думаю багатьом буде цікаво :super:
Незнаю як той генер виглядає, напиши його модель. Подумаю, може щось мені в голову прийде. Думаю що краще робити на два датчики.
Мот в селі а я туди не скоро потраплю. Стаття про переробку є на яваолді для яви. Генер від китайської 125ки 150ки так виглядає.
Зображення
Зображення
onlinermm
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 07 березня 2013, 15:20
Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
Звідки: Львівська обл
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення onlinermm »

А виставляти там тільки раз треба. Якось придумати як зафіксувати колінвал біля вмт, і тулити генер. А що, плюс-мінус там не буде можливості його покрутити? А якщо через шайбу перехідну садити, а у шайбі проточки зробити щоб можна її було прокручувати туда-сюда чуток.
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

onlinermm писав:А виставляти там тільки раз треба. Якось придумати як зафіксувати колінвал біля вмт, і тулити генер. А що, плюс-мінус там не буде можливості його покрутити? А якщо через шайбу перехідну садити, а у шайбі проточки зробити щоб можна її було прокручувати туда-сюда чуток.
Я більше схильний до того щоб був один датчик і дві мітки, а про запалювання. Так тупо забути про шпонку точити новий конус без шпонки, точити новий болт більш надійніший і міцніший. Виставляти запалювання і файно затягувати болтом.
onlinermm
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 07 березня 2013, 15:20
Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
Звідки: Львівська обл
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення onlinermm »

І зразу так вгадаєш із виставлянням? Дві мітки - економніше, згоден. Без шпонки також можна, якщо на конус дати якогось абразиву чи алюм.стружки. в принципі на такому конусі можна і виставити зап. Але то трохи буде треба помахатись щоб добре виставити.
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

onlinermm писав:І зразу так вгадаєш із виставлянням? Дві мітки - економніше, згоден. Без шпонки також можна, якщо на конус дати якогось абразиву чи алюм.стружки. в принципі на такому конусі можна і виставити зап. Але то трохи буде треба помахатись щоб добре виставити.
А там вже методом тику, 1мм туди сюди куртить, на мінску саме так і виставляв,а конус можна трохи обулдить пару соток кинуть а лишнє потім зніметься і все.
onlinermm
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 07 березня 2013, 15:20
Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
Звідки: Львівська обл
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення onlinermm »

Я у свій час коли на планеті садив корінні на колінвал, там була одна цапфа прослаблена. Я і дав під підшипник на неї трохи сапфірової стружки(порошку) зволоженої, якою я запасся. Той порошок то взагалі окрема тема, дуже хороший абразив.
До того підшипник злітав під своєю вагою, а після так тугенько зайшов майже так як повинен.
onlinermm
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 07 березня 2013, 15:20
Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
Звідки: Львівська обл
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення onlinermm »

тоді чого ти паришся? Коли ти все продумав. То треба мати перед собою картер, генер, кришку картера. Поміряти все, щоб знати на скільки можна роозвернутись. Так воно і зробиться.
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

onlinermm писав:тоді чого ти паришся? Коли ти все продумав. То треба мати перед собою картер, генер, кришку картера. Поміряти все, щоб знати на скільки можна роозвернутись. Так воно і зробиться.
Ну це я вже в хвилюваннях почав думати,+ ви допомогли) Попрошу у батьків щоб привезли ще кришку запалювання, і щоб картера в селі помили і буду мудрувать)
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

MilesTails писав:
onlinermm писав:тоді чого ти паришся? Коли ти все продумав. То треба мати перед собою картер, генер, кришку картера. Поміряти все, щоб знати на скільки можна роозвернутись. Так воно і зробиться.
Ну це я вже в хвилюваннях почав думати,+ ви допомогли) Попрошу у батьків щоб привезли ще кришку запалювання, і щоб картера в селі помили і буду мудрувать)
Але ідеї та пропозиції вислухаю)
onlinermm
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 07 березня 2013, 15:20
Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
Звідки: Львівська обл
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення onlinermm »

Про перехідну шайбу подумай, можливо вдастся якось її туди притулити і на прорізях нею регулювати запалювання. (Як на контактній площадці у стоковому гені). Я так зрозумів той блок котушок стоїть статично, от між ним і картером можна дати шайбу. А рухомий барабан садиться на цапфу через шпонку, можливо треба буде переточити його конус у відповідність до цапфи. ІМХО.
У китайських генераторах і їхніх принципах роботи не сильон, але собі так уявив. Поправ якшо шо....
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

onlinermm писав:Про перехідну шайбу подумай, можливо вдастся якось її туди притулити і на прорізях нею регулювати запалювання. (Як на контактній площадці у стоковому гені). Я так зрозумів той блок котушок стоїть статично, от між ним і картером можна дати шайбу. А рухомий барабан садиться на цапфу через шпонку, можливо треба буде переточити його конус у відповідність до цапфи. ІМХО.
У китайських генераторах і їхніх принципах роботи не сильон, але собі так уявив. Поправ якшо шо....
Конус мали на генераторі,блок котушок стоїть не рухомо. Ось тей конус що в статорі він на заклепках їх я зріжу і виточу новий але під конус ИЖа, і зберу або на заклепки або на болти з гайками(що з так названими гальмами)і на фіксатор різьби. А про регулювання або без шпонки тоді можна регулювать як завгодно)або щось типу такої пластини робить на якій кріпитиметься датчик)Думаю зрозумієте, але це більш геморний варіант...
Вкладення
Безымянный.png
onlinermm
мож че и выростит
Повідомлень: 53
З нами з: 07 березня 2013, 15:20
Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
Звідки: Львівська обл
Дякував (ла): 0
Подякували: 1 раз
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення onlinermm »

