Мот в селі а я туди не скоро потраплю. Стаття про переробку є на яваолді для яви. Генер від китайської 125ки 150ки так виглядає.onlinermm писав:Не печалься, не спіши. Таке буває, рішення прийде нежданно, розслабся і займись поки іншим чимось на моті.
п.с. зробиш, і напишеш якусь статєйку про таку переробку. Думаю багатьом буде цікаво
Незнаю як той генер виглядає, напиши його модель. Подумаю, може щось мені в голову прийде. Думаю що краще робити на два датчики.
Gemoroi CRF350 та інші корчі MilesTails-а
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 07 березня 2013, 15:20
- Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
- Звідки: Львівська обл
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
А виставляти там тільки раз треба. Якось придумати як зафіксувати колінвал біля вмт, і тулити генер. А що, плюс-мінус там не буде можливості його покрутити? А якщо через шайбу перехідну садити, а у шайбі проточки зробити щоб можна її було прокручувати туда-сюда чуток.
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
Я більше схильний до того щоб був один датчик і дві мітки, а про запалювання. Так тупо забути про шпонку точити новий конус без шпонки, точити новий болт більш надійніший і міцніший. Виставляти запалювання і файно затягувати болтом.onlinermm писав:А виставляти там тільки раз треба. Якось придумати як зафіксувати колінвал біля вмт, і тулити генер. А що, плюс-мінус там не буде можливості його покрутити? А якщо через шайбу перехідну садити, а у шайбі проточки зробити щоб можна її було прокручувати туда-сюда чуток.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 07 березня 2013, 15:20
- Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
- Звідки: Львівська обл
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
І зразу так вгадаєш із виставлянням? Дві мітки - економніше, згоден. Без шпонки також можна, якщо на конус дати якогось абразиву чи алюм.стружки. в принципі на такому конусі можна і виставити зап. Але то трохи буде треба помахатись щоб добре виставити.
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
А там вже методом тику, 1мм туди сюди куртить, на мінску саме так і виставляв,а конус можна трохи обулдить пару соток кинуть а лишнє потім зніметься і все.onlinermm писав:І зразу так вгадаєш із виставлянням? Дві мітки - економніше, згоден. Без шпонки також можна, якщо на конус дати якогось абразиву чи алюм.стружки. в принципі на такому конусі можна і виставити зап. Але то трохи буде треба помахатись щоб добре виставити.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 07 березня 2013, 15:20
- Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
- Звідки: Львівська обл
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
Я у свій час коли на планеті садив корінні на колінвал, там була одна цапфа прослаблена. Я і дав під підшипник на неї трохи сапфірової стружки(порошку) зволоженої, якою я запасся. Той порошок то взагалі окрема тема, дуже хороший абразив.
До того підшипник злітав під своєю вагою, а після так тугенько зайшов майже так як повинен.
До того підшипник злітав під своєю вагою, а після так тугенько зайшов майже так як повинен.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 07 березня 2013, 15:20
- Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
- Звідки: Львівська обл
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
тоді чого ти паришся? Коли ти все продумав. То треба мати перед собою картер, генер, кришку картера. Поміряти все, щоб знати на скільки можна роозвернутись. Так воно і зробиться.
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
Ну це я вже в хвилюваннях почав думати,+ ви допомогли) Попрошу у батьків щоб привезли ще кришку запалювання, і щоб картера в селі помили і буду мудрувать)onlinermm писав:тоді чого ти паришся? Коли ти все продумав. То треба мати перед собою картер, генер, кришку картера. Поміряти все, щоб знати на скільки можна роозвернутись. Так воно і зробиться.
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
Але ідеї та пропозиції вислухаю)MilesTails писав:Ну це я вже в хвилюваннях почав думати,+ ви допомогли) Попрошу у батьків щоб привезли ще кришку запалювання, і щоб картера в селі помили і буду мудрувать)onlinermm писав:тоді чого ти паришся? Коли ти все продумав. То треба мати перед собою картер, генер, кришку картера. Поміряти все, щоб знати на скільки можна роозвернутись. Так воно і зробиться.
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 07 березня 2013, 15:20
- Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
- Звідки: Львівська обл
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
Про перехідну шайбу подумай, можливо вдастся якось її туди притулити і на прорізях нею регулювати запалювання. (Як на контактній площадці у стоковому гені). Я так зрозумів той блок котушок стоїть статично, от між ним і картером можна дати шайбу. А рухомий барабан садиться на цапфу через шпонку, можливо треба буде переточити його конус у відповідність до цапфи. ІМХО.
У китайських генераторах і їхніх принципах роботи не сильон, але собі так уявив. Поправ якшо шо....
У китайських генераторах і їхніх принципах роботи не сильон, але собі так уявив. Поправ якшо шо....
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
Конус мали на генераторі,блок котушок стоїть не рухомо. Ось тей конус що в статорі він на заклепках їх я зріжу і виточу новий але під конус ИЖа, і зберу або на заклепки або на болти з гайками(що з так названими гальмами)і на фіксатор різьби. А про регулювання або без шпонки тоді можна регулювать як завгодно)або щось типу такої пластини робить на якій кріпитиметься датчик)Думаю зрозумієте, але це більш геморний варіант...onlinermm писав:Про перехідну шайбу подумай, можливо вдастся якось її туди притулити і на прорізях нею регулювати запалювання. (Як на контактній площадці у стоковому гені). Я так зрозумів той блок котушок стоїть статично, от між ним і картером можна дати шайбу. А рухомий барабан садиться на цапфу через шпонку, можливо треба буде переточити його конус у відповідність до цапфи. ІМХО.
У китайських генераторах і їхніх принципах роботи не сильон, але собі так уявив. Поправ якшо шо....
-
- мож че и выростит
- Повідомлень: 53
- З нами з: 07 березня 2013, 15:20
- Мотоцикл: ИЖ-ПC,ЯВА 638-5, 2хДнепр-МТ11
- Звідки: Львівська обл
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 1 раз
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
толком не зрозумів картинку, але ти маєш три варіанти: регулювання датчиком, регулювання на конусі без шпонки - як на мене не досить надійно. Та як я уявив - кругла пластина бід блоком котужок із прорізями під болти із потайними головками. Ти ще незнаєш як воно там буде сидіти, чи буде співпадати статор із ротором. Можливо треба якраз буде і підставляти щось під котужки.
Ще раз повторяюсь - постав все перед собою, приміряй, подумай який варіант тобі краще підійде.
Ще раз повторяюсь - постав все перед собою, приміряй, подумай який варіант тобі краще підійде.
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
Вирішувати вже буду коли вимию картера, куплю запалювання з усією лабудою, вифрезерую перегородки, виточу новий корпус сальника (в два раза товщий) щоб можна було статор прикрутить на болти або шпильки. От тоді вже буду щось вирішувати а весь цей час буду думати може ще якісь ідеї в голову прийдуть, може хтось щось ще порадить)onlinermm писав:толком не зрозумів картинку, але ти маєш три варіанти: регулювання датчиком, регулювання на конусі без шпонки - як на мене не досить надійно. Та як я уявив - кругла пластина бід блоком котужок із прорізями під болти із потайними головками. Ти ще незнаєш як воно там буде сидіти, чи буде співпадати статор із ротором. Можливо треба якраз буде і підставляти щось під котужки.
Ще раз повторяюсь - постав все перед собою, приміряй, подумай який варіант тобі краще підійде.
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
Потрапило до мене таке двігло. Воно тіпа від Ю5 але якогось банану та стоїть генер 6в. Що скажете?
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
картер ю5 https://pp.vk.me/c314417/v314417052/28e ... PKF-YI.jpgOskar писав:у ю4 12вольт ето скорее всего ю3
- Jataw
- Старая гвардия
- Повідомлень: 1062
- З нами з: 20 серпня 2011, 16:57
- Мотоцикл: Jawa638
- Звідки: Днепропетровская обл.
- Дякував (ла): 0
- Подякували: 26 разів
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
а половинки картеров одной группы или на ИЖах такое не катит?
Гражданская война будет!
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
І так поки картера не приїхали, я вирішив зайнятись цапфами. Бормашиною почистив всю іржу, завтра буду нульовкою добивати до кінця...
Ці отвори чи як їх назвати це критично чи ні? ось такі цапфи...
Завтра як все дороблю буде більше нормальних фоток
Ці отвори чи як їх назвати це критично чи ні? ось такі цапфи...
Завтра як все дороблю буде більше нормальних фоток
- Avior
- Гаджет-мэн
- Повідомлень: 3155
- З нами з: 25 травня 2009, 10:56
- Мотоцикл: Минск => ИЖ Ю4 => Jawa 634 = > Java 638 => Jawa 638 Люкс => Kawasaki KLR 650 c => Yamaha WR250X\R
- Звідки: Киев, с. Ясногородка
- Дякував (ла): 264 рази
- Подякували: 879 разів
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
Главное что бы на цапфах подшипники сидели нормально. Проверь. Потому как на яве я менял одну цапфу...
Подорожуючи, ти щоразу переживаєш ще, і ще одне маленьке життя. Кожна подорож – це нова історія, особлива та неповторна.
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
Нехай сьогодні це дупа, завтра ми назвемо цю пригодою!
- MilesTails
- Старая гвардия
- Повідомлень: 871
- З нами з: 10 липня 2013, 03:02
- Мотоцикл: Иж Ю3/Viper Active
- Звідки: Київ Троєщина
- Дякував (ла): 21 раз
- Подякували: 42 рази
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
спробую) ну виймались вони туговато...Avior писав:Главное что бы на цапфах подшипники сидели нормально. Проверь. Потому как на яве я менял одну цапфу...
-
- тюнингрокер
- Повідомлень: 1480
- З нами з: 21 серпня 2012, 18:27
- Мотоцикл: иж-ю3 стрит
- Звідки: киев.обл
- Дякував (ла): 2 рази
- Подякували: 38 разів
- Контактна інформація:
Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а
нет половинки имеют свой номер ,и не взаимо заменяеми особенно кревошыпные крышки номер должен совпадать с номером на картере
Хто зараз онлайн
Користувачі, які зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів