Сторінка 4 з 23

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 22:33
MilesTails
onlinermm писав:Не печалься, не спіши. Таке буває, рішення прийде нежданно, розслабся і займись поки іншим чимось на моті.
п.с. зробиш, і напишеш якусь статєйку про таку переробку. Думаю багатьом буде цікаво :super:
Незнаю як той генер виглядає, напиши його модель. Подумаю, може щось мені в голову прийде. Думаю що краще робити на два датчики.
Мот в селі а я туди не скоро потраплю. Стаття про переробку є на яваолді для яви. Генер від китайської 125ки 150ки так виглядає.
Зображення
Зображення

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 22:36
onlinermm
А виставляти там тільки раз треба. Якось придумати як зафіксувати колінвал біля вмт, і тулити генер. А що, плюс-мінус там не буде можливості його покрутити? А якщо через шайбу перехідну садити, а у шайбі проточки зробити щоб можна її було прокручувати туда-сюда чуток.

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 22:42
MilesTails
onlinermm писав:А виставляти там тільки раз треба. Якось придумати як зафіксувати колінвал біля вмт, і тулити генер. А що, плюс-мінус там не буде можливості його покрутити? А якщо через шайбу перехідну садити, а у шайбі проточки зробити щоб можна її було прокручувати туда-сюда чуток.
Я більше схильний до того щоб був один датчик і дві мітки, а про запалювання. Так тупо забути про шпонку точити новий конус без шпонки, точити новий болт більш надійніший і міцніший. Виставляти запалювання і файно затягувати болтом.

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 22:53
onlinermm
І зразу так вгадаєш із виставлянням? Дві мітки - економніше, згоден. Без шпонки також можна, якщо на конус дати якогось абразиву чи алюм.стружки. в принципі на такому конусі можна і виставити зап. Але то трохи буде треба помахатись щоб добре виставити.

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 22:57
MilesTails
onlinermm писав:І зразу так вгадаєш із виставлянням? Дві мітки - економніше, згоден. Без шпонки також можна, якщо на конус дати якогось абразиву чи алюм.стружки. в принципі на такому конусі можна і виставити зап. Але то трохи буде треба помахатись щоб добре виставити.
А там вже методом тику, 1мм туди сюди куртить, на мінску саме так і виставляв,а конус можна трохи обулдить пару соток кинуть а лишнє потім зніметься і все.

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 23:05
onlinermm
Я у свій час коли на планеті садив корінні на колінвал, там була одна цапфа прослаблена. Я і дав під підшипник на неї трохи сапфірової стружки(порошку) зволоженої, якою я запасся. Той порошок то взагалі окрема тема, дуже хороший абразив.
До того підшипник злітав під своєю вагою, а після так тугенько зайшов майже так як повинен.

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 23:09
onlinermm
тоді чого ти паришся? Коли ти все продумав. То треба мати перед собою картер, генер, кришку картера. Поміряти все, щоб знати на скільки можна роозвернутись. Так воно і зробиться.

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 23:12
MilesTails
onlinermm писав:тоді чого ти паришся? Коли ти все продумав. То треба мати перед собою картер, генер, кришку картера. Поміряти все, щоб знати на скільки можна роозвернутись. Так воно і зробиться.
Ну це я вже в хвилюваннях почав думати,+ ви допомогли) Попрошу у батьків щоб привезли ще кришку запалювання, і щоб картера в селі помили і буду мудрувать)

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 23:13
MilesTails
MilesTails писав:
onlinermm писав:тоді чого ти паришся? Коли ти все продумав. То треба мати перед собою картер, генер, кришку картера. Поміряти все, щоб знати на скільки можна роозвернутись. Так воно і зробиться.
Ну це я вже в хвилюваннях почав думати,+ ви допомогли) Попрошу у батьків щоб привезли ще кришку запалювання, і щоб картера в селі помили і буду мудрувать)
Але ідеї та пропозиції вислухаю)

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 23:24
onlinermm
Про перехідну шайбу подумай, можливо вдастся якось її туди притулити і на прорізях нею регулювати запалювання. (Як на контактній площадці у стоковому гені). Я так зрозумів той блок котушок стоїть статично, от між ним і картером можна дати шайбу. А рухомий барабан садиться на цапфу через шпонку, можливо треба буде переточити його конус у відповідність до цапфи. ІМХО.
У китайських генераторах і їхніх принципах роботи не сильон, але собі так уявив. Поправ якшо шо....

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 23:35
MilesTails
onlinermm писав:Про перехідну шайбу подумай, можливо вдастся якось її туди притулити і на прорізях нею регулювати запалювання. (Як на контактній площадці у стоковому гені). Я так зрозумів той блок котушок стоїть статично, от між ним і картером можна дати шайбу. А рухомий барабан садиться на цапфу через шпонку, можливо треба буде переточити його конус у відповідність до цапфи. ІМХО.
У китайських генераторах і їхніх принципах роботи не сильон, але собі так уявив. Поправ якшо шо....
Конус мали на генераторі,блок котушок стоїть не рухомо. Ось тей конус що в статорі він на заклепках їх я зріжу і виточу новий але під конус ИЖа, і зберу або на заклепки або на болти з гайками(що з так названими гальмами)і на фіксатор різьби. А про регулювання або без шпонки тоді можна регулювать як завгодно)або щось типу такої пластини робить на якій кріпитиметься датчик)Думаю зрозумієте, але це більш геморний варіант...

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 23:54
onlinermm
толком не зрозумів картинку, але ти маєш три варіанти: регулювання датчиком, регулювання на конусі без шпонки - як на мене не досить надійно. Та як я уявив - кругла пластина бід блоком котужок із прорізями під болти із потайними головками. Ти ще незнаєш як воно там буде сидіти, чи буде співпадати статор із ротором. Можливо треба якраз буде і підставляти щось під котужки.
Ще раз повторяюсь - постав все перед собою, приміряй, подумай який варіант тобі краще підійде.

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 30 вересня 2013, 23:58
MilesTails
onlinermm писав:толком не зрозумів картинку, але ти маєш три варіанти: регулювання датчиком, регулювання на конусі без шпонки - як на мене не досить надійно. Та як я уявив - кругла пластина бід блоком котужок із прорізями під болти із потайними головками. Ти ще незнаєш як воно там буде сидіти, чи буде співпадати статор із ротором. Можливо треба якраз буде і підставляти щось під котужки.
Ще раз повторяюсь - постав все перед собою, приміряй, подумай який варіант тобі краще підійде.
Вирішувати вже буду коли вимию картера, куплю запалювання з усією лабудою, вифрезерую перегородки, виточу новий корпус сальника (в два раза товщий) щоб можна було статор прикрутить на болти або шпильки. От тоді вже буду щось вирішувати а весь цей час буду думати може ще якісь ідеї в голову прийдуть, може хтось щось ще порадить)

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 07 жовтня 2013, 13:53
MilesTails
Потрапило до мене таке двігло. Воно тіпа від Ю5 але якогось банану та стоїть генер 6в. Що скажете?

Зображення


Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 07 жовтня 2013, 14:20
Никòла
Это двиг от Ю 4.

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 07 жовтня 2013, 14:42
MilesTails
Никòла писав:Это двиг от Ю 4.
дякую

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 07 жовтня 2013, 19:06
Oskar
у ю4 12вольт ето скорее всего ю3

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 07 жовтня 2013, 19:11
MilesTails
Oskar писав:у ю4 12вольт ето скорее всего ю3
картер ю5 https://pp.vk.me/c314417/v314417052/28e ... PKF-YI.jpg

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 07 жовтня 2013, 20:46
Jataw
а половинки картеров одной группы или на ИЖах такое не катит?

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 07 жовтня 2013, 21:05
oleksa
Катит

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 08 жовтня 2013, 19:50
MilesTails
І так поки картера не приїхали, я вирішив зайнятись цапфами. Бормашиною почистив всю іржу, завтра буду нульовкою добивати до кінця...
Ці отвори чи як їх назвати це критично чи ні? ось такі цапфи...


Зображення


Зображення

Завтра як все дороблю буде більше нормальних фоток

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 08 жовтня 2013, 22:20
Avior
Главное что бы на цапфах подшипники сидели нормально. Проверь. Потому как на яве я менял одну цапфу...

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 08 жовтня 2013, 22:23
MilesTails
Avior писав:Главное что бы на цапфах подшипники сидели нормально. Проверь. Потому как на яве я менял одну цапфу...
спробую) ну виймались вони туговато...

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 09 жовтня 2013, 18:44
valerazaz
нет половинки имеют свой номер ,и не взаимо заменяеми особенно кревошыпные крышки номер должен совпадать с номером на картере

Re: ІЖ-Ю3 MilesTails-а

Додано: 10 жовтня 2013, 03:51
Jataw
я так понял автор сам разобрался.