толком не зрозумів картинку, але ти маєш три варіанти: регулювання датчиком, регулювання на конусі без шпонки - як на мене не досить надійно. Та як я уявив - кругла пластина бід блоком котужок із прорізями під болти із потайними головками. Ти ще незнаєш як воно там буде сидіти, чи буде співпадати статор із ротором. Можливо треба якраз буде і підставляти щось під котужки.
Ще раз повторяюсь - постав все перед собою, приміряй, подумай який варіант тобі краще підійде.
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

onlinermm писав:толком не зрозумів картинку, але ти маєш три варіанти: регулювання датчиком, регулювання на конусі без шпонки - як на мене не досить надійно. Та як я уявив - кругла пластина бід блоком котужок із прорізями під болти із потайними головками. Ти ще незнаєш як воно там буде сидіти, чи буде співпадати статор із ротором. Можливо треба якраз буде і підставляти щось під котужки.
Ще раз повторяюсь - постав все перед собою, приміряй, подумай який варіант тобі краще підійде.
Вирішувати вже буду коли вимию картера, куплю запалювання з усією лабудою, вифрезерую перегородки, виточу новий корпус сальника (в два раза товщий) щоб можна було статор прикрутить на болти або шпильки. От тоді вже буду щось вирішувати а весь цей час буду думати може ще якісь ідеї в голову прийдуть, може хтось щось ще порадить)
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

Потрапило до мене таке двігло. Воно тіпа від Ю5 але якогось банану та стоїть генер 6в. Що скажете?

Зображення


Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Аватар користувача
Никòла
los Relajados
Повідомлень: 3188
З нами з: 07 серпня 2009, 13:19
Мотоцикл: 350-638-1-03
Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла): 394 рази
Подякували: 299 разів
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення Никòла »

Это двиг от Ю 4.
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

Никòла писав:Это двиг от Ю 4.
дякую
Аватар користувача
Oskar
рокер
Повідомлень: 372
З нами з: 06 січня 2010, 02:09
Мотоцикл: Jawa 350 + Kawasaki ZR400D Xanthus
Звідки: Корсунь-Шевченківський
Дякував (ла): 12 разів
Подякували: 5 разів
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення Oskar »

у ю4 12вольт ето скорее всего ю3
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

Oskar писав:у ю4 12вольт ето скорее всего ю3
картер ю5 https://pp.vk.me/c314417/v314417052/28e ... PKF-YI.jpg
Аватар користувача
Jataw
Старая гвардия
Повідомлень: 1062
З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
Мотоцикл: Jawa638
Звідки: Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 26 разів
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення Jataw »

а половинки картеров одной группы или на ИЖах такое не катит?
Гражданская война будет!
oleksa
Старая гвардия
Повідомлень: 2118
З нами з: 26 жовтня 2010, 20:06
Мотоцикл: Yamaha TW-200, Иж-56, Карпаты-2
Звідки: Киевская обл. г.Украинка
Дякував (ла): 67 разів
Подякували: 70 разів
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення oleksa »

Катит
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

І так поки картера не приїхали, я вирішив зайнятись цапфами. Бормашиною почистив всю іржу, завтра буду нульовкою добивати до кінця...
Ці отвори чи як їх назвати це критично чи ні? ось такі цапфи...


Зображення


Зображення

Завтра як все дороблю буде більше нормальних фоток
Аватар користувача
Avior
Гаджет-мэн
Повідомлень: 3155
З нами з: 25 травня 2009, 10:56
Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
Звідки: Киев, с. Ясногородка
Дякував (ла): 264 рази
Подякували: 879 разів
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення Avior »

Главное что бы на цапфах подшипники сидели нормально. Проверь. Потому как на яве я менял одну цапфу...
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Аватар користувача
MilesTails
Старая гвардия
Повідомлень: 871
З нами з: 10 липня 2013, 03:02
Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
Звідки: Київ Троєщина
Дякував (ла): 21 раз
Подякували: 42 рази
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення MilesTails »

Avior писав:Главное что бы на цапфах подшипники сидели нормально. Проверь. Потому как на яве я менял одну цапфу...
спробую) ну виймались вони туговато...
valerazaz
тюнингрокер
Повідомлень: 1480
З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
Мотоцикл: иж-ю3 стрит
Звідки: киев.обл
Дякував (ла): 2 рази
Подякували: 38 разів
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення valerazaz »

нет половинки имеют свой номер ,и не взаимо заменяеми особенно кревошыпные крышки номер должен совпадать с номером на картере
Аватар користувача
Jataw
Старая гвардия
Повідомлень: 1062
З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
Мотоцикл: Jawa638
Звідки: Днепропетровская обл.
Дякував (ла): 0
Подякували: 26 разів
Контактна інформація:

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Повідомлення Jataw »

я так понял автор сам разобрался.
Гражданская война будет!
Відповісти

Повернутись до “Отечественная техника”

Хто зараз онлайн

Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів