Довгенько нічого тут не писав, і ось настав привід.
Після декількох років сумнівів, вирішив всетаки продати свого коника.
Майже вся історія цього мота є в цій темі, якщо коротко по експлуатації, то:
- 3 рази звозив в Карпати;
- був на 4-х річник рокеровках (Бакота, Лютеньки, Жолдаки, Завалля);
- періодично возив в село, на рибалку, роботу.
За цей час крім розхідників нічого критичного з мотом не було. Своєчасна зміна масла фільтрів, ревізія прогресії та інших сервісних маніпуляцій. Більшість знає що в мене був донор, який слугував складом запчастин і розхідників.
2000 рік, куплений в 2014 в першого власника в Україні. Пробіг 55 т.км, моїх 25.
2 оригінальних ключа, оригінальний набір інструменту, сервісна документація, всі нові гальмівні диски і якісні колодки (пробіг 1500 км)
заміна масла/фільтра (REPSOL MOTO SINTETICO 4T 10W40) 1500 км, заміна масла в вилці Motul factory line 10w, новий AGM акумулятор Exide (встановлений 06.2019), ланцюг DID і зірка JT пробіг 10 т.км +- 1т. ,зірка 49, 14, 16 з пробігом 3 т.км в подарунок, нові мембрани в карбюраторах встановлені на початку 2018 р., двухстороння сигналізація Starlinе, центральна підножка, перешите сидіння якісним матеріалом Cabriolet, захистні дуги, багажна система Monokey+ бокові Givi 24л, центральний Kappa 48 л, 2 запасних камери (17 та 21), заднє колесо в зборі з гальмівним дисков та хабом з зіркою+резиною для грунтів, проставки руля + 25 мм, в подарунок 2 балончика змазки для ланцюга, нові конусні підшипники в колонку чакають часу на встановлення (Tourmax). Також залишилося трохи корисних запчастин від донора.
НА такарі не був але бездорожжя бачив. Всі ньюанси що не згадав, обовьязково згадаю при зустрічі під час огляду.
Причина, вирішив пересісти на більш легкого ендуро, який в повній мірі може належати до цієї категорії. Незважаючи на те, що ТА заїхав на ПІП, точніше я заїхав, для мене він ТУРИСТ і точка.
Торг ніхто не відміняв, більше фоток тута.
https://www.olx.ua/uk/obyavlenie/honda- ... FeZX4.html