Сторінка 4 з 4
Re: LELIK 638-5
Додано: 07 травня 2016, 09:16
Rimarko
lelik писав:З електрикою поки не розібрався...
Опір на щіткотримачі 7 ом (норма)...РР ставив інший..акб також міняв - результат той самий. На вихідних спробую включить автомобільну "підкову"...раптом ситуація зміниться.
Дружище, я ставил с ВАЗ 2115- результат-мостик греется очень... Ты все диоды прозвонил на стоковом?
Re: LELIK 638-5
Додано: 08 травня 2016, 06:34
Aleks1978
Re: LELIK 638-5
Додано: 08 травня 2016, 11:40
USS
Треба брати з іжа аба рідний міст на автомобільних примусове охолодження повітрям за допомогой крильчатки у самому генераторі, без обдуву будуть грітися.
Re: LELIK 638-5
Додано: 08 травня 2016, 11:49
lelik
Подкова ситуацию улучшила, но до идеала не дотягивает.
Напряжение без нагрузки при 3000 об\мин равно 14.2в, но стоит включить свет (55\60ватт), оно не поднимается выше 13.1в как не газуй. Визуально видно что яркость свечения лампы головного света меняется, но если сравнить с моей 634 на 10а генераторе 12в то меняется относительно слабо.
Сопротивление фаз статора одинаково 1.3 ом.
Может у меня конечно вольтметр "кривоватый" - завтра заскочу к автоэлектрику - возможно чтото решим.
Rimarko писав: с ВАЗ 2115- мостик греется очень... Ты все диоды прозвонил на стоковом?
Кстати диоды нагреваются - на любом мосту - таковы законы физики...степень нагрева зависит от нагрузки на них, ну и параметров самих элементов...моя подкова например легко выдерживает нагрузку 65а. Если греется сильно, то скорей всего гдето КЗ, или подключил не правильно.
На стоковом все диоды проверил, так же проверил "паразитное" сопротивление пластин (плюс-минус) относительно каждого диода, ну и качество пайки - все "по-феншую", а всеравно параметры токоотдачи на подкове получше
USS писав:...без обдуву будуть грітися.
По логіці все вірно...але от катаю на своїй - вже 3-й сезон, як підкова лежить в підсідельному "ящику", поміщена в шматок велокамери (доступ вологи неможливий, і кз з кузовом також), і служить вірою-правдою. От чесно ступінь нагріву ніколи не контролював, але камера не плавиться

Re: LELIK 638-5
Додано: 12 травня 2016, 19:37
lelik
Сегодня, вот пол дня возился с мотоциклом...
- Позаимствовал рабочий статор - установил - результат тот же. После взял ротор - завтра попробую его поменять. При 1500об напряжение 12.3в (замер точный), со светом падает до 11в. Установил новые контакты...провал остался.
- Победил "провал" понизив понизил уровень в карбе (до 11мм от верха), и обогатил переходной режим. Разгон плавный...до 90 разгонял без проблем.

Re: LELIK 638-5
Додано: 13 травня 2016, 21:15
USS
Шо за РР встановлене? мож воно винне?, ще чи гарний контакт між елементами системи та масою мотоцикла? Пригадав, на моїй яві, одразу після ремонту, також спостерігалося щось непевне з напругою, були підозри,що після інтенсивної покраски рами та встановлення двигуна, акуратно, щоб нічого не обідрати, був недостатній контакт двигуна з рамою мотика, навідь кидав додатковий масовий провід від двигуна до масоваго болта на рамі під сидінням, та з часом наладилося, провід прибрав, мабудь краска у місцях кріплення двигуна обтерлася та контакт з рамою відновився. Власне це може бути тільки моє припущення щодо причин, але можливо.
Re: LELIK 638-5
Додано: 14 травня 2016, 09:55
lelik
"Массу перевіряв скрізь де можливо...РР ваз класика (15-живлення, 67-щітка, і масса) - встановлював різні РР - результат один. Включав живлення від акб напряму на плюсову щітку - те саме. Діодний міст міняв....статор міняв. При заміні ротору напруга трохи піднялась (інший ротор мав трохи більше "маталу"). Помічав нехватку напруги "на низах" ще коли мав люксу - зі світлом на холостих там теж просідала, але не так.
Змирився з цим фактором... такі характеристики генератора мабуть. Тому мені більш довподоби іж генератор 10а;)
Re: LELIK 638-5
Додано: 14 травня 2016, 10:13
USS
У мене встановлене Я112А вінницьккого ВТН, сподобалось якось, компактне і в роботі стабільне та надійне, є захист від кз та перепльсовки. На холостих полюбому просідатиме, така вже особливість встановлення генератора та привод на пряму від колінвала, падають оберти двигуна- падае віддача від генератора.
Re: LELIK 638-5
Додано: 14 травня 2016, 21:35
lelik
З новим АКБ просідає менше...але 14.2 зі світлом досягаєтся на обертах 4300.
Сьогодні остаточно розібрався з карбюратором - допоміжний жиклер встановив 80 (китайський- реально тем меньше), основний 75-й- розсвердлив приблизно до 90-95 - провал зовсім зник - розгін плавний, потужність на рівні.
Якраз збираємось вантажити апарат - поїде до власника;)

Re: LELIK 638-5
Додано: 16 травня 2016, 21:16
lelik
И так...с трудом, но таки запёрли в 111-ю:
- фастовский котел
- мотоцикл 638
- ящик из запчастями
- всякие вкусняшки от стариков
- разбитое от наших "направлений" колесо
- ну и еще водителя и пассажира спереди
Все это благополучно доехало до пункта назначения....на следующий день мотоцикл был собран, и уже колесит на окраинах столицы
Далее думаю, автор темы поменяется

Re: LELIK 638-5
Додано: 10 жовтня 2016, 20:59
lelik
Оживлю темку) Хоть новости и не приятные, но поведать их нужно;)
Мотоцикл пробежал 600 км всего...дальше бежать отказался...разлетелся сепаратор НГШ. Другой шатун в идеале. Ремонтировался кривошип обычным дешевым Р/К. В планах установить новые шатуны...Какие то из ряда "втулочных"...наверное. Короче еще не решено, но факт в том что менять надо...заменой сепаратора там навряд обойдется.
Еще осталась проблемка с зарядкой..ну откровенно слабая она. Замена РР и выпрямителя никак не влияет. Хочу еще раз поменять статор. Но это будет наверное весной - когда мотоцикл приедет своим ходом в гараж

Re: LELIK 638-5
Додано: 24 жовтня 2016, 18:10
lelik
Вал відновлено...по суті Обидві обойми НГШ з ремкомплекту виїло...але на одній сепаратор залишився цілий, а інший розлетівся. Так і вчишся на власних помилках;) На днях в планах зібрать двигун
